Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сабақ

«Опорный орта мектебі» мемлекеттік мекемесі

Тақырыбы:

«Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы»

Өткізген: Исаева Қ.

Сыныбы: 11 «Ә»

2016 - 2017 оқу жылы

Тексерілді:

Күні: 26. 01. 2017.

Сыныбы: 11 «Ә»

Пәні: Биология

Сабақтың тақырыбы
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:

Оқушыларға кайнозой заманы, оның кезеңдері, ондағы ірі

ароморфоздар туралы мағлұмат беру; жер тарихы, оның кезеңіндегі өзгерістер туралы білімдерін дамыта жетілдіру;

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:
  • Кайнозой заманындағы тіршіліктің дамуы туралы мәлімет алады.
  • Үштік және төрттік кезеңдерін ажырата алады.
  • Нәтижесінде организмдер жер шарына кеңінен таралып, осы күнгі биогеоценоздардың түзілуіне себепші болатынын түсінеді, біледі.
Сабақтың тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:

АКТ

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Сабақтың тақырыбы: Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы: Менталь картасы, Ой қозғау, тірек - сызба, термин сөздермен жұмыс, Семантикалық карта, Тұжырымдамалық кесте, сәйкестендіру тесті.
Сабақтың тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы: А3 қағазы, стикерлер, маркер, проектр, тақта, А4, оқулық, қалам, дәптер.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ барысы
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы: Мұғалімнің сі - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:
  • Оқушылармен амандасу, журнал бойынша түгендеу.
  • Топқа бөлу, топбасшысын сайлау.
  • Бағалау парағын тарату.
  • Мұғаліммен амандасады, кезекші мәлімет береді.
  • Екі топқа бөлінеді, топбасшы сайлайды.
  • Бағалау парағын толтырады.
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасын сұрау
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:
  • «Менталь картасы» әдісі арқылы үйге берілген замандар туралы сұрау
  • Әр заманның климатына, органикалық дүниесіне сипаттама беру
  • Осы әдіс бойынша замандарды тізбектеп атап шығады
  • Әр замандағы климат пен жануарлар мен өсімдіктер дүниесіне сипаттама береді
Сабақтың тақырыбы: «Ой қозғау» әдісі
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы: -Біздің, яғни, адамдардың қазіргі таңдағы өмір сүруіне осы аталған төрт замандардағы жер тарихы дамуы жеткіліктіме? Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу
Қойылған сұраққа өз ойларын айтады, бұл төрт аталған заманның жеткіліксіз екендігін, одан кейінде даму сатысының жүргенін айта келе кайнозой заманының бар екендігіне тоқталады
Сабақтың тақырыбы: Жаңа сабақ
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:

Жоспары:

§ 39. Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы.

1. Кайнозой (грекше kainos - жаңа, zoe - тіршілік, өмір) жаңа өмір заманы.

2. Үштік кезең - палеоген

3. Төрттік кезең - мұздық ғасыр - плейстоцен , соңғы ғасыр - голоцен.

  • Слайд арқылы кайнозой заманының үштік және төрттік кезеңдеріне түсінік беру

Кайнозой заманы

↓ ↓

Үштік Төрттік

↓ ↓

Палеоцен Плейстоцен

Эоцен Голоцен

Олигоцен

Миоцен

Плиоцен

  • Оқушыларға топтық тапсырма беру

1-топ: «Семантикалық карта» әдісі арқылы үштік және төрттік кезеңдерді оқулықты пайдалана отырып сызба - кестені толтыру тапсырылады

2-топ: «Тұжырымдамалық кесте» әдісі арқылы бейнетүсірілімнен дыбыссыз қарау арқылы кесте сызбаны оқулықтың көмегінсіз өз тұжырымдарымен толтырады

Жаңа тақырыпты, күннің жадын дәптерлеріне жазады.

Тақырыпты зейін қойып тыңдайды

Термин сөзді дәптерлеріне жазады

Тірек сызбаларды дәптерлеріне сызып түсіріп алады.

Топтық тапсырмалар орындай отырып жаңа сабақты әдістер арқылы түсіндіріп шығады

1-топ: «Семантикалық карта» әдісі арқылы үштік және төрттік кезеңдерді оқулықты пайдалана отырып сызба - кестені толтырады

2-топ: «Тұжырымдамалық кесте» әдісі арқылы бейнетүсірілімнен дыбыссыз қарау арқылы кесте сызбаны оқулықтың көмегінсіз өз тұжырымдарымен толтырады

Сабақтың тақырыбы: Сабақты бекіту
Кайнозой заманында тіршіліктің дамуы:

1. Сәйкестендіру тесті

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауабы:

2. «Менталь картасы» әдісі арқылы жер тарихындағы жаңа өмір заманына өзгеріс әкелген салалар туралы өз ойларын жеткізуін, талқылауын қадағалау

Заманға өзгеріс әкелген салалар

↓ ↓

Ғылым Мәдениет

1-топ «Ғылым» саласын талдайды

2-топ «Мәдениет» саласын талдайды

1
Омыртқасыздардың даму кезеңі
Силур
А
2
Ең алғаш құрлыққа шыққан өсімдік
Юра
Б
3
Сауытты балықтар пайда болды
Гаттерия
В
4
Тірі қазба
Девон
Г
5
Археотерикс шықты
Псилофиттер
Д
6
Қырықбуын, плаун, қырықжапырақтар пайда болды
Кембрий
Е
7
Үш башпайлы жылқылар
Гиппариондар
Ж
8
Аймақтардың кеңеюі, ағза құрылысының күрделенуі
Дивергенция
З
9
Белгілердің ажырауы
Кайнозой
И
10
Жаңа өмір заманы
Ароморфоз
К

Сәйкестендіру тестін жеке орындайды, сәйкес санмен әріпті белгілейді

Жауабын тақтадан тексереді.

«Менталь картасы


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
3 –сынып. Еңбекке баулу
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Қай түзу перпендикуляр түзу
Мүсіндеу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сабақ жоспарлары. 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz