Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Неше қасқыр жүріп өткен шынында
Сабақтың тақырыбы: Разрядтық қосылғаштарға жіктеу арқылы екі
таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту.
Сабақтың мақсаты: екі таңбалы санды бір таңбалы санға кбейту
біліктілігін қалыптастыру.
Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын
жетілдіру. Зейінін, ақыл - ой белсенділігін, логикалық
білім дағдыларын, танымдық қабілеттерін дамыту.
Оқушыларды сабаққа белсенділікке, тапқырлыққа,
өз бетінше жұмыс істеуге, өзін - өзі бағалай
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс- тәсілдері: сұрақ жауап, ойын, талдау, өзіндік жұмыс
Көрнекілігі: интерактивті тақта , суреттер.
Сабақтың формасы: сыныппен, жеке оқушымен
Сабақтың барысы: І. Алғашқы ұйымдастыру.
ІІ. Ауызша есептеу. Көңілді өлең есептер:
1.Бір топ қоян орман кезіп барады, 2.Құс қорада балалар
Жолда олар қасқыр ізін санады. Тамақ берді қаздарға.
Қасқырлар да өткен екен топталып, Балапандарымен қосқанда
Әр табанның қардағы ізі ап - анық. Қаздарда 5 отбасы,
Қасқырлардан қалған іздер 120, Әрқайсысында 12 балапан.
Неше қасқыр жүріп өткен шынында? Түскі асқа нешеу жиналды,
( 120 : 4 = 30 ) Сол қаздарды санасаң?
( 12*5 = 60)
3. - Бұталардың арасынан тышқанды, 4. Жаздың күні жайнады,
Түлкі үйретті баласына ұстауды. Құстар салды сайранды.
Түлкінің бұл зұлым ойын ұғынған, Екеуіне бұтақтың
Тышқандар да шыршаға кеп тығылғын. 4 торғайдан отырды.
Саны олардың 5- еу еді шамасы, Ал келесі екеуін
Әр ананың 9 - дан бар баласы. 3 үкіден мекендеп,
Айтыңдаршы , неше тышқан тығылды, <<Ухілейді>> уілдеп.
Қорыққанда шырша болып панасы? Қалғымаңдар, балалар,
( 9*5+5 = 45 ) Құстар нешеу санаңдар?
( 4*2+3*2 = 14 )
ІІІ. Жаңа материалмен жұмыс.
<< Кім жылдам?>> ойыны. Берілген мысалдарды шығару арқылы сабақтың бүгінгі қонағын анықтаймыз.( әріптерден сөз құрастыру) И, Т, І , Н
36:5+5 36:4 9*9 8*8
-Бізге қонаққа Тиін келген екен. Ол туралы не білесіңдер? Ол немен қоректенеді ? Олай болса тиінге жаңғақ жинауға көмектесейік . Ол үшін әрбір тапсырманы дұрыс орындасаңыздар , кәрзеңкеге бір жаңғақтан жинап отырасыздар.Егер бүгін сабақта өз білімдеріңді жақсы көрсетіп , көп жаңғақ жинасаңыздар ,тиін сендерге риза болады. Сондықтан сабақта белсенділік көрсете біліңдер. (Тақтада тиін , жаңғақ ,кәрзеңке суреттері ілулі тұрады)
№ 2 Кестені интерактивті тақтада толтыр:
а
12
24
33
42
15
а*3 - 15
№3 Өрнек құрып, оның мәнін тап:
а)6 және 3 сандарының қосындысын 4 есе арттыр;
б) 23 және 4 сандарының көбейтіндісіне 8 - ді қос
в) 39 және 2 сандарының көбейтіндісінен 70 - ті азайт
г)100 - ден 9 және 10 сандарының көбейтіндісін азайт
ІV. Өз бетінше жұмыс: амалдарды орында.
712 - 542 = 170 375 + 234 = 609 16*6= 96 33*5 = 165
236 + 432 = 668 700 - 318= 382 23*4= 92 28 * 3 = 84
№5 Ұрлықшы сауысқан 36 бұранда, одан 9 есе кем кілт пен 65 шеге ұрлады. Сауысқан барлығы неше зат ұрлады:
Шешуі: 36 :9 = 4 ( кілттің саны) 36+4+65= 105 Ж: барлығы 105 зат ұрлады.
№8 Лулу пингвині әр күні балықтардың бірдей санын аулап, 3 күнде 27 балық ұстады. Лоло пингвині күн сайын Лулу пингвиніне қарағанда 2 есе көп балық ұстады. Лоло пингвині үш күнде неше балық ұстаған? Шешуі: 27 : 3 = 9 ( Лолоның бір күнде ұстағаны)
9 * 2 * 3= 54 Ж: Лулу пингвині үш күнде 54 балық ұстады.
V.Логикалық тапсырма: Ойлан!
Дәрігер Жанарға 3 таблетканы 20 минут сайын ішуге нұсқау берді. Осы дәріні ішуге қанша уақыт кетеді? ( 20+20 = 40 мин).
Кеше Айнұрдың туған күні. Ертең бейсенбі. Айнұрдың туған күні аптаның қай күні болды? ( сейсенбі )
VІ. Бекіту.
Математикалық тізбек:
4*3*5:10+9-3*2*3:8*6*2 = ? (108)
Ал, балалар , бүгінгі біздің қонағымыз сіздерге риза болды деп ойлайсыздар ма ?
Әрине , риза болды. Өйткені сендер оған азық қорын жинауға көмектестіңдер.
V ІІ. Өзін - өзі бағалау.
oo Әркім көңіл - күйіне қарай тиісті бағасы бар геометриялық фигураны таңдайды.
oo -Кім бәрін түсіндім, сабаққа белсенді қатыстым, беске жауап бердім деп санаса- күлімсіреген үлкен фигураны таңдасын. Өзіне << 5>> деген баға қояды.
oo -Кім жауапты толық бере алмадым, дұрыс жауап бердім, жақсы жұмыс істедім деп ойласа- кішірек фигураны таңдасын. << 4 >>
-Кім ойланатын нәрсе бар, бұл сабақта аз жұмыс істедім, бірақ келесі сабақта
oo міндетті түрде тырысамын десе- көңілсіз << 3>> фигурасын таңдайды.
VІІ. Үйге тапсырма: № 13 ( 181 бет )
таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту.
Сабақтың мақсаты: екі таңбалы санды бір таңбалы санға кбейту
біліктілігін қалыптастыру.
Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын
жетілдіру. Зейінін, ақыл - ой белсенділігін, логикалық
білім дағдыларын, танымдық қабілеттерін дамыту.
Оқушыларды сабаққа белсенділікке, тапқырлыққа,
өз бетінше жұмыс істеуге, өзін - өзі бағалай
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс- тәсілдері: сұрақ жауап, ойын, талдау, өзіндік жұмыс
Көрнекілігі: интерактивті тақта , суреттер.
Сабақтың формасы: сыныппен, жеке оқушымен
Сабақтың барысы: І. Алғашқы ұйымдастыру.
ІІ. Ауызша есептеу. Көңілді өлең есептер:
1.Бір топ қоян орман кезіп барады, 2.Құс қорада балалар
Жолда олар қасқыр ізін санады. Тамақ берді қаздарға.
Қасқырлар да өткен екен топталып, Балапандарымен қосқанда
Әр табанның қардағы ізі ап - анық. Қаздарда 5 отбасы,
Қасқырлардан қалған іздер 120, Әрқайсысында 12 балапан.
Неше қасқыр жүріп өткен шынында? Түскі асқа нешеу жиналды,
( 120 : 4 = 30 ) Сол қаздарды санасаң?
( 12*5 = 60)
3. - Бұталардың арасынан тышқанды, 4. Жаздың күні жайнады,
Түлкі үйретті баласына ұстауды. Құстар салды сайранды.
Түлкінің бұл зұлым ойын ұғынған, Екеуіне бұтақтың
Тышқандар да шыршаға кеп тығылғын. 4 торғайдан отырды.
Саны олардың 5- еу еді шамасы, Ал келесі екеуін
Әр ананың 9 - дан бар баласы. 3 үкіден мекендеп,
Айтыңдаршы , неше тышқан тығылды, <<Ухілейді>> уілдеп.
Қорыққанда шырша болып панасы? Қалғымаңдар, балалар,
( 9*5+5 = 45 ) Құстар нешеу санаңдар?
( 4*2+3*2 = 14 )
ІІІ. Жаңа материалмен жұмыс.
<< Кім жылдам?>> ойыны. Берілген мысалдарды шығару арқылы сабақтың бүгінгі қонағын анықтаймыз.( әріптерден сөз құрастыру) И, Т, І , Н
36:5+5 36:4 9*9 8*8
-Бізге қонаққа Тиін келген екен. Ол туралы не білесіңдер? Ол немен қоректенеді ? Олай болса тиінге жаңғақ жинауға көмектесейік . Ол үшін әрбір тапсырманы дұрыс орындасаңыздар , кәрзеңкеге бір жаңғақтан жинап отырасыздар.Егер бүгін сабақта өз білімдеріңді жақсы көрсетіп , көп жаңғақ жинасаңыздар ,тиін сендерге риза болады. Сондықтан сабақта белсенділік көрсете біліңдер. (Тақтада тиін , жаңғақ ,кәрзеңке суреттері ілулі тұрады)
№ 2 Кестені интерактивті тақтада толтыр:
а
12
24
33
42
15
а*3 - 15
№3 Өрнек құрып, оның мәнін тап:
а)6 және 3 сандарының қосындысын 4 есе арттыр;
б) 23 және 4 сандарының көбейтіндісіне 8 - ді қос
в) 39 және 2 сандарының көбейтіндісінен 70 - ті азайт
г)100 - ден 9 және 10 сандарының көбейтіндісін азайт
ІV. Өз бетінше жұмыс: амалдарды орында.
712 - 542 = 170 375 + 234 = 609 16*6= 96 33*5 = 165
236 + 432 = 668 700 - 318= 382 23*4= 92 28 * 3 = 84
№5 Ұрлықшы сауысқан 36 бұранда, одан 9 есе кем кілт пен 65 шеге ұрлады. Сауысқан барлығы неше зат ұрлады:
Шешуі: 36 :9 = 4 ( кілттің саны) 36+4+65= 105 Ж: барлығы 105 зат ұрлады.
№8 Лулу пингвині әр күні балықтардың бірдей санын аулап, 3 күнде 27 балық ұстады. Лоло пингвині күн сайын Лулу пингвиніне қарағанда 2 есе көп балық ұстады. Лоло пингвині үш күнде неше балық ұстаған? Шешуі: 27 : 3 = 9 ( Лолоның бір күнде ұстағаны)
9 * 2 * 3= 54 Ж: Лулу пингвині үш күнде 54 балық ұстады.
V.Логикалық тапсырма: Ойлан!
Дәрігер Жанарға 3 таблетканы 20 минут сайын ішуге нұсқау берді. Осы дәріні ішуге қанша уақыт кетеді? ( 20+20 = 40 мин).
Кеше Айнұрдың туған күні. Ертең бейсенбі. Айнұрдың туған күні аптаның қай күні болды? ( сейсенбі )
VІ. Бекіту.
Математикалық тізбек:
4*3*5:10+9-3*2*3:8*6*2 = ? (108)
Ал, балалар , бүгінгі біздің қонағымыз сіздерге риза болды деп ойлайсыздар ма ?
Әрине , риза болды. Өйткені сендер оған азық қорын жинауға көмектестіңдер.
V ІІ. Өзін - өзі бағалау.
oo Әркім көңіл - күйіне қарай тиісті бағасы бар геометриялық фигураны таңдайды.
oo -Кім бәрін түсіндім, сабаққа белсенді қатыстым, беске жауап бердім деп санаса- күлімсіреген үлкен фигураны таңдасын. Өзіне << 5>> деген баға қояды.
oo -Кім жауапты толық бере алмадым, дұрыс жауап бердім, жақсы жұмыс істедім деп ойласа- кішірек фигураны таңдасын. << 4 >>
-Кім ойланатын нәрсе бар, бұл сабақта аз жұмыс істедім, бірақ келесі сабақта
oo міндетті түрде тырысамын десе- көңілсіз << 3>> фигурасын таңдайды.
VІІ. Үйге тапсырма: № 13 ( 181 бет )
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz