Топпен бағалау. Сабақтың түрі

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Златогорская орта мектебінің

тарих және география пәнінің

мұғалімі Рай Майгүл

Сабақтың тақырыбы: Астана-Қазақстанның жаңа астанасы

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту. Сабақтың мақсаты: Қазіргі елорда Астана қаласының тарихы туралы білім алады. Қазақ астаналарының ауысуы жайында, бүгінгі Қазақстанның даму барысы жайында түсінік алады.

Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, маркер, бағалау парағы, кеспе қағаздар.

Күтілетін нәтиже: Астана қаласының тарихы туралы біледі. Қазақ астаналарының ауысуы сипаттай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері
Уақыт
Әдіс- тәсілі
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушыныің іс -әрекеті
Бағалау
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 3 минут
Әдіс- тәсілі: Маймыл ойыны.
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал тудыру.

Астана қаласының картасын қию арқылы топқа бөлу.

Оқушыныің іс -әрекеті:

Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.

Картаны құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

C:\Users\User\Pictures\untitled.png C:\Users\User\Pictures\untitled.png

Бағалау:
Сабақтың кезеңдері: Үй тапсырма-сын тексеру.
Уақыт: 5 минут
Әдіс- тәсілі:

«Аквариум»

Диалог

Мұғалімнің іс -әрекеті: Үй тапсырмасын пысықтауда «Аквариум» әдісі арқылы тексеріледі.
Оқушыныің іс -әрекеті: Бірінші топ жауап береді. Екінші, үшінші топтар сұрақ қояды. Төртінші топ бақылайды. Орындары ауысады.
Бағалау: «Бағдаршам»
Сабақтың кезеңдері: Мағынаны ажырату:
Уақыт: 20 минут
Әдіс- тәсілі: Елшілер
Мұғалімнің іс -әрекеті: Астана-Қазақстанның жаңа астанасы тақырыбына «Елшілер» әдісін қолдану арқылы сабақты аша түсеміз.
Оқушыныің іс -әрекеті: Әр топтан бір оқушы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді.
Бағалау: Топпен бағалау C:\Users\User\Pictures\untitled.png
Сабақтың кезеңдері: Ой -толғаныс
Уақыт: 5 минут
Әдіс- тәсілі: Сұрақ-жауап
Мұғалімнің іс -әрекеті:

«Иә» немесе «Жоқ»

Кеспе қағаздар беру.

Оқушыныің іс -әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау: БҰҰ-ға кіретін мемлекеттің арасында Қазақстан жер көлемі бойынша 9 орын алады
Қазақстанның жер көлемі 2 млн. 724, 9 мың шаршы шақырым
Қазақстан Азия аумағының 6, 1 %-ына тең келетін мемлекет
Қазақстан халқының саны жөнінен әлемде 71-ші орында тұр
Қазақстанда 84 қала, 200 кент бар
Қазақстанда 130-дан астам ұлт өкілдері тұрады
Бүкіл әлемдегі қазақтардың саны 12 млн. -ды құрайды
Түркі тілдес халықтардың расында қазақтар саны жағынан төртінші орында
Шетелде тұратын қандастарымыздың саны 5, 5 млн. адамды құрайды
Қазақстан әлемнің 145 мемлекетімен сауда-саттық жүргізеді
Қазақстан минералдық қоры жағынан әлемде 6-шы орында тұр

Бармақ пен бағалау.

MSOfficePNG(8)

Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Сабақтың кезеңдері: Қорытындылау.
Уақыт: 5 минут
Әдіс- тәсілі: Мнемоника
Мұғалімнің іс -әрекеті: Мнемоника әдісі. Оқулықтан бір рет қарап шығуды ұсынамын.
Оқушыныің іс -әрекеті: Оқулықты жауып кезекпен бүгінгі сабақтағы даталар мен жаңа сөздерді толық анықтама беріп айтады.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Сабақтың кезеңдері: Үй тапсырмасы:
Уақыт: 2 минут
Әдіс- тәсілі: АКТ
Мұғалімнің іс -әрекеті: Хронологиялық кесте.
Оқушыныің іс -әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау: Тарихи уақыт
Тарихи оқиға
1920-1924 жылдар
1924-1928 жылдар
1928-1998 жылдар
1998жылдан бастап
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Сабақтың кезеңдері: Рефлексия:
Уақыт: 5 минут
Әдіс- тәсілі: Инсерт әдісі яғни түртіп алу.
Мұғалімнің іс -әрекеті:
:
:
:
:
Оқушыныің іс -әрекеті:

“V”

Білемін

Бағалау:

“+”

Жаңа мәлімет

“-”

Білмей-мін

“?”

Сұрақ туды

Оқушылар кестені толтырады.
Жиынтық баға
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Уақыт:
Әдіс- тәсілі:
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Сабақтың тақырыбы : Қазақстан Республикасының рәміздер.

Сынып: 5 «А»

Сабақтың мақсаты : Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді.

Күтілетін нәтиже :

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық білді.

- Рәміздердің элементтерін ажырата білді.

- Оқушылар рәміздерді құрметтеуді үйренді

- Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, флипчарт, фломастер, желім, суреттер, қима қағаз, маркер, қарындаш, өшіргіш, слайд, кесте, бағалау парағы.

Блум

таксономиясы

Сабақ-тың барысы
Уақыт
Оқып үйренудің мақсаты
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Бағалау
Блумтаксономиясы:
Сабақ-тың барысы: Ұйымдас-тыру кезеңі
Уақыт: 3мин
Оқып үйренудің мақсаты: Оқушылардың топта сабаққа белсенді қатысып, ой- өрістерін дамытып, тақырыпқа қызығушылықтарын арттыру.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

- Оқушыларды түгендеп, амандасамын. Сабаққа дайындығын тексеремін.

Сергіту сәті

«Қара жорға» биі.

Топқа бөлу :

-Топқа гүл және жемістердің суретімен жасалынған қағаздарды беру арқылы екі топқа бөлемін.

Оқушының іс -әрекеті:

- Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.

Презентациядан қарап тұрып, іс-қимылын қайталайды.

Екі топ болып оқушылар ұйымдасады, топ ережесін оқиды.

(Гүл және жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. ) C:\Users\User\Pictures\untitled.png

Бағалау: Бағалау парағы, бағалау критерий-лерін таныстыру.
Блумтаксономиясы: Білу
Сабақ-тың барысы: Үй жұмы-сын тексеру
Уақыт: 3 мин
Оқып үйренудің мақсаты: Оқушылардың өздігінен жұмыс жасау деңгейін тексеру.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

«Миға шабуыл». АКТ

  1. КСРО қашан өмір сүруін тоқтатты?
  2. Н. Ә. Назарбаев қай жылы, қай жерде дүниеге келді?
  3. Қазақстанның тұңғыш Конституциясы қашан қабылданды?
  4. Қазіргі қолданыстағы Конституция қашан қабылданды?
  5. Жетпіс жыл бойы өмір сүрген КСРО неліктен ыдырады деп ойлайсың?
Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар сұраққа қол көтеру арқылы жауап береді.
Бағалау:

смайлик,

http://baq.kz/foto/d8cad846bad9183e06b46b32d23a7d70.png

Урам

Блумтаксономиясы: Білу
Сабақ-тың барысы: Жаңа материал игеру
Уақыт: 5мин
Оқып үйренудің мақсаты: ҚР мемлекеттік рәміздермен таныстыру.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

«Қар көшкіні ойыны»

Флипчартта суреттер көресете отырып тақырыпты ашуға суреттер беріледі.

Оқушының іс -әрекеті: Флипчартта суреттер көре отырып тақырыпты ашады.
Бағалау:

Бармақ пен бағалау.

MSOfficePNG(8)

Блумтаксономиясы: Түсіну
Сабақ-тың барысы:
Уақыт: 12 минут
Оқып үйренудің мақсаты: Тақырыптың маңызын ашу, түсіну, оны басқа топтарға түсіндіру.
Мұғалімнің іс- әрекеті: Мемлекеттік рәміздерге постер жасату.
Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау арқылы постер салады және өз жұмыстарын жинақтап қорғайды. Оқушылардың жеке

Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Сипаттау мәтіні
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Өзін-өзі презентациялау
Оқушыларды топқа бөлу
Ең үздік менеджер. 8 сынып
Тригонометриялық функциялардағы келтіру формулаларына есептер шығару
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.қазбалар туралы
Оқушылар топта
Ньютон биномы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz