Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақпараттық модельдеу
Пәні: Информатика Мұғалімі: Кабылова Г. Ж.
Күні: 17.02.15 жыл Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу.
Сабақтың мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.
Білімділік: Ақпараттық модель туралы толық мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылар логикалық ой-өрісін,зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты меңгеру.
Сабақтың түрі: Білім бекіту сабағы.
Әдіс-тәсілдері: Жеке, топпен жұмыс, өз бетімен жаңа білім алу,бекіту жаттығулары.
Пәнаралық байланыс: Математика, Биология, География, Технология
Көрнекі құралдар: Үлестірме тапсырмалар, презентация, карточкалар
Техникалық құрылғы: Компьютер, интерактивті тақта,магниттік тақта.
Сабак барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, балаларды жребий арқылы топқа бөліп отырғызу.Топ басшыларын анықтау.
2. Үй тапсырмасын тексеру
<<Кім мәреге бірінші жетеді?>> сайысы
Балаларға өткен тақырыптары бойынша сұрақтар қойылады. Бірінші боп карточканы көтерген топ жауап береді, егер дұрыс жауап берсе сол топтың мәшіні алға жылжиды.
3. Жаңа сабақ <<Білімді мыңды жығар>>
Модель дегеніміз - нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
Модель - көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалады.
Модельдеу - объектілерді, процестерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.
Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға:
Қолданылу аймағы.
Модельде уақыт факторын ескеру.
Білім саласына қарай топтау.
Модельді көрсету тәсіліне қарай топтау.
Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен көре алмаймыз, себебі олар тек ақпараттардан ғана құралады.
Мысалы: әрүрлі құбылыстар: экономикалық, физикалық, химиялық.
Материалдық модель- нақты нысандар, мысалы: глобус, схемалар, манекен, ұшақ моделі.
Ақпараттық модельдің түрлері:
Геометриялық модель - графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар.
Ауызша модель - иллюстрацияны пайдаланып, ауызша және жазбаша сипаттаулар.
Математикалық модель - объект немесе процестің әр түрлі параметрлерінің байланысын көрсететін математикалық формулалар.
Құрылымдық модельдер - схема, графиктер мен кестелер.
Логикалық модель - ой қорытындысы мен шарттарды талдау негізге алынған іс-әрекеттерді таңдаудың әр түрлі нұсқалары көрсетілген модельдер.
Арнайы модельдер - ноталар, химиялық формулалар.
Компьютерде модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі ақпарат жинақталады. Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.
4.Сергіту сәті <<Ойнайық та, ойлайық!>>
5. Бекіту. "Өзіңді тексер"сайысы. Балаларға жребий арқылы карточкалар ұсынылады. Карточкада модель түрлері жазылады сол модельдерді түсіндіреді, мысал келтіреді.
6. Бағалау
7. Қорытындылау
8. Рефлексия
Күні: 17.02.15 жыл Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу.
Сабақтың мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.
Білімділік: Ақпараттық модель туралы толық мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылар логикалық ой-өрісін,зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты меңгеру.
Сабақтың түрі: Білім бекіту сабағы.
Әдіс-тәсілдері: Жеке, топпен жұмыс, өз бетімен жаңа білім алу,бекіту жаттығулары.
Пәнаралық байланыс: Математика, Биология, География, Технология
Көрнекі құралдар: Үлестірме тапсырмалар, презентация, карточкалар
Техникалық құрылғы: Компьютер, интерактивті тақта,магниттік тақта.
Сабак барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, балаларды жребий арқылы топқа бөліп отырғызу.Топ басшыларын анықтау.
2. Үй тапсырмасын тексеру
<<Кім мәреге бірінші жетеді?>> сайысы
Балаларға өткен тақырыптары бойынша сұрақтар қойылады. Бірінші боп карточканы көтерген топ жауап береді, егер дұрыс жауап берсе сол топтың мәшіні алға жылжиды.
3. Жаңа сабақ <<Білімді мыңды жығар>>
Модель дегеніміз - нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
Модель - көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалады.
Модельдеу - объектілерді, процестерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.
Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға:
Қолданылу аймағы.
Модельде уақыт факторын ескеру.
Білім саласына қарай топтау.
Модельді көрсету тәсіліне қарай топтау.
Ақпараттық модель- зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен көре алмаймыз, себебі олар тек ақпараттардан ғана құралады.
Мысалы: әрүрлі құбылыстар: экономикалық, физикалық, химиялық.
Материалдық модель- нақты нысандар, мысалы: глобус, схемалар, манекен, ұшақ моделі.
Ақпараттық модельдің түрлері:
Геометриялық модель - графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар.
Ауызша модель - иллюстрацияны пайдаланып, ауызша және жазбаша сипаттаулар.
Математикалық модель - объект немесе процестің әр түрлі параметрлерінің байланысын көрсететін математикалық формулалар.
Құрылымдық модельдер - схема, графиктер мен кестелер.
Логикалық модель - ой қорытындысы мен шарттарды талдау негізге алынған іс-әрекеттерді таңдаудың әр түрлі нұсқалары көрсетілген модельдер.
Арнайы модельдер - ноталар, химиялық формулалар.
Компьютерде модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі ақпарат жинақталады. Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.
4.Сергіту сәті <<Ойнайық та, ойлайық!>>
5. Бекіту. "Өзіңді тексер"сайысы. Балаларға жребий арқылы карточкалар ұсынылады. Карточкада модель түрлері жазылады сол модельдерді түсіндіреді, мысал келтіреді.
6. Бағалау
7. Қорытындылау
8. Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz