5-сынып математика: Формула - таныстыру, құру және қолдану (1-сабақ)

Пән: математика, 5-сынып
Күні:
Пән: математика, 5-сынып: Тақырыбы:
Күні:: Формула. Формула бойынша есептеу (1-сабақ)
Пән: математика, 5-сынып: Мақсаты:
Күні:: «Формула» терминімен таныстыру, есептің мәтіні бойынша формула құруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді, кесте бойынша формула құруды, формула бойынша есеп шығаруды үйрену.
Пән: математика, 5-сынып: Күтілетін нәтиже
Күні::
  • Формуланы құруды, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыруды, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді біледі;
  • Формула бойынша есептей алады, формула құруға және оны шығаруға есеп құрастыра алады.
  • Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастыра алады, есептің маңызы мен пайдасы туралы пайымдай алады.
Пән: математика, 5-сынып: Керекті жабдықтар
Күні:: Формула туралы, оны құрастыру жөнінде ресурстар, оқулық, интерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, бағалау парағы, жинақ экраны.
Пән: математика, 5-сынып: Сабақ кезеңдері
Күні:: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән: математика, 5-сынып: Кіріспе
Күні::

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан. (2 минут)

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Пән: математика, 5-сынып: Тұсаукесер
Күні::

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады. (1 минут)

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Пән: математика, 5-сынып: Негізгі бөлім
Күні::

Білу. Жұптық жұмыс: жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану есептерін шығару. (4 минут)

№1. 1) 1 3 1 9 = 2 9 \frac{1}{3} - \frac{1}{9} = \frac{2}{9} 2) 2 3 6 7 = 4 7 \frac{2}{3} \bullet \frac{6}{7} = \frac{4}{7}

3) 3 4 5 : 5 7 10 = 2 3 3\frac{4}{5}\ :5\frac{7}{10} = \frac{2}{3} 4) 8 , 9 + 3 , 14 = 12 , 04 8, 9 + 3, 14 = 12, 04

5) 3 , 2 1 , 84 = 1 , 36 3, 2 - 1, 84 = 1, 36 6) 31 4 , 8 = 148 , 8 31 \bullet 4, 8 = 148, 8

№2. 1) 10 21 1 3 = 3 21 \frac{10}{21} - \frac{1}{3} = \frac{3}{21} 2) 4 7 21 40 = 3 10 \frac{4}{7} \bullet \frac{21}{40} = \frac{3}{10}

3) 2 2 3 : 1 7 9 = 3 2 2\frac{2}{3}\ :1\frac{7}{9} = \frac{3}{2} 4) 7 , 94 + 16 , 9 = 24 , 84 7, 94 + 16, 9 = 24, 84

5) 9 , 8 6 , 42 = 3 , 38 9, 8 - 6, 42 = 3, 38 6) 19 5 , 6 = 106 , 4 19 \bullet 5, 6 = 106, 4

№3. 1) 14 15 3 5 = 5 15 \frac{14}{15} - \frac{3}{5} = \frac{5}{15} 2) 27 32 8 9 = 3 4 \frac{27}{32} \bullet \frac{8}{9} = \frac{3}{4}

3) 1 13 15 : 1 3 5 = 7 6 1\frac{13}{15}\ :1\frac{3}{5} = \frac{7}{6} 4) 11 , 1 + 5 , 432 = 16 , 532 11, 1 + 5, 432 = 16, 532

5) 16 , 7 8 , 765 = 7 , 935 16, 7 - 8, 765 = 7, 935 6) 23 3 , 4 = 78 , 2 23 \bullet 3, 4 = 78, 2

№4. 1) 17 18 1 9 = 15 18 \frac{17}{18} - \frac{1}{9} = \frac{15}{18} 2) 5 11 22 25 = 2 5 \frac{5}{11} \bullet \frac{22}{25} = \frac{2}{5}

3) 5 3 7 : 7 1 8 = 16 21 5\frac{3}{7}\ :7\frac{1}{8} = \frac{16}{21} 4) 3 , 78 + 13 , 89 = 17 , 67 3, 78 + 13, 89 = 17, 67

5) 14 , 3 6 , 181 = 8 , 119 14, 3 - 6, 181 = 8, 119 6) 14 6 , 7 = 93 , 8 14 \bullet 6, 7 = 93, 8

Түсіну. Ресурс парақтарымен жұмыс. (15 минут)

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі: «формула» термині мен формуланы құру; бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеу; кесте бойынша формула құру; формула бойынша есеп шығару.

Қолдану. Тақырып бойынша есептер шығарады. (5 минут)

№984. Т = a + 2b 1) a = T - 2b 2) b = T a 2 b = \frac{T - a}{2}

№991. y = 9 11 x y = \frac{9}{11}x

:
:
:
:
:

№993. 1) y = 3 x y = 3x 2) y = 1 3 x y = \frac{1}{3}x

Талдау. Формула құруға және оны шығаруға есеп құрастырыңдар. (5 минут)

Жинақтау. Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар. (3 минут)

Бағалау. Формуланы қолданудың пайдасы бар ма? Себебін түсіндіріңдер. (3 минут)

x
0, 5
3 2 3 3\frac{2}{3}
3 11 90 3\frac{11}{90}
4, 7
y
9 22 \frac{9}{22}
3
2 61 110 2\frac{61}{110}
423 110 \frac{423}{110}

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Пән: математика, 5-сынып:
Күні::
Пән: математика, 5-сынып:
Күні::
Пән: математика, 5-сынып: Қорытынды
Күні:: Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Пән: математика, 5-сынып: Үйге тапсырма
Күні:: Оқулықтағы №983, 986, 990. (3 минут)
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Пән: математика, 5-сынып: Бағалау
Күні::

Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Өз ойларын еркін білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
5-сынып математика: әріптері бар теңдіктермен жазылатын формулалар және мәтін есептерінен формула құрастыру
5-сынып. 1.4 сабақ: EV3 модулін таныстыру және қолдану негіздері
1-сынып математикасы: Қосудың шаршы түріндегі кестесін құру және қолдану
1-сынып математика сабағы: 8 саны мен цифрын таныстыру
5-сынып математика сабақ жоспары: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақ жоспары: 5-сынып математика - Жай бөлшектерге амалдар қолдану
§9 Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты: формула және қолдану
Коваленттік байланыс: полюсті және полюссіз түрлері, атомдық электрондық құрылыс пен формула құру
5-сынып математика: Натурал сандарды оқу және жазу (Сабақ №1-№2)
5-сынып математика: Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша қайталау және тереңдету сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz