Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақ тілі. Сабақты қорытындылау

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Картова З.С.

1 <<Б>> СЫНЫП
Пән: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: <<Ойын сабақ>>.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: өткен тақырып бойынша әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың сөз байлығын тексеру, бекіту, өз пікірін айта білуін қалыптастыру.
2. Дамытушылық: тез ойлау, оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл дамыту логикалық ойлау, талдау, жинақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: қазақша сөздерді дұрыс айтуға, сұрақ қоя білуге, толық жауап беруге тәрбиелеу, достық көмек, біріге отырып ортақ мақсатқа жетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, түсіндіру, ойын әдісі, диалог құрастыру.
Сабақтың көрнекілігі: ойыншықтар, суреттер, карточкалар, <<Мәреге жет!>>, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу, оқушыларды түгіндеу.
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
- Сәлеметсіз бе мұғалім!
- Сендерде қазір қандай сабақ?
- Бізде қазір қазақ тілі сабағы.
- Балалар, біз сабағымызды бастамас бұрын, сендерге өз тілегімді айтқым келеді: <<Бақытты болайық, балалар!>>. Сендер де, бір-бірлеріне тілек айтып, көңілімізді көтерейік.
2. Психологиялық дайындық. Бір-бірімізге тілек айту. (хормен)

а) Жақсы адам боламыз!
ә) Деніміз сау болсын!
б) Оқуымыз жақсы болсын!
в) Сабақта не істейміз?
ІІ. Жаңа сабақ
Жақсы балалар, енді тақтаға назар аударамыз!

Тақта да, балалар <<Мәреге жет>> ойыны тұр.
Бұл ойында әрбір сөрені өткен сайын сабақтарымыздан алған білімдеріңіздің қандай екенін, мәреге жетуге жеткілікті ме, соны байқаймыз.
Әрбір сөрені оқып шығайық. (мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды).
Ойынымыз қызықты болу үшін екі топқа бөлініп мәреге жетуші жеңімпаздарды анықтайық.
Ол үшін мына қоржынан әрқайсысына карточка беріледі. Осы карточкаға қарап кім-қандай топта болатынын анықтаймыз.
І-ші топ: <<Доп>>.
ІІ-ші топ: <<Шар>>.
Балалар, әрбір тапсырмаға сендерге жұлдызша беріледі. Қай топ көбірек жауап берсе, сол топқа жұлдызша беріледі. Сабақ соңында көп жинаған топ мәреге жетеді.
Жақсы, егер сендерге түсінікті болса, біз көңілді ойынымыздың бірінші сөреге жетейік
Мынау не? Мынау - доп.
Дұрыс, доп не? Доп - ойыншық.
Ия, ойыншық. Біздің көңілді сөредегі суреттердің бәрі не?
Бұлар - ойыншықтар. Жақсы, доп қандай?
Үлкен доп. Ал енді балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық!
ІІІ. Білімдерін тексеру.
Бұл тапсырмада үлкен ойыншықтарды сол жаққа, ал кішкентай ойыншықтарды оң жаққа қойамыз. Балалар ойыншықтардың қандай болатыны ойланып, олардың көлеміндерін еске түсір.
1 - тапсырма. Ойыншықтарды жікте. <<Доп>> тобы үлкен ойыншықтарды, <<Шар>> тобы кішкентай ойыншықтарды табады.
ҮЛКЕН - БОЛЬШОЙ КІШКЕНТАЙ - МАЛЕНЬКИЙ

Жақсы, тапсырманы орындадық. Енді балалар көңілді сөремізде екінші суретте не бейнеленген?
Мынау-шар.
Жақсы, онда шардағы тапсырманы орындайық.
2-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.
1.
2. пять
3. имя
4. десять
5. друг
6. шесть
7. один
1
Б
Е
С

2
А
Т

3
О
Н

4
Д
О
С

5
А
Л
Т
Ы
6
Б
І
Р

Жарайсыңдар!
Балалар, біз келесі сөреге өттік.
Сөреге назар аударамыз! Мынау не?
Мынау - көлік.
Дұрыс, ендеше көлікке байланысты тапсырманы орындауға кірісейік!
3 - тапсырма. Ойлан, тап.
<<ҚАНДАЙ САН ЖОҚ?>>
3
9
7
5
1
Балалар, жақсы санай алуды білетін екенсіңдер. Енді келесі сөреге қарайық!
4 - тапсырма.
Мынау не?
Мынау - қоян.
<<Қоян>> сөзінде бірінші әріп, қандай дыбыс?
Дұрыс, ол - дауыссыз, қатаң дыбыс.
Қазақ тіліне тән төл дыбыстарды еске түсірейік.
Тақтада интербелсенді плакат ілулі. Осы плакатта әліппе бар.
Осы әліппеден қазақ тіліне тән төл дыбыстарды басып, аудио-дыбысты тыңдап, қайталайық.
Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.
Қазақ тіліне тән төл - 9 дыбыс бар, солай ма балалар?
Ия, олар: Ә, Ғ, Қ, Ң, Ө, Ұ, Ү, І, Һ.
Сергіту сәті: <<Көңілді күн>>(бейне-видео)
Балалар, барлығымыз тұрамыз, сергіту сәтін жасайық!
ІV. Сабақты бекіту.
Балалар соңғы сөре қалыпты. Енді мұқият қараңдар!
Мынау не? Мынау - қуыршақ.
Дұрыс, қуыршақ бізге карточкалар әкеліпті.
Ендеше қуыршақтың тапсырмасын орындайық.
5 - тапсырма. Карточкамен жұмыс.
Оқушының аты-жөні:______________________________

КАРТОЧКАМЕН ЖҰМЫС
Тапсырма. Берілген сөздерге керекті қазақ тіліне тән төл дыбысын қой.
ке, кз, аа, ктап, кі, қс, а.

V. Сабақты қорытындылау.
Жарайсыңдар балалар, сендер мәреге жеттіңдер!
Жеңімпаз топты анықтайық.
Қай қалтада жұлдызшалар саны көп екенін анықтауда, қалтадағы жұлдыздарды санайық.
Жарайсыңдар, әр топқа осы <<Мәреге жет>> ойынына қатысқан топтарға сыйлық беріледі.

Енді осы мәреден не үйренгендерінді тексерейік.
Интербелсенді тақтаға қараңдар.
Сендерге қазір ойыншықтар өзі туралы баяндайды. Сендер зер салып тыңдаңдар.
<<Менің ойыншықтарым>> (бейне-видео)
Рефлексия:
<<Бағдаршам>>
Ойынның шарты: сұрақ беріледі, сендерге ұнаса - жасыл, ұнамаса - қызыл түсті көрсетеміз.
Балалар сендерге бұл сабақ ұнады ма?
<<Мәре>> ойыны ұнадыма?
Сергіту сәті ұнадыма?
Видео ұнадыма?
VІ . Үйтапсырмасын беру.
> Өткен сөздерді оқу. Қайталау.
VІІ. Бағалау.
Бүгін сыныпта кім өте жақсы қатысты?
Оларға жұлдызша беруге болма? Неліктен?
Дұрыс, олар сабақта белсенді қатысты.
Жарайсыңдар, балалар барлығымыз тұрайық.
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!
Сау болыңыз!

Ұқсас жұмыстар
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сабақтың бағыты
Ғафу қайырбеков. «ана тілі»
Оқушының деңгейі
ТУҒАН ТІЛІМ
Күнделікті сабақ жоспары
Қатынас қағазының мазмұны
Информатика пәнінен 6 сыныпқа арналған сабақ жоспарларының топтамасы
Сұраулы сөйлем. 2-сынып
Мемлекеттік биліктің жоғарғы органдары. Азаматтардың құқықтары. Синтаксис
Пәндер