Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жауап парақтары
Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Сыныбы
Өткізетін мұғалім
<<30>>қаңтар
2015 ж.
Алгебра
9
Әбдірзақ М.
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарын қайталау.
Мақсаттары:
Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын, формуласын тереңірек меңгерту. Арифметикалық, геометриялық прогрессияға негізделген есептерді шығару кезінде есептің берілуін және қалай шығатындығын сыни тұрғыда ойлау білуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі:
Арифметикалық, геомертриялық прогрессия формуласын есте сақтай алуы.
Есептерді сыни ойлап, дұрыс шығара білу
Түйінді идеялар:
Тұрау мұнда бейне сірә заңдылық,
Шығарамын есептерді, формуласын дәл құрып.
Әдіс-тәсілдер:
<<Көтеріңкі көңіл-күй>> тренингі, АКТ, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, есептер шығару. Жауап парақтары.
Уақыты
Ресурстар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру бөлімі
3 минут
Әр түрлі сөздер, заттар бейнелен-ген, жазылған кеспе қағаздар
Слайд_1.pptx
Сәлемдесу
Сәлемдесу
<<Өз тобыңды таба біл>> әдісімен топтастыру.
Сыныпта жақсы көңіл күй қалыптастыру.Жауап парақтарын тарату.
Оқушылар алған қағаз бөлігіндегі сөздің, заттың сыни ойлай отыр, бірдей мағаналас суреттер топтамасы бар оқушылар бірігіп топтасады.
<<Көтеріңкі көңіл күй>> тренингі арқылы бейне жазбаны тамашалайды.
ІІ.Негізгі бөлім
Есіңде ме, оқушы ?
Анықтама, формула, заңдылық және мысал
10 мин минут
Слайд.pptx
Тақырыптық сұрақтар топтамасын дайындау.
Тапсырмадағы берілген сұрақтарға сыни ойлай отырып, дұрыс жауаптар айтады. Орындаған жұмыстарына сай жауап парақтарына белгі соғады.
10 мин
Есеп шығара білеміз бе ?
Есеп № 1
Есеп № 2
Есеп № 3
Есептер топтамасын дайындау, Оқушыларға есептер шығару кезінде нұсқаулықтар беру.
Есептерді сәйкес формулаларын тиімді қолдана отырып жылдам, дұрыс орындау. Жауап парақтарына белгі жасайды.
2 минут
Слайд_2.pptx
Сергіту сәті
<<Бұл не? Ол туралы не білеміз ?>>
Кімнің ойы жүйрік ?
17 минут
5 минут
Есеп № 4
Есеп № 5
Есеп № 6
Слайд_3.pptx
Слайд_5.pptx
Сыни ойланып, шапшаң, ұтқыр жауап беруге арналған өтілген тақырыптық білімдерін одан әрі дамытатын тапсырма топтамасын дайындау.
Оқушылар топтасып, не болмаса жеке дара сыни ойлап, тапсырманың құпиясын ашып, түсінікті түрде талдап, дәлелмен жауап беру.
Жауап парақтарына белгі жасайды.
ІІІ. Қорытынды
3 минут минут
Жауап парағы
Жауап парқтарын жинап, қорытынды жасау. Кері байланыс. Үйге тапсырма дайындау.
Жауап парақтарына қорытынды жасай отырып, өз алған бағаларын мұғалімге хабарлайды.
Есеп №1.
х1 = 1, х п+1 = 3 - 2хп тізбегінің алғашқы үш мүшесін тап.
Есеп №2.
2, 6, 18... геометриялық прогрессия берілген. 162 саны тізбектің несінші мүшесі
Есеп №3.
21, 18, 15... арифметикалық прогрессиясының сегізінші мүшесін табыңыз:
Есеп №4.
Геометриялық прогрессияда: b1=36, b3=9 болса, еселік q-ді табыңыз:
Есеп №5.
Егер а6 + а9 + а12 + а15 = 20 болса, арифметикалық прогрессиясының алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңыз.
Есеп №6.
Есептеңіз:
Жауап парағы
Оқушының аты-жөні
Тапсырмалар
Жинаған
ұпайы
Қорытынды
баға
Сұрақтар
Есеп
№1.
Есеп
№2.
Есеп
№3.
Есеп
№4.
Есеп №5.
Есеп №6.
Тест
Бағалау мөлшерлемесі: Ең жоғары ұпай - 3 ұпай.
20-24 ұпай - <<5>>
15-19 ұпай - <<4>>
5-14 ұпай - <<3>>
Мұғалімге ұсыныс: ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Пәні
Сыныбы
Өткізетін мұғалім
<<30>>қаңтар
2015 ж.
Алгебра
9
Әбдірзақ М.
Сабақтың тақырыбы:
Арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарын қайталау.
Мақсаттары:
Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын, формуласын тереңірек меңгерту. Арифметикалық, геометриялық прогрессияға негізделген есептерді шығару кезінде есептің берілуін және қалай шығатындығын сыни тұрғыда ойлау білуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі:
Арифметикалық, геомертриялық прогрессия формуласын есте сақтай алуы.
Есептерді сыни ойлап, дұрыс шығара білу
Түйінді идеялар:
Тұрау мұнда бейне сірә заңдылық,
Шығарамын есептерді, формуласын дәл құрып.
Әдіс-тәсілдер:
<<Көтеріңкі көңіл-күй>> тренингі, АКТ, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, есептер шығару. Жауап парақтары.
Уақыты
Ресурстар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру бөлімі
3 минут
Әр түрлі сөздер, заттар бейнелен-ген, жазылған кеспе қағаздар
Слайд_1.pptx
Сәлемдесу
Сәлемдесу
<<Өз тобыңды таба біл>> әдісімен топтастыру.
Сыныпта жақсы көңіл күй қалыптастыру.Жауап парақтарын тарату.
Оқушылар алған қағаз бөлігіндегі сөздің, заттың сыни ойлай отыр, бірдей мағаналас суреттер топтамасы бар оқушылар бірігіп топтасады.
<<Көтеріңкі көңіл күй>> тренингі арқылы бейне жазбаны тамашалайды.
ІІ.Негізгі бөлім
Есіңде ме, оқушы ?
Анықтама, формула, заңдылық және мысал
10 мин минут
Слайд.pptx
Тақырыптық сұрақтар топтамасын дайындау.
Тапсырмадағы берілген сұрақтарға сыни ойлай отырып, дұрыс жауаптар айтады. Орындаған жұмыстарына сай жауап парақтарына белгі соғады.
10 мин
Есеп шығара білеміз бе ?
Есеп № 1
Есеп № 2
Есеп № 3
Есептер топтамасын дайындау, Оқушыларға есептер шығару кезінде нұсқаулықтар беру.
Есептерді сәйкес формулаларын тиімді қолдана отырып жылдам, дұрыс орындау. Жауап парақтарына белгі жасайды.
2 минут
Слайд_2.pptx
Сергіту сәті
<<Бұл не? Ол туралы не білеміз ?>>
Кімнің ойы жүйрік ?
17 минут
5 минут
Есеп № 4
Есеп № 5
Есеп № 6
Слайд_3.pptx
Слайд_5.pptx
Сыни ойланып, шапшаң, ұтқыр жауап беруге арналған өтілген тақырыптық білімдерін одан әрі дамытатын тапсырма топтамасын дайындау.
Оқушылар топтасып, не болмаса жеке дара сыни ойлап, тапсырманың құпиясын ашып, түсінікті түрде талдап, дәлелмен жауап беру.
Жауап парақтарына белгі жасайды.
ІІІ. Қорытынды
3 минут минут
Жауап парағы
Жауап парқтарын жинап, қорытынды жасау. Кері байланыс. Үйге тапсырма дайындау.
Жауап парақтарына қорытынды жасай отырып, өз алған бағаларын мұғалімге хабарлайды.
Есеп №1.
х1 = 1, х п+1 = 3 - 2хп тізбегінің алғашқы үш мүшесін тап.
Есеп №2.
2, 6, 18... геометриялық прогрессия берілген. 162 саны тізбектің несінші мүшесі
Есеп №3.
21, 18, 15... арифметикалық прогрессиясының сегізінші мүшесін табыңыз:
Есеп №4.
Геометриялық прогрессияда: b1=36, b3=9 болса, еселік q-ді табыңыз:
Есеп №5.
Егер а6 + а9 + а12 + а15 = 20 болса, арифметикалық прогрессиясының алғашқы жиырмасыншы мүшесінің қосындысын табыңыз.
Есеп №6.
Есептеңіз:
Жауап парағы
Оқушының аты-жөні
Тапсырмалар
Жинаған
ұпайы
Қорытынды
баға
Сұрақтар
Есеп
№1.
Есеп
№2.
Есеп
№3.
Есеп
№4.
Есеп №5.
Есеп №6.
Тест
Бағалау мөлшерлемесі: Ең жоғары ұпай - 3 ұпай.
20-24 ұпай - <<5>>
15-19 ұпай - <<4>>
5-14 ұпай - <<3>>
Мұғалімге ұсыныс: ___________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz