Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жарайсыңдар балалар, енді өздеріңді таныстырыңдар
Класс: 1
Тақырып: <>
Мақсаты: өткен тақырыптарды қайталау, ағылшын алфавитін айту, сандарды айту, рет-ретімен орнына қою және сандарды кері санау, жұмбақтарды шешу, жауабын үш тілде: қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде айту, түстерді ажырата білу, мектеп құралдарының атын айту, отбасы мүшелерін ағылшынша айту, ән айту.
Сабақтың түрі: қайталау, бекіту
Құрал-жабдықтар: интерактивтік тақта, слайд, сандар, түстер, суреттер, мектеп құралдары.
The plan of the lesson:
I. Organization moment.
II. Introducing.
III. The first level - "ABC"
IV. The second level - Numbers
V. The third level - Riddles
VI. The forth level - Colors
VII. The fifth level - School objects
VIII. The sixth level - Family members
IX. Conclusion
X. Evaluating
XI. Saying Goodbye.
The procedure of the lesson
I. Organization moment
oo Good morning pupils!
oo Good morning teacher!
oo How are you?
oo We're OK!
oo Sit down, please. So pupils the first let's greet with guests and teachers.
Балалар, сабағымызды бастамас бұрын қонақтарымызбен амандасып алайық. <> әнін орындайды.
Жарайсыңдар балалар, енді өздеріңді таныстырыңдар.
oo My name is .... I'm six. Etc.
II. Introducing.
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше өтейін деп тұр. Сабағымыздың аты
<>, яғни <<Қазына іздеу>> деп аталады. Біздер қазынаны табу үшін бөтен аралға барамыз. Ол аралдың аты <> деп аталады. Бұл аралда қазына жасырып қойған. Қазынаны табу үшін біздер бірнеше қиындықтардан өтуіміз қажет, яғни тапсырмалар орындауымыз керек.
Балалар, әуелі аралға жету үшін не істеуіміз керек? Аралға немен жетеміз?
oo Кемемен.
oo Дұрыс балалар, кеменің ағылшыншасы қалай? Кім біледі?
oo Ship, boat.
oo Ok, very good. Тездетеміз, кемеге отырыңдар.
Ән айтылады. < The ally - ally-oh, the ally - ally-oh.
Oh, the big ship sails on the ally-ally-oh,
On the ding-dong day>>
III. The first level "ABC"
Балалар, ең бірінші сандығымыздың тапсырмасы <>, яғни ағылшын алфавитін айтуымыз керек. Біз қандай әріптерді білеміз?
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K. Ok, let's start!
IV. The second level " Numbers"
Келесі сандығымыз ашылды,
Ішінен сандар шашылды.
Ал енді, балалар, сандарды орнына қойып, ағылшынша санап беріңдер.
Ok, good. Енді керісінше кім санап береді?
Ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one.
V. The third level "Riddles" (жұмбақтар шешу)
Келесі сандықта жұмбақтар бар екен.жұмбақтың жауабын қазақша, ағылшынша айтамыз, орысша да айтуға болады.
1. Тонын киіп туған,
Жалап бетін жуған.
(мысық - кошка - cat)
oo 2. Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап - книга - book)
3. Бұтағында азығы,
Ортасында азығы.
(алма - яблоко - apple
oo 4. Үй артында шоңқайма,
Буы шығып тұрмай ма?
Салпаң құлақ келеді деп,
Қорқа-қорқа тұрмай ма?!
(ит - собака - dog )
5. Шіркіннің өзіне обал-ақ,
Жүреді аяқта домалап.
(доп - мяч - ball)
Ал енді, балалар, бойымызды жазып алайық. Сергіту сәті. "Arriva"
VI. The forth level "Colors"
Бұл сандықта не бар екен? What is it? Pencils. Yes, quite right. What color are these? Қарындаштардың түстері қандай?
Red, green, blue, yellow, black, white, brown.
Thank you, very Good.
VII. The fifth level "School subjects"
Балалар, қарындаштан басқа тағы қандай мектеп құралдарын білеміз?
oo Book, pen, pencil, ruler, rubber, notebook, bag, table.
oo Ал қанеки, сөмкелерімізде қандай құралдарымыз бар? <> әнін орындаймыз.
VIII. The sixth level "Family members"
Міне, соңғы сандығымызды да ашамыз. <> дегеніміз не? Дұрыс балалар, Family-Отбасы, яғни балалар, біздің басты байлығымыз - бұл отбасы екен. Қане балалар, отбасы мүшелерін ағылшынша айтып беріңдер.
oo Mother, father, brother, sister, grandmother, grandfather.
oo What's your mother's name?
oo What's your father's name?
oo What's your sister's name? etc.
IX. Conclusion.
Міне балалар, біздер барлық сандықтың тапсырмаларын орындап шықтық, әрі ағылшыннан үйренгенімізді қайталадық. Сендерге сабақ ұнады ма?
Қай бөлімдері ұнады?
X. The end of the lesson.
You were very active, I'll evaluate all of you.
The lesson is over. Goodbye. You may go.
Open lesson
Teacher of English: Samat A.S.
2013/2014 y
Тақырып: <
Мақсаты: өткен тақырыптарды қайталау, ағылшын алфавитін айту, сандарды айту, рет-ретімен орнына қою және сандарды кері санау, жұмбақтарды шешу, жауабын үш тілде: қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде айту, түстерді ажырата білу, мектеп құралдарының атын айту, отбасы мүшелерін ағылшынша айту, ән айту.
Сабақтың түрі: қайталау, бекіту
Құрал-жабдықтар: интерактивтік тақта, слайд, сандар, түстер, суреттер, мектеп құралдары.
The plan of the lesson:
I. Organization moment.
II. Introducing.
III. The first level - "ABC"
IV. The second level - Numbers
V. The third level - Riddles
VI. The forth level - Colors
VII. The fifth level - School objects
VIII. The sixth level - Family members
IX. Conclusion
X. Evaluating
XI. Saying Goodbye.
The procedure of the lesson
I. Organization moment
oo Good morning pupils!
oo Good morning teacher!
oo How are you?
oo We're OK!
oo Sit down, please. So pupils the first let's greet with guests and teachers.
Балалар, сабағымызды бастамас бұрын қонақтарымызбен амандасып алайық. <
Жарайсыңдар балалар, енді өздеріңді таныстырыңдар.
oo My name is .... I'm six. Etc.
II. Introducing.
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше өтейін деп тұр. Сабағымыздың аты
<
Балалар, әуелі аралға жету үшін не істеуіміз керек? Аралға немен жетеміз?
oo Кемемен.
oo Дұрыс балалар, кеменің ағылшыншасы қалай? Кім біледі?
oo Ship, boat.
oo Ok, very good. Тездетеміз, кемеге отырыңдар.
Ән айтылады. <
Oh, the big ship sails on the ally-ally-oh,
On the ding-dong day>>
III. The first level "ABC"
Балалар, ең бірінші сандығымыздың тапсырмасы <
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K. Ok, let's start!
IV. The second level " Numbers"
Келесі сандығымыз ашылды,
Ішінен сандар шашылды.
Ал енді, балалар, сандарды орнына қойып, ағылшынша санап беріңдер.
Ok, good. Енді керісінше кім санап береді?
Ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one.
V. The third level "Riddles" (жұмбақтар шешу)
Келесі сандықта жұмбақтар бар екен.жұмбақтың жауабын қазақша, ағылшынша айтамыз, орысша да айтуға болады.
1. Тонын киіп туған,
Жалап бетін жуған.
(мысық - кошка - cat)
oo 2. Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап - книга - book)
3. Бұтағында азығы,
Ортасында азығы.
(алма - яблоко - apple
oo 4. Үй артында шоңқайма,
Буы шығып тұрмай ма?
Салпаң құлақ келеді деп,
Қорқа-қорқа тұрмай ма?!
(ит - собака - dog )
5. Шіркіннің өзіне обал-ақ,
Жүреді аяқта домалап.
(доп - мяч - ball)
Ал енді, балалар, бойымызды жазып алайық. Сергіту сәті. "Arriva"
VI. The forth level "Colors"
Бұл сандықта не бар екен? What is it? Pencils. Yes, quite right. What color are these? Қарындаштардың түстері қандай?
Red, green, blue, yellow, black, white, brown.
Thank you, very Good.
VII. The fifth level "School subjects"
Балалар, қарындаштан басқа тағы қандай мектеп құралдарын білеміз?
oo Book, pen, pencil, ruler, rubber, notebook, bag, table.
oo Ал қанеки, сөмкелерімізде қандай құралдарымыз бар? <
VIII. The sixth level "Family members"
Міне, соңғы сандығымызды да ашамыз. <
oo Mother, father, brother, sister, grandmother, grandfather.
oo What's your mother's name?
oo What's your father's name?
oo What's your sister's name? etc.
IX. Conclusion.
Міне балалар, біздер барлық сандықтың тапсырмаларын орындап шықтық, әрі ағылшыннан үйренгенімізді қайталадық. Сендерге сабақ ұнады ма?
Қай бөлімдері ұнады?
X. The end of the lesson.
You were very active, I'll evaluate all of you.
The lesson is over. Goodbye. You may go.
Open lesson
Teacher of English: Samat A.S.
2013/2014 y
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz