Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ тапсырмалары. Топқа бөлу

Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны:
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбы
Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер
Жалпы мақсаттар
Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы туралы білу;
Көне түркі жазуларының сырымен танысу;
Түйінді идеялар
-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы туралы біледі;
Көне түркі жазуларының сырымен танысады;
Көрнекіліктер
Суреттер, карта, АКТ.
Дереккөздер
оқулық, дерекнама, сайт 10 сынып оқулық Алматы <<Мектеп>> 2014. <<Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер>> (217-224 бб.) https://www.youtube.com/watch?v=e2eO_Xkkw6c
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады

3 мин

5 мин

7 мин
8 мин

Топқа бөлу

<<Сұрақ қою>> стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу: смарт-бейджик арқылы бөлу

Жаңа сабақ. Бейнеролик <<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы басталады.
1. Бұл бейнероликтен қандай ой түйіндедіңіз?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)

Топ тапсырмалары: Постер жасау, қорғау
I топ: Құпия жазулар сыры
II топ: Түркі жазуын зерттеген шығыстанушылар
III топ: Түркі жазуы тарих қойнауында
ІV топ: Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

2,3 топ интернеттен ғалымдар мен еңбектері туралы қосымша мәлімет қарау

Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
3 мин
<<Сергіту сәті>> ойын арқылы оқыту.
"Сергіту сәті" Постер жасау
I топ: Аға, саған ошақ
II топ: Бөтен тізеңді бүк
III топ: Халықта азық-түлік
ІV топ: Күміс тостаған
Сөздікпен жұмыс, Әр топ ресурста берілген сөздерді түркі әліпбиімен жазады
Формативті
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
13 мин

2 мин
"Венн диаграммасы"
Бекіту: "Венн диаграммасы"
I топ: Сақ-түрік жазулары
II топ: скандинавиялық руника - түркі жазуы
III топ: Кирилица-түрік жазуы
ІV топ: Қытай иероглифі-сақ жазуы

Мен жастарға сенемін (М.Жұмабаев)
Оқушылар постер қорғайды. Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады

Топпен

Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.
§39 Қазақ фольклоры оқу, интернет материалдарын пайдалану
Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды.

Рефлексия
2 мин. Көзқарасың мен ұсынысың
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

№18 орта мектеп

Ашық сабақ
Пәні: Қазақстан тарихы
Тақырыбы: Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер
Сыныбы: 10 <<Ә>> сыныбы
Пән мұғалімі: тарих пәні мұғалімі Малбасова Лаззат Молдабаевна

2015-2016 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Аралас құжаттарды құру
Ерлік елге - ұран, ұрпаққа - өнеге
Алтын қақпаның тапсырмалары
Информатика пәнінен 4 класқа арналған іі тоқсандық қысқа мерзімді жоспарлары
Тапсырма бойынша бағалау
Тақырып Етістікті қайталау
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу
Ежелгі египеттегі ғылыми білім негіздері
Тапсырмалар уақыт
Пәндер