Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көпмүшені көпмүшеге көбейт
Пәні: алгебра
Сыныбы: 7
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Білімділік: Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдану дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа
баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: слайд, мультипроектр, тапсырмалар, суреттер.
Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, қазақ әдебиеті, музыка.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру
(слайдқа жазып жауабын тексеру.)
3. Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
4. <<Құпия кесте>> (жылдар сөйлейді)
5. <<Гүлге қонған көбелек>> ойыны
6. Сергіту сәті.
7. Ұшқыр ой: (топпен )
8. Бекіту. <<Мәреге жету>>
9. Үйге тапсырма
10. Қорытынды бағалау, (рефлекция <<Не үйрендім,не ұнады?>>)
1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталарын аудару,топқа бөлу(бірмүшені алғандар 1 топ, көпмүшені алғандар 2 топ). <<Әлемнің жеті кереметі>> - саяхатқа шығу
2. Үй тапсырмасын слайд арқылы тақтадан тексеру. №356
Тапрсырманы тексерген соң Мысырдағы Хеопс пирамидасына саяхат жасап, таныстырамыз.
3. Жаңа сабақ: 1. Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
1. Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің .......................... деп аталады. көбейтіндісі бірмүше
2. 2х[2]*3х[5]=6х7 - бұл көбейтінді ... . бірмүшелер көбейтіндісі
3.Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысы... көпмүше.
4. 5ab(2ab+3a2-4b2) бұл көбейтінді ... . бірмүшенің көпмүшеге көбетіндісі
5.Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп,шыққан..... көбейтіндіні қосу керек.
6. 3m-2m+5m=6m бұл ........... ұқсас мүшелерді біріктіру.
(Олимптегі Зевс мүсіні)
2. <<Құпия кесте>> - жылдар сөйлейді.
Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
Теңдеуді шешіңдер
5n-11+n мұндағы n=2
5n-11+n=6n-11= 1
2(x-9)=0
2x-18=0 x= 9
3(5-a) мұндағы a=2
3(5-a)=15-3a= 9
x2-5x=0
x(x-5)=0 x=0
x-5=0 x=5
19x-4(2x-3) мұндағы x=3
19x-4(2x-3) = 19x-8x+12= 45
1945.09.05 - Ұлы Жеңіс күні
(Галикарностағы Мовзолей)
3. <<Гүлге қонған көбелек>> - көбелектердегі тапсырманы ауызша орындау арқылы, батыр туралы мақалдың жалғасын айтады.
1. 4а+3а2=a(4+3a)
2. 2(3х+2у)=6x+4y
3. -m2n2-mn=-mn(mn+1)
4. 8ху-4у2=4y(2x-y)
5. 2х2*3х5=6х7
6. 5(p-10) =5p-50
(Семирамиданың аспалы бағы)
Жеке оқушымен жұмыс:
1. 0,5m*3х=1.5mx
2. 8b2*b=8b3
1. 3ab*2b=6ab2
2. -6p2*2g=-12p2g
1. -2a*b*a=-2a2b
2. 5mn2*2m=10m2n2
1. 4a*3ab=12a2b
2. 7x+3x+4=10x+4
<<Сергіту сәті>> - өздері таңдаған көбелектерінің түстеріне сәйкес, мінездемелік сипаттама алады. (Колосс Радосскийдің алып мүсіні)
1. <<Ұшқыр ой>> - әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Топтағы үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізіледі.
Көпмүшені көпмүшеге көбейт:
1- топ:
1. (2х+1)(х+4)=2x2+8x+x+4= 2x2+9x+4
2. 5ab(2ab+3a2-4b2) =10a2b2+15a3b-24ab3
2 - топ:
1. (3a-2)(2a-1)=6a2-3a-4a+2=6a2-7a+2
2. (3x+2y)(x-y)=3x2-3xy+2yx-2y2=3x2-xy-2y2
(Александрия маягы)
1. <<Мәреге жету>> - тапсырманы шапшаң, әрі дұрыс орындаған топ мәреге жетіп туды алады.
1. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
1. 5x-7xy+4xy=5x-3xy
2. 2x4-3x+4x2-2x4+4x=4x2-x=x(4x-1)
(Эфестегі Артемида ғибадатханасы)
2. Үйге тапсырма: қайталау, 2 тарау. №359
3. Сабақты қорытындылап, мәреге жеткен топты мадақтау <<Жарайсыңдар!>>
Сыныбы: 7
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Білімділік: Оқушылардың бірмүше, бірмүшенің стандарт түрі, көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеу жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдану дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа
баулу, ұжымшылдыққа, ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: слайд, мультипроектр, тапсырмалар, суреттер.
Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, қазақ әдебиеті, музыка.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру
(слайдқа жазып жауабын тексеру.)
3. Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
4. <<Құпия кесте>> (жылдар сөйлейді)
5. <<Гүлге қонған көбелек>> ойыны
6. Сергіту сәті.
7. Ұшқыр ой: (топпен )
8. Бекіту. <<Мәреге жету>>
9. Үйге тапсырма
10. Қорытынды бағалау, (рефлекция <<Не үйрендім,не ұнады?>>)
1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталарын аудару,топқа бөлу(бірмүшені алғандар 1 топ, көпмүшені алғандар 2 топ). <<Әлемнің жеті кереметі>> - саяхатқа шығу
2. Үй тапсырмасын слайд арқылы тақтадан тексеру. №356
Тапрсырманы тексерген соң Мысырдағы Хеопс пирамидасына саяхат жасап, таныстырамыз.
3. Жаңа сабақ: 1. Өткенді еске түсіру (сөйлемді аяқта)
1. Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің .......................... деп аталады. көбейтіндісі бірмүше
2. 2х[2]*3х[5]=6х7 - бұл көбейтінді ... . бірмүшелер көбейтіндісі
3.Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысы... көпмүше.
4. 5ab(2ab+3a2-4b2) бұл көбейтінді ... . бірмүшенің көпмүшеге көбетіндісі
5.Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп,шыққан..... көбейтіндіні қосу керек.
6. 3m-2m+5m=6m бұл ........... ұқсас мүшелерді біріктіру.
(Олимптегі Зевс мүсіні)
2. <<Құпия кесте>> - жылдар сөйлейді.
Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
Теңдеуді шешіңдер
5n-11+n мұндағы n=2
5n-11+n=6n-11= 1
2(x-9)=0
2x-18=0 x= 9
3(5-a) мұндағы a=2
3(5-a)=15-3a= 9
x2-5x=0
x(x-5)=0 x=0
x-5=0 x=5
19x-4(2x-3) мұндағы x=3
19x-4(2x-3) = 19x-8x+12= 45
1945.09.05 - Ұлы Жеңіс күні
(Галикарностағы Мовзолей)
3. <<Гүлге қонған көбелек>> - көбелектердегі тапсырманы ауызша орындау арқылы, батыр туралы мақалдың жалғасын айтады.
1. 4а+3а2=a(4+3a)
2. 2(3х+2у)=6x+4y
3. -m2n2-mn=-mn(mn+1)
4. 8ху-4у2=4y(2x-y)
5. 2х2*3х5=6х7
6. 5(p-10) =5p-50
(Семирамиданың аспалы бағы)
Жеке оқушымен жұмыс:
1. 0,5m*3х=1.5mx
2. 8b2*b=8b3
1. 3ab*2b=6ab2
2. -6p2*2g=-12p2g
1. -2a*b*a=-2a2b
2. 5mn2*2m=10m2n2
1. 4a*3ab=12a2b
2. 7x+3x+4=10x+4
<<Сергіту сәті>> - өздері таңдаған көбелектерінің түстеріне сәйкес, мінездемелік сипаттама алады. (Колосс Радосскийдің алып мүсіні)
1. <<Ұшқыр ой>> - әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Топтағы үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізіледі.
Көпмүшені көпмүшеге көбейт:
1- топ:
1. (2х+1)(х+4)=2x2+8x+x+4= 2x2+9x+4
2. 5ab(2ab+3a2-4b2) =10a2b2+15a3b-24ab3
2 - топ:
1. (3a-2)(2a-1)=6a2-3a-4a+2=6a2-7a+2
2. (3x+2y)(x-y)=3x2-3xy+2yx-2y2=3x2-xy-2y2
(Александрия маягы)
1. <<Мәреге жету>> - тапсырманы шапшаң, әрі дұрыс орындаған топ мәреге жетіп туды алады.
1. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
1. 5x-7xy+4xy=5x-3xy
2. 2x4-3x+4x2-2x4+4x=4x2-x=x(4x-1)
(Эфестегі Артемида ғибадатханасы)
2. Үйге тапсырма: қайталау, 2 тарау. №359
3. Сабақты қорытындылап, мәреге жеткен топты мадақтау <<Жарайсыңдар!>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz