Ақпаратты сығу

Апта: 1

Күні: 02. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 6-сынып оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
  • Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері
  • Арнайы көзге жаттығу ережелері
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:1Күні:02. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:1Күні:02. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:1Күні:02. 09. 14:
  • Өткенді қайталау
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: 6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
ПәніИнформатика: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге 5-9 беттердегі §1. «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 2

Күні: 08. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 6-сынып оқулығы;
  • 6-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Әлемнің ақпараттық көрінісі: Мегаәлем, Макроәлем және Микроәлем қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін түсіндіру. Ақпараттық үдерістер және ақпаратың өлшем бірліктерін үйрету.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.
  • Ақпараттық үдерістерді біледі.
  • Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.
  • Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Әлемнің ақпараттық бейнесі
  • Ақпараттық үдерістер
  • Ақпараттың өлшем бірліктері
  • Ақпаратты сақтау құралдарының көлемі
  • Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат тасымалдаушылар
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:2Күні:08. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:2Күні:08. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:2Күні:08. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:2Күні:08. 09. 14:
  • Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
  • Міндеттерді орындау
  • Қойылатын талаптар
  • Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: 6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпарат» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі
ПәніИнформатика: Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге 10-14 беттердегі §2. «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 3

Күні: 15. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 6-сынып оқулығы;
  • 6-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығьш арттыру.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:3Күні:15. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпарат қасиеттерін біледі.
  • Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
  • Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
  • Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Ақпараттың қасиеттері
  • Ақпаратты жөнелту.
  • Ақпаратты өңдеу.
  • Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат сақтау және тасымалдаушылар
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:3Күні:15. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:3Күні:15. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:3Күні:15. 09. 14:
  • Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
  • Міндеттерді орындау
  • Қойылатын талаптар
  • Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: 6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері. » тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Сыныпты санау әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері. » тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері» туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең жазу
ПәніИнформатика: «Біз және ақпарат» өлең құрастырады
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге 15-17 беттердегі §3. «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері. » тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 4

Күні: 22. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а, ә, б, в, г» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 6-сынып оқулығы;
  • 6-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:4Күні:22. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.
  • Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді
  • Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Компьютер қалай зақымдануы мүмкін

Зақымданудың белгілері

Ақпаратты қорғау.

Вирустың түрлері

Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс істеу.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:4Күні:22. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:4Күні:22. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:4Күні:22. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:4Күні:22. 09. 14:
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
  • Ақпаратты өңдеу дегеніміз не?
  • Ақпаратты өлшем бірліктері қандай?
  • Ақпаратты сақтау құралдарының өлшем бірліктері қандай?
Апта:4Күні:22. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: 6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпаратты қорғау» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:4Күні:22. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:4Күні:22. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 2 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Ақпарат қорғау» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең жазу
ПәніИнформатика: «Біз және ақпарат» өлең құрастырады
Апта:4Күні:22. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Үйге 18-26 беттердегі §4. «Ақпарат қорғау» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Мұрағатталған файлды мұрағаттан алу
Файлдарды мұрағаттау
Ақпаратты тасымалдау
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Мәтін файл
Ақпаратты беру, ұсыну және өңдеу
Тақырып - Моңғол шапқыншылығы
Қарахан мемлекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz