Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Проблемалы сұрақтар беруі
Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі
Тақырыбы:Қозғалыс материяның ажыралмас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қою
Түрткі сұрақтар беру
Топ сұрақтарға жауап беру
Постерді дайындап ,оны қорғау
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепсиялық карта түзу
Тест сұрақтарын беру
Есептер беру
Картаны толтыру
Тест шешу
Есепті шешу
Бағалау
Формативті бағалау:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалау
Бір-бірін бағалау.
Өз-өзін бағалау
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсету
Өз ойларын әңгімелеу
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма беру
Күрделі тапсырма беру
Проблемалы сұрақтар беруі
Тапсырмаларды жылдам орындауы
Пайымдылық көрсетулері
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар беру
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар беру
Өз білімдерін еркін жеткізу
Өз ойларын еркін айта білу
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар беру
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт беруге көмектесуде.
Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 12 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Векторлар жайлы мәлімет толық берілді.Пассив оқушы әрекет ете бастады.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.
Тақырыбы:Қозғалыс материяның ажыралмас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қою
Түрткі сұрақтар беру
Топ сұрақтарға жауап беру
Постерді дайындап ,оны қорғау
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепсиялық карта түзу
Тест сұрақтарын беру
Есептер беру
Картаны толтыру
Тест шешу
Есепті шешу
Бағалау
Формативті бағалау:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалау
Бір-бірін бағалау.
Өз-өзін бағалау
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсету
Өз ойларын әңгімелеу
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма беру
Күрделі тапсырма беру
Проблемалы сұрақтар беруі
Тапсырмаларды жылдам орындауы
Пайымдылық көрсетулері
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар беру
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар беру
Өз білімдерін еркін жеткізу
Өз ойларын еркін айта білу
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар беру
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт беруге көмектесуде.
Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 12 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Векторлар жайлы мәлімет толық берілді.Пассив оқушы әрекет ете бастады.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz