Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі.
Сабақтың мақсаты: Зат есімнің жекеше және көпше түрлері туралы түсінік беріп, оларды өздігінен ажыра білуге мүмкіндік жасау, өмірмен байланыстыра алуға бағыт беру
Оқыту нәтижесі:
- зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады, тиісті көптік жалғауын қосуды үйренеді; сауатты жазуға дағдыланады.
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жеке, топтық жұмыс, СТО элементтері
Сабақтың көрнекілігі: презентация, флипчарт, сандық, микрофон, кесте
Сабақтың барысы:
І) Ұйымдастыру кезеңі
1.Психологиялық дайындық
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше баламыз.
Қонақтарды көргенде,
Сәлеметсіздер ме - деп,
Сәлемдесіп аламыз.
2. Топқа бөліну
І топ кім? сұрағына жауап беретін сөздер
ІІ топ не? сұрағына жауап беретін сөздер
ІІІ топ кімдер? сұрағына жауап беретін сөздер
ІҮ топ нелер? сұрағына жауап беретін сөздер
3. Топ ережесін еске түсіру
ІІІ) Ой шақыру
а) <<Ыстық микрофон>> ойыны арқылы зат есім, жалқы есім және жалпы есім тақырыптарын оқушыларға өздігінен пысықтату.
ә) салыстыру
б) Берілген сөздердің түбірін табу
кітаптар дәптерлер қояндар көйлектер
ІІІ.Мағынаны ашу
1)Бейнеролик көру
2) топтық жұмыс
Берілген қосымшаларға сәйкес сөздер жазу
І топ - лар, - дер
ІІ топ -тар, - лер
ІІІ топ - дар, - тер
ІҮ топ - тар, дер
2) <<Сиқырлы сандық>> ойыны. Оқушылар сандықтан сөздер алып, оларды тақтаға тиісті бағанға жазады:
Сызғыш, апа, жұлдыздар, өрік, суретшілер, көгершін, үйректер, қалам, көбелектер, оқушылар.
Жекеше Көпше
3) Сергіту сәті <<Шуақты күн>> биі
4) <<Жұбын тап>> (сәйкестендіру).
І топ ІІ топ
Ұшқыш лар құс
Шырша дер сатушы
Дәрі тар түйе
Жидек дар бүршік
Өзен лер көл
Өнерпаз тер аспаз
ІІІ топ ІҮ топ
Жылқы тер бота
Шебер дар үй
Гүл лар үстел
Бағдаршам лер құлын
Жолақ дер балық
Көлік тар мектеп
5) Шығармашылық тапсырма.
Әр топқа сурет беріледі. Сол суретке байланысты мәтін құрастырады. Мәтіннің ішінен зат есімдерді тауып, оларды жекеше-көпше түрге ажыратады.
ІҮ Қорытынды
<<Ішіне - сыртына>> ойыны. Барлық оқушыларға сөздер таратылады. Зат есімнің жекеше түрін сандықтың ішіне салады, көпше түрін сыртында қалдырады.
Ү. Үйге тапсырма
4-жаттығу 141 бет
ҮІ. Бағалау .
Сабаққа белсенді қатысқандарды мадақтау.
Сабақтың мақсаты: Зат есімнің жекеше және көпше түрлері туралы түсінік беріп, оларды өздігінен ажыра білуге мүмкіндік жасау, өмірмен байланыстыра алуға бағыт беру
Оқыту нәтижесі:
- зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады, тиісті көптік жалғауын қосуды үйренеді; сауатты жазуға дағдыланады.
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жеке, топтық жұмыс, СТО элементтері
Сабақтың көрнекілігі: презентация, флипчарт, сандық, микрофон, кесте
Сабақтың барысы:
І) Ұйымдастыру кезеңі
1.Психологиялық дайындық
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше баламыз.
Қонақтарды көргенде,
Сәлеметсіздер ме - деп,
Сәлемдесіп аламыз.
2. Топқа бөліну
І топ кім? сұрағына жауап беретін сөздер
ІІ топ не? сұрағына жауап беретін сөздер
ІІІ топ кімдер? сұрағына жауап беретін сөздер
ІҮ топ нелер? сұрағына жауап беретін сөздер
3. Топ ережесін еске түсіру
ІІІ) Ой шақыру
а) <<Ыстық микрофон>> ойыны арқылы зат есім, жалқы есім және жалпы есім тақырыптарын оқушыларға өздігінен пысықтату.
ә) салыстыру
б) Берілген сөздердің түбірін табу
кітаптар дәптерлер қояндар көйлектер
ІІІ.Мағынаны ашу
1)Бейнеролик көру
2) топтық жұмыс
Берілген қосымшаларға сәйкес сөздер жазу
І топ - лар, - дер
ІІ топ -тар, - лер
ІІІ топ - дар, - тер
ІҮ топ - тар, дер
2) <<Сиқырлы сандық>> ойыны. Оқушылар сандықтан сөздер алып, оларды тақтаға тиісті бағанға жазады:
Сызғыш, апа, жұлдыздар, өрік, суретшілер, көгершін, үйректер, қалам, көбелектер, оқушылар.
Жекеше Көпше
3) Сергіту сәті <<Шуақты күн>> биі
4) <<Жұбын тап>> (сәйкестендіру).
І топ ІІ топ
Ұшқыш лар құс
Шырша дер сатушы
Дәрі тар түйе
Жидек дар бүршік
Өзен лер көл
Өнерпаз тер аспаз
ІІІ топ ІҮ топ
Жылқы тер бота
Шебер дар үй
Гүл лар үстел
Бағдаршам лер құлын
Жолақ дер балық
Көлік тар мектеп
5) Шығармашылық тапсырма.
Әр топқа сурет беріледі. Сол суретке байланысты мәтін құрастырады. Мәтіннің ішінен зат есімдерді тауып, оларды жекеше-көпше түрге ажыратады.
ІҮ Қорытынды
<<Ішіне - сыртына>> ойыны. Барлық оқушыларға сөздер таратылады. Зат есімнің жекеше түрін сандықтың ішіне салады, көпше түрін сыртында қалдырады.
Ү. Үйге тапсырма
4-жаттығу 141 бет
ҮІ. Бағалау .
Сабаққа белсенді қатысқандарды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz