Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі
Тақырыбы №17: Жасанды серіктердің қозғалысы.
Күні: 1.11. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:Гагарин, Терещкова, Әбубәкір Тоқтарбаев,Жәнібеков.
Топ сұрақтарға жауап берді:Санду.аш,Гулсана
Постерді дайындап ,оны қорғады:Аружан,Медет,Нұрдәулет,Бақт ыбай
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тәжрибені өз қолдарымен жасады.
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Картаны толтырды:НұрболКосмик жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Талғат
Тест шешді:Азиза
Есепті шешді:Медет
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Жасанды
серіктер :ай,планеталар қозғалысы.
Өз ойларын әңгімеледі:Асел,Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Жасанды серіктердің қозғалыс заңын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишерде әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді екен.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалымен таныстық.
Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрә қосылды.Формуланы бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен
Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.
Тақырыбы №17: Жасанды серіктердің қозғалысы.
Күні: 1.11. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:Гагарин, Терещкова, Әбубәкір Тоқтарбаев,Жәнібеков.
Топ сұрақтарға жауап берді:Санду.аш,Гулсана
Постерді дайындап ,оны қорғады:Аружан,Медет,Нұрдәулет,Бақт ыбай
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тәжрибені өз қолдарымен жасады.
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Картаны толтырды:НұрболКосмик жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Талғат
Тест шешді:Азиза
Есепті шешді:Медет
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Жасанды
серіктер :ай,планеталар қозғалысы.
Өз ойларын әңгімеледі:Асел,Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Жасанды серіктердің қозғалыс заңын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишерде әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді екен.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалымен таныстық.
Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрә қосылды.Формуланы бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен
Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz