Топпен бағалау. Сабақтың түрі

Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Златогорская орта мектебінің
тарих және география пәнінің
мұғалімі Рай Майгүл
Сабақтың тақырыбы: Астана-Қазақстанның жаңа астанасы
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту. Сабақтың мақсаты: Қазіргі елорда Астана қаласының тарихы туралы білім алады. Қазақ астаналарының ауысуы жайында, бүгінгі Қазақстанның даму барысы жайында түсінік алады.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, маркер, бағалау парағы, кеспе қағаздар.
Күтілетін нәтиже: Астана қаласының тарихы туралы біледі. Қазақ астаналарының ауысуы сипаттай алады.
Сабақтың барысы:
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал тудыру.
Астана қаласының картасын қию арқылы топқа бөлу.
Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.
Картаны құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
«Аквариум»
Диалог

«Иә» немесе «Жоқ»
Кеспе қағаздар беру.
Бармақ пен бағалау.
“V”
Білемін
“+”
Жаңа мәлімет
“-”
Білмей-мін
“?”
Сұрақ туды
Сабақтың тақырыбы : Қазақстан Республикасының рәміздер.
Сынып: 5 «А»
Сабақтың мақсаты : Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді.
Күтілетін нәтиже :
- Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық білді.
- Рәміздердің элементтерін ажырата білді.
- Оқушылар рәміздерді құрметтеуді үйренді
- Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, флипчарт, фломастер, желім, суреттер, қима қағаз, маркер, қарындаш, өшіргіш, слайд, кесте, бағалау парағы.
Блум
таксономиясы
- Оқушыларды түгендеп, амандасамын. Сабаққа дайындығын тексеремін.
Сергіту сәті
«Қара жорға» биі.
Топқа бөлу :
-Топқа гүл және жемістердің суретімен жасалынған қағаздарды беру арқылы екі топқа бөлемін.
- Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.
Презентациядан қарап тұрып, іс-қимылын қайталайды.
Екі топ болып оқушылар ұйымдасады, топ ережесін оқиды.
(Гүл және жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. )
«Миға шабуыл». АКТ
- КСРО қашан өмір сүруін тоқтатты?
- Н. Ә. Назарбаев қай жылы, қай жерде дүниеге келді?
- Қазақстанның тұңғыш Конституциясы қашан қабылданды?
- Қазіргі қолданыстағы Конституция қашан қабылданды?
- Жетпіс жыл бойы өмір сүрген КСРО неліктен ыдырады деп ойлайсың?
смайлик,
«Қар көшкіні ойыны»
Флипчартта суреттер көресете отырып тақырыпты ашуға суреттер беріледі.
Бармақ пен бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz