Топ тапсырмалары. Топқа бөлу

Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:
Сабақ : 1- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер
Сабақ : 1- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы туралы білу;

Көне түркі жазуларының сырымен танысу;

Сабақ : 1- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ : 1- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы туралы біледі;

Көне түркі жазуларының сырымен танысады;

Сабақ : 1- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Суреттер, карта, АКТ.
Сабақ : 1- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: оқулық, дерекнама, сайт 10 сынып оқулық Алматы «Мектеп» 2014. «Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер» (217-224 бб. ) https://www. youtube. com/watch?v=e2eO_Xkkw6c
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Уақыты
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ : 1- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

3 мин

5 мин

7 мин

8 мин

Барлық оқушы саны: Қатысқаны::

Топқа бөлу

«Сұрақ қою» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: смарт-бейджик арқылы бөлу

Жаңа сабақ. Бейнеролик «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы басталады.

1. Бұл бейнероликтен қандай ой түйіндедіңіз?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.

(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)

Топ тапсырмалары: Постер жасау, қорғау

I топ: Құпия жазулар сыры

II топ: Түркі жазуын зерттеген шығыстанушылар

III топ: Түркі жазуы тарих қойнауында

ІV топ: Көшпелі және отырықшы мәдениеттің арақатынасы

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

2, 3 топ интернеттен ғалымдар мен еңбектері туралы қосымша мәлімет қарау

Өзін-өзі
Сабақ : 1- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 3 мин
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: «Сергіту сәті» ойын арқылы оқыту.

"Сергіту сәті" Постер жасау

I топ: Аға, саған ошақ

II топ: Бөтен тізеңді бүк

III топ: Халықта азық-түлік

ІV топ: Күміс тостаған

Сөздікпен жұмыс, Әр топ ресурста берілген сөздерді түркі әліпбиімен жазады
Формативті
Сабақ : 1- сабақ:

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

13 мин

2 мин

Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: "Венн диаграммасы"

Бекіту: "Венн диаграммасы"

I топ: Сақ-түрік жазулары

II топ: скандинавиялық руника - түркі жазуы

III топ: Кирилица-түрік жазуы

ІV топ: Қытай иероглифі-сақ жазуы

Мен жастарға сенемін (М. Жұмабаев)

Оқушылар постер қорғайды. Бұл стратегияның мақсаты салыстыру, пайымдау. Екі зат немесе мезгілдің (объектінің) айырмашылығы мен ұқсастығы жазылады
Топпен
Сабақ : 1- сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 2 мин. §. Келесі тақырыпты қарау.
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: §39 Қазақ фольклоры оқу, интернет материалдарын пайдалану
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
Сабақ : 1- сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 2 мин. Көзқарасың мен ұсынысың
Барлық оқушы саны: Қатысқаны:: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

№18 орта мектеп

Ашық сабақ

Пәні: Қазақстан тарихы

Тақырыбы: Көшпелілер рухани мәдениетінің ерекшелігі. Жазба деректер

Сыныбы: 10 «Ә» сыныбы

Пән мұғалімі: тарих пәні мұғалімі Малбасова Лаззат Молдабаевна

2015-2016 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Аралас құжаттарды құру
Ерлік елге - ұран, ұрпаққа - өнеге
Алтын қақпаның тапсырмалары
Информатика пәнінен 4 класқа арналған іі тоқсандық қысқа мерзімді жоспарлары
Тапсырма бойынша бағалау
Тақырып Етістікті қайталау
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу
Ежелгі египеттегі ғылыми білім негіздері
Тапсырмалар уақыт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz