Қайталау. математика 1 -сынып

Алматы облысы, Райымбек ауданы,

Өжек Жаңабаев атындағы орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Сұлтанова Сандуғаш Қасымханқызы

1 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қайталау.

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтарн бойынша алған білімдерін тексеру.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.

3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау сабағы

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік, СКТ

Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.

ІҮ. Сабақты бекіту.

Ү. Үйге тапсырма.

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) сәлемдесу

ә) түгендеу

б) сабаққа даярлау

в) керекті құрал-жабдықтарын түгендеу

г) зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

№3, 91 бет Қатені тап және түзет.

3+2= 4 5 8-2=5 6 10-2= 7 8 4-2= 1 2

ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.

№1, 92 бет. Оқы. Есептерді салыстыр және шығар.

а) 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. Тағы 2 бала келді. Барлығы неше бала болды?

б) 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Неше бала қалды?

Сұрақтар қою: І-топ: - Бірінші есепте не туралы айтылған?

  • Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
  • Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
  • 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
  • Сырғанаққа тағы неше бала келді?
  • Сырғанаққа 2 бала келді.
  • Есепте нені сұрап тұр?
  • Барлығы неше бала болғанын сұрап тұр.

Дәптермен жұмыс.

Болды- 6 бала

Келді- 2

Барлығы- ? бала

Шешуі: 6+2=8

Жауабы: 8 бала.

1. Анықтама.

6+2=8 -теңдік.

2. Тану.

Оқылуы: алты мен екінің қосындысы сегізге

тең

Жазылуы: 6+2=8

3. Амалдау: Қосу

4. Амал заңдары: Қосудың

ауыстырымдылық заңы

Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен,

қосындының мәні өзгермейді.

6+2=8 2+6=8

ІІ-топ: - Екінші есепте не туралы айтылған?

- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.

-Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?

- 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.

- Неше бала үйіне кетті?

- 2 бала үйіне кетті.

- Есепте нені сұрап тұр?

- Неше бала қалғанын сұрап тұр.

Болды- 8 б.

Кетті- 2 б.

Қалды- ? бала

Шешуі: 8-2=6

Жауабы: 6 бала қалды.

1. Анықтама.

8-2=6 -теңдік.

2. Тану.

Оқылуы: Сегіз бен екінің айырмасы алтыға

тең

Жазылуы: 8-2=6

3. Амалдау: Азайту

4. Амал заңдары:

№3. 93 бет. Бір бағанға тура, ал екінші бағанға тура емес теңсіздіктерді жаз.

7<9 10>6 6<8

0>3 4<3 5<4

Логикалық сұрақ: Бір үйдің 6 ұл баласы бар. Олардың әрқайсысының бір қарындасы бар. Осы үйдің барлығы неше баласы бар?

Жауабы: Барлығы 7 баласы бар.

ІҮ. Сабақты бекіту.

Кел ойнайық! «Балдырғанға көмектес!» Нөмірі 6-дан артық емес сыйлықты тап.

3+2=5 7-4=3 6-3=3

-Сонымен, бүгін сабақта не үйрендік, не білдік?

Ү. Үйге тапсырма. №2, 93 бет. Оқушыларды бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Олимпиада есептері
Қайталау есептері
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық бойынша ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
Жай бөлшектерді бөлу
Рационал сандарды көбейту туралы ақпарат
Теңдеуге есептер шешу
Жазықтық теңдеулері
Функциялардың шегі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz