Интернеттің пайдасы мен зияны тақырыбында пікірталастыруды ұсыну

Мұғалім:Н. Мырзабеков Бекітемін:

Пәні:Информатика. Мектеп директоры: Ж. Шадманов Сыныбы 7

Күні: 14. 05. 2013ж

Сабақтың тақырыбы: Интернет. Ауқымды желі.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың интернет туралы білімдерін қалыптастыру, интернеттен ақпаратты іздеуді үйрету, интернетті қолдануды практикада пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Интенеттің пайдасы мен зиянын талдау.

Күтілетін нәтиже :
1. Компакт - дискідегі бағдарламаны орната біледі.
2. Бағдарламаны орнатудағы кемшіліктер мен артықшылықтарды талдайды.

Оқыту технологиясы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқудағы басқару және көшбасшылық

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы, «Х және О» ойыны, «Білген сайын келеді біле бергің. . . », «Іздеген жетер мұратқа. . . », «Академиялық дау - дамай», «Т» стратегиясы, «Таланттыға нұр жауар»

Сабаққа қажетті құралдар: Флиртчат, стикер, фламастер, компьютер.

Сабақтың жоспары:

Уақыты
Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты: 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Амандасу . Оқушыларды түгелдеу
Оқушының іс-әрекеті: Амандасады Кезекші жоқ оқушыны баяндайды
Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Топтасу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Компьютерлік желінің түрлеріне байланысты топқа бөлу. Топтық ережемен таныстыру
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлер алады
Уақыты: 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Білім.

«Х және О» ойыны

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтада берілген ойын шарттары бойынша сұрақтар қою.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақтар белгішесін таңдап, сұрақтарға жауап береді. Жауап қате болған жағдайда «Х», дұрыс болса «О» белгішесі шығады.

Жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру арқылы дарынды оқушылар анықталады.

Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Түсіну.

Ой қозғау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпқа сәйкес интерактивті тақтадан суреттер көрсету, сұрақтар қою.

Оқушының іс-әрекеті: Суреттерді көреді, қойылған сұрақтарға дәлелді пікірлер арқылы жауап береді.
Уақыты:
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Уақыты: 8 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Топтық жұмыс:

«Галерея»

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа тақырыпқа байланысты мәлімет жазылғын парақтар тарату. Топтық жұмыс: «Интернет желісі» тақырыбын талқылауды тапсыру
Оқушының іс-әрекеті: Берілген мәліметті жеке оқып түсінеді, топта талқылайды, топпен ортақ шешімге келеді, топ басшылары сыныптың кез-келген бұрышына іліп қорғайды қорғайды
Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Мағынаны тану

«Білген сайын келеді біле бергің»

Мұғалімнің іс-әрекеті: Электронды оқулықтан «Интернет» тақырыбына байланысты деректер көрсету.
Оқушының іс-әрекеті: Элктронды оқулықтан түсінгендерін дәптерге жазып алады.
Уақыты: 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Қолдану.

«Іздеген жетер мұратқа»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс. Топтарға тапсырма беру. Интернеттен ақпарат іздеу.

І топ: «Ұлы Отан соғысындағы қазақ батырлары» тақырыбында мәлімет іздеу.

ІІ топ: Ұлы Отан соғысына байланысты ән жүктеу.

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ өзіне берілген тапсырманы интернеттен іздейді, іздестіру барысындағы кедергілерді анықтайды, дәптерге жазып алады.
Уақыты:
Сабақты ұйымдастыру формасы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Уақыты: 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бойсергіту жаттығуын орындату.
Оқушының іс-әрекеті: Бейнефильмнен көрген жаттығуларды бірге қосылып орындайды.
Уақыты: 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Талдау.

Академиялық

дау - дамай

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интернеттің пайдасы мен зияны туралы суреттер көрсету. Топтық пікір талас:

«Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталастыруды ұсыну.

Оқушының іс-әрекеті:

Интернеттің пайдасы мен зияны туралы суреттер көреді, мәлімет оқиды, топта талқылайды.

«Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталастырады.

Уақыты: 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы:

Жинақтау.

«Т» стратегиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті: Интернеттің пайдасы мен зияны туралы жинақталған ойларын тақтадағы «Т» стратегиясы көрсетілген плакатқа жазуды ұсыну.
Оқушының іс-әрекеті: Әрбір оқушы өз ойларын плакат бетіне түсіреді, қалыс қалушылар қалыс қалу себебін түсіндіреді.
Уақыты: 3 мин

Ұқсас жұмыстар
Электрондық пошта
Тақтада ілінген Интернет сөзіне ассоциация құру
Қауіпсіз интернет ережелері
Интернет бүкіл ғаламдық тор
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру
Компьютерде отыру денсаулыққа зиян
Бүкіләлемдік өрмек-интернет. 7-8 сыныптар
Қауіпсіз интернет
Интернеттің пайдасы мен зияны
Интернет туралы түсінік 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz