Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Симметриялы теңдеуді шеш

Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын атындағы
"Экономика және бизнес"арнаулы лицейі
Пән мұғалімі: Тулеметова К.А.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер.

Мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап, жүйелеу. Квадрат теңдеулерді шешу дағдыларын бекіту, есептер шығаруда дұрыс қолдана білуге бағыттау өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
2. Дамытушылық. Логикалық ойлау, есептеу дағдыларын жетілдіру, критериалды бағалау бойынша құзыреттілік деңгейлерін бағалау дағдыларын, танымдық қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік. Оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, ізденуге, тез ойлап, тез ой қорытуға, өзіне сенімділікке, ұйымшылдыққа, теориялық білімдерін есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі білім алуға тәрбиелеу.

Түрі: Қайталау.

Көрнекілігі: Слайд, интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар, бағалау парағы.

Әдісі: Жеке бала іс-әрекеті, критериалды бағалау, диалогтік , сұрақ-жауап, сыни ойлау стратегиясы.
<<Өзіңе сен өзіңнің күшіңе сен,
Алып шығар білімің мен еңбегің екі жақтап>>.
Барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ой бөлісу - ауызша есептер.
III. Ой толғау-деңгейлік тапсырма.
IV. Сергіту сәті.
V. Ой сергіту - шығармашылықты шыңдау.
VI. Ой түйін - тест тапсырма.
VII. Қорытындылау, бағалау.
VIII. Үйге тапсырма.

ІІ. Ой бөлісу - ауызша есептер.
А) Ауызша жаттығулар.
1) Теңдеулердің шешімдерін тап.
А) Б) В)

Г) Д) Ж)

ІІІ. Ой толғау - деңгейлік тапсырма.
В) Теңдеуді шешіңдер:
А) Б)

Жауабы: 2; -1,2 Жауабы: m; 2m

В) ММЖ:

Жауабы: 3

С) Кім тапқыр?
А) теңдеуі түбірлерінің айырымы 2-ге тең болса, q-ды табыңдар.

Жауабы: q=35

Б) Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қолданып, теңдеуді шеш.

Жауабы:

В) Екі санның арифметикалық ортасы 7-ге, ал квадраттарының айырымы 56-ға тең. Осы екі санның квадраттарының қосындысын тап.

Шешуі:

Жауабы: 106

IV. Сергіту сәті.(ауызша)
1)
2)
3)
4)

V. Ой сергіту - шығармашылық тапсырма.
Симметриялы теңдеуді шеш:

Жауабы: 1; -1; -2;

VІ. Ой түйін - тест тапсырма.

№1. Теңдеуді шешіңдер.
А) 1; 14 В) -1; 13 С) -1; -13 Д) Түбірі жоқ

№2. Теңдеуді шеш.
А) 1; -3 В) Түбірі жоқ С) 3; -1 Д) 2; 3

№3. Түбірлері 1-ге және -3 - ке тең квадрат теңдеу құрыңдар.
А)х2 +3х-1=0 В) x[2] -3x+1=0 С) x[2] - x-3=0 Д) x[2]+2x-3=0

№4. m-нің қандай мәнінде x[2]-3x+m=0 теңдеуінің бір түбірі 2-ге тең?
А) 4 В) 3 С) 2 Д) 1

№5. Теңдеуді шеш:
А) 0; -3 В) 0; 4 С) Д)
№6. Түбірлерінің қосындысын табыңдар:
А) 11 В) 5,5 С) 2,75 Д) 2,5

VII . Қорытындылау, бағалау.
VIII.Үйге тапсырма.

Ұқсас жұмыстар
Екінші санды табыңдар
Логарифмдерді не үшін оқып - үйренеміз
Функцияның графигін салыңдар
Логарифмдік теңдеулерді шешу
Кеспе қағаздар
Білімдік мақсат
Теңдеуді шеш
Функциялар
Квадрат теңдеу тарауын қайталау
Жай бөлшектер қосу және азайту тарауы бойынша бақылау жұмысы
Пәндер