САҚТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ

Күні
17. 10. 2014 жыл
Күні: Сыныбы
17. 10. 2014 жыл: 10 а сыныбы
Күні: Сабақтың тақырыбы
17. 10. 2014 жыл: §13. САҚТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ
Күні: Сабақтың мақсаты
17. 10. 2014 жыл: Сақ - скиф үштігі, сақтардың бейнелеу өнеріндегі «аң стилінің» даму ерек шеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, оқушылар өз ой ларын жан - жақ ты толық жеткізе білуге және шығармашылық көзқарастарын дамытуға үйренеді.
Күні: Міндеті
17. 10. 2014 жыл:
  1. Сақтардың мәдениеті туралы тереңірек түсіндіру.
  2. Ойлау, өз пікірлерін анық жеткізу және сөйлеу мәдениетін дамыту.
  3. Пән бойынша теориялық білімдерін қазіргі күн мен байланыстыру.
  4. Өзара көмек, бірлік туралы қасиеттерін арттыру.
Күні: Сілтеме
17. 10. 2014 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, слайд, карта, суреттер, таратпа қағаздар, бағалау бетшесі
Күні: Оқыту нәтижесі
17. 10. 2014 жыл: Ортада ашық жүйелі сөйлей білу, ой - пікірін, көзқарасын дәлелдей алу, қосымша деректерді пайдалана білу, өз ойларын сындарлы жеткізе алады, сыни тұрғыдан ойлай алады.
Күні: Түйінді идея
17. 10. 2014 жыл: Мәліметтер беру арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейту, ой - өріс ін дамыту.
Күні: Тапсырмалар
17. 10. 2014 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Күні:

«Миға шабуыл ». Не? Қайда? Қашан? Оқушыларға сұрақтар таратылады.

  1. Темір дәуірі қай ғасырларды қамтиды?
  2. Солтүстік Қара теңіз, Днепр өзені бойын мекендеген тайпалар
  3. «Сақ және скиф тайпалары туыс» деген сөздің авторы кім?
  4. Парсы жазбаларында сақ тайпаларын үш топқа бөледі, олар кімдер?
  5. «Алтын қорыған самұрықтар» деп аталатын тайпа
  6. Сармат тайпалары мекендеген аймақ
  7. Атырау облсынан табылған Аралтөбе қорымы ның ерекшелігі неде?
  8. Ежелгі металлургияның негізгі орталықтары қай аймақтарда болған?
  9. Дах (дай) мекендеген аймақ
  10. Сақ қоғамындағы негізгі топтар кімдер?
  11. Сақ қоғамындағы абыздар қандай міндет атқарған?
  12. Сақ тайпалары туралы дерек қалдырған кімдер?
17. 10. 2014 жыл: Оқушылар сұрақтарға өз бетінше жауап беріп, дәптерлерін алмастырады, дұрыс жауаптарын келесі оқушы есептейді.
Күні: Топтастыру стратегиясы . «Сақтар»
17. 10. 2014 жыл: Оқушылар сақ тайпалары туралы өздері білетін деректерді жинақтап жазады. Деректер тақырыптарға топтастырылады.
Күні:

Сыни тұрғыдан ойлау. Келесі кезеңде топтастыру стратегиясында жинақтал ған деректер бойынша топтарға тапсырмалар беріледі.

1. Сақ - скиф үштігі; ат әбзелдері.

2. Қару - жарақтары.

3. Бейнелеу өнеріндегі «аң стилі»

17. 10. 2014 жыл: Кері байланыс ретінде топтар өз түсінік терін постер салу арқылы түсіндіреді.
Күні: Сергіту сәті
17. 10. 2014 жыл: Музыка қосылады. «Қара жорға»
Күні:
17. 10. 2014 жыл: «Білімді оқушы» сұрақтар беру арқылы топтардағы ең білімді оқушы ны анықтау.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Ең көп ұпай жинақтаған оқушы «Білімді оқушы» аталады.
Күні: Рефлексия.
17. 10. 2014 жыл:

Екі жұлдыз, бір тілек . Тақырыпты қалай түсінгені туралы пікірлерін оқушылар стикерге жазу арқылы білдіреді.

Үйге тапсырма.

Күні: Бағалау
17. 10. 2014 жыл: Бірін - бірі және формативті бағалау түрінде жинақталған ұпай сандары арқылы бағаланады.

Бекітемін

Мектеп директоры: Қарабаева. А. К

« . . . » . . . 2014 ж

АҚТАУ ҚАЛАСЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ БАР № 3 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ

МЕКТЕБІ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

«Бастау» желілік жүйесі

Ашық сабақ

Тақырыбы: Сақтардың мәдениеті

Қазақстан тарихы 10 сынып

Асанова Рахия Жадырасынқызы

тарих пәні мұғалімі


Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Сақтар қайталау сабақ
Сақтардың қоғамдық құрылысы және мәдениеті
Сақ мәдениеті. 6-сынып
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Әлемдік мәдениеттің дамуына Орталық Азия халықтарының қосқан үлесі
Сақ топтары
Сақта туралы
Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі. 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz