Дыбыстың сипаттамасы

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №30. Дыбыс. Дыбыстың сипаттамасы. Күні: 26 12. 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлді:Тербеліс. Толқын.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді: Аида Асел

Постерді дайындап, оны қорғады Қайрат, Руслан

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепциялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Формуладан формула шығару тапсырмасы берілді.

Тәжрибелер көрсетілді.

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырдыНұртай

жылдамдықтарды жинақтады.

Тәжрибені жасады. Алишер мен Руслан

Тест шешді:Азиза

Есепті шешді:Асел, Аружан

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді, келісемін жарайсың,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер: Дыбыс. Дыбыс түрлерін көрсетті.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Нұрдәулет, Нұрбол,, Руслан
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 24

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза, Мөлдір

Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза. Мөлдір
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 16 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Механикалық толқын -Дыбысты үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. . Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді. Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді . Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді. Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.

Үйге тапсырма:$ 31, 32 Оқулықтан. тест 2012ж

Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалыммен таныстық. . Осындай сабақтар әркүні болса екен. Қозғалыстың және бір түрі қосылды. Механикалық толқын -дыбыстың формуласын бір -бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор . Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік, Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді және толқын- дыбысты білдік.

Ұқсас жұмыстар
Ішкі құлақ
Дыбыстың шағылуы
Дыбыс
Толқын ұзындығы
Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев
Ауадағы дыбыстың таралу жылдамдығы
Дыбыс және толқындық қозғалыс тарауын қайталау
Дыбыстық құбылыстар жайлы ақпарат
Дыбыстық құбылыстар
Шығарма үйренуде аппликатураны дұрыс пайдаланудың маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz