Қазақ тілі. Сабақты қорытындылау

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Картова З. С.

1 «Б» СЫНЫП

Пән: Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: «Ойын сабақ».

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік: өткен тақырып бойынша әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың сөз байлығын тексеру, бекіту, өз пікірін айта білуін қалыптастыру.

2. Дамытушылық: тез ойлау, оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл дамыту логикалық ойлау, талдау, жинақтау қабілетін дамыту.

3. Тәрбиелік: қазақша сөздерді дұрыс айтуға, сұрақ қоя білуге, толық жауап беруге тәрбиелеу, достық көмек, біріге отырып ортақ мақсатқа жетуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын сабағы.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, түсіндіру, ойын әдісі, диалог құрастыру.

Сабақтың көрнекілігі: ойыншықтар, суреттер, карточкалар, «Мәреге жет!», интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгіндеу.

- Сәлеметсіздер ме, балалар!

- Сәлеметсіз бе мұғалім!

- Сендерде қазір қандай сабақ?

- Бізде қазір қазақ тілі сабағы.

- Балалар, біз сабағымызды бастамас бұрын, сендерге өз тілегімді айтқым келеді: «Бақытты болайық, балалар!». Сендер де, бір-бірлеріне тілек айтып, көңілімізді көтерейік.

2. Психологиялық дайындық. Бір-бірімізге тілек айту. (хормен)

а) Жақсы адам боламыз!

ә) Деніміз сау болсын!

б) Оқуымыз жақсы болсын!

в) Сабақта не істейміз?

ІІ. Жаңа сабақ

  • Жақсы балалар, енді тақтаға назар аударамыз!

  • Тақта да, балалар «Мәреге жет» ойыны тұр.
  • Бұл ойында әрбір сөрені өткен сайын сабақтарымыздан алған білімдеріңіздің қандай екенін, мәреге жетуге жеткілікті ме, соны байқаймыз.
  • Әрбір сөрені оқып шығайық. (мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды) .
  • Ойынымыз қызықты болу үшін екі топқа бөлініп мәреге жетуші жеңімпаздарды анықтайық.
  • Ол үшін мына қоржынан әрқайсысына карточка беріледі. Осы карточкаға қарап кім-қандай топта болатынын анықтаймыз.

І-ші топ: «Доп».

ІІ-ші топ: «Шар».

  • Балалар, әрбір тапсырмаға сендерге жұлдызша беріледі. Қай топ көбірек жауап берсе, сол топқа жұлдызша беріледі. Сабақ соңында көп жинаған топ мәреге жетеді.
  • Жақсы, егер сендерге түсінікті болса, біз көңілді ойынымыздың бірінші сөреге жетейік
  • Мынау не? Мынау - доп.
  • Дұрыс, доп не? Доп - ойыншық.
  • Ия, ойыншық. Біздің көңілді сөредегі суреттердің бәрі не?
  • Бұлар - ойыншықтар. Жақсы, доп қандай?
  • Үлкен доп. Ал енді балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық!

ІІІ. Білімдерін тексеру.

  • Бұл тапсырмада үлкен ойыншықтарды сол жаққа, ал кішкентай ойыншықтарды оң жаққа қойамыз. Балалар ойыншықтардың қандай болатыны ойланып, олардың көлеміндерін еске түсір.

1 - тапсырма. Ойыншықтарды жікте. «Доп» тобы үлкен ойыншықтарды, «Шар» тобы кішкентай ойыншықтарды табады.

ҮЛКЕН - БОЛЬШОЙ КІШКЕНТАЙ - МАЛЕНЬКИЙ http://galerey-room.ru/images/002703_1384378023.png http://i034.radikal.ru/0806/42/78b66c4c8809.png

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZEwEpH6YHc6CexJnlTbZtQ4G81RAo_LEenPmd1oG7_BWUbbFW http://img-fotki.yandex.ru/get/4512/dream-of-moon.f/0_64580_ab08c1ae_L.jpg

  • Жақсы, тапсырманы орындадық. Енді балалар көңілді сөремізде екінші суретте не бейнеленген?
  • Мынау-шар.
  • Жақсы, онда шардағы тапсырманы орындайық.

2-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.

  1. пять
  2. имя
  3. десять
  4. друг
  5. шесть
  6. один
1
Б
Е
С
1:
Б:
Е: 2
С: А
: Т
:
:
1:
Б: 3
Е: О
С: Н
:
:
:
1:
Б:
Е: 4
С: Д
: О
: С
:
1:
Б:
Е: 5
С: А
: Л
: Т
: Ы
1: 6
Б: Б
Е: І
С: Р
:
:
:
  • Жарайсыңдар!
  • Балалар, біз келесі сөреге өттік.
  • Сөреге назар аударамыз! Мынау не?
  • Мынау - көлік.
  • Дұрыс, ендеше көлікке байланысты тапсырманы орындауға кірісейік!

3 - тапсырма. Ойлан, тап.

«ҚАНДАЙ САН ЖОҚ?»

C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg C:\Users\Мадина\Pictures\330026694634_1245516286_10.jpg

3

9

7

5

1

  • Балалар, жақсы санай алуды білетін екенсіңдер. Енді келесі сөреге қарайық!

4 - тапсырма .

  • Мынау не?
  • Мынау - қоян.
  • «Қоян» сөзінде бірінші әріп, қандай дыбыс?
  • Дұрыс, ол - дауыссыз, қатаң дыбыс.
  • Қазақ тіліне тән төл дыбыстарды еске түсірейік.
  • Тақтада интербелсенді плакат ілулі. Осы плакатта әліппе бар.
  • Осы әліппеден қазақ тіліне тән төл дыбыстарды басып, аудио-дыбысты тыңдап, қайталайық.
  • Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.
  • Қазақ тіліне тән төл - 9 дыбыс бар, солай ма балалар?
  • Ия, олар: Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.

Сергіту сәті: «Көңілді күн»(бейне-видео)

  • Балалар, барлығымыз тұрамыз, сергіту сәтін жасайық!

ІV. Сабақты бекіту.

  • Балалар соңғы сөре қалыпты. Енді мұқият қараңдар!
  • Мынау не? Мынау - қуыршақ.
  • Дұрыс, қуыршақ бізге карточкалар әкеліпті.
  • Ендеше қуыршақтың тапсырмасын орындайық.

5 - тапсырма. Карточкамен жұмыс.


Ұқсас жұмыстар
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сабақтың бағыты
Ғафу қайырбеков. «ана тілі»
Оқушының деңгейі
ТУҒАН ТІЛІМ
Күнделікті сабақ жоспары
Қатынас қағазының мазмұны
Информатика пәнінен 6 сыныпқа арналған сабақ жоспарларының топтамасы
Сұраулы сөйлем. 2-сынып
Мемлекеттік биліктің жоғарғы органдары. Азаматтардың құқықтары. Синтаксис
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz