Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақсақ құлан күйі
Сабақтың тақырыбы: Музыка бейнелейді: <<Ақсақ құлан>> күйі
Мақсаты: - Музыка бейнелейді: <<Ақсақ құлан>> күйі тақырыбы аясында әңгіме құру.
Міндеттері:
1) Музыка бейнелейді - туралы түсінік беру, <<Ақсақ құлан>> күйін тыңдау
2) Оқушылардың халық музыкасына деген сүйіспеншілік сезімін ,
өнерді құрметтеуге ,пәнге деген қызығушылығын арттыру,
адамгершілікке тәрбиелеу;
3 ) Оқушылардың аңыз-күйлер тыңдау арқылы әуендік
сезімталдығын, әуенді айта білу дағдысын, есте сақтау,
тыңдау,қиялдау, жатқа айту, ойлау, өз жұмысын дұрыс
бағалауын дамыту.
Түрі:дәстүрлі сабақ
Әдіс-тәсілдері Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану.
Көрнекілігі: Презентация, <<Ақсақ құлан>>аңыз-күйінің аудиосы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.,үй тапсырмасын сұрау.
2. Жаңа сабақ
3. Үйге тапсыррма беру
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу. 2. (Қуаныш шеңбері)
1.Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы сұрау.
Домбыра аспабы құрылысы туралы қысқаша айту .
2. ( Сабақ тақырыбын жаздырту )
Музыка бейнелейді: <<Ақсақ құлан>> күйі - тақырыбы аясында түсінік беру.
Қазақ халқының басынан өткен қилы замандар, тіршілігі мен тағдыры, салт-дәстүрі, өмір сүрген ортасы мен әдет-ғұрыптары ұлттық өнері арқылы ұрпақтан - ұрпаққа жалғасып, тарих арнасына айналды. Соның ішінде музыканың алатын орны ерекше. Қазақ музыка өнерінің халықпен бірге жасасып, тарихи әлеуметтік өмірі мен толғаныс-тебіреністерін үздіксіз баян етіп келе жатқан саласы-ән мен күйі. Халық дүниеге келген сәби қуанышынан бастап, адамзат тіршілігіндегі оқиғаларды, алуан түрлі ойларды ән-әуенмен жеткізе білген.
3.Сұрақ-жауап:
А) Өткен сабақтарда қандай күйлер естеріңде қалды?
Ә) Ол күйлерді тыңдаған кезде көз алдарына не елестеттіңдер?Қандай әсер алдыңдар?
Бүгін біз <<Ақсақ құлан>> деп аталатын аңыз-күймен танысамыз.
1. <<Ақсақ құлан>> күйін тыңдау.
Күй қандай аспапта ойналды?
Бұл күйдің басты кейіпкерлері кімдер?
Күйшіні ажалдан арашалап қалған не?(домбырамен орындалған күй)
Осы арқылы күйдің құдіретін тыңдап көрдік.
Күйдің құдіреті
.....................................................шауып, (Кең далада құландар жүрді шауып, )
.....................................................атып, (Келді бала садақпен оны атып, )
.....................................................өлтіреді, (Жауызды ызаланған құлан өлтіреді)
.....................................................жеткізеді.(Бұл хабарды домбырамен күйші
жеткізеді)
.Үй тапсырмасын беру: Оқулықтың тт беттерін оқып, мазмұндау.
Бағалау (3-минут)
Мақсаты: - Музыка бейнелейді: <<Ақсақ құлан>> күйі тақырыбы аясында әңгіме құру.
Міндеттері:
1) Музыка бейнелейді - туралы түсінік беру, <<Ақсақ құлан>> күйін тыңдау
2) Оқушылардың халық музыкасына деген сүйіспеншілік сезімін ,
өнерді құрметтеуге ,пәнге деген қызығушылығын арттыру,
адамгершілікке тәрбиелеу;
3 ) Оқушылардың аңыз-күйлер тыңдау арқылы әуендік
сезімталдығын, әуенді айта білу дағдысын, есте сақтау,
тыңдау,қиялдау, жатқа айту, ойлау, өз жұмысын дұрыс
бағалауын дамыту.
Түрі:дәстүрлі сабақ
Әдіс-тәсілдері Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ қолдану.
Көрнекілігі: Презентация, <<Ақсақ құлан>>аңыз-күйінің аудиосы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.,үй тапсырмасын сұрау.
2. Жаңа сабақ
3. Үйге тапсыррма беру
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу. 2. (Қуаныш шеңбері)
1.Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы сұрау.
Домбыра аспабы құрылысы туралы қысқаша айту .
2. ( Сабақ тақырыбын жаздырту )
Музыка бейнелейді: <<Ақсақ құлан>> күйі - тақырыбы аясында түсінік беру.
Қазақ халқының басынан өткен қилы замандар, тіршілігі мен тағдыры, салт-дәстүрі, өмір сүрген ортасы мен әдет-ғұрыптары ұлттық өнері арқылы ұрпақтан - ұрпаққа жалғасып, тарих арнасына айналды. Соның ішінде музыканың алатын орны ерекше. Қазақ музыка өнерінің халықпен бірге жасасып, тарихи әлеуметтік өмірі мен толғаныс-тебіреністерін үздіксіз баян етіп келе жатқан саласы-ән мен күйі. Халық дүниеге келген сәби қуанышынан бастап, адамзат тіршілігіндегі оқиғаларды, алуан түрлі ойларды ән-әуенмен жеткізе білген.
3.Сұрақ-жауап:
А) Өткен сабақтарда қандай күйлер естеріңде қалды?
Ә) Ол күйлерді тыңдаған кезде көз алдарына не елестеттіңдер?Қандай әсер алдыңдар?
Бүгін біз <<Ақсақ құлан>> деп аталатын аңыз-күймен танысамыз.
1. <<Ақсақ құлан>> күйін тыңдау.
Күй қандай аспапта ойналды?
Бұл күйдің басты кейіпкерлері кімдер?
Күйшіні ажалдан арашалап қалған не?(домбырамен орындалған күй)
Осы арқылы күйдің құдіретін тыңдап көрдік.
Күйдің құдіреті
.....................................................шауып, (Кең далада құландар жүрді шауып, )
.....................................................атып, (Келді бала садақпен оны атып, )
.....................................................өлтіреді, (Жауызды ызаланған құлан өлтіреді)
.....................................................жеткізеді.(Бұл хабарды домбырамен күйші
жеткізеді)
.Үй тапсырмасын беру: Оқулықтың тт беттерін оқып, мазмұндау.
Бағалау (3-минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz