Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Талантты және дарынды оқушыны оқыту

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі
Тақырыбы №17: Жасанды серіктердің қозғалысы.
Күні: 1.11. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:Гагарин, Терещкова, Әбубәкір Тоқтарбаев,Жәнібеков.
Топ сұрақтарға жауап берді:Санду.аш,Гулсана
Постерді дайындап ,оны қорғады:Аружан,Медет,Нұрдәулет,Бақт ыбай
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тәжрибені өз қолдарымен жасады.
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Картаны толтырды:НұрболКосмик жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Талғат
Тест шешді:Азиза
Есепті шешді:Медет
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Жасанды
серіктер :ай,планеталар қозғалысы.
Өз ойларын әңгімеледі:Асел,Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Жасанды серіктердің қозғалыс заңын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишерде әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді екен.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалымен таныстық.
Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрә қосылды.Формуланы бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен
Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.

Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары
Шығармашылық жұмыстар
Ашық сұрақ
"Дарынды балалармен жұмыс істеудің жолдары."
Өзара бағалау
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Сабақ жоспарлары
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Оқушылардың дарындылығы мен шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары жайлы ақпарат
Пәндер