Мұғалім тапсырмалары

H:\777 052.jpg Алматы облысы

Панфилов ауданы

Жаркент қаласы

Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің

математика пәнінің мұғалімі

Абылханова Құндыз Амангелдіқызы

28. 01. 13ж
Алгебра
8- сынып
9 20 -10 25
28. 01. 13ж: Сабақтың тақырыбы
Алгебра: Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
28. 01. 13ж: Сілтеме
Алгебра:

Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы

А. Я. Симонов «Система тренировочных задач и упражнений по математике»

28. 01. 13ж: Жалпы мақсаты
Алгебра: Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
28. 01. 13ж: Сабақтың әдісі
Алгебра: СТО, АКТ, бағалау
28. 01. 13ж: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Алгебра: Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
28. 01. 13ж: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Алгебра: Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
28. 01. 13ж: Тапсырмалар
Алгебра: Пікірлесу, есептерді талдау, нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
28. 01. 13ж: Жұмыс түрлері
Алгебра: Сыныппен жұмыс
8- сынып: Жұптық, топтық жұмыс
920-1025: Бірін-бірі бағалау
Өздік жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері»

Блум таксономиясы бойынша:

Ойлау деңгейі
Мұғалім тапсырмалары
Оқушы іс-әрекеті
Ойлау деңгейі:

Білу

/7 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)

2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау

Оқушы іс-әрекеті:

Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды

Топ мүшелері тапсырманы қорғайды

Ойлау деңгейі:

Түсіну

/5 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі

1) ах 2 +вх+с=0 квадрат теңдеу

2) ах 2 =0, ax 2 +c=0, ax 2 +bx=0 толымсыз квадрат теңду

3) ах 2 +вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу

4) D>0 2 түбірі бар

5) D=0 1 түбірі бар

6) D<0 түбірі жоқ

7) x 1 +x 2 =-p x 1 x 2 =q Виет теоремасы

8) 3x-2=2(x+1) +5, x + 1 x = 2 x 1 x + \frac{1}{x} = 2x - 1 рационал теңдеулер

Оқушы іс-әрекеті: Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Ойлау деңгейі:

Қолдану

/5 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.

№386 1) 9х 2 -4x-2=0

2) 7х 2 +18x+5=0

3) x 2 3 2 x + 4 = 0 x^{2} - 3\sqrt{2}x + 4 = 0

  1. Х2-13х+4=0
Оқушы іс-әрекеті: Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Ойлау деңгейі:

Сергіту сәті

/3 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.

1 . . . (Екі) жақсы қас болмас, . . . (екі) жаман дос болмас.

2. Досыңды . . . (үш) күн сынама, . . . (үш) жыл сына.

3. Білгенің бір . . . (тоғыз), білмегенің . . . (99)

4 . . . (Он) рет айтқаннан, . . . (бір) рет көрсеткен артық

Оқушы іс-әрекеті: Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
Ойлау деңгейі:

Талдау

/5 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

№1 . Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.
№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар.
Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:

  1. 2; 7 2) 6; -4
Оқушы іс-әрекеті: Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
Ойлау деңгейі:

Жинақтау

/7 мин/

Мұғалім тапсырмалары:
  1. х2-11x+10=0
  2. х2-14x+49=0
  3. х2-10x+24=0
  4. х2-8x+7=0
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді. Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
Ойлау деңгейі:

Бағалау

/5 мин/

Мұғалім тапсырмалары:

Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /
Өте тамаша! Жарайсын!

12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!

9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!

5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.

Оқушы іс-әрекеті: Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
Ойлау деңгейі: Кері байланыс
Мұғалім тапсырмалары: Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды.
Оқушы іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
Ойлау деңгейі:

Үйге тапсырма

/1 мин/

Мұғалім тапсырмалары: Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру
Оқушы іс-әрекеті: Өздік жұмыс

Ұқсас жұмыстар
Ширату тапсырмасы
ЛОГАРИФМДІК ТЕҢДЕУЛЕР жайлы
Рационал бөлшектерді қысқарту туралы
Лездік тапсырмалар
Түсіну тапсырмалары
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс- тәсілдері
Құмырсқа мен бидай дәні ертегісі
«атмосфераның жалпы циркуляциясы. ауа массалары» 8-сынып
Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып
Жай механизмдер. 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz