Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету

Қысқа мерзімдік жоспары
20.10.2014
Қазақ тілі
4-сынып
Сабақ тақырыбы:
Сөйлем мүшелері
Жалпы мақсат:
Сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейту. Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту. Ауызша сөйлеу тілін , сөздік қорын, ақыл-ойын дамыту. Дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
3. 3-сыныпқа арналған қазақ тілі.
4. Портал материалдары
Оқу нәтижесі:
Сөйлем мүшелері туралы жетік білу, талдау, түсіну, қолдану.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Электрондық оқулық, тест тапсырмалары, карточкалар, спикер, смайликтер,
Оқыту әдістері:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігін ескеру.
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық,топтық
Дерек көздері:
oo Каллиографиялық жұмыс дәптері.
oo Оқулық
oo Сілтемелер
Тапсырмалар:
Технологиялық дәптер, ойындар,
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум бойынша жіктеу
Мақсат

Тапсырма түрі Түрткілер
Нәтиже
Бағалау

критерийлар
дескриптор
ұпай
Жиынтық баға
Психологиялық дайындық:

-Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс- біздің сеніміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл-күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше орнымызға отырар алдында біз топқа бөлініп алайық.
Топпен, жұппен, үштікпен, төрттікпен билеу арқылы топқа бөлу.
Әр топ өзіне ат қойып, ұранымен таныстырады.
Білу
Тақырыпты ашу <<Сөйлем мүшелері>> тақырыбы бойынша
білімін жетілдіру

Сөзжұмбақты шешу.
СӨЙЛЕМ
үүүү
ммм

шш
ее
ее

лл

1.Еліміздің дамуы кіммен байланысты.
2.Адамға не қажет
3.Үйге қандай жарық сәуле қажет
4.Адамды адам қылған не?
5.Бес жағымды қасиеттің бірі
6.Сұйық зат құятын ыдыс
7.Дәнді дақыл
8.Шырынды жеміс
Сұрақтарға жауап алу ар-
қылы сабақтың тақырыбын ашу
Алған білімдерін бойына сіңіру
Білім көлемін зерделеу
сұрақтарға
толық жауап
3

сұрақтарға
жауап толық емес
2

жауап бере алмады
1

Түсіну

Ресурстарды пайдалана отыра,жаңа ақпаратты игеру
1 жаттығу

Жеке дара жұмыс содан соң топқа салу қорғау
Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу
Логикалық ойын дамыту

толық жауап
3

жауап толық емес
2

қиналды
1

Қолдану

Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу
2 жаттығу

Тапсырма: Тұрлаулы мүшелердің астын сызу.

Адамдар санауды өте ертеде үйренген. Олар алғашқыда саусақтарын санаған. Кейін есептеу үшін ұсақ тастар қолданған.Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. Кейін жіптің орнына таяқ қолданылды. Бұл есепшоттың алғашқы түрі еді. Техника өсті. Есептер қиындай түсті. Оларды шешу үшін машина керек болды. Электронды есептеу машиналары осылай шықты.
Түсіне отыра жазылым әрекетің іске асыру
Жеке және топпен жұмыс
Тапсырманың идеясын ашу

Сын тұрғысынан ойлай білу дағдысын қалыптастыру
тапсырманы толық орындады
3

тапсырманы толық орындай алмады
2

қателер көп болды
1

Сергіту сәті >>Бейнежазба бойынша>>
Талдау
Алған білімдерін саралай отыра, талдау
3 жаттығу.

Талдай отыра айтылым әрекетіне көшу
Өзара пікірталасқа түсіп, жауыптың дұрыстығын дәлелдейді

Пікірталасқа түсу
сұрақтарға
толық жауап
3

сұрақтарға
жауап толық емес
2

қиналды
1

Жинақтау
Алған білімдерін тиянақтай отыра, шығармашылыққа баулу
4 жаттығу

Айтылым әрекеті бойынша жаттығуды іске асыру

Топпен жұмыс:
Постер жасау

Екі жұлдыз, бір тілек
Жағжаяттан шыға білу
құзыреті
Жұмысқа белсенді қатысты
3

Тек жұмыс атқарды
2

Жұмысқа қатыса алмады
1

Бағалау
Ойларын жинақтауға дағдыландыру.
Үйге 48 жаттығу
<<Ойлан, тап!>> ойыны
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді
Логикалық ойын дамыту
Креативті
3

Ойы жүйелі
2

Жалпыға ортақ ой
1

Қысқа мерзімдік жоспары
20.09.2014
Қазақ тілі
3-сынып
Сабақ тақырыбы:
Отбасы - шағын қоғам
Жалпы мақсат:
Модуль бойынша оқушылардың алған білімдерін бақылау. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерінің меңгерілуін және білім сапасын тексеру. Байланыстырып сөйлеуге дағдыларының деңгейін бақылауға жалғастыру. Сөздік қорларының жүйелілігі мен санын, сапасын анықтау.Оқушыларды саналы білім алуға баулу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндіктер беру және бақылау
Сілтеме:
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
2.Қазақ тілін оқыту әдістемесі
3.3-сыныпқа арналған қазақ тілі.
4.Портал материалдары
Оқу нәтижесі:
Отбасы жайында толық ақпарат алу. Отбасы мүшелері туралы білу, талдау, түсіну, қолдану.
Сабақта қолданылатын материалдар:
тест тапсырмалары, карточкалар, спикер, смайликтер, диалог
Оқыту әдістері:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау.
Жұмыс түрлері: жеке. Жұпты, топтық
Дерек көздері:
oo Каллиографиялық жұмыс дәптері.
oo Оқулық
oo Сілтемелер
Тапсырмалар:
Кітаппен жұмыс, ойындар,
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум бойынша жіктеу
Мақсат

Тапсырма түрі Түрткілер
Нәтиже
Бағалау

критерийлар
дескриптор
ұпай
Жиынтық баға

Психологиялық дайындық:
-Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс- біздің сеніміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл-күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше орнымызға отырар алдында біз топқа бөлініп алайық.
Топпен, жұппен, үштікпен, төрттікпен билеу арқылы топқа бөлу.
Әр топ өзіне ат қойып, ұранымен таныстырады.

Білу
Тақырыпты ашу
<<Мен және менің отбасым>> модулі бойынша
білімін жетілдіру
Сөздік қорларының жүйелілігі мен санын, сапасын анықтау.
1 топ:қолшатыр-.... , әпке- ... ,
пән- ... , дене тәрбиесі- ... .
2 топ: тігіп отыр- ... ,әнші- ... ,
іні- ... ,отбасы- ... .
3 топ: жас- ... , тоқып отыр- ... аға- ... , балабақша- ... .
Айтылым әрекетін меңгерту
Сұрақтарға жауап алу ар-
қылы отбасына байланысты сөздік қорын тексеру
Білім көлемін зерделеу
сұрақтарға
толық жауап
3

сұрақтарға
жауап толық емес
2

жауап бере алмады
1

Түсіну

Ресурстарды пайдалана отыра,жаңа ақпаратты игеру
Айтылым әрекетін меңгерту
Мамандық иелерін атату, олардың жасайтын іс-әрекетте-
рі туралы сөз ету.
Жеке дара жұмыс сонан соң топқа салу қорғау
Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу
Логикалық ойын дамыту

толық жауап
3

жауап толық емес
2

қиналды
1

Қолдану

Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу

51 жаттығу
Оқылым әрекетін меңгерту
Диалогті оқу:
1 топ:
-Сенің атың кім?
-Менің атым- ...
-Сен нешінші сыныпта оқисың?
-Мен ... сыныпта оқимын.
-Қай мектепте оқисың?
-Мен №... Ұзынкөл орта мектебінде оқимын.
2 топ.
-Сенің атың кім?
-Менің атым ... .
-Ал сенің атың кім?
-Менің атым ... .
-Сен нешінші сыныпта оқисың?
-Мен ... сыныпта оқимын.
3 топ.
-Сәлем, .... !
-Сәлем .... !
-Сен қайда барасың?
-Мен стадионға барамын.
-Кіммен барасың?
-Мен әкеммен барамын.
-Сау бол, ...!
-Сау бол, ...!
Жеке және жұппен жұмыс
Тапсырманың идеясын ашу

Сын тұрғысы
нан ойлай білу дағдысын қалыптастыру
тапсырманы толық орындады
3

тапсырманы толық орындай алмады
2

қателер көп болды
1

Сергіту сәті >>Бейнежазба бойынша>>
Талдау

Алған білімдерін саралай отыра, талдау

Тыңдалым әрекетін меңгерту

Сурет бойынша әңгіме құрастыру, тақырып қою
Өзара пікірталасқа түсіп, жауыптың дұрыстығын дәлелдейді
Пікірталасқа түсу

сұрақтарға
толық жауап
3

сұрақтарға
жауап толық емес
2

қиналды
1

Жинақтау

Алған білімдерін тиянақтай отыра, шығармашылыққа баулу

Топпен жұмыс:
Жасаған жұмыстарын постерге орналастыру
Постер жасау

Екі жұлдыз, бір тілек
Жағжаяттан шыға білу
құзыреті
Жұмысқа белсенді қатысты
3

Тек жазып отырды
2

Жұмысқа қатыса алмады
1

Бағалау
Ойларын жинақтауға дағдыландыру.

-Біз бүгін не үйрендік?
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді
Логикалық ойын дамыту
Креативті
3

Ойы жүйелі
2

Жалпыға ортақ ой
1

Отбасы-шағын қоғам
(ашық сабақ)
қазақ тілі орыс сыныбында 3 сынып

Орындаған:
бастауыш сынып мұғалімі
Жаныбекова Ж.К.

Қыркүйек 2014 жыл
Бағалау парағы

№1
№2
№3
№4
№5
№6
Жиынтық баға
1 топ

2 топ

3 топ



Білімді мыңды жығар

Талаптыға нұр жауар

Әрқашан алға!

Ұқсас жұмыстар
Жалаң және жайылма сөйлемдер. 8 сынып
Жалаң сөйлем
Жалаң сөйлемдер Жайылма сөйлемдер
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Толымды және толымсыз сөйлемдер
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Пәндер