Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған Энергияның сақталу заңы бойынша рефлексивтік есебі

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №21: Энергияның сақталу заңы. Күні: 21. 11. 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:Энергия, Жұмыс, Жылу мөлшері

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді: Аида, Асел

Постерді дайындап, оны қорғадыНұрболҚайрат, Бақт ыбай

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепциялық карта түзді:

Тәжрибені өз қолдарымен жасады.

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Формуладан формула шығару тапсырмасы берілді.

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырдыМедет

жылдамдықтарды жинақтады.

Тәжрибені жасады. Алишер мен Руслан

Тест шешді:Азиза

Есепті шешді:Гульсана, Алишер

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді, келісемін жарайсың,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті:Энергияның сақталу заңы.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Асел, Нұрбол, Мөлдір
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 17

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза, Мөлдір

Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 18 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Энергияның сақталу заңын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. . Пассив оқушы Алишерде, Нұрдәулетте әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді. Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді . Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді. Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.
Оқушының іс-әрекеті:

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалымен таныстық.

Тәжірибе жақсы шықты. Осындай сабақтар әркүні болса екен. Қозғалыстың және бір түрә қосылды. Формуланы бір -бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен

Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды. Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік, Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді үйрендік. Энергия не екенін білдік.


Ұқсас жұмыстар
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныптағы №27 Электромагниттік тербелістер тақырыбы бойынша рефлексивтік есебі
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған рефлексивтік есебі: Күнтізбе, аспан денелері және қозғалыс
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған Дененің еркін түсуі және еркін түсу үдеуі тақырыбы бойынша рефлексивтік есебі (20.09.2013)
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған рефлексивтік есебі: Атом құрылысы және Резерфорд тәжірибесі (Тақырып №46, 27.02.2013)
9-сынып рефлексивтік есебі: Дене импульсі және импульстің сақталу заңы
Энергияның сақталу заңы және механикалық энергияның түрленуі
Педагогикалық шеберхана: Энергияның сақталу заңы және механикалық энергияның түрленуі
9-сынып рефлексивтік есебі: радиоактивті сәулелер, ыдырау заңы және тізбектегі ядролық реакциялар
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Механикалық энергияның сақталу заңы
9-сынып физикасы: Энергияның мәні, түрлері және оның сақталу заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz