Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киім және аяқ киім
Әлия Еділбайқызы Бердалина
Солтүстік Қазақстан облысы
Аққайың ауданындағы
Астрахан орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиет мұғалімі
Қазақ тілі
(Мектепалды тобына арналған сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Киім және аяқ киім
Мақсаты: Өткен тақырыппен байланыстырып, меңгерген білімін қайталау. Киімдерді дұрыс айтуға қалыптастыру.
Білімділік:
1. Киім тақырыбы төңірегінде сөйлей білуге үйрету. Киім туралы білімдерін кеңейту
2. Осы тақырып бойынша өтетін сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде дұрыс қолдана білуге машықтандыру.
Тәрбиелік:
1. Әдемі, таза киіну әдеттерін қалыптастыру мақсатында тәрбиелік әңгімелер жүргізу.
2. Қазақ тілінге қызығушылыққа баулу.
Дамытушылық:
1. Сөздік қорды молайту арқылы тілдесім әрекетіне жетелеу.
2. Білетін сөздерді бекіту, күнделікті сөйлесуде қолдана білу.
3. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстарды (ә,ө,ү,ұ,қ,ғ,і,ң,һ) дұрыс айтуға жаттықтыру.
Сөздік жұмысы: көйлек, жейде, шалбар, бәтеңке, етік, мәсі, құлақшын, тымақ, қолғап, тон, шәлі, орамал, қамзол, сәукеле, бөрік, күртеше.
Көрнекіліктер: үлестірме карточкалар, сандық, киім түрлерінің суреттері, слаидтар, қуыршақтар, косымша материалдар.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, түсіндіру, көрсету, бекіту, ойын-жаттығулар орындату.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа,
Сәлемдесу кіреді,
Ата-дәстүр салтына.
3. Балаларды түгендеу.
ІІ. Жаңа сабақ
Кіріспе сөз.
- Бүгінгі сабағымыз бастан аяғына дейін <<Қуыршақтарды құтқару>> ойынына арналады. Жаймашуақ ашық күнде қуыршақтар қыдырып жүргенде, оларды үлкен аю ұрлап әкетеді.
(қуыршақтарды садықтын ішіне жасыру)
Енді, біз қуыршақтарға көмектесейік.
Үлкен аю болды қауіпті,
Әкетіп жүр қуыршақтарды.
Үлкен аю бізге қобдишаны беріп жіберіпті.
Ішінде хат бар, хаттың саны неше қуыршақ болса, сонша тапсырмасы бар екен.
(Балаларға қобдишаның ішінен тапсырманы алып шығып, оқу)
Егер, осы тапсырмаларды орындасақ, ол қуыршақтарды бір- бірдеп жемей қоя береді.
Ал орындай алмасақ, қуыршақтарды жеп қояды. Сондықтан, біз тырысуымыз керек.
Балалар, қуыршақтарды құтқарамыз ба?
Олай болса, бастайық.
1-тапсырма. <<Кім жаңылыспайды>> ойыны.
1-ден 10-ға дейін тура санау және кері санау.
1,2,3,4, одан кейін бес дейміз
6,7,8,9. Санап толық бітпейміз.
Тура санау: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Оннан қайта кері санап бірге дейін жетеміз
Жарайсыңдар, балалар. Аю бір қуыршақты босатты.
Сергіту сәті. Аспанға қарап ай көрдік,
Төменге қарап жер көрдік.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
2-тапсырма. <<Жұмбақ - сурет>> ойыны.
<<Жұмбақ суретте>>, бүгінгі мақал жасырылған соны тауып алындар.
(бірінші қатарда: 1- сурет. Адамның суреті және 2 - сурет. Матадан пішкен киімнің суреті;
Екінші қатарда: 1- сурет. Ағаш және 2-сурет . Түрлі түсті жапырақтар.
Дұрыс. Адам көркі - шүберек, ағаш көрк і- жапырақ.
(Аю бір қуыршақты босатады)
3-тапсырманы орындайық. <<Кірпіш>> ойыны.
(Бұл ойынға үш бала тақтаға шығады.)
Мен сендерге бірнеше сөздерді орысша айтамын, сендер ол сөздің қазақша аудармасын айтасындар.
Бастайық. (10 сөз өткен тақырыптардан)
(Мысалы: дедушка, семья, ножницы, ручка, синий, петух, узор, иголка, учитель, певица, строитель, дом, школа)
Өте жақсы. Аю тағы бір қуыршақты босатты.
Келесі, 4-тапсырманы орындайық.
<<Киім мен аяқ киімдері>> ойыны.
(1-сурет. <<Қысқы және жазғы киімдер суреті>>; 2-сурет. <<Қазақ халқының ұлттық киімдері>>.)
Суреттер бойынша киімдері атап шық.
Бәрекелді балалар, бұл тапсырманы жақсы орындап шықтық. Сол үшін аю тағы бір қуыршақты босатты.
Сергіту сәті: Топ-топ, топ-топ басайық,
Жалаудан күн жасайық!
Жаса, жаса, алтын күн,
Жаса , жаса, жарқын күн!
Өте жақсы балалар. Келесі 5-ші тапсырманы орындайық. <<Кім тапқыр>> ойыны.
Бұл ойында біз дүкеншілерге көмектесуіміз керек. Бір дүкенші <<Киімдер дүкенінен>>, ал екінші дүкенші <<Аяқ киім>> дүкенінен. Олардың киімдері араласып кетіпті. Біз әр дүкеннің затын орнына орналастыруымыз керек.
Ол үшін бір бала орталарыңнан шығып, тапсырманы бұлжытпай орындау тиіс.
Жарайсыңдар, балалар! Аю тағы бір қуыршақты босатты.
Келесі тапсырманы тездетіп орындайық. Соңғы қуыршағымыз жалғыз қорықып қалар.
6 - тапсырма. <<Суретші>> ойыны. Тақияның суретін бояу.
(Балалардың ішінен кімде-кім тез орындап шықса ондай балаларға слаид тапсырмаларын ұсынуға болады интерактив тақтаның қасында)
Мысалы мынандай:
1 слайд
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Сонымен біз, соңғы қуыршаққа көмектестік.
Жарайсыңдар. Бәрің де.
Үлкен аю қорқатын болады сендерден. Себебі, сендер өте ақылды, білімді, тиянақты балаларсындар.
Бүгін сабақта, өте жақсы жұмыс істедіңдер. Сол үшін, барлықтарыңа, үлкен <<Күннің>> суретін беремін. Сендерде осы күн сияқты әрдайым жарқырап жүріңдер.
Соңғы сергіту сәтінде балалар <<Қара жорға биін билейді>>.
Келген қонақтарды да ортаға шақырамыз.
Назарларыңызға рахмет ! Сау болыңыздар!
Солтүстік Қазақстан облысы
Аққайың ауданындағы
Астрахан орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиет мұғалімі
Қазақ тілі
(Мектепалды тобына арналған сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Киім және аяқ киім
Мақсаты: Өткен тақырыппен байланыстырып, меңгерген білімін қайталау. Киімдерді дұрыс айтуға қалыптастыру.
Білімділік:
1. Киім тақырыбы төңірегінде сөйлей білуге үйрету. Киім туралы білімдерін кеңейту
2. Осы тақырып бойынша өтетін сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде дұрыс қолдана білуге машықтандыру.
Тәрбиелік:
1. Әдемі, таза киіну әдеттерін қалыптастыру мақсатында тәрбиелік әңгімелер жүргізу.
2. Қазақ тілінге қызығушылыққа баулу.
Дамытушылық:
1. Сөздік қорды молайту арқылы тілдесім әрекетіне жетелеу.
2. Білетін сөздерді бекіту, күнделікті сөйлесуде қолдана білу.
3. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстарды (ә,ө,ү,ұ,қ,ғ,і,ң,һ) дұрыс айтуға жаттықтыру.
Сөздік жұмысы: көйлек, жейде, шалбар, бәтеңке, етік, мәсі, құлақшын, тымақ, қолғап, тон, шәлі, орамал, қамзол, сәукеле, бөрік, күртеше.
Көрнекіліктер: үлестірме карточкалар, сандық, киім түрлерінің суреттері, слаидтар, қуыршақтар, косымша материалдар.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу, түсіндіру, көрсету, бекіту, ойын-жаттығулар орындату.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа,
Сәлемдесу кіреді,
Ата-дәстүр салтына.
3. Балаларды түгендеу.
ІІ. Жаңа сабақ
Кіріспе сөз.
- Бүгінгі сабағымыз бастан аяғына дейін <<Қуыршақтарды құтқару>> ойынына арналады. Жаймашуақ ашық күнде қуыршақтар қыдырып жүргенде, оларды үлкен аю ұрлап әкетеді.
(қуыршақтарды садықтын ішіне жасыру)
Енді, біз қуыршақтарға көмектесейік.
Үлкен аю болды қауіпті,
Әкетіп жүр қуыршақтарды.
Үлкен аю бізге қобдишаны беріп жіберіпті.
Ішінде хат бар, хаттың саны неше қуыршақ болса, сонша тапсырмасы бар екен.
(Балаларға қобдишаның ішінен тапсырманы алып шығып, оқу)
Егер, осы тапсырмаларды орындасақ, ол қуыршақтарды бір- бірдеп жемей қоя береді.
Ал орындай алмасақ, қуыршақтарды жеп қояды. Сондықтан, біз тырысуымыз керек.
Балалар, қуыршақтарды құтқарамыз ба?
Олай болса, бастайық.
1-тапсырма. <<Кім жаңылыспайды>> ойыны.
1-ден 10-ға дейін тура санау және кері санау.
1,2,3,4, одан кейін бес дейміз
6,7,8,9. Санап толық бітпейміз.
Тура санау: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Оннан қайта кері санап бірге дейін жетеміз
Жарайсыңдар, балалар. Аю бір қуыршақты босатты.
Сергіту сәті. Аспанға қарап ай көрдік,
Төменге қарап жер көрдік.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
2-тапсырма. <<Жұмбақ - сурет>> ойыны.
<<Жұмбақ суретте>>, бүгінгі мақал жасырылған соны тауып алындар.
(бірінші қатарда: 1- сурет. Адамның суреті және 2 - сурет. Матадан пішкен киімнің суреті;
Екінші қатарда: 1- сурет. Ағаш және 2-сурет . Түрлі түсті жапырақтар.
Дұрыс. Адам көркі - шүберек, ағаш көрк і- жапырақ.
(Аю бір қуыршақты босатады)
3-тапсырманы орындайық. <<Кірпіш>> ойыны.
(Бұл ойынға үш бала тақтаға шығады.)
Мен сендерге бірнеше сөздерді орысша айтамын, сендер ол сөздің қазақша аудармасын айтасындар.
Бастайық. (10 сөз өткен тақырыптардан)
(Мысалы: дедушка, семья, ножницы, ручка, синий, петух, узор, иголка, учитель, певица, строитель, дом, школа)
Өте жақсы. Аю тағы бір қуыршақты босатты.
Келесі, 4-тапсырманы орындайық.
<<Киім мен аяқ киімдері>> ойыны.
(1-сурет. <<Қысқы және жазғы киімдер суреті>>; 2-сурет. <<Қазақ халқының ұлттық киімдері>>.)
Суреттер бойынша киімдері атап шық.
Бәрекелді балалар, бұл тапсырманы жақсы орындап шықтық. Сол үшін аю тағы бір қуыршақты босатты.
Сергіту сәті: Топ-топ, топ-топ басайық,
Жалаудан күн жасайық!
Жаса, жаса, алтын күн,
Жаса , жаса, жарқын күн!
Өте жақсы балалар. Келесі 5-ші тапсырманы орындайық. <<Кім тапқыр>> ойыны.
Бұл ойында біз дүкеншілерге көмектесуіміз керек. Бір дүкенші <<Киімдер дүкенінен>>, ал екінші дүкенші <<Аяқ киім>> дүкенінен. Олардың киімдері араласып кетіпті. Біз әр дүкеннің затын орнына орналастыруымыз керек.
Ол үшін бір бала орталарыңнан шығып, тапсырманы бұлжытпай орындау тиіс.
Жарайсыңдар, балалар! Аю тағы бір қуыршақты босатты.
Келесі тапсырманы тездетіп орындайық. Соңғы қуыршағымыз жалғыз қорықып қалар.
6 - тапсырма. <<Суретші>> ойыны. Тақияның суретін бояу.
(Балалардың ішінен кімде-кім тез орындап шықса ондай балаларға слаид тапсырмаларын ұсынуға болады интерактив тақтаның қасында)
Мысалы мынандай:
1 слайд
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Сонымен біз, соңғы қуыршаққа көмектестік.
Жарайсыңдар. Бәрің де.
Үлкен аю қорқатын болады сендерден. Себебі, сендер өте ақылды, білімді, тиянақты балаларсындар.
Бүгін сабақта, өте жақсы жұмыс істедіңдер. Сол үшін, барлықтарыңа, үлкен <<Күннің>> суретін беремін. Сендерде осы күн сияқты әрдайым жарқырап жүріңдер.
Соңғы сергіту сәтінде балалар <<Қара жорға биін билейді>>.
Келген қонақтарды да ортаға шақырамыз.
Назарларыңызға рахмет ! Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz