Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жауап парақтары

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Сыныбы
Өткізетін мұғалім
<<30>>қаңтар
2015 ж.
Алгебра
9
Әбдірзақ М.
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарын қайталау.

Мақсаттары:
Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын, формуласын тереңірек меңгерту. Арифметикалық, геометриялық прогрессияға негізделген есептерді шығару кезінде есептің берілуін және қалай шығатындығын сыни тұрғыда ойлау білуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі:
Арифметикалық, геомертриялық прогрессия формуласын есте сақтай алуы.
Есептерді сыни ойлап, дұрыс шығара білу
Түйінді идеялар:
Тұрау мұнда бейне сірә заңдылық,
Шығарамын есептерді, формуласын дәл құрып.
Әдіс-тәсілдер:
<<Көтеріңкі көңіл-күй>> тренингі, АКТ, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, есептер шығару. Жауап парақтары.
Уақыты
Ресурстар
Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті

І. Ұйымдастыру бөлімі
3 минут
Әр түрлі сөздер, заттар бейнелен-ген, жазылған кеспе қағаздар
Слайд_1.pptx

Сәлемдесу
Сәлемдесу

<<Өз тобыңды таба біл>> әдісімен топтастыру.
Сыныпта жақсы көңіл күй қалыптастыру.Жауап парақтарын тарату.
Оқушылар алған қағаз бөлігіндегі сөздің, заттың сыни ойлай отыр, бірдей мағаналас суреттер топтамасы бар оқушылар бірігіп топтасады.
<<Көтеріңкі көңіл күй>> тренингі арқылы бейне жазбаны тамашалайды.

ІІ.Негізгі бөлім

Есіңде ме, оқушы ?
Анықтама, формула, заңдылық және мысал
10 мин минут
Слайд.pptx
Тақырыптық сұрақтар топтамасын дайындау.
Тапсырмадағы берілген сұрақтарға сыни ойлай отырып, дұрыс жауаптар айтады. Орындаған жұмыстарына сай жауап парақтарына белгі соғады.
10 мин

Есеп шығара білеміз бе ?

Есеп № 1
Есеп № 2
Есеп № 3
Есептер топтамасын дайындау, Оқушыларға есептер шығару кезінде нұсқаулықтар беру.
Есептерді сәйкес формулаларын тиімді қолдана отырып жылдам, дұрыс орындау. Жауап парақтарына белгі жасайды.
2 минут

Слайд_2.pptx

Сергіту сәті
<<Бұл не? Ол туралы не білеміз ?>>

Кімнің ойы жүйрік ?
17 минут
5 минут
Есеп № 4
Есеп № 5
Есеп № 6
Слайд_3.pptx
Слайд_5.pptx
Сыни ойланып, шапшаң, ұтқыр жауап беруге арналған өтілген тақырыптық білімдерін одан әрі дамытатын тапсырма топтамасын дайындау.
Оқушылар топтасып, не болмаса жеке дара сыни ойлап, тапсырманың құпиясын ашып, түсінікті түрде талдап, дәлелмен жауап беру.
Жауап парақтарына белгі жасайды.

ІІІ. Қорытынды
3 минут минут
Жауап парағы
Жауап парқтарын жинап, қорытынды жасау. Кері байланыс. Үйге тапсырма дайындау.
Жауап парақтарына қорытынды жасай отырып, өз алған бағаларын мұғалімге хабарлайды.

Есеп №1.
х1 = 1, х п+1 = 3 - 2хп тізбегінің алғашқы үш мүшесін тап.

Есеп №2.
2, 6, 18... геометриялық прогрессия берілген. 162 саны тізбектің несінші мүшесі

Есеп №3.
21, 18, 15... арифметикалық прогрессиясының сегізінші мүшесін табыңыз:

Есеп №4.
Геометриялық прогрессияда: b1=36, b3=9 болса, еселік q-ді табыңыз:

Есеп №5.
Егер а6 + а9 + а12 + а15 = 20 болса, арифметикалық прогрессиясының алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңыз.

Есеп №6.
Есептеңіз:

Жауап парағы

Оқушының аты-жөні

Тапсырмалар

Жинаған
ұпайы
Қорытынды
баға

Сұрақтар
Есеп
№1.
Есеп
№2.
Есеп
№3.
Есеп
№4.
Есеп №5.
Есеп №6.
Тест

Бағалау мөлшерлемесі: Ең жоғары ұпай - 3 ұпай.
20-24 ұпай - <<5>>
15-19 ұпай - <<4>>
5-14 ұпай - <<3>>

Мұғалімге ұсыныс: ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды салыстыру жайлы
Киім дүкенінде
Рационал сандарды салыстыру
Біздің жануарларымыз 1 сағат
Сенің құжатың түгел ме тарауы бойынша тіл дамыту сабағы
Сабаққа дайындықтарың қалай
Бағыттаушы парақтары оқулық
Үлестірмелі бағалау парақтары
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Жол парағы есептілік құжаты ретінде
Пәндер