7-сыныптың информатика сабағы: Интернет және ауқымды желі

Мұғалім:Н. Мырзабеков Бекітемін:

Пәні:Информатика. Мектеп директоры: Ж. Шадманов Сыныбы 7

Күні: 14. 05. 2013ж

Сабақтың тақырыбы: Интернет. Ауқымды желі.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың интернет туралы білімдерін қалыптастыру, интернеттен ақпаратты іздеуді үйрету, интернетті қолдануды практикада пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Интенеттің пайдасы мен зиянын талдау.

Күтілетін нәтиже :
1. Компакт - дискідегі бағдарламаны орната біледі.
2. Бағдарламаны орнатудағы кемшіліктер мен артықшылықтарды талдайды.

Оқыту технологиясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқудағы басқару және көшбасшылық

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы, «Х және О» ойыны, «Білген сайын келеді біле бергің . . . », «Іздеген жетер мұратқа . . . », «Академиялық дау - дамай», «Т» стратегиясы, «Таланттыға нұр жауар»

Сабаққа қажетті құралдар: Флиртчат, стикер, фламастер, компьютер.

Сабақтың жоспары:

Уақыты
Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты: 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Амандасу . Оқушыларды түгелдеу
Оқушының іс-әрекеті: Амандасады Кезекші жоқ оқушыны баяндайды
Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Топтасу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Компьютерлік желінің түрлеріне байланысты топқа бөлу. Топтық ережемен таныстыру
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлер алады
Уақыты: 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Білім.

«Х және О» ойыны

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтада берілген ойын шарттары бойынша сұрақтар қою.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтар белгішесін таңдап, сұрақтарға жауап береді. Жауап қате болған жағдайда «Х», дұрыс болса «О» белгішесі шығады.

Жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру арқылы дарынды оқушылар анықталады.

Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Түсіну.

Ой қозғау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпқа сәйкес интерактивті тақтадан суреттер көрсету, сұрақтар қою.

Оқушының іс-әрекеті: Суреттерді көреді, қойылған сұрақтарға дәлелді пікірлер арқылы жауап береді.
Уақыты:
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Уақыты: 8 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Топтық жұмыс:

«Галерея»

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа тақырыпқа байланысты мәлімет жазылғын парақтар тарату. Топтық жұмыс: «Интернет желісі» тақырыбын талқылауды тапсыру
Оқушының іс-әрекеті: Берілген мәліметті жеке оқып түсінеді, топта талқылайды, топпен ортақ шешімге келеді, топ басшылары сыныптың кез-келген бұрышына іліп қорғайды қорғайды
Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Мағынаны тану

«Білген сайын келеді біле бергің»

Мұғалімнің іс-әрекеті: Электронды оқулықтан «Интернет» тақырыбына байланысты деректер көрсету.
Оқушының іс-әрекеті: Элктронды оқулықтан түсінгендерін дәптерге жазып алады.
Уақыты: 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Қолдану.

«Іздеген жетер мұратқа»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс. Топтарға тапсырма беру. Интернеттен ақпарат іздеу.

І топ: «Ұлы Отан соғысындағы қазақ батырлары» тақырыбында мәлімет іздеу.

ІІ топ: Ұлы Отан соғысына байланысты ән жүктеу.

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ өзіне берілген тапсырманы интернеттен іздейді, іздестіру барысындағы кедергілерді анықтайды, дәптерге жазып алады.
Уақыты:
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Уақыты: 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бойсергіту жаттығуын орындату.
Оқушының іс-әрекеті: Бейнефильмнен көрген жаттығуларды бірге қосылып орындайды.
Уақыты: 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Талдау.

Академиялық

дау - дамай

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интернеттің пайдасы мен зияны туралы суреттер көрсету. Топтық пікір талас:

«Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталастыруды ұсыну.

Оқушының іс-әрекеті:

Интернеттің пайдасы мен зияны туралы суреттер көреді, мәлімет оқиды, топта талқылайды.

«Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталастырады.

Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Жинақтау.

«Т» стратегиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті: Интернеттің пайдасы мен зияны туралы жинақталған ойларын тақтадағы «Т» стратегиясы көрсетілген плакатқа жазуды ұсыну.
Оқушының іс-әрекеті: Әрбір оқушы өз ойларын плакат бетіне түсіреді, қалыс қалушылар қалыс қалу себебін түсіндіреді.
Уақыты: 3 мин

Ұқсас жұмыстар
Ауқымды желі және Интернет: WWW іздеу жүйелері мен электрондық сауда сабағы
Ауқымды компьютерлік желі және электрондық пошта: информатика сабағының жоспары
Ауқымды компьютерлік желілер: Интернет ресурстарына қол жетімділік және Интернет қызметтері
7-сынып информатика сабағы: Компьютерлік желі және ақпарат алмасу
Компьютерлік желілердің негізгі ұғымдары: жергілікті және ауқымды желілер, Интернет ресурстары мен қызметтері
7-сынып информатика сабақ жоспары: Компьютерлік желі және ақпарат алмасу
Компьютер арқылы хабар алмасу: жергілікті желі және электрондық пошта (Информатика, 7-сынып)
7-сыныпқа арналған информатика сабақ жоспары: Компьютер арқылы хабар алмасу, жергілікті желі және электрондық пошта
6-сынып информатика: Компьютерлік байланыс түрлері, ауқымды ақпараттық желілер, интернеттен іздеу және электрондық пошта
7-А сыныбының информатика пәні: PowerPoint бағдарламасы мен Интернет тақырыбын қорытындылау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz