Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың амандасуы

Қысқа мерзімді жоспар

Күні: 06.03.2015 жыл
Қазақ тілі
5 сынып
Тақырыбы
1. Мамандықтар. Септіктерді қайталау.
мақсаты

Тақырып бойынша алған білімдерін бекіту, оқушыларды талдауға, талқылауға, салыстыруға, қорытынды жасауға,тақырыптың мазмұнын өздері ашуға дағдыландыру.Ойлау қабілеттерін, тілдік, сөздік қорларын дамытып, еңбекті, түрлі мамандықты қадірлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже

a)тақырып бойынша бірнеше жұмысты топпен бірігіп,тұжырым жасауға, бағалауға, ойды жүйелі жинақтап, қорытынды шығаруға үйрену.
б) сауатты аудару, сөздіктерді қолдана білу, сұрақтар құрастыру.
в) талдау жасау, сөйлемдер құрастыру.
Көрнекі құралдар
Интерактивті тақта, флипчарт, карточкілер, оқулық, бағалау парақтары
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Уақы
ты
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе

Сұрақты ұстап ал

Топқа бөлу

Мотива
ция

Негізгі бөлім

Топтар
дың орын ауысты
рып, тапсырма орын
дауы

мінбеге шығу

Үйге тапсырма

Деңгейлік тапсырмалар

Қорытындылау

Бағалау

Рефлексия
2 мин

5 мин

2 мин

2 мин

15 мин

5мин

2 мин

3 мин

1 мин

4 мин

1 мин

3 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Бүгін бізге қонаққа ?сұрау белгісі келді.
Келіңдер, балалар, аспанды бұлт жапқан.
Күнді ашайық, шуағын шашайық, бірге жұмыс жасайық!
1. Мына сұрақтарға жауап беріңдер:
Бүгін нешінші наурыз?
Қазір жыл мезгілі қандай?
Көктем айлары қандай?
Көктемде қандай мейрам болады?
Мейрамда адамдар не істейді?
Кім ән айтады?
Кім би билейді?
Кім тамақ дайындайды?
Дұрыс бұл адамдар
Ал әнші, биші, аспаз бұл не?
өте жақсы біз бүгін мамандыктарды қайталаймыз.
1. Сендер қандай мамандықтар білесіздер?
Ақ халатты киеді, бізге дәрі береді?
Шаш қияды, сәндейді, көңілді көтереді?
Шекараны қорғаушы, көз ілмейді қарашы бұл кім?
Жүргізеді көлікті әдепті?
Азық түлік, жиһазды бізге сататын
Биік үйлер салушы атақты?
Кітапты кім береді?
Балаларды оқытады?
Тамақты даярлайды?
Әдемі киім тігеді?
Жарықты жағады?
Ғарышқа кім самғайды?
Өте жақсы көптеген мамандықтар білеміз.
2. Тілге құрмет, елге құрмет,
Мен үйренейін,
сен үйрен,
бірге үйренейік.
3. үш топқа бөлінеміз
Кім бәйшешек таңдады, бәйшешек тобы болады
Кім қызғалдақ таңдады, қызғалдақ тобы болады
Кім түймедақ таңдады, түймедақ тобы болады
4. тапсырма
мәтінмен жұмыс:
Әр түрлі мамандықтар бар. Олар : дәрігер, мұғалім, наубайшы, жүргізуші, егінші, шаштараз, кітапханашы, сатушы, аспаз. Мамандықтардың барлығы адамға керек. Әр мамандықтың өз ерекшелігі болады.
Дәрігер адам емдейді. Мұғалім балаларды оқытады. Жүргізуші машина жүргізеді. Шаштараз шаш қияды.
Барлық мамандықтар жақсы, қызықты.
Сөздік: Әр түрлі - разные
керек - нужны
ерекшелігі - особенности
барлық- все
5. Азық-түлік сатады дәрігер Нан пісіреді құрылысшы Киім тігеді мұғалім
Үй салады аспаз
Сурет салады балықшы Машина жүргізеді әнші
Сабақ береді жүргізуші Адамды емдейді етікші
Тамақ пісіреді сатушы
Балық аулайды наубайшы
Етік тігеді тігінші
Ән айтады суретші Би билейді биші
6. Сөздерді септе
7. Үй тапсырмасын тексеру
Сен кім болғың келеді?

8. тапсырма
Сөздер құрастыр :
шаштараз
Шекарашыны
Болашақта

9. Тапсырма
Сөз - ойын
Повар аспаз, парикмахер шаштараз
Космонавт гарышкер, зауытта инженер
Пекарь наубайшы, продавец сатушы
10. Тапсырма
129 бет.Бұл өлеңде қандай тағы мамандықтар бар?
Осы сөздермен сөйлем құрастырамыз.
11. Бір әріпке сөйлем.

12. Әке шешеңнің мамандығы қандай?
Диалог құрастыр.

13. Сабақты қорыту:
Бүгін біз не туралы айттық?
Қандай мамандықтарды білеміз?
Көшбасшы, өзіе өзі бағалау
Сабақ ұнады.
Қызық болды.
Жаңалық алдым.

Оқушылардың амандасуы

Барлығының қайталауы

Оқушылар жауап береді

әнші

биші
аспаз

Мамандықтар

Жауап беру, гүл алу

Слайдтар қарау.

Орындарын табу

бәйшешек тобы (оқы, аудар)

қызғалдақ тобы (мамандықтарды тап)

Үш топ үш тапсырма бойынша сөйлейді.

түймедақ тобы (шаштараз, сатушы, дәрігер сөздерін септе)
оқушылар мамандықтардың таңдағаны туралы айтады.
(шаш, аш, тара, тар, ар, аз,ара, араз,шаштар, тараз),
(шек, ара,ар, шын, шыны, аш, ек),
(бол, ол, шақ, аш, ақ, ақта, болашақ)

Врач дәрігер, юрист заңгер

Қауыншы, сауыншы, ұста.

Сатушы сәбіз сатады.
Дәрігер дәрі дайындады.
Жүргізуші жылдам жүрді.
Суретші сурет салды.
Егінші егін егеді.
Диалог айту

Оқушылардың жауабы

Оқушылар бір біріне СМС жазады

Сабақтың өзіндік талдауы:
Сабақта мотивациялық сәттер қолданылды: сұрақ ұстап ал, гүлді таңда, смс жаз, сөз - ойын.
Негізгі бөлімге кіру үшін сұрақ жауап жүргізілді, оқушылар гүлдер таңдап, топқа бөлінді.
Оқушылардың ауызекі сөйлеулерін дамытып, пәнге қызығушылықтарын оятуға тырыстым.
Мәтінмен жұмыс, сөздерді септеу, үй тапсырмасын тексеру, сөздер құрастыру, сөз - ойын, бір әріпке сөйлем, диалог құрастыру жұмыстары барысында балалар сөздік қорларын молайта отырып, бірігіп жұмыс жасауға, берілген тапсырманы дәлелдеп, қорғауға дағдыларын бекіттік. Көшбасшылары топ балаларын бағалап, әр оқушы өзіне әр кезеңге қатысқаны үшін баға қойды. Сабақты қорытып, рефлексияда бір- біріне СМС жазып, тілек білдірді. Тақтадағы дартста өз пікірлерін ұпай ретінде белгіледі.
Сабақтың әр кезеңі орындалды, сабақ мақсатына жетті.

Ұқсас жұмыстар
Ынтымақ бірлігін ата
Шығыс шынары. ана тілі
Командалардың амандасуы
Адамдар тастан
Наурыз. сәкен сейфулин
Тренинг сабақ
Әдептен озбайық туралы
Қонақ шақыру
Дебатқа қатысушы топтар
Сыйласаң, сыйлы боласың
Пәндер