Ақпараттың қасиеттері

Апта: 1
Күні: 02. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 5-сынып оқулығы;
- Стендтер.
- Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
- Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
- Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
- Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
- Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
- Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
- Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері
- Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
- Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері
- Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі
- Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері
- Арнайы көзге жаттығу ережелері
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Өткенді қайталау
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
5-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.
Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 2
Күні: 08. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 5-сынып оқулығы;
- 5-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
Информатика пәні туралы түсінік беру.
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттерін түсіндіру.
- Ақпарат ұғымымен танысады
- Ақпарат түрлерін анықтайды.
- Ақпараты қабылдау сезім мүшелерін біледі.
- Ақпарат қасиеттерін талдайды.
- Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Адам ақпаратпен не істейді.
Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат тасымалдаушылар
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
- Міндеттерді орындау
- Қойылатын талаптар
- Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
5-сынып оқулығында «Информатика және Ақпарат» тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 3
Күні: 15. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 5-сынып оқулығы;
- 5-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
- Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
- Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
- Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
- Ақпаратты өңдеу тәсілдерін анықтай алады.
- Адам ақпаратпен не істейді.
- Ақпаратты жөнелту.
- Ақпаратты өңдеу.
- Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат сақтау және тасымалдаушылар
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Ақпарат дегеніміз не?
- Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері бар?
- Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
- Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдайды?
- Қандай ақпарат тасығыштар бар?
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 2 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Апта: 4
Күні: 24. 09. 14
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Өмірзақов Н. Т.
Астана қаласы
№48 мектеп-лицей
5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары
Оқу-ісінің меңгерушісі
Мұқатова Ж. М.
- 5-сынып оқулығы;
- 5-сынып электронды оқулығы;
- Стендтер.
- Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
- Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.
- Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.
Ақпараттың өлшем бірліктері
Әлемнің ақпараттық бейнесі
Ақпараттың қасиеттері
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Информатика және ақпарат дегенімз не?
- Біз ақпаратпен не істейміз?
- Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз.
- Ақпаратты өңдеу тәсілдер.
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты санау әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
5-сынып оқулығында «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбын оқыту.
Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz