Ақпаратты сығу

Апта: 1
Күні: 02. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 6-сынып оқулығы;
- Стендтер.
- Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
- Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
- Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
- Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
- Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
- Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
- Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері
- Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
- Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері
- Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі
- Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері
- Арнайы көзге жаттығу ережелері
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Өткенді қайталау
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.
Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 2
Күні: 08. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 6-сынып оқулығы;
- 6-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
- Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.
- Ақпараттық үдерістерді біледі.
- Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.
- Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.
- Әлемнің ақпараттық бейнесі
- Ақпараттық үдерістер
- Ақпараттың өлшем бірліктері
- Ақпаратты сақтау құралдарының көлемі
- Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат тасымалдаушылар
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
- Міндеттерді орындау
- Қойылатын талаптар
- Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 3
Күні: 15. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
6 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 6-сынып оқулығы;
- 6-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
- Ақпарат қасиеттерін біледі.
- Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
- Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
- Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
- Ақпараттың қасиеттері
- Ақпаратты жөнелту.
- Ақпаратты өңдеу.
- Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат сақтау және тасымалдаушылар
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
- Міндеттерді орындау
- Қойылатын талаптар
- Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты санау әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері. » тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған «Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері» туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 4
Күні: 22. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
6 «а, ә, б, в, г» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 6-сынып оқулығы;
- 6-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
- Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.
- Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді
- Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.
Компьютер қалай зақымдануы мүмкін
Зақымданудың белгілері
Ақпаратты қорғау.
Вирустың түрлері
Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс істеу.
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Ақпарат дегеніміз не?
- Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
- Ақпаратты өңдеу дегеніміз не?
- Ақпаратты өлшем бірліктері қандай?
- Ақпаратты сақтау құралдарының өлшем бірліктері қандай?
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 2 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Ақпарат қорғау» тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz