Экология процесіндегі математика

Павлодар қаласы. Жетекші орта мектебі

Қолданбалы курстың тақырыбы :

Экология процесіндегі математика

10-11 сыныптарға арналған

Құрастырушы:Орынғазиева Жазира Орынғазықызы

Математика пәні мұғалімі

2014

Мазмұны

1. Түсінік хат

2. Бағдарламасы

3. Тақырыптық жоспарлауы

4. Қолданылған әдебиеттер

Түсінік хат

Бұл курс химия-биологиялық бағытта оқитын 10-11-сынып оқушыларына арналған. Аптасына 1 сағаттан барлығы 34 сағат. Қоршаған ортаның қазіргідей ауыр жағдайында еліміздің келешек иелерінің экологиялық сауатын көтеру бүгінгі күннің кезек күттірмейтін мәселелерінің бірі болып отыр. Республика қалаларында атмосфераның ластануының көбейе түсуі туған табиғат тепе-теңдігінің бұзылуына әкеліп соғуы, адам денсаулығына айтарлықтай зиянын тигізуде, және қоршаған ортаның ластануына байланысты әр түрлі аурулардың пайда болуы, т. б. жағдайлардың айта берсек соның ішінде республика халқының өміріне кез-келген сыртқы қатермен бірге экологиялық қауіп-қатердің тигізер әсері өзекті мәселеге айналып отыр. Ерекше қарастырылған мәселелер, экожүйелік деңгейде биологиялық маңызды өзара әсерлерге қатысты жалпы принциптерді табу, қазіргі заманғы математиканың заңдарына сәйкес олардың табиғатын ашу және осы негізде биологиялық құбылыстармен сипатталуға барабар болатын математикалық модельдеуді өңдеу. Математикалық модельдеу бойынша қазіргі заманғы зерттеулердің жағдайын тәжірибе жүзінде бағалауға пайдалана алады. Математика мен экологияның байланысы, экологиялық мәселелерді шешудегі математиканың ролі туралы.

Курстың мақсаты - Математиканың экологиямен байланысын көрсету, ашу. Математикалық білім деңгейін көтеру. Осы пәнге деген қызығушылығын арттыру. оқушының көзқарасын және жеке бастарының ерекшеліктерін тәрбиелеу.

Міндеттері:Білімділік- Математикалық білімін дамыта отырып оқушылардың жалпы білім деңгейін, экологиялық білім деңгейін кеңейту. Зерттеу, талдау синтез жасауға үйрету. Математикалық ойлау қабілетін кеңейтуболып табылады.

Дамытушылық -оқушылардың ізденісін, тапқырлығын, зеректігін дамыту. логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін жақсарту дамыту;

Тәрбиелік- нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, табиғатты қорғауға аялауға тәрбиелеу;

Күтілетін нәтижелер оқушылардың математикалық ойлауы тереңдеп, өз көзқарасын ашық білдіріуі, математика пәніне қызығушылығынң артуы, Экологиялық мәселерді талдап, зерттеп оны шешудің жолдарын қарастыра білуі.

Бағдарлама

1. Кіріспе (1 сағ)

2. Экологияның негізгі бағыттарындағы математиканың қолданылуы (11сағ)

Экологиядағы математиканың ролі. Жалпы экология туралы түсінік. геоэкологиядағы математика. Адам экологиясындағы математика

Су ресурстарындағы математиканың қолданылуы

3. Математикалық биология (4 сағ)

Табиғат цифр түрінде. Математикалық биология.

4. Қолданбалы экологиядағы математиканың қолданылуы (5 сағ)

5. Экологиялық есептер ( 4 сағ)

ҰБТ -ДА кездесетін экологияға қатысты есептер. ертінділер туралы есептер теңдеуге келтірілетін экологиялық есептер. Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің негізгі әдістері. Теңдеу-салдар. . Мәндес теңсіздіктер жүйесі. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер мен теңсіздіктер.

6. Экологиялық мәселелер (4 сағ)

Қазақстанның экологиялық мәселелері . Ғаламдық экологиялық мәселелер де математиканың ролі.

7. Экология мен экономика (1 сағ)

Экология мен экономиканың байланысы. Экономиканың экологияға әсері

8. Бақылау зерттеу жұмыстар (2 сағ)

Кездейсоқ шаманың таралу заңдылығы. Кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары (математикалық күтім, дисперсия, орташа квадраттық ауытқу) . Таңдау әдісінің элементтері (жиілік, салыстырмалы жиілік, полигон) ;
9. Қорытынды (1сағ)

Оқу тақырыптық-жоспарлауы

Барлығы -34сағат, аптасына 1 сағат

Сабақ тақырыбы
Сағат саны
мерзімі
№: 1
Сабақ тақырыбы: Кіріспе
Сағат саны: 1
мерзімі:
№: 2
Сабақ тақырыбы: Жалпы экология туралы түсінік
Сағат саны: 1
мерзімі:
№: 3-5
Сабақ тақырыбы: Геоэкологиядағя математика
Сағат саны: 3
мерзімі:
№: 6-8
Сабақ тақырыбы: Адам экологиясындағы математика
Сағат саны: 3
мерзімі:
№: 9-10
Сабақ тақырыбы: Су ресурстарындағы есептеулер
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 11-12
Сабақ тақырыбы: Өсімдік ресурсындағы математика
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 13-15
Сабақ тақырыбы: Математикалық биология
Сағат саны: 3
мерзімі:
№: 16-17
Сабақ тақырыбы: Табиғат цифр түрінде
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 18-20
Сабақ тақырыбы: Қолданбалы экологиядағы математика
Сағат саны: 3
мерзімі:
№: 21-22
Сабақ тақырыбы: Әлеуметтік экология
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 23-24
Сабақ тақырыбы: Экологиялық есептер
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 25
Сабақ тақырыбы: Экология мен экономика
Сағат саны: 1
мерзімі:
№: 26-27
Сабақ тақырыбы: Қазақстанның экологиялық мәселелері
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 28-29
Сабақ тақырыбы: Есептеулер
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 30-31
Сабақ тақырыбы: Ғаламдық экологиялық мәселелер
Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 32-33
Сабақ тақырыбы:

Бақылау зерттеу,

есептеулер жұмыстары

Сағат саны: 2
мерзімі:
№: 34
Сабақ тақырыбы: Қорытынды
Сағат саны: 1
мерзімі:

Қолданылған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар
Жаратылыстану ғылымдары бойынша білім беру мазмұны арқылы оқушылардың экологиялық құзырлығын қалыптастыру
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Оқушылардың математикалық ойлау жүйесін дамыту жолдары
Буылтық құрттар типі - 6 сынып
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Пәнге деген қызығушылық - оқып - үйренудегі жетістік негізі
Сабақ сапасы - ұстаз білігінде
Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz