Компьютерлік графика. Сабақтың тақырыбы

Рудный қаласы

№19 мектеп

Күні:

03. 02. 2016 ж

Сынып:

8 «Ә» - 1 топ

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Боранбайқызы Д

Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика
Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақтың мақсаты:
Рудный қаласы№19 мектеп: Білімділік мәні:
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру;
Рудный қаласы№19 мектеп: Дамытушылық мәні:
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеу үйрету арқылы теориялық білімін, ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту;
Рудный қаласы№19 мектеп: Тәрбиелік мәні:
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушыларды жан-жақты болуға, техникалық құрылғыларды пайдалану барысында жүйелілікке тәрбиелеу;
Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақтың түрі:
Күні:03. 02. 2016 ж: Жаңа сабақ
Рудный қаласы№19 мектеп: Пәнаралық байланыс:
Күні:03. 02. 2016 ж: Сурет және сызу сабағы
Рудный қаласы№19 мектеп: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
Күні:03. 02. 2016 ж:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын дайындыққа келтіру

Әр оқушыға стикерлер таратып беру. Сол стикерлерге сабақ алдындағы көңіл күйлерін білдіретін смайликтін суретін салады.

Рудный қаласы№19 мектеп:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Рудный қаласы№19 мектеп:
  1. бұл графикалық экранда әрбір пиксельдің жарықталыну түсі мен белгісі кодталған оперативті жадының бөлігі - . . . (Экран буфері)
  2. графикалық экрандық беттер - пайдаланылған графикалық экранның режиміне, дисплейдің. . .(типіне)және жадының. . .(көлеміне)тәуелді графикалық экран үшін бір немесе бірнеше буфер.
  3. Borland International фирмасы. . .(СRAPH)арнайы программалар кітапханасын жасап шығарған.
  4. Мәтіндік режимде процедураларды пайдалану үшін алдымен. . .(GRT)модулін іске қосу керек.
  5. Графикалық экранның мүмкіндігі дегеніміз- бұл экранға шығарылатын бейненің. . .(дәлдігі) .
  6. Графиктік режимнен шығу үшін. . . (Closegraph)процедурасы пайдаланылады.
  7. Графикалық режимді алғаш рет іске қосу үшін (INITCRAPH)процедурасы қолданылады
  8. (PutPixel)процедурасы экранға нүктені көрсетілген координатасымен және түсімен шығарады.
Рудный қаласы№19 мектеп: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Әбілхан Қастеевтің шығармасы мен фотогрофтың түсірген суретін салыстырып жаңа сабаққа көшеміз.
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушылар зейін қойып тыңдайды, ойларын айтады.
Рудный қаласы№19 мектеп:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп:

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. Тақырып бойынша компьютерлік графиканың үш түрін топтар бөліп алып жеке қарастырады.

Оқушыларға жобалық жұмыстарды дайындау үшін қосымша материалдар таратып беру. Екі топқа постерлер дайындау тапсырылса, үшінші топ компьютерде отырып 2-3 беттік презентация жасаулары керек болады.

Күні:03. 02. 2016 ж:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп тапсырмалармен таныстырылады. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы компьютерлік графика тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған тақырыптарды постерлерге түсіріп, презентация дайындап топтарға түсіндіреді.

Постер дайындау

Рудный қаласы№19 мектеп: Сергіту сәті (2 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Компьютерлік графикаға арналған видеоролик
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушылар өз ойларын айтып толықтырады.
Рудный қаласы№19 мектеп: Қорыту. Сабақты бекіту (3 мин . )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақты бекіту үшін біз веер әдісін қолданамыз. Әр топ алдарында тұрған веерлерге өздері түсіндірген тақырып бойынша сұрақтар жазады. Жазып болған соң веерлерін басқа топтармен алмастырады.
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушылар сұрақтарға жауап жазады және қорғайды.
Рудный қаласы№19 мектеп: Бағалау (2 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Рудный қаласы№19 мектеп: Үйге тапсырма (1 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп: Үйге тапсырма: Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу программалары. Графикалық файлдардың пішімі.
Күні:03. 02. 2016 ж: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рудный қаласы№19 мектеп: Рефлексия (2 мин. )
Рудный қаласы№19 мектеп: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні:03. 02. 2016 ж: Оқушының іс-әрекеті
Рудный қаласы№19 мектеп: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
Күні:03. 02. 2016 ж: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Растрлық графикада кескіндердің базалық элементі - нүкте
Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика жайлы ақпарат. 8 сынып
Компьютерлік графика түрлері. 7 сынып
Векторлық графика
Компьютерлік графиканың қолданылу салалары
Компьютерлік графика. 8 сынып
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Компьютерлік графика туралы
Компьютерлік графика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz