Жауап парақтары

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Сыныбы
Өткізетін мұғалім
Сабақтың өтілетін күні:

«30»қаңтар

2015 ж.

Пәні: Алгебра
Сыныбы: 9
Өткізетін мұғалім: Әбдірзақ М.
Сабақтың өтілетін күні: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарын қайталау.
Сабақтың өтілетін күні: Мақсаттары:
Пәні: Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын, формуласын тереңірек меңгерту. Арифметикалық, геометриялық прогрессияға негізделген есептерді шығару кезінде есептің берілуін және қалай шығатындығын сыни тұрғыда ойлау білуге дағдыландыру.
Сабақтың өтілетін күні: Оқыту нәтижесі:
Пәні:

Арифметикалық, геомертриялық прогрессия формуласын есте сақтай алуы.

Есептерді сыни ойлап, дұрыс шығара білу

Сабақтың өтілетін күні: Түйінді идеялар:
Пәні:

Тұрау мұнда бейне сірә заңдылық,

Шығарамын есептерді, формуласын дәл құрып.

Сабақтың өтілетін күні: Әдіс-тәсілдер:
Пәні: «Көтеріңкі көңіл-күй» тренингі, АКТ, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, есептер шығару. Жауап парақтары.
Сабақтың өтілетін күні:

Уақыты

Пәні: Ресурстар
Сыныбы: Сабақтың мазмұны
Сабақтың өтілетін күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні: Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Сабақтың өтілетін күні:

3 минут

Пәні:

Әр түрлі сөздер, заттар бейнелен-ген, жазылған кеспе қағаздар

Слайд_1. pptx

Сыныбы:
Өткізетін мұғалім: Сәлемдесу

Сәлемдесу

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:

«Өз тобыңды таба біл» әдісімен топтастыру.

Сыныпта жақсы көңіл күй қалыптастыру. Жауап парақтарын тарату.

Сыныбы:

Оқушылар алған қағаз бөлігіндегі сөздің, заттың сыни ойлай отыр, бірдей мағаналас суреттер топтамасы бар оқушылар бірігіп топтасады.

«Көтеріңкі көңіл күй» тренингі арқылы бейне жазбаны тамашалайды.

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: ІІ. Негізгі бөлім
Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы:

Есіңде ме, оқушы ?

Анықтама, формула, заңдылық және мысал

Сабақтың өтілетін күні:

10 мин минут

Сыныбы: Тақырыптық сұрақтар топтамасын дайындау.
Өткізетін мұғалім: Тапсырмадағы берілген сұрақтарға сыни ойлай отырып, дұрыс жауаптар айтады. Орындаған жұмыстарына сай жауап парақтарына белгі соғады.
Сабақтың өтілетін күні:

10 мин

Пәні:
Сыныбы: Есеп шығара білеміз бе ?
Сабақтың өтілетін күні:

Есеп № 1

Есеп № 2

Есеп № 3

Пәні: Есептер топтамасын дайындау, Оқушыларға есептер шығару кезінде нұсқаулықтар беру.
Сыныбы: Есептерді сәйкес формулаларын тиімді қолдана отырып жылдам, дұрыс орындау. Жауап парақтарына белгі жасайды.
Сабақтың өтілетін күні:

2 минут

Сыныбы:

Сергіту сәті

«Бұл не? Ол туралы не білеміз ?»

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: Кімнің ойы жүйрік ?
Сабақтың өтілетін күні:

17 минут

5 минут

Пәні:

Есеп № 4

Есеп № 5

Есеп № 6

Слайд_3. pptx

Слайд_5. pptx

Сыныбы: Сыни ойланып, шапшаң, ұтқыр жауап беруге арналған өтілген тақырыптық білімдерін одан әрі дамытатын тапсырма топтамасын дайындау.
Өткізетін мұғалім:

Оқушылар топтасып, не болмаса жеке дара сыни ойлап, тапсырманың құпиясын ашып, түсінікті түрде талдап, дәлелмен жауап беру.

Жауап парақтарына белгі жасайды.

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: ІІІ. Қорытынды
Сабақтың өтілетін күні:

3 минут минут

Пәні: Жауап парағы
Сыныбы: Жауап парқтарын жинап, қорытынды жасау. Кері байланыс. Үйге тапсырма дайындау.
Өткізетін мұғалім: Жауап парақтарына қорытынды жасай отырып, өз алған бағаларын мұғалімге хабарлайды.

Есеп №1.

х 1 = 1, х п+1 = 3 - 2х п тізбегінің алғашқы үш мүшесін тап.

Есеп №2.

2, 6, 18… геометриялық прогрессия берілген. 162 саны тізбектің несінші мүшесі

Есеп №3.

21, 18, 15… арифметикалық прогрессиясының сегізінші мүшесін табыңыз:

Есеп №4.

Геометриялық прогрессияда: b 1 =36 , b 3 =9 болса, еселік q-ді табыңыз:

Есеп №5.

Егер а 6 + а 9 + а 12 + а 15 = 20 болса, арифметикалық прогрессиясының алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңыз.

Есеп №6.

Есептеңіз:

Жауап парағы

Оқушының аты-жөні
Тапсырмалар

Жинаған

ұпайы

Қорытынды

баға

Сұрақтар

Есеп

№1.

Есеп

№2.

Есеп

№3.

Есеп

№4.

Есеп №5.
Есеп №6.
Тест
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:

Бағалау мөлшерлемесі: Ең жоғары ұпай - 3 ұпай.

20-24 ұпай - «5»

15-19 ұпай - «4»

5-14 ұпай - «3»

Мұғалімге ұсыныс:


Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды салыстыру жайлы
Киім дүкенінде
Рационал сандарды салыстыру
Біздің жануарларымыз 1 сағат
Сенің құжатың түгел ме тарауы бойынша тіл дамыту сабағы
Сабаққа дайындықтарың қалай
Бағыттаушы парақтары оқулық
Үлестірмелі бағалау парақтары
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Жол парағы есептілік құжаты ретінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz