5-сынып математика пәні І жартыжылдыққа арналған тізбектелген орта мерзімді жоспар

Қаржан жалпы орта мектебі Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова. Л. Мектеп директоры

Пәні: Математика.

Сыныбы: 5 «а, ә» сынып

Сабақтың өту мерзімі: І - жарты жылдық.

Мақсатым: Оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың

математика пәнінен өздігінен жұмыс істеуге бейімдеу

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау

Сағат саны
Өтілу мерзімі
Сабақ тақырыбы
Сабақ мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің қолданылуы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Сағат саны:
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдануды қайталау.
Сағат саны: 1
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдану.
Сабақ мақсаты: Білімдерін дамыта отырып, өткенді қайталау арқылы, жаңа тақырыпты меңгеруге ықпал ету.
Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырыпты ұғынады. Сыни тұрғыдан ойлауға қалыптасады,
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Жұптық әдіс

-Топқа бөлу

-Өзара оқыту

-Сұрақ-жауап

-Зерттеушілік әңгіме

-Топтық әңгіме

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: СТО. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағыжаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі бойынша бағалау, топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Математика 5-сынып Алдамүратова Т. А. Байшоланов Е. С.

«Атамүра» 2010ж. ,

маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, постер.

Сағат саны: 2
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ мақсаты: Теңдеуді шешу, амалдарды орындау әдістерін түсіндіру, оқушының білім қорын молайту.
Күтілетін нәтиже: Теңдеуді шешуге, амалдарды орындауға есептер шығара алады. Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен, жұппен жұмыс «миға шабуыл» жалғасын табу.

-Сергіту сәті.

-Кері байланыс.

-Ой қозғау

-СТО

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды анықтау. СТО оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, өзін бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Слайдтар, деңгейлік тапсырмалар, оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны:

3

І-тарау.

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:

Өрнектер. Формулалар.

Санды өрнектер.

Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 4
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 5
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 6
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты: СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:

Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда

ажырата біледі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 7
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өткен тақырыптар бойынша есептер шығарады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 8
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлап отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру. Есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өткен сабақ бойынша формуласын жазады, есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Есептер шығару

-Джиксо әдісі

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау. Көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Бағдаршаммен бағалау. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 9
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнектерді ықшамдау.
Сабақ мақсаты: Өткен сабақты пысықтауға есептер шығару. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар формулалар бойынша есептер шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Формулалар жазу

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Дарынды және таланттыларды оқыту
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 10
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару
Сабақ мақсаты: Жаңа сабақ бойынша, қасиеттері туралы ақпарат бере отырып, өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. .
Күтілетін нәтиже: Формулаларды жаза біледі, есептерді шығарарда қасиеттерді пайдалана алады. Өзара бірлесіп жұмыс жасай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Сәйкестендіру тесті

-Топтық жұұмыс «Құпия сөздің кілтін аш»

-Миға шабуыл «Жасырын элементтер»

Модульдердің қолданылуы:

СТО

АКТ

Бағалау

Көшбасшылық.

Дарынды және таланттыларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Бағдаршаммен бағалау. Топтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 11
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Бүктемелі қағаз «Ой сергіту»

-Джиксо әдісі салыстырып дәлелдеп үйрен.

Модульдердің қолданылуы:

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 12
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қосындыны табудың Гаусс әдісі.
Сабақ мақсаты: Көбейтудің қасиеттерін есеп шығаруда дұрыс пайдалану. .
Күтілетін нәтиже: Есептер шығарғанда заттардың өлшем бірліктерін қолдана біледі.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Кері реакция құру;

-Сұрақ жауап

- Есептер шығару

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 13
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы:

Өзіндік жұмыс.

Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,

.

Сағат саны: 14
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өз ойларын жеткізуге дағдысын жетілдіру, шығармашыл жеке тұлға болып қалыптасу қабілеттерін дамыту. . .
Күтілетін нәтиже: Өз ойын еркін жеткізуге дағдыланады, алған білімдерін өмірде қолданыла алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс және жұппен жұмысжасайды

-Постер қорғайды

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 15
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 16
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді қайталау .
Күтілетін нәтиже: Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Кері реакция құру;

-Сұрақ жауап

- Есептер шығару

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту үшін бағалау және оқыту арқылы бағалау.

СТО.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 17
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару. .
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 18
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Сөзжұмбақ

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Көшбасшылық

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 19
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: Өткенді қайталау .
Күтілетін нәтиже: Өткен сабақтарды қайталау есептері мен теңдеулерін шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Ой қозғау» сыңарыңды тап.

.

Модульдердің қолданылуы:

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 20
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Өзіндік жұмыс.
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 21
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты: Өткенді пысықтауға есептер шығару. Топтық жұмыс жасауға баулу. .
Күтілетін нәтиже: Оқушылар есеп шығарғанда қасиеттерді дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 22
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы психологиялық сенім есеп шығаруда артады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топпен жұмыс

-«Миға шабуыл» әдісі

-«Ой қозғау» жалғасын тап

.

Модульдердің қолданылуы:

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау.

АКТ

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау. Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 20

23

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интер белсенді тақта, Электронды оқулық, .
Сағат саны:

24

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Пысықтау
Сабақ мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау арқылы есептер шығару жолдарын ажырата білуге үйрету. .
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс жасай отырып анықтамаларды талдайды, есептердің шешімдерін табады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

- «Диалог»,

-«Сөзмерген»,

- «Топтастыру»,

-«Болжау»,

-«Сыңарыңды тап»

Модульдердің қолданылуы:

СТО.

АКТ

Бағалау Көшбасшылық

Дарынды және талант-ты ларды оқыту

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағдаршаммен бағалау

Топтық бағалау.

Стикерлермен бағалау.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Интер белсенді тақта, Электронды оқулық,

.

Сағат саны:

II-тарау

25

Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Натурал санның бөлгіштері. Натурал санның еселіктері.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 26
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есеп шығару
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 27
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есеп шығару
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып, өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерін сынайды және есептер шығара алады, рефлекция жасайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топқа бөлу

-Топтық жұмыс

-Сұрақ-жауап

-Ойланумен талқылау

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқытуды басқару және көшбасшылық. СТО оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық бағалау, топ басшысын бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар, постер.
Сағат саны: 28
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Көбейтіндінің, қосындының және айырманың берілген санның бөлінгіштігі.
Сабақ мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлай отырып, тақырыпты жан-жақты талқылау мен түсіндіру арқылы білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже: СТО арқылы әріпті өрнектің формуласын жазады, есептер шығара алады. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Практикалық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 29
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: 2, 5 және 10 сандарына бөлінгіштік белгілері.
Сабақ мақсаты: СТО арқылы формулаларды жазуды, өз ойын еркін жеткізе алуға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:

Формулаларды пайдалануды есептер шығаруда

ажырата біледі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

-Кері байланыс

Модульдердің қолданылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. СТО оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Сумативті бағалау.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, әдістемелік журналдар,

бағалау парақшасы, стикерлер.

Сағат саны: 30
Өтілу мерзімі:
Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақ мақсаты: СТО отырып, тақырыпты жан-жақты өткен сабақ бойынша алған білімдерін жүйелей отырып

Ұқсас жұмыстар
7-сынып физикасы: Жұмыс, қуат, энергия - жеті модульді кіріктірген тізбектелген төрт сабаққа арналған орта мерзімді жоспар
5-сыныпқа арналған Информатика пәнінің тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары (Компьютер тарауы)
5-сынып информатикасы: мәтіндік, сандық және дыбыстық ақпаратты өңдеуге арналған тізбектелген орта мерзімді сабақ жоспары
Орта мерзімді жоспар бойынша диалог арқылы оқыту модулін тізбектелген сабақтарда қолданудың рефлексивті есебі
3-сынып (ә) математика пәнінің орта мерзімді жоспары - 2014 оқу жылы (I-IV тоқсан)
Өскемен қаласы Ахмер орта мектебінің 5-сынып математика пәніне арналған орта мерзімді жартыжылдық жоспары
Тізбектелген сабақтардың орта мерзімді жоспары: ХХ ғасырдағы Қазақстан
№64 орта мектебінің 5 «А» сыныбының сынып жетекшісі Батимова Гүлжайнасының 2013-2014 оқу жылы І жартыжылдыққа арналған тәрбие жоспары
Математика 1-сынып: I тоқсанға арналған орта мерзімді сабақ жоспары (36 сағат)
2-сынып Қоршаған орта пәні: Жыл мезгілдері (ертегі) - қысқа мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz