Тест және есеттер

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №57. Бақылау жұмыс.

Күні: 24. 04 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:1, 2

Оқушының іс-әрекеті: Топ сұрақтарға жауап жазды.
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Оқушының іс-әрекеті: Есеппен тестке бас қатырды, істеді.
Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тест және есеттер
Оқушының іс-әрекеті:
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Азиза

Тапсырмаларды жылдам орындады.

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар, топтастырып, талдап өткеніміз сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. . АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Бақылауды қыйналмай жазды. Атом және элементар бөлшектер жайлы болды.

Үйге : формула жаттау.

Оқушының іс-әрекеті: Формуланы жаттағанымыз, концепсиялық картаны шешкеніміз, тесттерді үздіксіз шешкеніміз, формуладан формуланы келтіріп шығаруды үйренгеніміз, алғани білімдерді бөлім -бөлім етіп топтастырып үйренгеніміз өз нәтижесін бақылауда берді деп ойлаймын.

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Математика пәнінен МАБ қорытындысы бойынша сапа
Тіл білімі салаларын оқыту
Баламалы тест
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Тестілеу – оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың бір түрі
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
«география пәнінен ұбт-ге дайындау тәжірибемнен» баяндама
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Электронды оқулық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz