Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама

Сабақ : 4- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет

Барлық оқушы саны:16

Қатысқаны:16

Сабақ : 4- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: 8 сынып оқулық, Интербелсенді тақта, Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары.
Сабақ : 4- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Диаграммаларды салу.
Сабақ : 4- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Диаграмма деген сөздің ұғымын түсіндіру және қандай мақсатта қолдану керек екенін көрсету. Практикалық жұмыс пен ұштастыру.
Сабақ : 4- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ : 4- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

- Mic. Excel бағдарламасында диаграмма сөзі мен танысады.

- Mic. Excel бағдарламасының диаграмманың түрлерін таниды.

- Mic. Excel бағдарламасында диаграмманы қалай жасайтынын үйренеді . . .

Сабақ : 4- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар.
Сабақ : 4- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic. Excel бағдарламасы.

Оқулық беттері, ресурс парақтары.

Сабақ : 4- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Уақыты
Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ : 4- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

5 мин

3 мин

5 мин

Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16:

“Тест сұрақтары” стратегиясы.

«Болжау» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: «Негізгі құрылғылардың атына әр түрлі түстер қойылып сонымен топқа бөлінеді»: «Монитор», «Пернетақта», «Жүйелік блок»

Шарттары:

  1. Әр үстелге 3 құрылғының атын қойып, сол атауға түс бойынша бөлінеді, үш топ құрып орындарына жайғасады.

Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қойылады:

1. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?

2. Қандай тақырып маңайында өрбиді?

3. Диаграмманы қандай мақсатта қолданады?

4. Диаграмманың қандай түрлерін пайдалануға болады? Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.

Топ тапсырмалары:

I - Mic. Excel бағдарламасында диаграмма арқылы бір ақпараттың денгейін қалай салып, білуге болады?

II - Mic. Excel бағдарламасында қандай диаграмма таңдауға болады?

III - Mic. Excel бағдарламасында диаграмма құру үшін әуелі қай тақырыптармен байланыстыруға болады?.

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

Ұпайларын өздері жазып отырады.
Сабақ : 4- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: 18. 03. 14. Орны: 43 кабинет: 20
Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16: “INSERT” стратегиясы.

«INSERT» стратегиясы. (5 сұрақ)

I-топ:

  1. Mic. Excel бағдарламасында диаграмма деп нені атайды?
  2. Excel диаграммасының негізгі түрлерін атаңыз?
  3. Диаграмманы құру үшін алдымен қандай жұмыс орындау қажет?
  4. Кестедегі мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін, графиктік түрде берілгенді не деп атайды?
  5. Диаграмманың қандай түрлері бар? . . .

II - топ:

  1. Кестедегі мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін, графиктік түрде берілгенді не деп атайды?
  2. Диаграммада не?
  3. Оқушының үлгірімімен сапасын анықтау үшін алдымен қандай жоспар құрып аламыз?
  4. Диаграмма құру үшін кесте салу қажет пе?
  5. Бір күнде шығатын шығынды диаграмма арқылы қалай тексеруге болады?

III - топ:

  1. Mic. Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама?
  2. Салынып тұрған диаграмманы басқа түріне өзгертуге болама?
  3. Диаграмманы құру үшін қандай команда орындайсың?
  4. Гистограмманың басқа диаграммадан айырмашылығы неде?
  5. Диагрмманың қандай аттары бар?

INSERT стратегиясы арқылы сұрақтарды талдай отырып тапсырманы орындап, алдыңғы тақырыптармен байланыстырады: «V», «-», «+», «?». INSERT-тің кезеңдері үш сатыға сәйкес: шақыру, ұғыну, рефлексия. Көмегімен жұмыс жасау жолдарын түсініп, таниды, жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан-жақты талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады.

Сипаттайды (түрі, түсі, көлемі)

Салыстырады (ұқсастығы, айырмашылығы)

Талдайды (қалай жасалған неден тұрады)

Ой толғау (бұл


Ұқсас жұмыстар
Excel бағдарламасында ұяшықпен жұмыс
Сабақтың мақсаты. Сабақтың типі
Бағанды диаграмма
Оқушыларды сабаққа
Диаграммалармен жұмыс істеу
Microsoft Excel - бағдарламасында , , , функцияларын сабақтарда тиімді пайдаланудың тәсілі
Word кестесі Excel кестесі
Электрондық кесте
Кестені толтыру
Интернет тобына
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz