Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
19.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Мақсаты
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдерін қайталау және оларды пайдалана білу
Міндеттері
Квадрат теңдеулерді шешуде әртүрлі тәсілдерді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру
Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін, ойлау қабілеттерін, зерделеу және қорытынды жасай алуын дамыту
Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдерін қайталайды және оларды есеп шығарғанда пайдалана біледі
Түйінді идеясы
ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с =0 квадрат теңдеуінің түбірлері болады. Квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант, түбірлердің формуласы мен Виет теоремасы пайдаланылады.
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Үш шапалақ>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды гүлдер арқылы топтау: Гүлдердің бес түрі беріледі
Оқушылар гүлдердің бес түріне байданысты топтасады, бес топқа бөлінеді
мин
слайд
<<Маған уақытымды саясат пен теңдеуге бөлуге тура келеді. Алайда меніңше теңдеу саясаттан анағұрлым маңызды. Себебі саясат осы уақыттық қана, ал теңдеу мәңгілік.>>
ғұлама - Альберт Эйнштейн
Оқушылардың көңілі нақыл сөзге ауады, сабаққа деген қызығушылығы ашылады.
15
мин
Слайд
Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері мен есеп шығару үлгісін ұсынады.
Оқушылар толымсыз квадрат теңдеуді, квадрат теңдеу түбірінің формуласы бойынша, Виет теоремасын пайдаланып, жұп коэффициенті бар теңдеуді шешу және алмастыру тәсілін қайталайды, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
7
мин
Слайд
Әр шешу тәсіліне топқа төрт немесе бес есептен беріледі:
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
2
мин
Сергіту сәті.
Көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
слайд
<<Лақтыру>> тәсілі түсіндіріледі
Әр топ шешу алгоритмін пайдаланып, тапсырмаларды орындайды, берілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды
3 мин
Кері байланыс үшін <<<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.>> әдісін қолданады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын <<<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.>> әдісімен өз ойын жеткізеді
1
мин
Оқушыларды сабақ барысында өздерін бағалау парағын толтырады.
Үйге тапсырма
Әр тәсілге кітаптан екі мысалдан шығарып келу
Қосымша тапсырма
Бағалау парағы
Оқушының аты - жөні __________
Меңгердім (тапсырма) __________
Меңгергім келеді (тапсырма) ______
Өзіме ұпай А өте жақсы
Ә жақсы
Б орташа
В жаман
Біреуге түсіндіргім келеді Иә Жоқ
1 тапсырма:Формуланы пайдаланып шешу .
1. 2х2-5х+2=0,
2. 6х+5х+1=0,
3. 2х2-3х+2=0,
4. 4х2-12х+9=0.
2 тапсырма: Виет теоремасын пайдаланып шешіңдер:
1. х2+10х+9=0,
2. х2+7х+12=0,
3. х2-10х-24=0,
4. х2-16х+60=0,
5. х2+5х-14=0.
3тапсырма: Лақтыру тәсілін пайдаланып шешу
1. 2х2-9х+9=0,
2. 10х2-11х+3=0,
3. 3х2+11х+6=0,
4. 4х2+12х+5=0,
5. 3х2+х-4=0.
4 тапсырма: "коэффициенттер" тәсілін пайдаланып шешіңдер.
1.5х2-7х+2=0;
2.3х2+5х-8=0;
3.11х2+25х-36=0;
4.11х2+27х+16=0;
5.939х2+978х+39=0.
5 тапсырма: Биквадрат теңдеулерді шешіңдер:
1.х4-13х2+36=0;
2.х4-3х2-28=0;
3. х4-24х2-25=0;
3.4х4-5х2+1=0.
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
19.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Мақсаты
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдерін қайталау және оларды пайдалана білу
Міндеттері
Квадрат теңдеулерді шешуде әртүрлі тәсілдерді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру
Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін, ойлау қабілеттерін, зерделеу және қорытынды жасай алуын дамыту
Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдерін қайталайды және оларды есеп шығарғанда пайдалана біледі
Түйінді идеясы
ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с =0 квадрат теңдеуінің түбірлері болады. Квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант, түбірлердің формуласы мен Виет теоремасы пайдаланылады.
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Үш шапалақ>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды гүлдер арқылы топтау: Гүлдердің бес түрі беріледі
Оқушылар гүлдердің бес түріне байданысты топтасады, бес топқа бөлінеді
мин
слайд
<<Маған уақытымды саясат пен теңдеуге бөлуге тура келеді. Алайда меніңше теңдеу саясаттан анағұрлым маңызды. Себебі саясат осы уақыттық қана, ал теңдеу мәңгілік.>>
ғұлама - Альберт Эйнштейн
Оқушылардың көңілі нақыл сөзге ауады, сабаққа деген қызығушылығы ашылады.
15
мин
Слайд
Оқушыларға квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері мен есеп шығару үлгісін ұсынады.
Оқушылар толымсыз квадрат теңдеуді, квадрат теңдеу түбірінің формуласы бойынша, Виет теоремасын пайдаланып, жұп коэффициенті бар теңдеуді шешу және алмастыру тәсілін қайталайды, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
7
мин
Слайд
Әр шешу тәсіліне топқа төрт немесе бес есептен беріледі:
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
2
мин
Сергіту сәті.
Көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
слайд
<<Лақтыру>> тәсілі түсіндіріледі
Әр топ шешу алгоритмін пайдаланып, тапсырмаларды орындайды, берілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды
3 мин
Кері байланыс үшін <<<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.>> әдісін қолданады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын <<<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.>> әдісімен өз ойын жеткізеді
1
мин
Оқушыларды сабақ барысында өздерін бағалау парағын толтырады.
Үйге тапсырма
Әр тәсілге кітаптан екі мысалдан шығарып келу
Қосымша тапсырма
Бағалау парағы
Оқушының аты - жөні __________
Меңгердім (тапсырма) __________
Меңгергім келеді (тапсырма) ______
Өзіме ұпай А өте жақсы
Ә жақсы
Б орташа
В жаман
Біреуге түсіндіргім келеді Иә Жоқ
1 тапсырма:Формуланы пайдаланып шешу .
1. 2х2-5х+2=0,
2. 6х+5х+1=0,
3. 2х2-3х+2=0,
4. 4х2-12х+9=0.
2 тапсырма: Виет теоремасын пайдаланып шешіңдер:
1. х2+10х+9=0,
2. х2+7х+12=0,
3. х2-10х-24=0,
4. х2-16х+60=0,
5. х2+5х-14=0.
3тапсырма: Лақтыру тәсілін пайдаланып шешу
1. 2х2-9х+9=0,
2. 10х2-11х+3=0,
3. 3х2+11х+6=0,
4. 4х2+12х+5=0,
5. 3х2+х-4=0.
4 тапсырма: "коэффициенттер" тәсілін пайдаланып шешіңдер.
1.5х2-7х+2=0;
2.3х2+5х-8=0;
3.11х2+25х-36=0;
4.11х2+27х+16=0;
5.939х2+978х+39=0.
5 тапсырма: Биквадрат теңдеулерді шешіңдер:
1.х4-13х2+36=0;
2.х4-3х2-28=0;
3. х4-24х2-25=0;
3.4х4-5х2+1=0.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz