Проблемалы сұрақтар беруі

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі

Тақырыбы:Қозғалыс материяның ажыралмас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қою

Түрткі сұрақтар беру

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап беру

Постерді дайындап, оны қорғау

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепсиялық карта түзу

Тест сұрақтарын беру

Есептер беру

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтыру

Тест шешу

Есепті шешу

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалау:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалау.

Өз-өзін бағалау

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсету
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімелеу
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма беру

Күрделі тапсырма беру

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар беруі

Тапсырмаларды жылдам орындауы

Пайымдылық көрсетулері

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар беру

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар беру

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізу

Өз ойларын еркін айта білу

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар беру
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт беруге көмектесуде.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 12 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Векторлар жайлы мәлімет толық берілді. Пассив оқушы әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті.

Ұқсас жұмыстар
Лампаларды бөлшектеу жұмыстарын орындау
Проблемалық оқыту
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Тест және есеттер
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Бейорганикалық жай және күрделі заттар. 8 сынып
Термодинамикадағы жұмыс
Топ басшыларының, білімділердің жауаптары
Дененің еркін түсуі
Бірқалыпты қозғалыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz