Сабақ атауы

Мұғалімнің аты-жөні
Нигметова Самал Әділбайқызы
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: 12. 04. 2014 жыл
Нигметова Самал Әділбайқызы: 6-сынып
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: 3-сабақ
Қазақ әдебиеті
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ атауы
Нигметова Самал Әділбайқызы: Балалар тағдыры (М. Мағауин «Бір атаның балалары» повесі)
Мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Нигметова Самал Әділбайқызы: Әдебиет теориясы, ғаламтор, «Бір атаның балалары» повесі
Мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Нигметова Самал Әділбайқызы: А
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: В
С
Мұғалімнің аты-жөні: Шығармадағы алты баланың ауыр тағдырын, соғыстан кейінгі өмірлерін таныстыра отырып, қазіргі жетімдер өмірімен байланыстыра оқыту
Нигметова Самал Әділбайқызы: Соғыстан кейінгі өмірлерімен таныстыра отырып, сөйлеу мәдениетін, танымдық қабілеттерін дамыту.
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: Қазіргі жетімдер өмірімен байланыстыра отырып, бауырмалдыққа, жанашырлыққа тәрбиелеу
Мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Нигметова Самал Әділбайқызы: А
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: В
С
Мұғалімнің аты-жөні: Балалардың есейген кездегі өмірлерін өз бетімен ізденіп, сыныпқа айтады Шығарма мазмұны бойынша ашық сұрақтарға жауап беріп, «Ыстық орындыққа» отырады
Нигметова Самал Әділбайқызы: Олардың асырап алғаннан кейінгі өмірін баяндай алады Жетім балалардың ауыр тағдырымен таныса отырып, не сезінгенін өз сөзімен білдіреді
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі: Алты жетім баланы сипаттай алады. Балаларға қатысты сұрақ-жауапқа қатысады
Мұғалімнің аты-жөні: Негізгі идеялар
Нигметова Самал Әділбайқызы:

-Шығарма мазмұны бойынша ашық сұрақ қоя білу дағдыларын қалыптастыру

- Білетіні және білгені туралы өзіндік пікірлерін жеткізе білу

-Ынтымақтастыққа, бірлікке, топтасып жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру

Мұғалімнің аты-жөні: Оқыту әдістері
Нигметова Самал Әділбайқызы:
  1. 10 сұрақ
  2. Стикерлер тобы
  3. Болжау стратегиясы
  4. Ойлаудың 6 қалпағы
  5. Топтық жұмыс
  6. Формативті бағалау
  7. Жиынтық бағалау
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

Модульдер:

  1. АКТ

2. Бағалау

3. Сын тұрғысынан ойлау

4. Көшбасшы

5. Оқытудың жаңа әдістері

6. Жас ерекшелік

7. Талантты, дарынды оқушы

Мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Нигметова Самал Әділбайқызы: Кесте толтыру, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, рефлексия жасау.
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Нигметова Самал Әділбайқызы: Уақыты
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:
Нигметова Самал Әділбайқызы:

2минут

5минут

3минут

5минут

7минут

10минут

5минут

6минут

2минут

Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі:

І Ұйымдастыру.

  1. Оқушылармен сәлемдесу
  2. Топқа бөлу

1-топ. Зекен

2-топ. Рашид

3-топ. Нартай

4-топ. Ертай

5-топ. Оля

6-топ. Якоб

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

  1. Зекеннің Ахметке алғысы (ойтолғау)
  2. «Он сұрақ»

Бір оқушыны ортаға шығарып, маңдайына бір кейіпкердің есімі жазылған стикер жапсырып, топтарға жабық сұрақ қойғызу. Сол сұрақтар арқылы кейіпкерді табу.

ІІІ Жаңа сабақ

1. «Стикерлер тобы»

1. А) Шығармадағы алты баланы кімдер қамқорлығына алды?

Ә) Шығармадағы алты баланың асырап алынғаннан кейінгі, жаңа

отбасындағы өмірі қандай болды?

(Оқулық бойынша ойларын ортаға салу)

2. Осы алты баланың 20 шақты жылдан кейін, есейіп азамат болған шақтары туралы не білеміз?

(Әр топқа алты баланың кейінгі өмірі туралы повестен үзінділер тарату. )

2. «Болжау» стратегиясы

-Қай кейіпкердің тағдыры сені қатты толғандырды?

-Балалар тағдырының осылай қиын болуының себебі неде?

-Заман кінәлі ме, адам кінәлі ме?

-Біз қандай заманда өмір сүріп жатырмыз?

Осы сұрақтардың негізінде «Соғыс», «Бейбітшілік» сөздерін қалай бейнелер едіңдер, қандай ұғымдарды елестететіндерін постерге түсіру.

- Екі ұғымға да ортақ ұғымды атайықшы.

-Соғыс кезіндегі жетімдіктің себебі неде?

-Бейбіт өмірдегі жетімдіктің себебі қандай?

3. «Шет елдегі қазақ балалары» бейне ролик көрсету

Көргендерін топта талқылату.

М. Мағауиннің «Бір атаның балалары» повестінің мазмұнына сәйкестік немесе айырмашылық бар екендігін тапқызу.

ІV Бекіту

4. «Ойлаудың 6 қалпағы»

Шетелге кетіп жатқан қазақ балалары туралы ой - толғаныстарын сыни тұрғыдан ойлана жеткізу

Ақ- мағлұмат береді

Қара - қарсы

Сары -қолдаушы

Қызыл - сезімін жеткізеді

Жасыл -тың пікір қосады

Көк - қорытындылайды

V Қорытынды

Үйге тапсырма: Әңгіме мазмұнына сәйкес сурет салу

Кері байланыс

Бағалау

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Үй тапс

Он сұрақ

Стикерлер тобы

болжау

6 қалпақ

Ұпай

Жиын. баға

Кейіпкерлердің аты жазылған парақшаларды суырып, әр топқа 4 оқушыдан 6 топқа бөлінеді.

Бірін-бірі бағалау арқылы жазып келген эсселерін қарап, бір оқушы оқиды.

Әр топқа барып сұрақ қояды, оған отырғандар тек «иә, жоқ»деп жауап береді. 10 сұрақ қоюға ғана болады.

Әр топ өз кейіпкерінің тағдырын баяндайды. Стикерлерге жазып алдарындағы параққа жапсырады.

Берілген үзіндімен танысып, түсінігін айтады. Стикерлерге жазып алдарындағы параққа жапсырады.

Сұрақтарға жауап береді. Салыстырады, пікір айтады, ойын жеткізеді.

Сыни тұрғыдан ойлана отырып білгендерін постерге салып, оны ортада қорғайды.

Жетімдіктің себептерін атайды.

Интерактивті тақтадан көреді, шығармамен


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. 9 сынып
Delphi ортасында main menu және popup menu компоненттері
Алтын адам. зат есім. 10 сынып
Пән атауы
Шаһанов Танакөз поэмасы
Хаттама үлгісі
Заттың атын білдіретін сөздер. 82-84 жаттығулар Көктем. Жазғытұрым. Ережемен таныстыру
Сөздерге сөйлем құрастыру
Алтын қақпаның тапсырмалары
Do we know english well?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz