Өлеңнің негізгі мағынасын түсіну

Әдебиет
Есқайрова А
Әдебиет: Сабақтың атауы
: С. Торайғыров Шығамын тірі болсам адам болып
Әдебиет: Сілтеме
: Әдебиет оқулығының әдістемесі1. Әдебиеттік оқу З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл
Әдебиет: Сабақтың жабдығы
: Автор портреті, үлестірмелі парақшалар, топқа бөлу қағаздары т. б
Әдебиет:

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

: Автор туралы түсінік. Өлеңнің негізгі мағынасын түсіну.
Әдебиет: Топқа бөлу
:

«Жүрек», «Көз», «Құлақ» мақалдар жазылған карточкалар арқылы топтарға бөлінеді. Неге бұлай бөлінгендеріңізді сабақ соңына қалдырайық.

Бағалау парағымен таныстырылып, әр оқушыға үлестіріледі.

Әдебиет:
: Мұғалім әрекеті
4б: Оқушы әрекеті
Әдебиет:

Тұсаукесер

Өткен материалды еске түсіру

:

Қазір қай мезгіл? Күзде табиғатта қандай құбылыстар болады? ( Жие жаңбыр жауып, күн бұлттанады)

«Бұлттар көшкіні» әдісі бойынша бірнеше сұрақтар қойылады. .

4б: Оқушылар сұрақтарға жауап бееді
Әдебиет: Негізгі бөлім
:

Күннің жадын жазу С. Торайғыров туралы мәліметті «Ыстық орындық»әдісі бойынша таныстырады.

Өлеңнің шығу тарихы туралы қысқаша мәлімет беріледі Бұл өлеңді ұстазы Нұрғалиға арнайды. Өзінің досы шайбай Аймановқа хат арқылы жолдаған. Өлеңді 1913 ж жазған. 1922ж Қазан қаласында «Адасқан өмір» кітабында жарияланады. 27 жасында құрт ауруынан қайтыс болады. Қандай тұлға болғаны өлеңдерінен-ақ байқалады.

Оқулықпен жұмыс Өлеңнің үш шумағы үш топқа бөлініп беріледі. Кімге қандай сөздер түсініксіз болды? Сөздік жұмысы

Асылық емес-артық сөз емес

Әр топ шумақтың мағынасын ашып түсіндіреді

Оқулықтағы тапсырманы орындайды.

Өлеңде айтылған баланың арманы ма, өтініші ма, әлде серті ме? Ажыратады.

Топтық жұмыс

І топ Өлеңнен теңеу сөздерді тауып сызбаға түсіру.

:
:
:
:
:
:
:
:

ІІ топ Сатылай кешенді талдау жасау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІІ топ Қиялға ерік берсек . . . Болашақта . . . өз ойлары тыңдалады. Өлең неге жетелейді? мәңгілік ел болу үшін қандай болу керек қоғам, әр адам

БОЛАШАҚТАТыныш өмір, елдердің қарым -қатынасы жақсымәдениетті---білімдіүштілді меңгергенМӘҢГІЛІК ЕЛ

Оқушылар, автордың негізгі идеясы не еді?

4б: Көрде тыныш жату
Есқайрова А:
Жарық күнде сәуле қуған
Алуға күнді барып, белді буған
Толған айдай балқып туған
Ойында оты барлар, надандықты тебу
Авторы
С. Торайғыров
Негізгі тақырыбы
Адамдық
Жанр түрі
Өлең
Идеясы
Білім, ғылым, оқу. Өмірге құштарлық
Шумақ
3
Тармақ, Буын саны
4, буын 11
Ұйқас
Қара өлең ұйқасы
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:
:
Әдебиет:

Ой толғаныс

Рефлексия

:

Өлеңнің мазмұны арқылы кім болуды армандайды?

Әр топ тақырып бойынша өз ойларын білдіреді

КӨЗ - арқылы не сезіндіңдер

ҚҰЛАҚ - арқылы не сезіндіңдер

ЖҮРЕК - арқылы не сезіндіңдер

Көңіл күйлерін стикерлер арқылы смайликке жапсыру арқылы білдіреді.

Әдебиет: Үй тапсырмасы
: «Кім боламын?» тақырыбында эссе жазу. өлеңді жаттау
4б: Күнделіктеріне жазады
Әдебиет: Бағалау
:

Бағалау парақшаларын толтырады

:
:
:
:
4б:

Қосымша материал

1 2 3

Есқайрова А:

Жаңа сабақты түсінуі

1 2 3

Топтық жұмыс

1 2 3

Жалпы балл
Бағалау шкаласы арқылы бағаға айналдырады
Әдебиет:
:
4б:
Есқайрова А:
Әдебиет:
:
4б:
Есқайрова А:

Ұқсас жұмыстар
А.құнанбаев «қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
А.құнанбаев «көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа » өлеңі
Қараңғы түнде тау қалғып
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
М. Жұмабаев Түркістан поэмасын талдау
Қасым Аманжолов Дүниеге жар
Махамбет Өтемісұлы Тарланым өлеңі
Әбділда тәжібаев. «сырдария»
Әбділда Тәжібаев Сырдария өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz