9-сынып Алгебра: Арифметикалық және геометриялық прогрессияларды қайталау сабақ жоспары

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Сыныбы
Өткізетін мұғалім
Сабақтың өтілетін күні:

«30»қаңтар

2015 ж.

Пәні: Алгебра
Сыныбы: 9
Өткізетін мұғалім: Әбдірзақ М.
Сабақтың өтілетін күні: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарын қайталау.
Сабақтың өтілетін күні: Мақсаттары:
Пәні: Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын, формуласын тереңірек меңгерту. Арифметикалық, геометриялық прогрессияға негізделген есептерді шығару кезінде есептің берілуін және қалай шығатындығын сыни тұрғыда ойлау білуге дағдыландыру.
Сабақтың өтілетін күні: Оқыту нәтижесі:
Пәні:

Арифметикалық, геомертриялық прогрессия формуласын есте сақтай алуы.

Есептерді сыни ойлап, дұрыс шығара білу

Сабақтың өтілетін күні: Түйінді идеялар:
Пәні:

Тұрау мұнда бейне сірә заңдылық,

Шығарамын есептерді, формуласын дәл құрып.

Сабақтың өтілетін күні: Әдіс-тәсілдер:
Пәні: «Көтеріңкі көңіл-күй» тренингі, АКТ, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, есептер шығару. Жауап парақтары.
Сабақтың өтілетін күні:

Уақыты

Пәні: Ресурстар
Сыныбы: Сабақтың мазмұны
Сабақтың өтілетін күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні: Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Сабақтың өтілетін күні:

3 минут

Пәні:

Әр түрлі сөздер, заттар бейнелен-ген, жазылған кеспе қағаздар

Слайд_1. pptx

Сыныбы:
Өткізетін мұғалім: Сәлемдесу

Сәлемдесу

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:

«Өз тобыңды таба біл» әдісімен топтастыру.

Сыныпта жақсы көңіл күй қалыптастыру. Жауап парақтарын тарату.

Сыныбы:

Оқушылар алған қағаз бөлігіндегі сөздің, заттың сыни ойлай отыр, бірдей мағаналас суреттер топтамасы бар оқушылар бірігіп топтасады.

«Көтеріңкі көңіл күй» тренингі арқылы бейне жазбаны тамашалайды.

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: ІІ. Негізгі бөлім
Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы:

Есіңде ме, оқушы ?

Анықтама, формула, заңдылық және мысал

Сабақтың өтілетін күні:

10 мин минут

Пәні: Слайд. pptx
Сыныбы: Тақырыптық сұрақтар топтамасын дайындау.
Өткізетін мұғалім: Тапсырмадағы берілген сұрақтарға сыни ойлай отырып, дұрыс жауаптар айтады. Орындаған жұмыстарына сай жауап парақтарына белгі соғады.
Сабақтың өтілетін күні:

10 мин

Пәні:
Сыныбы: Есеп шығара білеміз бе ?
Сабақтың өтілетін күні:

Есеп № 1

Есеп № 2

Есеп № 3

Пәні: Есептер топтамасын дайындау, Оқушыларға есептер шығару кезінде нұсқаулықтар беру.
Сыныбы: Есептерді сәйкес формулаларын тиімді қолдана отырып жылдам, дұрыс орындау. Жауап парақтарына белгі жасайды.
Сабақтың өтілетін күні:

2 минут

Пәні: Слайд_2. pptx
Сыныбы:

Сергіту сәті

«Бұл не? Ол туралы не білеміз ?»

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: Кімнің ойы жүйрік ?
Сабақтың өтілетін күні:

17 минут

5 минут

Пәні:

Есеп № 4

Есеп № 5

Есеп № 6

Слайд_3. pptx

Слайд_5. pptx

Сыныбы: Сыни ойланып, шапшаң, ұтқыр жауап беруге арналған өтілген тақырыптық білімдерін одан әрі дамытатын тапсырма топтамасын дайындау.
Өткізетін мұғалім:

Оқушылар топтасып, не болмаса жеке дара сыни ойлап, тапсырманың құпиясын ашып, түсінікті түрде талдап, дәлелмен жауап беру.

Жауап парақтарына белгі жасайды.

Сабақтың өтілетін күні:
Пәні:
Сыныбы: ІІІ. Қорытынды
Сабақтың өтілетін күні:

3 минут минут

Пәні: Жауап парағы
Сыныбы: Жауап парқтарын жинап, қорытынды жасау. Кері байланыс. Үйге тапсырма дайындау.
Өткізетін мұғалім: Жауап парақтарына қорытынды жасай отырып, өз алған бағаларын мұғалімге хабарлайды.

Есеп №1.

х 1 = 1, х п+1 = 3 - 2х п тізбегінің алғашқы үш мүшесін тап.

Есеп №2.

2, 6, 18… геометриялық прогрессия берілген. 162 саны тізбектің несінші мүшесі

Есеп №3.

21, 18, 15… арифметикалық прогрессиясының сегізінші мүшесін табыңыз:

Есеп №4.

Геометриялық прогрессияда: b 1 =36 , b 3 =9 болса, еселік q-ді табыңыз:

Есеп №5.

Егер а 6 + а 9 + а 12 + а 15 = 20 болса, арифметикалық прогрессиясының алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңыз.

Есеп №6.

Есептеңіз:

Жауап парағы

Оқушының аты-жөні
Тапсырмалар

Жинаған

ұпайы

Қорытынды

баға

Сұрақтар

Есеп

№1.

Есеп

№2.

Есеп

№3.

Есеп

№4.

Есеп №5.
Есеп №6.
Тест
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:
Оқушының аты-жөні:
Тапсырмалар:
:
:
Жинағанұпайы:
Қорытындыбаға:

Бағалау мөлшерлемесі: Ең жоғары ұпай - 3 ұпай.

20-24 ұпай - «5»

15-19 ұпай - «4»

5-14 ұпай - «3»

Мұғалімге ұсыныс:


Ұқсас жұмыстар
II тарау бойынша арифметикалық және геометриялық прогрессияларды қайталау
Арифметикалық және геометриялық прогрессияларды бекіту сабағы: деңгейлеп оқыту мен бірліктерді ірілендіру технологиясы
9-сынып алгебра: Арифметикалық прогрессия - сабақ жоспары
9-сынып алгебра: Геометриялық прогрессияға арналған сабақ жоспары
9-сынып: Арифметикалық және геометриялық прогрессияларға есептер шығару - сабақ жоспары
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар бойынша қайталау сабағының жоспары
11-сыныпқа арналған арифметикалық және геометриялық прогрессиялар бойынша қайталау сабақ жоспары
9-сынып: Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар - геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
9-сынып алгебрасы: арифметикалық және геометриялық прогрессиялар бойынша жалпылау сабағының ақпараттық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz