Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бөлменің төбесін әрлеу
Күні/айы
Пәні
Сынып
Сабақ №
12 .03.2015
Геометрия
9 <<Ә>>
50
Сабақтың тақырыбы
Тіктөртбұрыштардың ауданы
Жалпы мақсаты
Тіктөртбұрыштардың ауданын табу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың түрі
практикалық сабақ
Оқыту әдістері
Диалогтік оқыту
Күтілетін нәтижелер
Тіктөртбұрыш, шаршының ауданын табу дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана алады
Ресурстар
Оқулық, дәптер, кеспелер
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу
Топқа бөлу: 1-бригада, 2-бригада, 3-бригада, 4-бригада
Топ нөмірі бойынша бөлінеді
Слайд 1
Негізгі бөлім
Үй жұмысын тексеру
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлері мен бағалау парағымен алмасады да, тексереді, бағалайды. №245 Слайд 2
Тіктөртбұрыш тәрізді жер телімінің ауданы 80га, ұзындығы 2км. Жер телімінің периметрін есептеңдер. Ж: 4,8км
1га=10 000м[2]
1км[2]=1 000 000м[2]
80га=80*10 000м[2]=800 000м[2]
800 000м21 000 000м2=810км2=0.8км2
S=ab
0.8км2=2км∙Х
Х=0.8км[2]:2км=0,4км
Р=2(а+b)=2(2+0,4)=4,8
Ж: 4,8км
Слайд 3
1-топ:
25
38
14
25
21
16
25
3
27
23
37
34
т
і
к
т
ө
р
т
б
ұ
р
ы
ш
2-топ:
34
1
16
34
37
ш
а
р
ш
ы
3-топ:
1
26
7
1
18
а
у
д
а
н
4-топ:
29
12
5
26
16
1
ф
и
г
у
р
а
Слайд4
Енді осы сөздерге қарап, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы мен мақсатын айтып көріңдерші? - Тіктөртбұрыш, шаршы фигураларының ауданын табу.
Мен сендерді жай ғана топтар емес, бригадаларға бөлдім, ендеше тағы ойланып көрейікші, сабақта қандай жұмыспен айналысамыз, қандай тақырыпты қозғаймыз? - Құрылыс тақырыбын, ендеше біз сендермен бүгін үй саламыз, /Слайд5 /нақтырақ айтсақ,үйді іштен әрлеумен айналысамыз. Үйдің ішкі сызбасын көрсетейін. /Слайд6/ Әрлеу жұмыстарын барынша тез аяқтау үшін әр бригада 1бөлменің ішін толықтай әрлейтін болады. Слайд7
Қазір ортақ тапсырма беріледі. Ол тапсырманы әр бригада өздері әрлейтін бөлме үшін ғана орындайды.
/Слайд8/. 1-тапсырма: Бөлменің төбесін әрлеу. Бөлменің төбесін төбеге арналған плиткалармен жабу керек. Бір бөлмеге қанша плитка қажет?
Плитканың мөлшері: 50cм *50см.
Слайд9 Тексеру, бағалау.
1-тапсырма
Sтөбе
Sплитка
n
Жауабы
1-бригада
4*4=16 м2
0,5*0,5=0,25м2
16:0,25=64
64
2- бригада
2,5*4=10 м2
10:0,25=40
40
3- бригада
4*4=16 м2
16:0,25=64
64
4- бригада
3*4=12 м2
12:0,25=48
48
Слайд10. 2-тапсырма: Қабырғаны әрлеу. Қабырғаға ені 60см болатын түсқағаз алынды. Бір рулонда 10м түсқағаз бар. Бөлменің биіктігі 2,5м болса, неше рулон түсқағаз алынуы қажет?
Слайд11. Тексеру, бағалау.
2-тапсырма
S1
S2
S
Рулон саны
1-бригада
10 м2
10 м2
40 м2
7
2- бригада
6,25 м2
10 м2
32,5 м2
6
3- бригада
10 м2
10 м2
40 м2
7
4- бригада
7,5 м2
10 м2
35 м2
6
Слайд12. 3-тапсырма: Еденді әрлеу. Бөлме еденін жабу үшін ені 1 м, 1,5 м, 2 м, 2,5 м, 3,5 м, 5 м болатын линолеум түрлерінің қайсысын және неше метр алған дұрыс?
Слайд13. Тексеру, бағалау.
3-тапсырма
S
Линолеумның ені
ұзындығы, м
1-бригада
4 * 4
2м
8м
2- бригада
2,5 * 4
2,5м
2м
4м
5м
3- бригада
4 * 4
2м
8м
4- бригада
3 * 4
1,5м
2м
8м
6м
Слайд14. 4-тапсырма: Төбені әрлеу. Егер төбені әрлеуге плиткалар алмай, ақтау керек болатын болса, бөлмеге қанша ұнтақ керек болады? 1м2 - 0,8кг ұнтақ қажет. Бір ыдыс - 5,5кг ұнтақ.
Слайд15. Тексеру, бағалау.
4-тапсырма
Ұнтақ, кг
Ыдыс саны
1-бригада
12,8 кг
3
2- бригада
8кг
2
3- бригада
12,8кг
3
4- бригада
9,6кг
2
Слайд16. Бағалау парағымен жұмыс.
Слайд17. Кері байланыс.
Бекіту, қорытынды
Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Бағалау:
Үйге тапсырма
№247 есеп шығару
Үйде оқу
Рефлексия
25
38
14
25
21
16
25
3
27
23
37
34
34
1
16
34
37
1
26
7
1
18
29
12
5
26
16
1
Бағалау парағы
Тақырып: Тіктөртбұрыштардың ауданы
Оқушы: .
Критерий
Тапсырмалар
Тексеріледі
Жетістік деңгейі
Балл
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
Үй жұмысының орындалуы
Үй жұмысын орындамаған
0
Гектарды км өлшем бірлігіне айналдырды
1
Жер телімінің енін тапты
2
Жер телімінің Р тапты
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
1-тапсырма:
Төбеге қажет плиткалар санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Сызбадан бөлме өлшемдерін дұрыс таптым
1
Бөлме төбесінің ауданын таптым
2
Қажетті плиткалар санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
2-тапсырма:
Түсқағаздардың рулон санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Рулонның ауданын таптым
1
Қабырғалардың ауданын таптым
2
Қажетті рулон санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
3-тапсырма:
Еденге төселетін қажетті линолеумды анықтау
Тапсырманы орындамадым
0
Еден өлшемдерін дұрыс анықтадым
1
Сәйкес келетін линолеумның енін анықтадым
2
Қажет линолеумның ұзындығын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
4-тапсырма:
Ақтауға қажет ұнтақ мөлшерін табу
Тапсырманы орындамадым
0
Төбе ауданын анықтадым
1
Қажет ұнтақ мөлшерін таптым
2
Неше ыдыс ұнтақ керегін таптым
3
Барлығы
Баға
Бағалау парағы
Тақырып: Тіктөртбұрыштардың ауданы
Оқушы: .
Критерий
Тапсырмалар
Тексеріледі
Жетістік деңгейі
Балл
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
Үй жұмысының орындалуы
Үй жұмысын орындамаған
0
Гектарды км өлшем бірлігіне айналдырды
1
Жер телімінің енін тапты
2
Жер телімінің Р тапты
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
1-тапсырма:
Төбеге қажет плиткалар санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Сызбадан бөлме өлшемдерін дұрыс таптым
1
Бөлме төбесінің ауданын таптым
2
Қажетті плиткалар санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
2-тапсырма:
Түсқағаздардың рулон санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Рулонның ауданын таптым
1
Қабырғалардың ауданын таптым
2
Қажетті рулон санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
3-тапсырма:
Еденге төселетін қажетті линолеумды анықтау
Тапсырманы орындамадым
0
Еден өлшемдерін дұрыс анықтадым
1
Сәйкес келетін линолеумның енін анықтадым
2
Қажет линолеумның ұзындығын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
4-тапсырма:
Ақтауға қажет ұнтақ мөлшерін табу
Тапсырманы орындамадым
0
Төбе ауданын анықтадым
1
Қажет ұнтақ мөлшерін таптым
2
Неше ыдыс ұнтақ керегін таптым
3
Барлығы
Баға
Пәні
Сынып
Сабақ №
12 .03.2015
Геометрия
9 <<Ә>>
50
Сабақтың тақырыбы
Тіктөртбұрыштардың ауданы
Жалпы мақсаты
Тіктөртбұрыштардың ауданын табу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың түрі
практикалық сабақ
Оқыту әдістері
Диалогтік оқыту
Күтілетін нәтижелер
Тіктөртбұрыш, шаршының ауданын табу дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана алады
Ресурстар
Оқулық, дәптер, кеспелер
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу
Топқа бөлу: 1-бригада, 2-бригада, 3-бригада, 4-бригада
Топ нөмірі бойынша бөлінеді
Слайд 1
Негізгі бөлім
Үй жұмысын тексеру
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлері мен бағалау парағымен алмасады да, тексереді, бағалайды. №245 Слайд 2
Тіктөртбұрыш тәрізді жер телімінің ауданы 80га, ұзындығы 2км. Жер телімінің периметрін есептеңдер. Ж: 4,8км
1га=10 000м[2]
1км[2]=1 000 000м[2]
80га=80*10 000м[2]=800 000м[2]
800 000м21 000 000м2=810км2=0.8км2
S=ab
0.8км2=2км∙Х
Х=0.8км[2]:2км=0,4км
Р=2(а+b)=2(2+0,4)=4,8
Ж: 4,8км
Слайд 3
1-топ:
25
38
14
25
21
16
25
3
27
23
37
34
т
і
к
т
ө
р
т
б
ұ
р
ы
ш
2-топ:
34
1
16
34
37
ш
а
р
ш
ы
3-топ:
1
26
7
1
18
а
у
д
а
н
4-топ:
29
12
5
26
16
1
ф
и
г
у
р
а
Слайд4
Енді осы сөздерге қарап, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы мен мақсатын айтып көріңдерші? - Тіктөртбұрыш, шаршы фигураларының ауданын табу.
Мен сендерді жай ғана топтар емес, бригадаларға бөлдім, ендеше тағы ойланып көрейікші, сабақта қандай жұмыспен айналысамыз, қандай тақырыпты қозғаймыз? - Құрылыс тақырыбын, ендеше біз сендермен бүгін үй саламыз, /Слайд5 /нақтырақ айтсақ,үйді іштен әрлеумен айналысамыз. Үйдің ішкі сызбасын көрсетейін. /Слайд6/ Әрлеу жұмыстарын барынша тез аяқтау үшін әр бригада 1бөлменің ішін толықтай әрлейтін болады. Слайд7
Қазір ортақ тапсырма беріледі. Ол тапсырманы әр бригада өздері әрлейтін бөлме үшін ғана орындайды.
/Слайд8/. 1-тапсырма: Бөлменің төбесін әрлеу. Бөлменің төбесін төбеге арналған плиткалармен жабу керек. Бір бөлмеге қанша плитка қажет?
Плитканың мөлшері: 50cм *50см.
Слайд9 Тексеру, бағалау.
1-тапсырма
Sтөбе
Sплитка
n
Жауабы
1-бригада
4*4=16 м2
0,5*0,5=0,25м2
16:0,25=64
64
2- бригада
2,5*4=10 м2
10:0,25=40
40
3- бригада
4*4=16 м2
16:0,25=64
64
4- бригада
3*4=12 м2
12:0,25=48
48
Слайд10. 2-тапсырма: Қабырғаны әрлеу. Қабырғаға ені 60см болатын түсқағаз алынды. Бір рулонда 10м түсқағаз бар. Бөлменің биіктігі 2,5м болса, неше рулон түсқағаз алынуы қажет?
Слайд11. Тексеру, бағалау.
2-тапсырма
S1
S2
S
Рулон саны
1-бригада
10 м2
10 м2
40 м2
7
2- бригада
6,25 м2
10 м2
32,5 м2
6
3- бригада
10 м2
10 м2
40 м2
7
4- бригада
7,5 м2
10 м2
35 м2
6
Слайд12. 3-тапсырма: Еденді әрлеу. Бөлме еденін жабу үшін ені 1 м, 1,5 м, 2 м, 2,5 м, 3,5 м, 5 м болатын линолеум түрлерінің қайсысын және неше метр алған дұрыс?
Слайд13. Тексеру, бағалау.
3-тапсырма
S
Линолеумның ені
ұзындығы, м
1-бригада
4 * 4
2м
8м
2- бригада
2,5 * 4
2,5м
2м
4м
5м
3- бригада
4 * 4
2м
8м
4- бригада
3 * 4
1,5м
2м
8м
6м
Слайд14. 4-тапсырма: Төбені әрлеу. Егер төбені әрлеуге плиткалар алмай, ақтау керек болатын болса, бөлмеге қанша ұнтақ керек болады? 1м2 - 0,8кг ұнтақ қажет. Бір ыдыс - 5,5кг ұнтақ.
Слайд15. Тексеру, бағалау.
4-тапсырма
Ұнтақ, кг
Ыдыс саны
1-бригада
12,8 кг
3
2- бригада
8кг
2
3- бригада
12,8кг
3
4- бригада
9,6кг
2
Слайд16. Бағалау парағымен жұмыс.
Слайд17. Кері байланыс.
Бекіту, қорытынды
Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Бағалау:
Үйге тапсырма
№247 есеп шығару
Үйде оқу
Рефлексия
25
38
14
25
21
16
25
3
27
23
37
34
34
1
16
34
37
1
26
7
1
18
29
12
5
26
16
1
Бағалау парағы
Тақырып: Тіктөртбұрыштардың ауданы
Оқушы: .
Критерий
Тапсырмалар
Тексеріледі
Жетістік деңгейі
Балл
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
Үй жұмысының орындалуы
Үй жұмысын орындамаған
0
Гектарды км өлшем бірлігіне айналдырды
1
Жер телімінің енін тапты
2
Жер телімінің Р тапты
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
1-тапсырма:
Төбеге қажет плиткалар санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Сызбадан бөлме өлшемдерін дұрыс таптым
1
Бөлме төбесінің ауданын таптым
2
Қажетті плиткалар санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
2-тапсырма:
Түсқағаздардың рулон санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Рулонның ауданын таптым
1
Қабырғалардың ауданын таптым
2
Қажетті рулон санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
3-тапсырма:
Еденге төселетін қажетті линолеумды анықтау
Тапсырманы орындамадым
0
Еден өлшемдерін дұрыс анықтадым
1
Сәйкес келетін линолеумның енін анықтадым
2
Қажет линолеумның ұзындығын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
4-тапсырма:
Ақтауға қажет ұнтақ мөлшерін табу
Тапсырманы орындамадым
0
Төбе ауданын анықтадым
1
Қажет ұнтақ мөлшерін таптым
2
Неше ыдыс ұнтақ керегін таптым
3
Барлығы
Баға
Бағалау парағы
Тақырып: Тіктөртбұрыштардың ауданы
Оқушы: .
Критерий
Тапсырмалар
Тексеріледі
Жетістік деңгейі
Балл
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
Үй жұмысының орындалуы
Үй жұмысын орындамаған
0
Гектарды км өлшем бірлігіне айналдырды
1
Жер телімінің енін тапты
2
Жер телімінің Р тапты
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
1-тапсырма:
Төбеге қажет плиткалар санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Сызбадан бөлме өлшемдерін дұрыс таптым
1
Бөлме төбесінің ауданын таптым
2
Қажетті плиткалар санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
2-тапсырма:
Түсқағаздардың рулон санын табу
Тапсырманы орындамадым
0
Рулонның ауданын таптым
1
Қабырғалардың ауданын таптым
2
Қажетті рулон санын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
3-тапсырма:
Еденге төселетін қажетті линолеумды анықтау
Тапсырманы орындамадым
0
Еден өлшемдерін дұрыс анықтадым
1
Сәйкес келетін линолеумның енін анықтадым
2
Қажет линолеумның ұзындығын таптым
3
А (max 1)
B (max 2)
C (max 3)
4-тапсырма:
Ақтауға қажет ұнтақ мөлшерін табу
Тапсырманы орындамадым
0
Төбе ауданын анықтадым
1
Қажет ұнтақ мөлшерін таптым
2
Неше ыдыс ұнтақ керегін таптым
3
Барлығы
Баға
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz