Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қуаттың формуласы
Сабақ 4- сабақ
Сабақ өтілетін күн: 11.04.2013
Орны: 3-дәрісхана
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13
Қатысқаны: 8
Сабақ тақырыбы
Жұмыс,қуат,энергия тақырытарына есептер шығару.
Жалпы мақсаттар
Өткен материалдар бойынша алған білімдері мен білік-дағдыларын практикада,есеп шығарғанда қолдануын қадағалау.
Түйінді идеялар
<<Естігенімді ұмытып қаламын,көргенімді есімде сақтаймын,істегенімді түсінемін>> (Конфуций)
Стратегиялар
<<Өрмекші торы>>, <<Физик-бизнесмен>>, << Курс қанша?>>, <<Ақша санау>>, <<Аяқталмаған сөйлемдер>>, <<Смайликтер>>
Көрнекіліктер
компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Дереккөздер
7 сынып Атамұра баспасы 2012
Оқыту нәтижелері
Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды.
Сабақ барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:
1-кезең.
Қызығушылықты ояту:
-
7 мин кету керек
<<Конфеттер>> топқа бөледі, арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады.
Топқа бөлінеді, көңіл-күйлері көтеріледі.
<<Өрмекші торы>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрайды.
Қосымша 1
бір-біріне сұрақтар қойып, жауаптарын алады және тілектер айтады.
Формативті бағалау: <<Смайликтер>> арқылы, 2 мин
2-кезең. Мағынаны ажырату:
17 - 20 мин кету керек
<<Физик-бизнесмен>> стратегиясы арқылы, Әр топқа банк атауы береді. Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық,5 мыңдық,10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты,яғни жеңіл тапсырмалар беріледі.5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар,ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар береді.
Қосымша 2
Оқушылар 2 топқа бөлінеді.Банк атауларының қиындылары арқылы. Мысалы: І- топ:Нұрбанк,ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа <<өте жақсы>> оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайлайды.Қалған оқушылар-салымшылар болады.
3-кезең. Ой- толғаныс:
<<Курс қанша?>> статегиясы арқылы өлшем бірліктерді байланыстыруға тапсырмалар береді.
<<Ақша санау>> стратегиясы арқылы еселік және үлестік бірліктерді анықтауға тапсырмалар береді.
Қосымша 4
Өлшем бірліктерді байланыстырады.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
2 мин
Суреттер бойынша есептер құрастыру.
Қосымша 5
Бағалау
Жиынтық баға
Топ басшысы бағалайды
Рефлексия
<<Аяқталмаған сөйлемдер>>
Экраннан оқып, стикерге жазады
Қосымша №1
1. Жұмыс дегеніміз не?
2. Жұмыстың өлшем бірлігі қандай?
3. Жұмыстың формуласы
4. Қуат дегеніміз не?
5. Қуаттың формуласы
6. Қуаттың өлшем бірлігі қандай?
7. Энергия дегеніміз не?
8. Энергияның қандай түрлерін білесің?
9. Кинетикалық энергия
10. Потенциалдық энергия
Банк қаржы мекемесі онда барлық халық,барлық мекемелер,кәсіпорындар қаражаттарын жинайды және несие береді.Оқушыларды 2 топқа бөлемін.Әр топқа банк атауы беріледі.
Мысалы: І- топ:Нұрбанк,ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа <<өте жақсы>> оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайланады.Қалған оқушылар-салымшылар.
Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық,5 мыңдық,10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты,яғни жеңіл тапсырмалар беріледі.5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар,ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар беріледі.
Ойын аяқталғанда қай топтың банкісінде көп <<ақша>> болса ,сол топ жеңімпаз болып жарияланады.
Қосымша 1
А деңгейі
1.Денеге әсер ететін ауырлық күші мына жағдайларда жұмыс істейме:
1) үстелде жатқан гір тас;
2)қолдан түсіп бара жатқан тас;
3)байланған жіптен тартқанда,горизонталь бағытта үстелдің бетімен сырғанап келе жатқан кішкентай тақтай?
2.Суы бар шелекті жоғары көтергенде қай жағдайда аз жұмыс істеледі?
Жәшіктердің қайсысын жоғары көтергенде аз жұмыс істеледі?Неліктен?
3. А жағдайда жүк машиналарының қайсысының кинетикалық энергиясы көп? Б жағдай да ше?Неге?
А тобы
Күш,Ғ (Н)
Жол, S (м)
Жұмыс,А (Дж )
1
130
3
?
2
250
5
?
Ќуат; N (Вт)
Жұмыс,А (Дж )
Уақыт, t (с)
1
?
200
4
2
36000
?
2
Потенц.энергия,Е (Дж)
Биіктік ,һ (м)
Масса , m (кг)
1
?
20
3
2
400
?
2
Б - деңгейі
1.Суретте көрсетілген денелердің қайсысында-кинетикалық.қайсысында потенциалдық энергия бар және қандай деңгеймен салыстырғанда,ал қайсысында энергияның қатарынан екеуі де бар?
2.Бірдей заттан жасалған екі дене төбеге ілінген (а - сурет).Еден деңгейімен салыстырғанда олардың қайсысының потенциалдық энергиясы көп?Төбеде ілулі тұрған көлемдері бірдей детальдардың,осы деңгейлермен салыстырғанда,потенциалдық энергиялары бірдей ме (б-сурет)? Жауаптарыңды түсіндіріңдер.
3.Жүк тасу кезінде жүкті өздігінен түсіретін машина 30 кВт қуат өндіреді.Осы машинамен 45 минутта қандай жұмыс істеледі?
4. 40 - жаттығу №2
А деңгейі
1.Оқушы мектептің екінші қабатына 20 с-та көтеріледі.Қабаттың биіктігі 2 м болса,массасы 40 кг оқушының өндіретін қуаты қандай болар еді?
2.Көтергіш кранның қуаты 10 кВт.Онымен массасы 2 т жүкті 0,5 с ішінде көтеруге болады.Бұл жағдайда кран қандай жұмыс істейді.Ол жүкті қандай биіктікке шығарады.
3.Тереңдігі 150 м шахтадан көлемі 200 м 3 суды тартып шығару үшін қуаты 50кВт насос қанша уақыт жұмыс істеуі керек?
Әр топтың жинаған капиталы есептелінеді.
Егер топ тапсырмаға дұрыс жауап берсе,оның капиталы 50% артады.Ал егер қате болса 50% кемиді.
Эксперименттік есептер
Құрал -жабдықтар: өлшеуіш лента, динамометр, ағаш білеуше.
Тапсырма: үстел үстіндегі білеушенің үстел бетімен қозғаландағы жұмысты анықтау.
Құрал -жабдықтар: динамометр, металл цилиндр, өлшеуіш лента,
Тапсырма: : орындық үстіндегі білеушені парта үстіне көтеріп шығарғандағы потенциалдық энергияны анықтау.
Бағалау парағы
критерийлер
аты- жөні
Берілгенін дұрыс жазуы
Халықаралық бірліктер жүйесіне келтіруі
Формуласын дұрыс жазуы
есептелуі
жауабы
Қорытынды баға
Зертханалық жұмыста білімді қолдануға арналған критерий
Критерий В қолдану
Дискриптор (тексеру элементтері)
Жетті
талпынады
Төмендегі берілгендердің біреуін орындай алмаса;
Құрал-жабдықтарды таңдай алуы
Зертханалық жұмыстың мақсатын анықтай алуы
Берілген құрал-жабдықтарды пайдалана отырып зертханалық жұмыс барысының алгоритімін құрастыра білуі
Жұмыс істегенде техникалық қауіпсіздік шарасын сақтай алуы
Жұмыс барысын дәптерге дұрыс ретімен өрнектей алуы
Берілген зертханалық жұмыстың суретін салып белгілеуі
Таста қандай мәлімет бар?Әріппен белгіленуі
Әріппен белгіленуі
Формуласы
Формуласы
Өлшем бірліктері
Өлшем бірліктері
Физикалық шама
Физикалық шама
Басқа шамалармен байланысы
Басқа шамалармен байланысы
Қосымша 3
1 км=..........м
1л=............м
1м=........мм
1т=..........кг
1 сағ= .........с
1 кг=...........г
Қосымша 4
1мДж=.......Дж
5 кН=.......Н
7 мкПа=.........Па
2 мкН=............Н
6 мДж=............Дж
4 кПа=...........Па
VII.Үйге тапсырма:
1. 40-жаттығу № 3
2. Сурет бойынша есеп құрастыру.
Сабақ өтілетін күн: 11.04.2013
Орны: 3-дәрісхана
Барлық оқушы саны: 8 Жасы:13
Қатысқаны: 8
Сабақ тақырыбы
Жұмыс,қуат,энергия тақырытарына есептер шығару.
Жалпы мақсаттар
Өткен материалдар бойынша алған білімдері мен білік-дағдыларын практикада,есеп шығарғанда қолдануын қадағалау.
Түйінді идеялар
<<Естігенімді ұмытып қаламын,көргенімді есімде сақтаймын,істегенімді түсінемін>> (Конфуций)
Стратегиялар
<<Өрмекші торы>>, <<Физик-бизнесмен>>, << Курс қанша?>>, <<Ақша санау>>, <<Аяқталмаған сөйлемдер>>, <<Смайликтер>>
Көрнекіліктер
компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Дереккөздер
7 сынып Атамұра баспасы 2012
Оқыту нәтижелері
Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды.
Сабақ барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:
1-кезең.
Қызығушылықты ояту:
-
7 мин кету керек
<<Конфеттер>> топқа бөледі, арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады.
Топқа бөлінеді, көңіл-күйлері көтеріледі.
<<Өрмекші торы>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрайды.
Қосымша 1
бір-біріне сұрақтар қойып, жауаптарын алады және тілектер айтады.
Формативті бағалау: <<Смайликтер>> арқылы, 2 мин
2-кезең. Мағынаны ажырату:
17 - 20 мин кету керек
<<Физик-бизнесмен>> стратегиясы арқылы, Әр топқа банк атауы береді. Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық,5 мыңдық,10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты,яғни жеңіл тапсырмалар беріледі.5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар,ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар береді.
Қосымша 2
Оқушылар 2 топқа бөлінеді.Банк атауларының қиындылары арқылы. Мысалы: І- топ:Нұрбанк,ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа <<өте жақсы>> оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайлайды.Қалған оқушылар-салымшылар болады.
3-кезең. Ой- толғаныс:
<<Курс қанша?>> статегиясы арқылы өлшем бірліктерді байланыстыруға тапсырмалар береді.
<<Ақша санау>> стратегиясы арқылы еселік және үлестік бірліктерді анықтауға тапсырмалар береді.
Қосымша 4
Өлшем бірліктерді байланыстырады.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
2 мин
Суреттер бойынша есептер құрастыру.
Қосымша 5
Бағалау
Жиынтық баға
Топ басшысы бағалайды
Рефлексия
<<Аяқталмаған сөйлемдер>>
Экраннан оқып, стикерге жазады
Қосымша №1
1. Жұмыс дегеніміз не?
2. Жұмыстың өлшем бірлігі қандай?
3. Жұмыстың формуласы
4. Қуат дегеніміз не?
5. Қуаттың формуласы
6. Қуаттың өлшем бірлігі қандай?
7. Энергия дегеніміз не?
8. Энергияның қандай түрлерін білесің?
9. Кинетикалық энергия
10. Потенциалдық энергия
Банк қаржы мекемесі онда барлық халық,барлық мекемелер,кәсіпорындар қаражаттарын жинайды және несие береді.Оқушыларды 2 топқа бөлемін.Әр топқа банк атауы беріледі.
Мысалы: І- топ:Нұрбанк,ІІ- топ Темірбанк, 2 топқа <<өте жақсы>> оқитын оқушылар арасынан банк президенті сайланады.Қалған оқушылар-салымшылар.
Әр банктың тапсырмалары 2 мыңдық,5 мыңдық,10 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 2 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты,яғни жеңіл тапсырмалар беріледі.5 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар,ал 10 мыңдық бейнесінде қиындығы жоғары тапсырмалар беріледі.
Ойын аяқталғанда қай топтың банкісінде көп <<ақша>> болса ,сол топ жеңімпаз болып жарияланады.
Қосымша 1
А деңгейі
1.Денеге әсер ететін ауырлық күші мына жағдайларда жұмыс істейме:
1) үстелде жатқан гір тас;
2)қолдан түсіп бара жатқан тас;
3)байланған жіптен тартқанда,горизонталь бағытта үстелдің бетімен сырғанап келе жатқан кішкентай тақтай?
2.Суы бар шелекті жоғары көтергенде қай жағдайда аз жұмыс істеледі?
Жәшіктердің қайсысын жоғары көтергенде аз жұмыс істеледі?Неліктен?
3. А жағдайда жүк машиналарының қайсысының кинетикалық энергиясы көп? Б жағдай да ше?Неге?
А тобы
Күш,Ғ (Н)
Жол, S (м)
Жұмыс,А (Дж )
1
130
3
?
2
250
5
?
Ќуат; N (Вт)
Жұмыс,А (Дж )
Уақыт, t (с)
1
?
200
4
2
36000
?
2
Потенц.энергия,Е (Дж)
Биіктік ,һ (м)
Масса , m (кг)
1
?
20
3
2
400
?
2
Б - деңгейі
1.Суретте көрсетілген денелердің қайсысында-кинетикалық.қайсысында потенциалдық энергия бар және қандай деңгеймен салыстырғанда,ал қайсысында энергияның қатарынан екеуі де бар?
2.Бірдей заттан жасалған екі дене төбеге ілінген (а - сурет).Еден деңгейімен салыстырғанда олардың қайсысының потенциалдық энергиясы көп?Төбеде ілулі тұрған көлемдері бірдей детальдардың,осы деңгейлермен салыстырғанда,потенциалдық энергиялары бірдей ме (б-сурет)? Жауаптарыңды түсіндіріңдер.
3.Жүк тасу кезінде жүкті өздігінен түсіретін машина 30 кВт қуат өндіреді.Осы машинамен 45 минутта қандай жұмыс істеледі?
4. 40 - жаттығу №2
А деңгейі
1.Оқушы мектептің екінші қабатына 20 с-та көтеріледі.Қабаттың биіктігі 2 м болса,массасы 40 кг оқушының өндіретін қуаты қандай болар еді?
2.Көтергіш кранның қуаты 10 кВт.Онымен массасы 2 т жүкті 0,5 с ішінде көтеруге болады.Бұл жағдайда кран қандай жұмыс істейді.Ол жүкті қандай биіктікке шығарады.
3.Тереңдігі 150 м шахтадан көлемі 200 м 3 суды тартып шығару үшін қуаты 50кВт насос қанша уақыт жұмыс істеуі керек?
Әр топтың жинаған капиталы есептелінеді.
Егер топ тапсырмаға дұрыс жауап берсе,оның капиталы 50% артады.Ал егер қате болса 50% кемиді.
Эксперименттік есептер
Құрал -жабдықтар: өлшеуіш лента, динамометр, ағаш білеуше.
Тапсырма: үстел үстіндегі білеушенің үстел бетімен қозғаландағы жұмысты анықтау.
Құрал -жабдықтар: динамометр, металл цилиндр, өлшеуіш лента,
Тапсырма: : орындық үстіндегі білеушені парта үстіне көтеріп шығарғандағы потенциалдық энергияны анықтау.
Бағалау парағы
критерийлер
аты- жөні
Берілгенін дұрыс жазуы
Халықаралық бірліктер жүйесіне келтіруі
Формуласын дұрыс жазуы
есептелуі
жауабы
Қорытынды баға
Зертханалық жұмыста білімді қолдануға арналған критерий
Критерий В қолдану
Дискриптор (тексеру элементтері)
Жетті
талпынады
Төмендегі берілгендердің біреуін орындай алмаса;
Құрал-жабдықтарды таңдай алуы
Зертханалық жұмыстың мақсатын анықтай алуы
Берілген құрал-жабдықтарды пайдалана отырып зертханалық жұмыс барысының алгоритімін құрастыра білуі
Жұмыс істегенде техникалық қауіпсіздік шарасын сақтай алуы
Жұмыс барысын дәптерге дұрыс ретімен өрнектей алуы
Берілген зертханалық жұмыстың суретін салып белгілеуі
Таста қандай мәлімет бар?Әріппен белгіленуі
Әріппен белгіленуі
Формуласы
Формуласы
Өлшем бірліктері
Өлшем бірліктері
Физикалық шама
Физикалық шама
Басқа шамалармен байланысы
Басқа шамалармен байланысы
Қосымша 3
1 км=..........м
1л=............м
1м=........мм
1т=..........кг
1 сағ= .........с
1 кг=...........г
Қосымша 4
1мДж=.......Дж
5 кН=.......Н
7 мкПа=.........Па
2 мкН=............Н
6 мДж=............Дж
4 кПа=...........Па
VII.Үйге тапсырма:
1. 40-жаттығу № 3
2. Сурет бойынша есеп құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz