Бірқалыпты қозғалыс

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі

Тақырыбы №7: Қисық сызықты қозғалыс . Материалдық нүктенің шеңбер бойымен қозғалыс.

Бірқалыпты қозғалыс.

Күні: 26. 09 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қоюйды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:Түзу, қисық, айналмалы.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді:Талғат, Мөлдір,

Постерді дайындап, оны қорғады:Нұрбол, Алишер.

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепсиялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырды:Аида.

Тест шешді:Сандуғаш

Есепті шешді:Азиза, Руслан

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Қисық сызықты қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Медет, Нұрбол
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 1

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза

Тапсырмаларды жылдам орындады:Азиза,

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Қисық сызықты қозғалысты үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. Галилей тәжірибесін үйренді. Пассив оқушы Нұрдәулетте әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді.
Оқушының іс-әрекеті:

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалымен таныстық.

Тәжірибе жақсы шықты. Осындай сабақтар әркүні болса екен. Қозғалыстың және бір түрә қосылды.


Ұқсас жұмыстар
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. жылдамдық. жылдамдық бірліктері
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыс
Тапсырма түрі
Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі. 7 сынып
Бір қалыпты қозғалыс
Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі
Үшөлшемді әдістемелік жүйенің физика сабақтарындағы тиімділігі . TIMSS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер негізінде қойылған талаптар
Есептерін шығару талқылау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz