Қарсы топ тапсырмасы

Қысқа мерзімді сабақтың жоспары

20. 02. 2015
Математика
3 «в» сыныбы
20. 02. 2015: Сабақтың тақырыбы:
Математика: Көбейту және бөлу
20. 02. 2015: Мақсаты
Математика: 16*5, 80:5 түріндегі көбейту, бөлуді меңгереді.
20. 02. 2015: Күтілетін нәтижесі:
Математика: Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлауға жетіседі.
20. 02. 2015: Сабақта қолданылатын материалдар:
Математика: Оқулық, қима қағаздар, тапсырмалар жазылған парақшалар, таза парақшалар, фломастерлер.
20. 02. 2015: Оқыту әдістері:
Математика: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО, АКТ, көшбасшылық, оқытуды, оқуды бағалау, талантты, дарынды балалармен жұмыс.
20. 02. 2015: Сабақ кезеңдері
Математика: Әдіс-тәсілдер
3 «в» сыныбы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
20. 02. 2015: 1-кезең Проблеманы айқындау
Математика:

Топтарға бөліну

Ойсергек СТО

3 «в» сыныбы:

Амал таңбалары

арқылы топтарға бөледі.

Әр амалға мысалдар құрайды.

Топқа бөлініп отырады,

ережені еске түсіреді.

Топтарда бірлесе қосынды, айырма, көбейтуді, бөлді құрайды.

20. 02. 2015:

Үй тапсырмасын

тексеру

Математика:

«Қарсы топ тапсырмасы»

СТО:

Бірлескен ізденіс

«Ұстаз тапсырмасы»

3 «в» сыныбы:

а) Бір-біріне қосындыны санға бөлу, көбейтуге байланысты тапсырмалар дайындауды тапсырады.

ә) Өткен сабаққа

байланысты тапсырма ұсынады: 18*4, 48:2,

26* 3, 84:4;

Тапсырмаларды топтарда талқылай отырып,

мәндерін бірлесе шешеді.

Тапсырмаларды топтарда талқылайды, тақырыбын анықтайды, бірлесе мәнін табады, қорытынды жасайды.

20. 02. 2015:

2 - кезең

Проблеманы шешу.

Жаңа тақырыпқа бағыттау.

Математика:

«Бірлескен зерттеу. »

«Болжау» стратегиясы

Сергіту сәті

3 «в» сыныбы:

АКТ -дан тапсырмалар ұсынады:

16*5, 80:5

Музыка қосады.

Тапсырмаларды зерттейді, топтарда бірлескен талқылау жүргізеді, ұсыныстарын айтады, шешімдерін жариялайды: 16*5= (10+6) *5=80

80:5= (50+30) :5=16

Музыка әуенімен билейді.

20. 02. 2015:

3-кезең

Проблема шешімін қолдану. Оқулықпен жұмыс

Математика:

«Ойлан, қолдан»

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс.

Жеке жұмыс

3 «в» сыныбы:

Оқулық тапсырмаларына назарларын аудартады.

1-тап . Көшбасшы оқушыларға оқытады.

2-тап. Досыма көмек. Дарын- ды, талантты балалардың көмегіне жүгіндіру.

3-тап. Есеп туралы білімдерін еске түсіртеді.

4-тап. «Жекпе-жек» ойыны арқылы орындатады.

Тапсырмаларға шолу жасайды. Оқиды, өз тұжырымдары мен салыстырады. Дарынды, талантты оқушылар жаңа тақырыпты үйрете тұрып, тақтада орындайды. Есепті дауыстап оқиды, сөз- дік жұмысын жүргізеді, талқылайды, шартын, сұрағын анықтайды.

Мысалды орындауға бір-бірін тақтаға жекпе-жекке шақырады, жарыса орындайды.

20. 02. 2015:

Қорытындылау

Кері байланыс

Математика:

«Алақан»

әдісі

3 «в» сыныбы:

Бас бармақ-не істедік?

Балан үйрек-не білдік?

Ортан терек- не ұнады?

Шылдыр шүмек-не түсінб-к?

Кішкентай бөбек- кімнің көмегіне жүгінеміз?

Алақан сұрақтарына жауап жазады., бір-біріне рахмет айтады.
20. 02. 2015: Бағалау
Математика:

Сабақ барысындағы мұғалімнің оқыту үшін бағалауы.

Топ басшысының оқытуды критериалды бағалауы.

20. 02. 2015: Үйге тапсырма
Математика: № 5, 6. 50-бет, қосымша 7-тапсырма

Сабақты мұғалімнің өзіндік талдауы.

3 «В» сыныбында 25 оқушы оқиды. Оның 10-ы қыз, 15-і ұл. 1 оқушы денсаулығына байланысты үйден оқиды, 1оқушы тыңдаушы, 1 оқушы денсаулығына байланысты дене шынықтырудан босатылған. ІІ тоқсан қорытындысы бойынша білім сапасы 58% болды.

Математикадан өткен ашық сабақ тақырыбы: «16*5, 80:5 түріндегі ауызша көбейту және бөлу».

Мақсаты: оқушылар екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту, бөлуді меңгереді;

Күтілетін нәтиже: есептеу дағдылары дамиды, қисынды ойлауға жетіседі, топтық жұмыс барысында білімді өз бетімен игеруге деген құлшыныстары артады, бір-біріне үйретуге, көмек беруге, бағалауға жаттығады.

Сабақ заманауй оқудың жеті модулі:

  • оқытудағы жаңа тәсілдер,
  • сыни тұрғыдан ойлау,
  • оқуды және оқытуды бағалау,
  • АКТ,
  • талантты және дарынды балалармен жұмыс,
  • орта білім берудегі басқару мен көшбасшылық модулдерінің кіріктіру негізінде өткізілді.

Сабақ 3 кезеңнен құрылды.

І проблеманы айқындау кезеңі. Бұнда оқушылар топтарға бөлініп, топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріп, өткен білімді пысықтады. Осы кезеңде, көшбасшылық (топ басшысын сайлау), сын тұрғысынан ойлау (ойсергек барысында амалдар туралы білімдерін еске түсірді, қарама-қарсы топтарға тапсырмалар құрап ұсынды), оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер ( топтық жұмыс, бірлескен ізденіс) модульдері қолданылды.

ІІ проблеманы шешу кезеңі. Бұл кезеңде жаңа тақырыпқа бағыттау жүреді. Оқушылар өткен сабақта алған білімдерін қолдана отырып, АКТ -дан тапсырмалар орындай отырып, жаңа сабаққа өтті. Тағы бір модуль талантты, дарынды оқушылардың көмегімен жаңа тақырып барысында алған білімдерін бекітті. Осы кезеңде бірлескен зерттеу, болжау, ой қорыту, салыстыру әдістері қолданылды.


Ұқсас жұмыстар
Үлгірімі төмен оқушыларға тапсырма
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Топтың мүшесі
Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі
Ертегі кейіпкеріне хат жазу
"шал мен бала" әңгімесі
ІІІ топ
Рационал сан
ТАС ҚАҚПА тапсырмасы
Ұзындыққа секіру. қозғалмалы ойындар. 4-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz