Жай бөлшектерге есептер

Қаржан жалпы орта мектебі Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова. Л. Мектеп директоры

Пәні: Математика.

Сыныбы: 5 «а, ә» сынып

Сабақтың өту мерзімі: І - жарты жылдық.

Мақсатым: Оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың

математика пәнінен өздігінен жұмыс істеуге бейімдеу

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау

Сағат саны
Өтілу мерзімі
Сабақ тақырыбы
Сабақ мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің қолданылуы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Сағат саны:
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдануды қайталау.
Сағат саны: 1
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдану.
Сабақ мақсаты: Білімдерін дамыта отырып, өткенді қайталау арқылы, жаңа тақырыпты меңгеруге ықпал ету.
Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырыпты ұғынады. Сыни тұрғыдан ойлауға қалыптасады,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Жұптық әдіс

-Топқа бөлу

-Өзара оқыту

-Сұрақ-жауап

-Зерттеушілік әңгіме

-Топтық әңгіме

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: СТО. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағыжаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша бағалау, топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Математика 5-сынып Алдамүратова Т. А. Байшоланов Е. С.

«Атамүра» 2010ж. ,

маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, постер.

Сағат саны: 2
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ мақсаты: Теңдеуді шешу, амалдарды орындау әдістерін түсіндіру, оқушының білім қорын молайту.
Күтілетін нәтиже: Теңдеуді шешуге, амалдарды орындауға есептер шығара алады. Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен, жұппен жұмыс «миға шабуыл» жалғасын табу.

-Сергіту сәті.

-Кері байланыс.

-Ой қозғау

-СТО

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды анықтау. СТО оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, өзін бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:

3

І-тарау.

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:

Өрнектер. Формулалар.

Санды өрнектер.

Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 4
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 5
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 6
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты: СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:

Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда

ажырата біледі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 7
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өткен тақырыптар бойынша есептер шығарады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 8
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлап отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. Есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өткен сабақ бойынша формуласын жазады, есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Есептер шығару

-Джиксо әдісі

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау. Көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Бағдаршаммен бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 9
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты: Өткен сабақты пысықтауға есептер шығару. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар формулалар бойынша есептер шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Формулалар жазу

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Дарынды және таланттыларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 10
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ мақсаты: Жаңа сабақ бойынша, қасиеттері туралы ақпарат бере отырып, өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. .
Күтілетін нәтиже: Формулаларды жаза біледі, есептерді шығарарда қасиеттерді пайдалана алады. Өзара бірлесіп жұмыс жасай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Сәйкестендіру тесті

-Топтық жұұмыс «Құпия сөздің кілтін аш»

-Миға шабуыл «Жасырын элементтер»

Модульдердің қолданылуы:

СТО

АКТ

Бағалау

Көшбасшылық.

Дарынды және таланттыларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 11
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Бүктемелі қағаз «Ой сергіту»

-Джиксо әдісі салыстырып дәлелдеп үйрен.

Модульдердің қолданылуы:

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 12
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қосындыны табудың Гаусс әдісі.
Сабақ мақсаты: Көбейтудің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдалану. .
Күтілетін нәтиже: Есептер шығарғанда заттардың өлшем бірліктерін қолдана біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Кері реакция құру;

-Сұрақ жауап

- Есептер шығару

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 13
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:

Өзіндік жұмыс.

Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,

.

Сағат саны: 14
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өз ойларын жеткізуге дағдысын жетілдіру, шығармашыл жеке тұлға болып қалыптасу қабілеттерін дамыту. . .
Күтілетін нәтиже: Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады, алған білімдерін өмірде қолданыла алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс және жұппен жұмысжасайды

-Постер қорғайды

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 15
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 16
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді қайталау .
Күтілетін нәтиже: Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Кері реакция құру;

-Сұрақ жауап

- Есептер шығару

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 17
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару. .
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 18
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Сөзжұмбақ

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Көшбасшылық

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 19
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді қайталау .
Күтілетін нәтиже: Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Ой қозғау» сыңарыңды тап.

.

Модульдердің қолданылуы:

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 20
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Өзіндік жұмыс.
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 21
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты: Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 22
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 20

23

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, .
Сағат саны:

24

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Пысықтау
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,

.

Сағат саны:

II-тарау

25

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал санның бөлгіштері. Натурал санның еселіктері.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 26
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есеп шығару
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 27
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есеп шығару
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 28
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Көбейтіндінің, қосындының және айырманың берілген санның бөлінгіштігі.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 29
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері.
Сабақ мақсаты: СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:

Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда

ажырата біледі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 30
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып

Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектерге есептер шығару
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Рационал бөлшектерді қосу және азайту жайлы ақпарат
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару. 5 сынып
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Бағалау жетондары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz