Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Компьютерлік графика. Сабақтың тақырыбы

Рудный қаласы
№19 мектеп
Күні:
03.02.2016 ж

Сынып:
8 <<Ә>> - 1 топ
Пәні
Информатика

Мұғалім аты-жөні
Боранбайқызы Д

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:
Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру;

Дамытушылық мәні:
Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеу үйрету арқылы теориялық білімін, ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту;

Тәрбиелік мәні:
Оқушыларды жан-жақты болуға, техникалық құрылғыларды пайдалану барысында жүйелілікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс:
Сурет және сызу сабағы
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сәлемдесу.
Ұйымдастыру.
Топқа бөлу.
Сабақ барысымен таныстыру.
Бағалау парағын таныстыру.
Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
Сәлемдесу
Өздерін ретке келтіру
Топқа бөліну
Кітап құралдарын дайындыққа келтіру
Әр оқушыға стикерлер таратып беру. Сол стикерлерге сабақ алдындағы көңіл күйлерін білдіретін смайликтін суретін салады.
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
бұл графикалық экранда әрбір пиксельдің жарықталыну түсі мен белгісі кодталған оперативті жадының бөлігі - ...( Экран буфері)
графикалық экрандық беттер - пайдаланылған графикалық экранның режиміне, дисплейдің... (типіне) және жадының... (көлеміне) тәуелді графикалық экран үшін бір немесе бірнеше буфер.
Borland International фирмасы... (СRAPH) арнайы программалар кітапханасын жасап шығарған.
Мәтіндік режимде процедураларды пайдалану үшін алдымен... (GRT) модулін іске қосу керек.
Графикалық экранның мүмкіндігі дегеніміз - бұл экранға шығарылатын бейненің... (дәлдігі).
Графиктік режимнен шығу үшін... (Closegraph) процедурасы пайдаланылады.
Графикалық режимді алғаш рет іске қосу үшін (INITCRAPH) процедурасы қолданылады
(PutPixel) процедурасы экранға нүктені көрсетілген координатасымен және түсімен шығарады.

Қызығушылықты ояту (2 мин.)
Әбілхан Қастеевтің шығармасы мен фотогрофтың түсірген суретін салыстырып жаңа сабаққа көшеміз.
Оқушылар зейін қойып тыңдайды, ойларын айтады.

Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)
Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топтағы әрбір оқушының қолына <<бағалау парағын>> беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру. Тақырып бойынша компьютерлік графиканың үш түрін топтар бөліп алып жеке қарастырады.
Оқушыларға жобалық жұмыстарды дайындау үшін қосымша материалдар таратып беру. Екі топқа постерлер дайындау тапсырылса, үшінші топ компьютерде отырып 2-3 беттік презентация жасаулары керек болады.

Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп тапсырмалармен таныстырылады. Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы компьютерлік графика тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған тақырыптарды постерлерге түсіріп, презентация дайындап топтарға түсіндіреді.
Постер дайындау
Сергіту сәті (2 мин.)
Компьютерлік графикаға арналған видеоролик
Оқушылар өз ойларын айтып толықтырады.
Қорыту. Сабақты бекіту (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақты бекіту үшін біз веер әдісін қолданамыз. Әр топ алдарында тұрған веерлерге өздері түсіндірген тақырып бойынша сұрақтар жазады. Жазып болған соң веерлерін басқа топтармен алмастырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап жазады және қорғайды.
Бағалау (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйге тапсырма: Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу программалары. Графикалық файлдардың пішімі.
Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Жаңа сабақ: Мына суретті салыстырып осының барлығы графика екенің білдік ия. Енді сіздер компьютердің мониторы екі режімде: мәтіндік және графикалық режімдерде жұмыс істей алатынын 7 сыныптан білесіңдер. <<Компьютерлік графика>> деген сөз тіркесі қазіргі уақытта жиі қолданылады. Компьютерлік графика дегеніміз не? Қандай түрлерін білеміз?
Компьютерлік графика олар әр түрлі жарнама агенттігінде, әсемдеуші бюрода, редакция және баспаханаларда басқа да кәсіби бағыттарда қолданылады.
Графика арқылы өте күрделі суреттерді құрайды, электронды құжаттарда қолданады, объектілердің моделі мен құрылысын зерттейді.
Компьютерлік графика өте қарқынды дамып келе жатқан ғылыми индустрия.
Компьютерлік графиканың әр түрлі топтамасы бар. Түс ерекшелігіне қарай: қара-ақ және түрлі-түсті болып ажыратылады.
Қолдану бағыты:
1)Инженерлік графика;
2)Web-графика;
3)Ғылыми графика
4)Iскерлік графика
5)Конструкторлық графика
6)Иллюстрациялык көрнектi графика
7)Көркем және жарнамалық графика (Художественная графика)
Компьютерлік графика 2 өлшемді және 3 өлшемді болып екіге бөлінеді:
Сонын ішінде 2 өлшемді графика :
1)Растрлық графика.
2)Векторлық графика.
3)Фрактальдық графика болып бөлінеді.

Рудный қаласы <<№19 орта мектебі>> КММ

Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Компьютерлік графика>>

Пән: Информатика
Сынып: 8 <<Ә>> 1 топ
Мұғалім: Боранбайқызы Диана

Ұқсас жұмыстар
Растрлық графикада кескіндердің базалық элементі - нүкте
Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика жайлы ақпарат. 8 сынып
Компьютерлік графика түрлері. 7 сынып
Векторлық графика
Компьютерлік графиканың қолданылу салалары
Компьютерлік графика. 8 сынып
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Компьютерлік графика туралы
Компьютерлік графика
Пәндер