Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар
Тақыр жалпы негізгі білім беру мектебі
Мұғалім: Бастенова Алина Бейбутовна
2014-2015 оқу жылы
Күні
Сынып 7
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қысқаша көбейту формулуларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, деңгейлік, тест тапсырмалары, жеке жұмыс жасау
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалары,интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1 минут)
Оқушыларды түгендеп, сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (4 минут)
(4b-7)2+14b-62-6b=16b2-56b+49+196b2-168b+36-6b=212b2-230b+85=212*-1.22-230*-1.2+85=305.28+276+85=666.28 b=-1.2
x-62-xx+8=2
x2-12x+36-x2-8x=2
-20x+36=2
-20x=-34
x=-34/(-20)
x=1.7
9x2-(3x+4)2=8
9x2-9x2-24x-16=8
-24x=24
x=-1
5x-42-5x+42=80
25x2-40x+16-25x2-40x-16=80
-80x=80
x=-1
ІІІ. Ой қозғау кезеңі. (3+6+2 минут) оқушыларды топқа бөліп, топтың ішінен бір лидерін таңдап алады. Бірінші топ квадраттың формуласын жазады, екінші топ кубтың формуласын жазады. Аяқтағасын топпен ауысып тексереді. Осыған қатысты екі есеп жазады. Тағы да топпен ауысып жазған есептерін шығарады, ауысып тексереді.
ІҮ. Тест жұмысы (7 минут). Жекелеп жұмыс жасау
1. Көпмүше түрінде жаз. (5х-4)(5х+4)
А) 25х-16, В) 25х2-16, С) 16-25х2, Д) 25х2-4
2. Көбейтінді түрінде жаз. 81d2-64c2
A) (9d-8c)(9d+8c), B) (8c-9d)(8c+9d), C) 8c2-80c+46d2, D) (9d+8c)(-9d-8c)
3. Екі мүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз. (х+9)2
А) (х+9)(х-9), В) х2-18х+81, С) х2+18х+81, Д) х2-81-18х
4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз. в2+2в+1
А) (в-1)(в+1), В) (в-1)2, С) в2-12, Д) (в+1)2
5. Көпмүше түрінде жаз. (m+n)3
A) m3+3m2n+3mn2+n3, B) (m+n)(m-n), C) m2+2mn+n3, D) m3-3m2n+3m2n-n3
6. Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар. x3+3x2+3x+1
A) (x+1)3, B) (x-1)3, C) x3-1, D) x2-3xy+y2
7. Көбейткішке жіктеңдер. b3+125
A) (b+5)(b2-5b+25), B) (b-5) (b2+5b+25),
C) (-5-b)(b2-5b+25), D) (5+b)(-b2-5b-25)
8. Екімүшенің квадраты түрінде жаз. а2-14а+49
А) (7+а)2, В) (а-7)(а+7), С) (а-7)2, Д) а2-72
9. Екімүшенің кубы түрінде жаз. у3-3у2+3у-1
А) (у-1)3, В) (у+1)3, С) у3-1, Д) у2+3ху-3х2у+1
Жауаптары
1.
2. в
3. а
4. с
5. д
6. а
7. а
8. а
9. с
10. а
Ү. Сергіту сәті
-3+4=6 дұрыс емес
-1-2=3 дұрыс емес
1-3=-2 дұрыс
8+3=12 дұрыс емес
2-(-3)=5 дұрыс
-3+6=-3
Жауабы дұрыс болса оқушылар екі рет шапалақ соғады, дұрыс емес болса екі рет адымдайды.
ҮІ. Деңгейлік тапсырмалар.Ауызша. Әр топқа беріледі. (5 минут)
a4-b4=a2-b2(a2+b2)
(3x-2y)3=27x3-54x2y-36xy2-8y3
3a2-6ab+3ab2=3a(1-b2)
x6+27=x-3(x2+3x+9)
ҮІ. Қорытынды (5 минут)
(a3+3)a6-3a3+9-a9=
(5а-2)2-4=
(4a2-5b3)2=
(6a-4b)2=
(a2-5b3)2=
(4x-3)(4x+3)-(4x-1)2=3x
3(x-1)2-3x(x-5)=21
а2+12а+36
х3+33
ҮІІ.Рефлексия
Не білдім
Не меңгерген жоқпын
Не білгім келеді
Бағалау. Топ жетекшілері бағалайды.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. Алгебра (Шыныбеков) №418
Мұғалім: Бастенова Алина Бейбутовна
2014-2015 оқу жылы
Күні
Сынып 7
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қысқаша көбейту формулуларын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, деңгейлік, тест тапсырмалары, жеке жұмыс жасау
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалары,интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1 минут)
Оқушыларды түгендеп, сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (4 минут)
(4b-7)2+14b-62-6b=16b2-56b+49+196b2-168b+36-6b=212b2-230b+85=212*-1.22-230*-1.2+85=305.28+276+85=666.28 b=-1.2
x-62-xx+8=2
x2-12x+36-x2-8x=2
-20x+36=2
-20x=-34
x=-34/(-20)
x=1.7
9x2-(3x+4)2=8
9x2-9x2-24x-16=8
-24x=24
x=-1
5x-42-5x+42=80
25x2-40x+16-25x2-40x-16=80
-80x=80
x=-1
ІІІ. Ой қозғау кезеңі. (3+6+2 минут) оқушыларды топқа бөліп, топтың ішінен бір лидерін таңдап алады. Бірінші топ квадраттың формуласын жазады, екінші топ кубтың формуласын жазады. Аяқтағасын топпен ауысып тексереді. Осыған қатысты екі есеп жазады. Тағы да топпен ауысып жазған есептерін шығарады, ауысып тексереді.
ІҮ. Тест жұмысы (7 минут). Жекелеп жұмыс жасау
1. Көпмүше түрінде жаз. (5х-4)(5х+4)
А) 25х-16, В) 25х2-16, С) 16-25х2, Д) 25х2-4
2. Көбейтінді түрінде жаз. 81d2-64c2
A) (9d-8c)(9d+8c), B) (8c-9d)(8c+9d), C) 8c2-80c+46d2, D) (9d+8c)(-9d-8c)
3. Екі мүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз. (х+9)2
А) (х+9)(х-9), В) х2-18х+81, С) х2+18х+81, Д) х2-81-18х
4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз. в2+2в+1
А) (в-1)(в+1), В) (в-1)2, С) в2-12, Д) (в+1)2
5. Көпмүше түрінде жаз. (m+n)3
A) m3+3m2n+3mn2+n3, B) (m+n)(m-n), C) m2+2mn+n3, D) m3-3m2n+3m2n-n3
6. Көпмүшені екімүшенің кубы түрінде жазыңдар. x3+3x2+3x+1
A) (x+1)3, B) (x-1)3, C) x3-1, D) x2-3xy+y2
7. Көбейткішке жіктеңдер. b3+125
A) (b+5)(b2-5b+25), B) (b-5) (b2+5b+25),
C) (-5-b)(b2-5b+25), D) (5+b)(-b2-5b-25)
8. Екімүшенің квадраты түрінде жаз. а2-14а+49
А) (7+а)2, В) (а-7)(а+7), С) (а-7)2, Д) а2-72
9. Екімүшенің кубы түрінде жаз. у3-3у2+3у-1
А) (у-1)3, В) (у+1)3, С) у3-1, Д) у2+3ху-3х2у+1
Жауаптары
1.
2. в
3. а
4. с
5. д
6. а
7. а
8. а
9. с
10. а
Ү. Сергіту сәті
-3+4=6 дұрыс емес
-1-2=3 дұрыс емес
1-3=-2 дұрыс
8+3=12 дұрыс емес
2-(-3)=5 дұрыс
-3+6=-3
Жауабы дұрыс болса оқушылар екі рет шапалақ соғады, дұрыс емес болса екі рет адымдайды.
ҮІ. Деңгейлік тапсырмалар.Ауызша. Әр топқа беріледі. (5 минут)
a4-b4=a2-b2(a2+b2)
(3x-2y)3=27x3-54x2y-36xy2-8y3
3a2-6ab+3ab2=3a(1-b2)
x6+27=x-3(x2+3x+9)
ҮІ. Қорытынды (5 минут)
(a3+3)a6-3a3+9-a9=
(5а-2)2-4=
(4a2-5b3)2=
(6a-4b)2=
(a2-5b3)2=
(4x-3)(4x+3)-(4x-1)2=3x
3(x-1)2-3x(x-5)=21
а2+12а+36
х3+33
ҮІІ.Рефлексия
Не білдім
Не меңгерген жоқпын
Не білгім келеді
Бағалау. Топ жетекшілері бағалайды.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. Алгебра (Шыныбеков) №418
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz