Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету

Қысқа мерзімдік жоспары
4-сынып
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
- Қазақ тілін оқыту әдістемесі
- 3-сыныпқа арналған қазақ тілі.
- Портал материалдары
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігін ескеру.
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
- Каллиографиялық жұмыс дәптері.
- Оқулық
- Сілтемелер
Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық:
- Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс- біздің сеніміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл-күйлеріңді білдіріп көріңдер. Бір-біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше орнымызға отырар алдында біз топқа бөлініп алайық.
Топпен, жұппен, үштікпен, төрттікпен билеу арқылы топқа бөлу.
Әр топ өзіне ат қойып, ұранымен таныстырады.
Тақырыпты ашу «Сөйлем мүшелері» тақырыбы бойынша
білімін жетілдіру
Сөзжұмбақты шешу.
СӨЙЛЕМ
ммм
шш
ее
ее
лл
1. Еліміздің дамуы кіммен байланысты.
2. Адамға не қажет
3. Үйге қандай жарық сәуле қажет
4. Адамды адам қылған не?
5. Бес жағымды қасиеттің бірі
6. Сұйық зат құятын ыдыс
7. Дәнді дақыл
8. Шырынды жеміс
Сұрақтарға жауап алу ар-
қылы сабақтың тақырыбын ашу
Алған білімдерін бойына сіңіру
сұрақтарға
толық жауап
сұрақтарға
жауап толық емес
Ресурстарды пайдалана отыра, жаңа ақпаратты игеру
1 жаттығу
Алған білімдерін іс-жүзінде қолдана білу
2 жаттығу
Тапсырма: Тұрлаулы мүшелердің астын сызу.
Адамдар санауды өте ертеде үйренген. Олар алғашқыда саусақтарын санаған. Кейін есептеу үшін ұсақ тастар қолданған. Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. Кейін жіптің орнына таяқ қолданылды. Бұл есепшоттың алғашқы түрі еді. Техника өсті. Есептер қиындай түсті. Оларды шешу үшін машина керек болды. Электронды есептеу машиналары осылай шықты.
Түсіне отыра жазылым әрекетің іске асыру
Жеке және топпен жұмыс
Алған білімдерін саралай отыра, талдау
3 жаттығу.
Талдай отыра айтылым әрекетіне көшу
сұрақтарға
толық жауап
сұрақтарға
жауап толық емес
Алған білімдерін тиянақтай отыра, шығармашылыққа баулу
4 жаттығу
Айтылым әрекеті бойынша жаттығуды іске асыру
Топпен жұмыс:
Постер жасау
Екі жұлдыз, бір тілек
Жағжаяттан шыға білу
құзыреті
Ойларын жинақтауға дағдыландыру.
Үйге 48 жаттығу
Қысқа мерзімдік жоспары
3-сынып
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
3. 3-сыныпқа арналған қазақ тілі.
4. Портал материалдары
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:сұрақ- жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау.
Жұмыс түрлері: жеке. Жұпты, топтық
- Каллиографиялық жұмыс дәптері.
- Оқулық
- Сілтемелер
Сабақтың барысы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz