9-сынып №57 сабақ: Атом және элементар бөлшектер - мұғалімнің рефлексивтік есебі (24.04.2013)

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №57. Бақылау жұмыс.

Күні: 24. 04 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:1, 2

Оқушының іс-әрекеті: Топ сұрақтарға жауап жазды.
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Оқушының іс-әрекеті: Есеппен тестке бас қатырды, істеді.
Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тест және есеттер
Оқушының іс-әрекеті:
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Азиза

Тапсырмаларды жылдам орындады.

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар, топтастырып, талдап өткеніміз сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. . АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Бақылауды қыйналмай жазды. Атом және элементар бөлшектер жайлы болды.

Үйге : формула жаттау.

Оқушының іс-әрекеті: Формуланы жаттағанымыз, концепсиялық картаны шешкеніміз, тесттерді үздіксіз шешкеніміз, формуладан формуланы келтіріп шығаруды үйренгеніміз, алғани білімдерді бөлім -бөлім етіп топтастырып үйренгеніміз өз нәтижесін бақылауда берді деп ойлаймын.

Ұқсас жұмыстар
9-сынып рефлексивтік есебі: Радиоактивті изотоптар, қолданылуы және сәуледен қорғану
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған рефлексивтік есебі: Атом құрылысы және Резерфорд тәжірибесі (Тақырып №46, 27.02.2013)
9-сынып рефлексивтік есебі: Дене импульсі және импульстің сақталу заңы
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Атом құрылысы және элементар электр заряды
8-сыныпқа арналған панорамалық сабақ: Атом құрылысы және элементар электр заряды
Атом құрылысы, атом ядросы және ядролық энергия (9-сынып сабақ жоспары)
9-сынып рефлексивтік есебі: Жұлдызды аспан, аспан сферасы және аспан координаталары
9-сынып рефлексивтік есебі: Реактив қозғалыс және космостық жылдамдықтарды оқытудың әдістемесі
9-сынып рефлексивтік есебі: Аспан денелеріне дейінгі қашықтықты анықтаудың тәсілдері
9-сынып рефлексивтік есебі: радиоактивті сәулелер, ыдырау заңы және тізбектегі ядролық реакциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz