Сағат саны
Өтілу мерзімі
Сабақ тақырыбы
Сабақ мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің қолданылуы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Сағат саны:
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Натурал сандарға амалдар қолдануды қайталау.
Сағат саны:
1
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Натурал сандарға амалдар қолдану.
Сабақ мақсаты:
Білімдерін дамыта отырып, өткенді қайталау арқылы, жаңа тақырыпты меңгеруге ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
Жаңа тақырыпты ұғынады. Сыни тұрғыдан ойлауға қалыптасады,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Жұптық әдіс
-Топқа бөлу
-Өзара оқыту
-Сұрақ-жауап
-Зерттеушілік әңгіме
-Топтық әңгіме
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
СТО. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағыжаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша бағалау, топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Математика 5-сынып Алдамүратова Т. А. Байшоланов Е. С.
«Атамүра» 2010ж. ,
маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, постер.
Сағат саны:
2
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару
Сабақ мақсаты:
Теңдеуді шешу, амалдарды орындау әдістерін түсіндіру, оқушының білім қорын молайту.
Күтілетін нәтиже:
Теңдеуді шешуге, амалдарды орындауға есептер шығара алады. Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен, жұппен жұмыс «миға шабуыл» жалғасын табу.
-Сергіту сәті.
-Кері байланыс.
-Ой қозғау
-СТО
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды анықтау. СТО оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, өзін бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер.
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Өрнектер. Формулалар.
Санды өрнектер.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Практикалық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
4
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топқа бөлу
-Топтық жұмыс
-Сұрақ-жауап
-Ойланумен талқылау
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:
5
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Практикалық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
6
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты:
СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:
Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда
ажырата біледі
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
7
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өткен тақырыптар бойынша есептер шығарады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топқа бөлу
-Топтық жұмыс
-Сұрақ-жауап
-Ойланумен талқылау
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:
8
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлап отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. Есептер шығару.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өткен сабақ бойынша формуласын жазады, есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Есептер шығару
-Джиксо әдісі
-Сұрақ-жауап
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау. Көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
9
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты:
Өткен сабақты пысықтауға есептер шығару.
.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар формулалар бойынша есептер шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Формулалар жазу
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Дарынды және таланттыларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
10
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару
Сабақ мақсаты:
Жаңа сабақ бойынша, қасиеттері туралы ақпарат бере отырып, өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
.
Күтілетін нәтиже:
Формулаларды жаза біледі, есептерді шығарарда қасиеттерді пайдалана алады. Өзара бірлесіп жұмыс жасай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Сәйкестендіру тесті
-Топтық жұұмыс «Құпия сөздің кілтін аш»
-Миға шабуыл «Жасырын элементтер»
Модульдердің қолданылуы:
СТО
АКТ
Бағалау
Көшбасшылық.
Дарынды және таланттыларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
11
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу.
.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Бүктемелі қағаз «Ой сергіту»
-Джиксо әдісі салыстырып дәлелдеп үйрен.
Модульдердің қолданылуы:
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.
СТО.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
12
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Қосындыны табудың Гаусс әдісі.
Сабақ мақсаты:
Көбейтудің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдалану.
.
Күтілетін нәтиже:
Есептер шығарғанда заттардың өлшем бірліктерін қолдана біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Кері реакция құру;
-Сұрақ жауап
- Есептер шығару
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.
СТО.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
13
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Өзіндік жұмыс.
Сабақ мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже:
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
- «Диалог»,
-«Сөзмерген»,
- «Топтастыру»,
-«Болжау»,
-«Сыңарыңды тап»
Модульдердің қолданылуы:
СТО.
АКТ
Бағалау Көшбасшылық
Дарынды және талант-ты ларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау
Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,
.
Сағат саны:
14
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Өз ойларын жеткізуге дағдысын жетілдіру, шығармашыл жеке тұлға болып қалыптасу қабілеттерін дамыту.
.
.
Күтілетін нәтиже:
Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады, алған білімдерін өмірде қолданыла алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс және жұппен жұмысжасайды
-Постер қорғайды
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
15
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс
-«Миға шабуыл» әдісі
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
16
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Өткенді қайталау
.
Күтілетін нәтиже:
Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Кері реакция құру;
-Сұрақ жауап
- Есептер шығару
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.
СТО.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
17
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
.
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топқа бөлу
-Топтық жұмыс
-Сұрақ-жауап
-Ойланумен талқылау
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:
18
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Сөзжұмбақ
-«Миға шабуыл» әдісі
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Көшбасшылық
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау
. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
19
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Өткенді қайталау
.
Күтілетін нәтиже:
Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс
-«Ой қозғау» сыңарыңды тап.
.
Модульдердің қолданылуы:
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
20
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Өзіндік жұмыс.
Сабақ мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже:
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс
-«Миға шабуыл» әдісі
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
21
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты:
Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу.
.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс
-«Миға шабуыл» әдісі
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
22
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топпен жұмыс
-«Миға шабуыл» әдісі
-«Ой қозғау» жалғасын тап
.
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау.
АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Сабақ мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже:
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
- «Диалог»,
-«Сөзмерген»,
- «Топтастыру»,
-«Болжау»,
-«Сыңарыңды тап»
Модульдердің қолданылуы:
СТО.
АКТ
Бағалау Көшбасшылық
Дарынды және талант-ты ларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау
Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, .
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Пысықтау
Сабақ мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже:
Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
- «Диалог»,
-«Сөзмерген»,
- «Топтастыру»,
-«Болжау»,
-«Сыңарыңды тап»
Модульдердің қолданылуы:
СТО.
АКТ
Бағалау Көшбасшылық
Дарынды және талант-ты ларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағдаршаммен бағалау
Топтық бағалау.
Стикерлермен бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,
.
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Натурал санның бөлгіштері. Натурал санның еселіктері.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Практикалық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
26
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есеп шығару
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топқа бөлу
-Топтық жұмыс
-Сұрақ-жауап
-Ойланумен талқылау
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:
27
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есеп шығару
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топқа бөлу
-Топтық жұмыс
-Сұрақ-жауап
-Ойланумен талқылау
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:
28
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Көбейтіндінің, қосындының және айырманың берілген санның бөлінгіштігі.
Сабақ мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Практикалық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
29
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері.
Сабақ мақсаты:
СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:
Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда
ажырата біледі
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Топтық жұмыс
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап
-Кері байланыс
Модульдердің қолданылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Оқулық, әдістемелік журналдар,
бағалау парақшасы, стикерлер.
Сағат саны:
30
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып