Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тест және есеттер

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №57. Бақылау жұмыс.
Күні: 24.04 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:1,2
Топ сұрақтарға жауап жазды.
Сыни тұрғыдан ойлау

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Есеппен тестке бас қатырды,істеді.
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тест және есеттер

Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 3
Проблемалы сұрақтар берді:Азиза
Тапсырмаларды жылдам орындады.
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар ,топтастырып, талдап өткеніміз сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. .АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Бақылауды қыйналмай жазды.Атом және элементар бөлшектер жайлы болды.
Үйге : формула жаттау.
Формуланы жаттағанымыз, концепсиялық картаны шешкеніміз, тесттерді үздіксіз шешкеніміз, формуладан формуланы келтіріп шығаруды үйренгеніміз , алғани білімдерді бөлім - бөлім етіп топтастырып үйренгеніміз өз нәтижесін бақылауда берді деп ойлаймын.

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Математика пәнінен МАБ қорытындысы бойынша сапа
Тіл білімі салаларын оқыту
Баламалы тест
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Тестілеу – оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың бір түрі
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
«география пәнінен ұбт-ге дайындау тәжірибемнен» баяндама
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Электронды оқулық
Пәндер