Жылқы малы жайында білгенім

Пән мұғалімі
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы
Пән мұғалімі: Пәні
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Әдебиет
Пән мұғалімі: Сыныбы
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы:
Пән мұғалімі: Күні
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы:
Пән мұғалімі: Берілген сағат саны
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: 3 сағат Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен)
Пән мұғалімі: Тақырыбы:
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығы. Жылқы малының қазақ, қырғыз халықтарында алатын орны.
Пән мұғалімі: Жалпы мақсаты
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Балалар өз бетімен мақсатқа жетуңне ықпал ету. Әңгіменің мазмұнын оқуға қызығушылығын ояту. Жылқы малының қазақ және қырғыз халықтарында алатын етекше орнын ұғындыру. Мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуіне мүмкіндік беру. Оқушылардың логикалық ойлауын, тіл байлығын дамыту. Бағалау критерийлерімен тағыстыру, анықтап алу.
Пән мұғалімі: Күтілетін нәтиже
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Өткен тақырыптар бойынша білімдерін пайдаланды, балалар жаңа сабақты бастауға қызығушылығын танытады. Қ. Жұмаділов өмірі, шығармашылық жолы, еңбектері жайлы біледі.
Пән мұғалімі: Ресурстар
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Интерактивті тақта, слайд, оқулық, видеофильм, стикер, т. б.
Пән мұғалімі: Сабақтың барысы
Шарипкулова Камшат Аманжолқызы: Оқушыларды топтарға бөлу, назарларын сабаққа аудару
Ойлау деңгейі
Мақсат

Түрткі

(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)

Нәтиже
Бағалау
қалыптастырушы бағалау
талап критерий
дескриптор
ұпай
№: 1
Ойлау деңгейі: Білу
Мақсат:

1. Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашы-лығын білу.

2. Бағалау критерилерін анықтау.

Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Оқушыларға тапсырма беру:

1. Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығын жайлы ақпараттарды оқулықтан табыңдар.

Видео көрсетіледі. іздеңдер.

2. Бүгінгі сабақта біз нені бағалаймыз? (Оқушылармен бірігіп, анықтап алу.

Нәтиже: Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашы-лығы жайында біледі. Бағалау критерийлерімен танысады
Бағалау:

Өзін өзі бағалау.

Топтық бағалау.

Жазушы жайлы мәлімет алуы;

Өз бетімен жұмыс жасауы;

Алды
2
№: Жартылай
Ойлау деңгейі: 1
№: Аз мөлшерде айта алды
Ойлау деңгейі: 0
№: 2
Ойлау деңгейі: Түсіну
Мақсат:

1. Өмірі мен шығармашы-лығын зерттеу.

2. Жылқы малының қасиеттерін білу

Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
  1. Семантикалық картаны толтыруларыңыз сұралады.
:
:
:
:
:

Жылқыны жеті қазынаның бірі деп неге қастерлеген?
Жылқы туралы не білеміз?
Оқушылар өздері жазады.
1. Елестетеді.
2. Бұрынғы біліміне сүйенеді.
3. Еске түсіреді.
4. Жазады.

(Оқушылар өз ойларын топпен айтады)

Нәтиже:
Бағалау: Қашан?
Қайда?
Қалай?
Кім болды?
Қ. ЖұмаділОв

Жазушының шығарма-шылығын кестені толтыру арқылы ойларын түйіндейді. Дәптерлеріне жазушының туған жылын, жерін, шығармала-рын жазады.

Жылқы малының барлық қасиеттерін ашады.

«Жылқы малы жайында не білеміз?»

Бірін-бірі бағалау

топпен бағалау

Шығарманың мазмұны не жайлы екенін түсінуі
түсінді
2
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
№: жартылай
Ойлау деңгейі: 1
№: түсінбеді
Ойлау деңгейі: 0
№: 3
Ойлау деңгейі: Қолдану
Мақсат: Жылқы малы қандай шығармаларда сөз болатынын білу.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Ғаламтордан алынған дайын видеоны көрсетемін. Оқушылар көре отыра жылқының қасиеттерін іздеп табу. Басқа шығармалардағы жылқы жайында айтып, еске түсіру.

«Кім көп біледі» ойыны.

Жылқыға байланысты қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?

Топтар арасында мақал - мәтелдер айтып жарысады

Нәтиже: Шығарманы оқуға қызығушылы-ғын арттыру. Қосымша ізденеді.
Бағалау: топпен бағалау
сөздің ел өміріндегі орнын сипаттай алуы
Сипатта-ды
2
№: Жартылай сипаттады
Ойлау деңгейі: 1
№: Сипаттай алмады
Ойлау деңгейі: 0
№: 4
Ойлау деңгейі: Талдау
Мақсат: Жазушы не себепті осы шығарманы жазғаның түсіну.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Қазақ халқы жылқыны қалай қадірлеген?

Жазушы не себепті осы шығарманың атын «Қозыкүрең» деп атады?

Топпен постер жасайды, оны қорғайды.

Нәтиже: Жылқыны қазақ халқы жеті қазынаның бірі деп неге айтқанын түсінеді. Ойларын шығармаға бөледі.
Бағалау:

топпен бағалау

өзін өзі бағалау

Сызбаға сала алуы
Орындай алды
2
№: Жарты-лай орындады
Ойлау деңгейі: 1
№: Орындай алмады
Ойлау деңгейі: 0
№: 5
Ойлау деңгейі: Жинақтау
Мақсат: Өз пікірінің құндылығына сендіру
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
:
:
Нәтиже: Жылқы малы жайында белетінім
Бағалау: Жылқы малы жайында білгенім
Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады.
Топпен бағалау
Сөздердің мағынасын аша алуы
Мағынасын аша алды
2
№:
Ойлау деңгейі:
№:
Ойлау деңгейі:
№:

жартылай ашты

ашылған жоқ

Ойлау деңгейі:

1

0

№: 5
Ойлау деңгейі: Бағалау
Мақсат:

Оқушының сөйлеу мәдениетін,

қиялын, шығармашы-лығын дамыту.

Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма): Жылқы малының қасиетін көрсету үшін үш топқа да жылқы туралы бір шумақ өлең шығару, шағын эссе жазу, сурет салдыру.
Нәтиже: Бір шумақ өлең немесе сөйлем арқылы ойын түйіндейді.
Бағалау: Топпен бағалау

Дәлелдей алды

ма?

Дәлелдей алды
2
№: Жартылай дәлелдеді
Ойлау деңгейі: 1
№: Дәлелдей алмады
Ойлау деңгейі: 0
№:
Ойлау деңгейі: рефлексия
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
Бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Қазақ және төрт түлік
Бүлдірген тере барғанда
Жылқы малы
Қазақы жылқы
Топпен бағалау
Көркем шығармадағы жылқы түлігінің түр сипаты
Жылқы малының пайдасы
Оқушының қабілеті
Төрт түлікті құрметтейік
Мал шаруашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz