Қуаттың формуласы

Сабақ 4- сабақ

Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013

Орны: 3-дәрісхана

Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13

Қатысқаны: 8

Сабақ 4- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: Жұмыс, қуат, энергия тақырытарына есептер шығару.
Сабақ 4- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: Өткен материалдар бойынша алған білімдері мен білік-дағдыларын практикада, есеп шығарғанда қолдануын қадағалау.
Сабақ 4- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: «Естігенімді ұмытып қаламын, көргенімді есімде сақтаймын, істегенімді түсінемін» (Конфуций)
Сабақ 4- сабақ: Стратегиялар
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: «Өрмекші торы», «Физик-бизнесмен», « Курс қанша?», «Ақша санау», «Аяқталмаған сөйлемдер», «Смайликтер»
Сабақ 4- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Сабақ 4- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: 7 сынып Атамұра баспасы 2012
Сабақ 4- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды.
Сабақ 4- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: Уақыты
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ 4- сабақ:

Сабақ кезеңдері:

1-кезең .

Қызығушылықты ояту:

-

Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: 7 мин кету керек
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8: «Конфеттер» топқа бөледі, арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады.
Топқа бөлінеді, көңіл-күйлері көтеріледі.
Сабақ 4- сабақ:

«Өрмекші торы» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрайды.

Қосымша 1

Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: бір-біріне сұрақтар қойып, жауаптарын алады және тілектер айтады.
Сабақ 4- сабақ: Формативті бағалау: «Смайликтер» арқылы, 2 мин
Сабақ 4- сабақ: 2-кезең. Мағынаны ажырату:
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: 17 - 20 мин кету керек
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8:

«Физик-бизнесмен» стратегиясы арқылы, Әр топқа банк атауы береді. Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық, 5 мыңдық, 10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты, яғни жеңіл тапсырмалар беріледі. 5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар, ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар береді.

Қосымша 2

Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Банк атауларының қиындылары арқылы. Мысалы: І- топ:Нұрбанк, ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа «өте жақсы» оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайлайды. Қалған оқушылар-салымшылар болады.
Сабақ 4- сабақ: 3-кезең. Ой- толғаныс:
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8:

«Курс қанша?» статегиясы арқылы өлшем бірліктерді байланыстыруға тапсырмалар береді.

«Ақша санау» стратегиясы арқылы еселік және үлестік бірліктерді анықтауға тапсырмалар береді.

Қосымша 4

Өлшем бірліктерді байланыстырады.
Сабақ 4- сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана: 2 мин
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8:

Суреттер бойынша есептер құрастыру.

Қосымша 5

Сабақ 4- сабақ: Бағалау
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8: Жиынтық баға
Топ басшысы бағалайды
Сабақ 4- сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін күн: 11. 04. 2013Орны: 3-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13Қатысқаны: 8: «Аяқталмаған сөйлемдер»
Экраннан оқып, стикерге жазады

Қосымша №1

  1. Жұмыс дегеніміз не?
  2. Жұмыстың өлшем бірлігі қандай?
  3. Жұмыстың формуласы
  4. Қуат дегеніміз не?
  5. Қуаттың формуласы
  6. Қуаттың өлшем бірлігі қандай?
  7. Энергия дегеніміз не?
  8. Энергияның қандай түрлерін білесің?
  9. Кинетикалық энергия
  10. Потенциалдық энергия

Банк қаржы мекемесі онда барлық халық, барлық мекемелер, кәсіпорындар қаражаттарын жинайды және несие береді. Оқушыларды 2 топқа бөлемін. Әр топқа банк атауы беріледі.

Мысалы: І- топ:Нұрбанк, ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа «өте жақсы» оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайланады. Қалған оқушылар-салымшылар.

Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық, 5 мыңдық, 10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты, яғни жеңіл тапсырмалар беріледі. 5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар, ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар беріледі.

Ойын аяқталғанда қай топтың банкісінде көп «ақша» болса, сол топ жеңімпаз болып жарияланады.

Қосымша 1

А деңгейі

1. Денеге әсер ететін ауырлық күші мына жағдайларда жұмыс істейме:

1) үстелде жатқан гір тас;

2) қолдан түсіп бара жатқан тас;

3) байланған жіптен тартқанда, горизонталь бағытта үстелдің бетімен сырғанап келе жатқан кішкентай тақтай?

2. Суы бар шелекті жоғары көтергенде қай жағдайда аз жұмыс істеледі?

Жәшіктердің қайсысын жоғары көтергенде аз жұмыс істеледі?Неліктен?

3. А жағдайда жүк машиналарының қайсысының кинетикалық энергиясы көп? Б жағдай да ше?Неге?

А тобы

Күш, Ғ (Н)
Жол, S (м)
Жұмыс, А (Дж )
: 1
Күш, Ғ (Н): 130
Жол, S (м): 3
Жұмыс, А (Дж ): ?
: 2
Күш, Ғ (Н): 250
Жол, S (м): 5
Жұмыс, А (Дж ): ?
Ќуат; N (Вт)
Жұмыс, А (Дж )
Уақыт, t (с)
: 1
Ќуат; N (Вт): ?
Жұмыс, А (Дж ): 200
Уақыт, t (с): 4
: 2
Ќуат; N (Вт): 36000
Жұмыс, А (Дж ): ?
Уақыт, t (с): 2
Потенц. энергия, Е (Дж)
Биіктік, һ (м)
Масса, m (кг)
: 1
Потенц. энергия, Е (Дж): ?
Биіктік, һ (м): 20
Масса, m (кг): 3
: 2
Потенц. энергия, Е (Дж): 400
Биіктік, һ (м): ?
Масса, m (кг): 2

Б -деңгейі

1. Суретте көрсетілген денелердің қайсысында-кинетикалық. қайсысында потенциалдық энергия бар және қандай деңгеймен салыстырғанда, ал қайсысында энергияның қатарынан екеуі де бар?

2. Бірдей заттан жасалған екі дене төбеге ілінген (а -сурет) . Еден деңгейімен салыстырғанда олардың қайсысының потенциалдық энергиясы көп?Төбеде ілулі тұрған көлемдері бірдей детальдардың, осы деңгейлермен салыстырғанда, потенциалдық энергиялары бірдей ме (б-сурет) ? Жауаптарыңды түсіндіріңдер.

3. Жүк тасу кезінде жүкті өздігінен түсіретін машина 30 кВт қуат өндіреді. Осы машинамен 45 минутта қандай жұмыс істеледі?

4. 40 -жаттығу №2

А деңгейі

1. Оқушы мектептің екінші қабатына 20 с-та көтеріледі. Қабаттың биіктігі 2 м болса, массасы 40 кг оқушының өндіретін қуаты қандай болар еді?

2. Көтергіш кранның қуаты 10 кВт. Онымен массасы 2 т жүкті 0, 5 с ішінде көтеруге болады. Бұл жағдайда кран қандай жұмыс істейді. Ол жүкті қандай биіктікке шығарады.

3. Тереңдігі 150 м шахтадан көлемі 200 м 3 суды тартып шығару үшін қуаты 50кВт насос қанша уақыт жұмыс істеуі керек?

Әр топтың жинаған капиталы есептелінеді.

Егер топ тапсырмаға дұрыс жауап берсе, оның капиталы 50% артады. Ал егер қате болса 50% кемиді.

Эксперименттік есептер

Құрал -жабдықтар: өлшеуіш лента, динамометр, ағаш білеуше.
Тапсырма: үстел үстіндегі білеушенің үстел бетімен қозғаландағы жұмысты анықтау.


Ұқсас жұмыстар
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 сынып
Механикалық жұмыс және қуат
Дастархан мәзірін жасаудың ережесі. 9 сынып
Қуат. 7 сынып
Жұмыстың формуласы
Қуаттың формуласы. Сабақ барысы
Қуат жайлы ақпарат
Қуат
Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы
Электр тогының энергиясы мен қуаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz