Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім тапсырмалары
Алматы облысы
Панфилов ауданы
Жаркент қаласы
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Абылханова Құндыз Амангелдіқызы
28.01.13ж
Алгебра
8- сынып
920-1025
Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Сілтеме
Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы
А.Я.Симонов <<Система тренировочных задач и упражнений по математике>>
Жалпы мақсаты
Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісі
СТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
Тапсырмалар
Пікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлері
Сыныппен жұмыс
Жұптық,топтық жұмыс
Бірін-бірі бағалау
Өздік жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Психологиялық ахуал /2 мин/ <<Шаттық шеңбері>>
Блум таксономиясы бойынша:
Ойлау деңгейі
Мұғалім тапсырмалары
Оқушы іс-әрекеті
Білу
/7 мин/
Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)
2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау
Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
Топ мүшелері тапсырманы қорғайды
Түсіну
/5 мин/
Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу
2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду
3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу
4) D>0 2 түбірі бар
5) D=0 1 түбірі бар
6) D<0 түбірі жоқ
7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы
8) 3x-2=2(x+1)+5, x+1x=2x-1 рационал теңдеулер
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Қолдану
/5 мин/
Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.
№386 1) 9х2-4x-2=0
2) 7х2+18x+5=0
3) x2-32x+4=0
4) Х2-13х+4=0
Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Сергіту сәті
/3 мин/
Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.
1....(Екі) жақсы қас болмас, ...(екі) жаман дос болмас.
2.Досыңды ...(үш) күн сынама, ... (үш) жыл сына.
3.Білгенің бір ...(тоғыз), білмегенің ...(99)
4....(Он) рет айтқаннан, ...(бір) рет көрсеткен артық
Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
Талдау
/5 мин/
№1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.
№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар.
Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:
1) 2;7 2) 6;-4
Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
Жинақтау
/7 мин/
1) х2-11x+10=0
2) х2-14x+49=0
3) х2-10x+24=0
4) х2-8x+7=0
Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
Бағалау
/5 мин/
Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /
Өте тамаша! Жарайсын!
12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!
9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!
5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.
Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
Кері байланыс
Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды.
Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
Үйге тапсырма
/1 мин/
Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру
Өздік жұмыс
Панфилов ауданы
Жаркент қаласы
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Абылханова Құндыз Амангелдіқызы
28.01.13ж
Алгебра
8- сынып
920-1025
Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Сілтеме
Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралы
А.Я.Симонов <<Система тренировочных задач и упражнений по математике>>
Жалпы мақсаты
Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісі
СТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
Тапсырмалар
Пікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлері
Сыныппен жұмыс
Жұптық,топтық жұмыс
Бірін-бірі бағалау
Өздік жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Психологиялық ахуал /2 мин/ <<Шаттық шеңбері>>
Блум таксономиясы бойынша:
Ойлау деңгейі
Мұғалім тапсырмалары
Оқушы іс-әрекеті
Білу
/7 мин/
Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)
2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау
Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
Топ мүшелері тапсырманы қорғайды
Түсіну
/5 мин/
Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу
2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду
3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу
4) D>0 2 түбірі бар
5) D=0 1 түбірі бар
6) D<0 түбірі жоқ
7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы
8) 3x-2=2(x+1)+5, x+1x=2x-1 рационал теңдеулер
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Қолдану
/5 мин/
Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.
№386 1) 9х2-4x-2=0
2) 7х2+18x+5=0
3) x2-32x+4=0
4) Х2-13х+4=0
Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Сергіту сәті
/3 мин/
Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.
1....(Екі) жақсы қас болмас, ...(екі) жаман дос болмас.
2.Досыңды ...(үш) күн сынама, ... (үш) жыл сына.
3.Білгенің бір ...(тоғыз), білмегенің ...(99)
4....(Он) рет айтқаннан, ...(бір) рет көрсеткен артық
Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
Талдау
/5 мин/
№1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.
№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар.
Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:
1) 2;7 2) 6;-4
Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
Жинақтау
/7 мин/
1) х2-11x+10=0
2) х2-14x+49=0
3) х2-10x+24=0
4) х2-8x+7=0
Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
Бағалау
/5 мин/
Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /
Өте тамаша! Жарайсын!
12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Тамаша! Алға!
9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!
5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.
Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
Кері байланыс
Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды.
Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
Үйге тапсырма
/1 мин/
Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру
Өздік жұмыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz