Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Қайталау. математика 1 -сынып


Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Өжек Жаңабаев атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Сұлтанова Сандуғаш Қасымханқызы
1 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтарн бойынша алған
білімдерін тексеру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге
деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа,
тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік, СКТ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
ІҮ. Сабақты бекіту.
Ү. Үйге тапсырма.

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) сабаққа даярлау
в) керекті құрал-жабдықтарын түгендеу
г) зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№3, 91 бет Қатені тап және түзет.
3+2= 4 5 8-2=5 6 10-2= 7 8 4-2= 1 2

ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
№1, 92 бет. Оқы. Есептерді салыстыр және шығар.

а) 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. Тағы 2 бала келді. Барлығы
неше бала болды?
б) 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Неше
бала қалды?

Сұрақтар қою: І-топ: - Бірінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
- Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Сырғанаққа тағы неше бала келді?
- Сырғанаққа 2 бала келді.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Барлығы неше бала болғанын сұрап тұр.

Дәптермен жұмыс.
Болды- 6 бала
Келді- 2
Барлығы- ? бала
Шешуі: 6+2=8
Жауабы: 8 бала.

1. Анықтама.

6+2=8 –теңдік.

2.Тану.

Оқылуы: алты мен екінің қосындысы сегізге

тең

Жазылуы: 6+2=8

3.Амалдау: Қосу

4. Амал заңдары: Қосудың

ауыстырымдылық заңы

Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен,

қосындының мәні өзгермейді.

6+2=8 2+6=8

ІІ-топ: - Екінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
-Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Неше бала үйіне кетті?
- 2 бала үйіне кетті.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Неше бала қалғанын сұрап тұр.
Болды- 8 б.
Кетті- 2 б.
Қалды- ? бала
Шешуі: 8-2=6
Жауабы: 6 бала қалды.

1. Анықтама.

8-2=6 –теңдік.

2.Тану.

Оқылуы: Сегіз бен екінің айырмасы алтыға

тең

Жазылуы: 8-2=6

3.Амалдау: Азайту

4. Амал заңдары:

№3. 93 бет. Бір бағанға тура, ал екінші бағанға тура емес теңсіздіктерді
жаз.

7<9 10>6 6<8
0>3 4<3 5<4
Логикалық сұрақ: Бір үйдің 6 ұл баласы бар. Олардың әрқайсысының бір
қарындасы бар. Осы үйдің барлығы неше баласы бар?
Жауабы: Барлығы 7 баласы бар.
ІҮ. Сабақты бекіту.
Кел ойнайық! «Балдырғанға көмектес!» Нөмірі 6-дан артық емес сыйлықты
тап.
3+2=5 7-4=3 6-3=3
-Сонымен, бүгін сабақта не үйрендік, не білдік?
Ү. Үйге тапсырма. №2, 93 бет. Оқушыларды бағалау.

-----------------------
6+2=8

8-2=6


Ұқсас жұмыстар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Олимпиада есептері
Қайталау есептері
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
Жай бөлшектерді бөлу
Рационал сандарды көбейту туралы ақпарат
Теңдеуге есептер шешу
Жазықтық теңдеулері
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Пәндер