Қазақ тілі. Сабақты қорытындылау

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Картова З. С.
1 «Б» СЫНЫП
Пән: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: «Ойын сабақ».
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: өткен тақырып бойынша әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың сөз байлығын тексеру, бекіту, өз пікірін айта білуін қалыптастыру.
2. Дамытушылық: тез ойлау, оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл дамыту логикалық ойлау, талдау, жинақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: қазақша сөздерді дұрыс айтуға, сұрақ қоя білуге, толық жауап беруге тәрбиелеу, достық көмек, біріге отырып ортақ мақсатқа жетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, түсіндіру, ойын әдісі, диалог құрастыру.
Сабақтың көрнекілігі: ойыншықтар, суреттер, карточкалар, «Мәреге жет!», интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу, оқушыларды түгіндеу.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Сәлеметсіз бе мұғалім!
- Сендерде қазір қандай сабақ?
- Бізде қазір қазақ тілі сабағы.
- Балалар, біз сабағымызды бастамас бұрын, сендерге өз тілегімді айтқым келеді: «Бақытты болайық, балалар!». Сендер де, бір-бірлеріне тілек айтып, көңілімізді көтерейік.
2. Психологиялық дайындық. Бір-бірімізге тілек айту. (хормен)
а) Жақсы адам боламыз!
ә) Деніміз сау болсын!
б) Оқуымыз жақсы болсын!
в) Сабақта не істейміз?
ІІ. Жаңа сабақ
- Жақсы балалар, енді тақтаға назар аударамыз!
- Тақта да, балалар «Мәреге жет» ойыны тұр.
- Бұл ойында әрбір сөрені өткен сайын сабақтарымыздан алған білімдеріңіздің қандай екенін, мәреге жетуге жеткілікті ме, соны байқаймыз.
- Әрбір сөрені оқып шығайық. (мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды) .
- Ойынымыз қызықты болу үшін екі топқа бөлініп мәреге жетуші жеңімпаздарды анықтайық.
- Ол үшін мына қоржынан әрқайсысына карточка беріледі. Осы карточкаға қарап кім-қандай топта болатынын анықтаймыз.
І-ші топ: «Доп».
ІІ-ші топ: «Шар».
- Балалар, әрбір тапсырмаға сендерге жұлдызша беріледі. Қай топ көбірек жауап берсе, сол топқа жұлдызша беріледі. Сабақ соңында көп жинаған топ мәреге жетеді.
- Жақсы, егер сендерге түсінікті болса, біз көңілді ойынымыздың бірінші сөреге жетейік
- Мынау не? Мынау - доп.
- Дұрыс, доп не? Доп - ойыншық.
- Ия, ойыншық. Біздің көңілді сөредегі суреттердің бәрі не?
- Бұлар - ойыншықтар. Жақсы, доп қандай?
- Үлкен доп. Ал енді балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық!
ІІІ. Білімдерін тексеру.
- Бұл тапсырмада үлкен ойыншықтарды сол жаққа, ал кішкентай ойыншықтарды оң жаққа қойамыз. Балалар ойыншықтардың қандай болатыны ойланып, олардың көлеміндерін еске түсір.
1 - тапсырма. Ойыншықтарды жікте. «Доп» тобы үлкен ойыншықтарды, «Шар» тобы кішкентай ойыншықтарды табады.
ҮЛКЕН - БОЛЬШОЙ КІШКЕНТАЙ - МАЛЕНЬКИЙ
- Жақсы, тапсырманы орындадық. Енді балалар көңілді сөремізде екінші суретте не бейнеленген?
- Мынау-шар.
- Жақсы, онда шардағы тапсырманы орындайық.
2-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.
- пять
- имя
- десять
- друг
- шесть
- один
- Жарайсыңдар!
- Балалар, біз келесі сөреге өттік.
- Сөреге назар аударамыз! Мынау не?
- Мынау - көлік.
- Дұрыс, ендеше көлікке байланысты тапсырманы орындауға кірісейік!
3 - тапсырма. Ойлан, тап.
«ҚАНДАЙ САН ЖОҚ?»
3
9
7
5
1
- Балалар, жақсы санай алуды білетін екенсіңдер. Енді келесі сөреге қарайық!
4 - тапсырма .
- Мынау не?
- Мынау - қоян.
- «Қоян» сөзінде бірінші әріп, қандай дыбыс?
- Дұрыс, ол - дауыссыз, қатаң дыбыс.
- Қазақ тіліне тән төл дыбыстарды еске түсірейік.
- Тақтада интербелсенді плакат ілулі. Осы плакатта әліппе бар.
- Осы әліппеден қазақ тіліне тән төл дыбыстарды басып, аудио-дыбысты тыңдап, қайталайық.
- Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.
- Қазақ тіліне тән төл - 9 дыбыс бар, солай ма балалар?
- Ия, олар: Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.
Сергіту сәті: «Көңілді күн»(бейне-видео)
- Балалар, барлығымыз тұрамыз, сергіту сәтін жасайық!
ІV. Сабақты бекіту.
- Балалар соңғы сөре қалыпты. Енді мұқият қараңдар!
- Мынау не? Мынау - қуыршақ.
- Дұрыс, қуыршақ бізге карточкалар әкеліпті.
- Ендеше қуыршақтың тапсырмасын орындайық.
5 - тапсырма. Карточкамен жұмыс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz