Ақпараттың қасиеттері

Апта: 1

Күні: 02. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 5-сынып оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
  • Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері
  • Арнайы көзге жаттығу ережелері
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:1Күні:02. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:1Күні:02. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:1Күні:02. 09. 14:
  • Өткенді қайталау
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: 5-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

5-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
ПәніИнформатика: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге 6-11 беттердегі §1. «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 2

Күні: 08. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Информатика және ақпарат
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 5-сынып оқулығы;
  • 5-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика:

Информатика пәні туралы түсінік беру.

Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттерін түсіндіру.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығьш арттыру.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:2Күні:08. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпарат ұғымымен танысады
  • Ақпарат түрлерін анықтайды.
  • Ақпараты қабылдау сезім мүшелерін біледі.
  • Ақпарат қасиеттерін талдайды.
  • Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Адам ақпаратпен не істейді.

Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат тасымалдаушылар

Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:2Күні:08. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:2Күні:08. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:2Күні:08. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:2Күні:08. 09. 14:
  • Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:
  • Міндеттерді орындау
  • Қойылатын талаптар
  • Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: 5-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Информатика және Ақпарат» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

5-сынып оқулығында «Информатика және Ақпарат» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең жазу
ПәніИнформатика: «Біз және ақпарат» өлең құрастырады
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге 12-16 беттердегі §2. «Информатика және Ақпарат» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 3

Күні: 15. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 5-сынып оқулығы;
  • 5-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығьш арттыру.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:3Күні:15. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
  • Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
  • Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
  • Ақпаратты өңдеу тәсілдерін анықтай алады.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Адам ақпаратпен не істейді.
  • Ақпаратты жөнелту.
  • Ақпаратты өңдеу.
  • Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат сақтау және тасымалдаушылар
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:3Күні:15. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:3Күні:15. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:3Күні:15. 09. 14:
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері бар?
  • Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
  • Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдайды?
  • Қандай ақпарат тасығыштар бар?
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: 5-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 2 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар екі топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері ақырыбында 5 жолды өлең жазу
ПәніИнформатика: «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» 5 жолды өлең құрастырады
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге 17-22 беттердегі §3. «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 4

Күні: 24. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

5 «а, ә, б, в, г, д, е» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:4Күні:24. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Апта:4Күні:24. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 5-сынып оқулығы;
  • 5-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:4Күні:24. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Алған білімдерін ары қарай дамыту
Апта:4Күні:24. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:4Күні:24. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
  • Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.
  • Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Ақпараттың өлшем бірліктері

Әлемнің ақпараттық бейнесі

Ақпараттың қасиеттері

Апта:4Күні:24. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:4Күні:24. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:4Күні:24. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:4Күні:24. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:4Күні:24. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:4Күні:24. 09. 14:
  • Информатика және ақпарат дегенімз не?
  • Біз ақпаратпен не істейміз?
  • Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз.
  • Ақпаратты өңдеу тәсілдер.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: 5-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:4Күні:24. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:4Күні:24. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:4Күні:24. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:4Күні:24. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14:

Сыныпты санау әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

5-сынып оқулығында «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы ақпарат тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Апта:4Күні:24. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері
ПәніИнформатика: Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері
Апта:4Күні:24. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14: Үйге 23-30 беттердегі §4. «Ақпарат көлемі және өлшем бірліктері» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:4Күні:24. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:4Күні:24. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:24. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Информатика. Ақпарат. Ақпараттың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Ақпараттың түрлері
Ақпарат көзі
Постерді бағалау
Ақпарат қасиеттері
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесінен айырмашылығы
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Ақпаратты енгізу құрылғысы
Ақпаратты қабылдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz