Формула құруға және оны шығаруға есеп құрастырыңдар

Пән: математика, 5-сынып
Күні:
Пән: математика, 5-сынып: Тақырыбы:
Күні:: Формула. Формула бойынша есептеу (1-сабақ)
Пән: математика, 5-сынып: Мақсаты:
Күні:: «Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйрену.
Пән: математика, 5-сынып: Күтілетін нәтиже
Күні::
  • Формуланы құруды, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді біледі;
  • Формула бойынша есептей алады, формула құруға және оны шығаруға есеп құрастыра алады.
  • Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастыра алады, есептің маңызы мен пайдасы туралы пайымдай алады.
Пән: математика, 5-сынып: Керекті жабдықтар
Күні:: Формула туралы, оны құрастыру жөнінде ресурстар, оқулық, интерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, бағалау парағы, жинақ экраны.
Пән: математика, 5-сынып: Сабақ кезеңдері
Күні:: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: математика, 5-сынып: Кіріспе
Күні::

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан. (2 минут)

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Пән: математика, 5-сынып: Тұсаукесер
Күні::

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады. (1 минут)

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Пән: математика, 5-сынып: Негізгі бөлім
Күні::

Білу. Жұптық жұмыс: жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану есептерін шығару. (4 минут)

№1. 1) 1 3 1 9 = 2 9 \frac{1}{3} - \frac{1}{9} = \frac{2}{9} 2) 2 3 6 7 = 4 7 \frac{2}{3} \bullet \frac{6}{7} = \frac{4}{7}

3) 3 4 5 : 5 7 10 = 2 3 3\frac{4}{5}\ :5\frac{7}{10} = \frac{2}{3} 4) 8 , 9 + 3 , 14 = 12 , 04 8, 9 + 3, 14 = 12, 04

5) 3 , 2 1 , 84 = 1 , 36 3, 2 - 1, 84 = 1, 36 6) 31 4 , 8 = 148 , 8 31 \bullet 4, 8 = 148, 8

№2. 1) 10 21 1 3 = 3 21 \frac{10}{21} - \frac{1}{3} = \frac{3}{21} 2) 4 7 21 40 = 3 10 \frac{4}{7} \bullet \frac{21}{40} = \frac{3}{10}

3) 2 2 3 : 1 7 9 = 3 2 2\frac{2}{3}\ :1\frac{7}{9} = \frac{3}{2} 4) 7 , 94 + 16 , 9 = 24 , 84 7, 94 + 16, 9 = 24, 84

5) 9 , 8 6 , 42 = 3 , 38 9, 8 - 6, 42 = 3, 38 6) 19 5 , 6 = 106 , 4 19 \bullet 5, 6 = 106, 4

№3. 1) 14 15 3 5 = 5 15 \frac{14}{15} - \frac{3}{5} = \frac{5}{15} 2) 27 32 8 9 = 3 4 \frac{27}{32} \bullet \frac{8}{9} = \frac{3}{4}

3) 1 13 15 : 1 3 5 = 7 6 1\frac{13}{15}\ :1\frac{3}{5} = \frac{7}{6} 4) 11 , 1 + 5 , 432 = 16 , 532 11, 1 + 5, 432 = 16, 532

5) 16 , 7 8 , 765 = 7 , 935 16, 7 - 8, 765 = 7, 935 6) 23 3 , 4 = 78 , 2 23 \bullet 3, 4 = 78, 2

№4. 1) 17 18 1 9 = 15 18 \frac{17}{18} - \frac{1}{9} = \frac{15}{18} 2) 5 11 22 25 = 2 5 \frac{5}{11} \bullet \frac{22}{25} = \frac{2}{5}

3) 5 3 7 : 7 1 8 = 16 21 5\frac{3}{7}\ :7\frac{1}{8} = \frac{16}{21} 4) 3 , 78 + 13 , 89 = 17 , 67 3, 78 + 13, 89 = 17, 67

5) 14 , 3 6 , 181 = 8 , 119 14, 3 - 6, 181 = 8, 119 6) 14 6 , 7 = 93 , 8 14 \bullet 6, 7 = 93, 8

Түсіну. Ресурс парақтарымен жұмыс. (15 минут)

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі: «формула» термині мен формуланы құру; бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеу; кесте бойынша формула құру; формула бойынша есеп шығару.

Қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарады. (5 минут)

№984. Т = a + 2b 1) a = T - 2b 2) b = T a 2 b = \frac{T - a}{2}

№991. y = 9 11 x y = \frac{9}{11}x

:
:
:
:
:

№993. 1) y = 3 x y = 3x 2) y = 1 3 x y = \frac{1}{3}x

Талдау. Формула құруға және оны шығаруға есеп құрастырыңдар. (5 минут)

Жинақтау. Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар. (3 минут)

Бағалау. Формуланы қолданудың пайдасы бар ма? Себебін түсіндіріңдер. (3 минут)

x
0, 5
3 2 3 3\frac{2}{3}
3 11 90 3\frac{11}{90}
4, 7
y
9 22 \frac{9}{22}
3
2 61 110 2\frac{61}{110}
423 110 \frac{423}{110}

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Пән: математика, 5-сынып:
Күні::
Пән: математика, 5-сынып:
Күні::
Пән: математика, 5-сынып: Қорытынды
Күні:: Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Пән: математика, 5-сынып: Үйге тапсырма
Күні:: Оқулықтағы №983, 986, 990. (3 минут)
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Пән: математика, 5-сынып: Бағалау
Күні::

Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Өз ойларын еркін білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір
Информатика 8 класс "ms excel-дің мүмкіндіктері"
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Базалық есепті шешу
Есептер жинағы
Excel бағдарламасына мәтін енгізу
Жанған заттың формуласын анықта
Герон формуласын тригонометрия тәсілімендәлелдеу
Шамалармен жұмыс жасау алгоритмі
Ньютон биномы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz