Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету

Қысқа мерзімдік жоспары

20. 10. 2014
Қазақ тілі

4-сынып

20. 10. 2014: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Сөйлем мүшелері
20. 10. 2014: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі: Сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейту. Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту. Ауызша сөйлеу тілін, сөздік қорын, ақыл-ойын дамыту. Дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
20. 10. 2014: Сілтеме:
Қазақ тілі:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 3-сыныпқа арналған қазақ тілі.
  4. Портал материалдары
20. 10. 2014: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі: Сөйлем мүшелері туралы жетік білу, талдау, түсіну, қолдану.
20. 10. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: Электрондық оқулық, тест тапсырмалары, карточкалар, спикер, смайликтер,
20. 10. 2014: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігін ескеру.

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

20. 10. 2014: Дерек көздері:
Қазақ тілі:
  • Каллиографиялық жұмыс дәптері.
  • Оқулық
  • Сілтемелер
20. 10. 2014: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: Технологиялық дәптер, ойындар,

Сабақтың барысы:

Ойлауды Блум бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі Түрткілер
Нәтиже
Бағалау
критерийлар
дескриптор
ұпай
Жиынтық баға
Ойлауды Блум бойынша жіктеу:

Психологиялық дайындық:

- Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс- біздің сеніміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл-күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше орнымызға отырар алдында біз топқа бөлініп алайық.

Топпен, жұппен, үштікпен, төрттікпен билеу арқылы топқа бөлу.

Әр топ өзіне ат қойып, ұранымен таныстырады.

Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Тақырыпты ашу «Сөйлем мүшелері» тақырыбы бойынша

білімін жетілдіру

Тапсырма түрі Түрткілер:

Сөзжұмбақты шешу.

СӨЙЛЕМ

ммм

шш

ее

ее

лл

1. Еліміздің дамуы кіммен байланысты.

2. Адамға не қажет

3. Үйге қандай жарық сәуле қажет

4. Адамды адам қылған не?

5. Бес жағымды қасиеттің бірі

6. Сұйық зат құятын ыдыс

7. Дәнді дақыл

8. Шырынды жеміс

Нәтиже:

Сұрақтарға жауап алу ар-

қылы сабақтың тақырыбын ашу

Алған білімдерін бойына сіңіру

Бағалау: Білім көлемін зерделеу

сұрақтарға

толық жауап

3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу:

сұрақтарға

жауап толық емес

Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: жауап бере алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат:

Ресурстарды пайдалана отыра, жаңа ақпаратты игеру

1 жаттығу

Тапсырма түрі Түрткілер: Жеке дара жұмыс содан соң топқа салу қорғау
Нәтиже: Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу
Бағалау: Логикалық ойын дамыту
толық жауап
3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: жауап толық емес
Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: қиналды
Мақсат: 1
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат:

Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу

2 жаттығу

Тапсырма түрі Түрткілер:

Тапсырма: Тұрлаулы мүшелердің астын сызу.

Адамдар санауды өте ертеде үйренген. Олар алғашқыда саусақтарын санаған. Кейін есептеу үшін ұсақ тастар қолданған. Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. Кейін жіптің орнына таяқ қолданылды. Бұл есепшоттың алғашқы түрі еді. Техника өсті. Есептер қиындай түсті. Оларды шешу үшін машина керек болды. Электронды есептеу машиналары осылай шықты.

Түсіне отыра жазылым әрекетің іске асыру

Жеке және топпен жұмыс

Нәтиже: Тапсырманың идеясын ашу
Бағалау: Сын тұрғысынан ойлай білу дағдысын қалыптастыру
тапсырманы толық орындады
3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: тапсырманы толық орындай алмады
Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: қателер көп болды
Мақсат: 1
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Сергіту сәті »Бейнежазба бойынша»
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Алған білімдерін саралай отыра, талдау

3 жаттығу.

Тапсырма түрі Түрткілер:

Талдай отыра айтылым әрекетіне көшу

Нәтиже: Өзара пікірталасқа түсіп, жауыптың дұрыстығын дәлелдейді
Бағалау: Пікірталасқа түсу

сұрақтарға

толық жауап

3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу:

сұрақтарға

жауап толық емес

Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: қиналды
Мақсат: 1
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат:

Алған білімдерін тиянақтай отыра, шығармашылыққа баулу

4 жаттығу

Тапсырма түрі Түрткілер:

Айтылым әрекеті бойынша жаттығуды іске асыру

Топпен жұмыс:

Нәтиже:

Постер жасау

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау:

Жағжаяттан шыға білу

құзыреті

Жұмысқа белсенді қатысты
3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Тек жұмыс атқарды
Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Жұмысқа қатыса алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат:

Ойларын жинақтауға дағдыландыру.

Үйге 48 жаттығу

Тапсырма түрі Түрткілер: «Ойлан, тап!» ойыны
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді
Бағалау: Логикалық ойын дамыту
Креативті
3
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Ойы жүйелі
Мақсат: 2
Ойлауды Блум бойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Қысқа мерзімдік жоспары

20. 09. 2014
Қазақ тілі

3-сынып

20. 09. 2014: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Отбасы - шағын қоғам
20. 09. 2014: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі: Модуль бойынша оқушылардың алған білімдерін бақылау. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерінің меңгерілуін және білім сапасын тексеру. Байланыстырып сөйлеуге дағдыларының деңгейін бақылауға жалғастыру. Сөздік қорларының жүйелілігі мен санын, сапасын анықтау. Оқушыларды саналы білім алуға баулу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндіктер беру және бақылау
20. 09. 2014: Сілтеме:
Қазақ тілі:

1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі

3. 3-сыныпқа арналған қазақ тілі.

4. Портал материалдары

20. 09. 2014: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі: Отбасы жайында толық ақпарат алу. Отбасы мүшелері туралы білу, талдау, түсіну, қолдану.
20. 09. 2014: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: тест тапсырмалары, карточкалар, спикер, смайликтер, диалог
20. 09. 2014: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау.

Жұмыс түрлері: жеке. Жұпты, топтық

20. 09. 2014: Дерек көздері:
Қазақ тілі:
  • Каллиографиялық жұмыс дәптері.
  • Оқулық
  • Сілтемелер
20. 09. 2014: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: Кітаппен жұмыс, ойындар,

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Жалаң және жайылма сөйлемдер. 8 сынып
Жалаң сөйлем
Жалаң сөйлемдер Жайылма сөйлемдер
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Толымды және толымсыз сөйлемдер
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz