Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Сабақтың тақырыбы:Рационал сандарды бөлу және көбейту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Таңбалары әр түрлі және таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін табуды үйрету.
Дамытушылық:Оқушылардың есте сақтау, танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту, есептерді қатесіз шығара білуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Алғырлыққа, тапқырлыққа, білімділікке, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Ашық сабақ
Сабақтың типі: Бекіту сабағы.
Сабақтың құрал-жабдығы: Тақта, бор, карточка, топшамалар, слайд, интерактивті тақта. т.б.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топпен жұмыс.
Сабақтың өткізілу жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Оқушылардың топпен жұмыс жасауы.
4. Үй тапсырмасын беру және сабақты қортындылау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сергіту кезеңі (бой жазу биі)
Сынып бөлмесінің сабаққа дайындығы. Оқушылардың сабаққа дайындығы.
Оқушыларды 2-топқа бөлу, әр топқа атын беру. 1топ - алғырлар. 2- білімділер.
ІІ. Үй тапсырмасы тексеру: Сөзжұмбақ шешу
- Рационал сандар деп?
- Рационал сандарды көбейту деп?
- Рационал сандарды бөлу деп?
- Рационал сандардың таңбаларының берілуі?
1.Оң сандар мен теріс сандар бір- біріне ......-қарсы.(қарама)
2.Картадағы кескін ұзындығының жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы .............(масштаб)
3.Екі қатынастың теңдігі .............(пропорция)
4. Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын кесінді... (диаметр)
5.Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан бірлік кесінді есебімен алынған қашықтық........... (модуль)
6.Күнделікті өмірде қолданылатын сандар......(натурал)
7.Екі санның бөліндісі сол сандардың .......(қатынасы)
8. Қарама - қарсы сандардың 0 - ге көбейтіндісі нешеге тең ? (нөлге)
ІІІ. Топпен жұмыс. Есептер шығарту.
1. Рационал сандарды көбейтіндер: ( Әр топқа бөлек есептер беріледі, әр есеп 1 алмаға бағаланады)
-15·(-6)= 90 -27·0=0 11·(-0.5)=-5,5 -0.3·(-40)= 12
-93,84:(-3,4)=27,4 -3 *(-6)=18 -1 :19 =-19 -3,2:2,5 = -1,28
-12·(-7)= 84 -0.8·6=-4,8 -100·0.81=-81 -100·(-1)= 100
2. Екі топқа бірдей есеп беріледі (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
Қызыл белгідегі есеп: 0; 1; 65,7/8.
Көк белгідегі есеп: 0; (3/4); 0,99.
3.Өрнектің мәнін табу (әр есеп 1 алма)
3,26х мұндағы х = -10, х = 100 мұндағы х = 7, х= - 49
3,26 * (-10) = -32,6 3,26 * 100 = 326 (2; -14)
4. Тест тапсырмасын орындайық. 1. С 2. В 3. А 4. В
5. Логикалық есептерді шешейік (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
- 1-ден 100-ге дейінгі сандарда 7 саны неше рет кездеседі?(19 рет)
- Бір әкеден <<Неше балаң бар?>> деп сұраған екен. Ол: <<Төрт ұлым бар, (5)әрқайсының туған әпкелері бар>> деп жауап беріпті. Әкейдің неше баласы бар?
- Төмендегі кестедегі бүкіл сандардың қосындысын тап (яғни оларды қосамыз 7+3+4+...).
7346289128643755827319915546826491
8273199155468264917346289128643755
2864375582731973462891915546826491
6491734637558273289128641991554682
9128643755827319915546826491734628
5564375582731991468264917346289128
Жауабы:Бірінші жұптың қосындысы - 10, екіншісінікі де. Бұлбасқатырғыштың қарапайым екендігін ескере отырып, барлық жұптар қосындысы 10 болады деп жорамалдауға болады. Біржолда 17 жұп бар, 17*6=102 жұп, сонда 102*10=1020
ІV. Қорытынды.Қай топта алма саны көп болса, сол топ жеңімпаз болады және белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
Үй тапсырмасы беру: топшамалардан есептер шығару, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Таңбалары әр түрлі және таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін табуды үйрету.
Дамытушылық:Оқушылардың есте сақтау, танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту, есептерді қатесіз шығара білуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Алғырлыққа, тапқырлыққа, білімділікке, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Ашық сабақ
Сабақтың типі: Бекіту сабағы.
Сабақтың құрал-жабдығы: Тақта, бор, карточка, топшамалар, слайд, интерактивті тақта. т.б.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топпен жұмыс.
Сабақтың өткізілу жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Оқушылардың топпен жұмыс жасауы.
4. Үй тапсырмасын беру және сабақты қортындылау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сергіту кезеңі (бой жазу биі)
Сынып бөлмесінің сабаққа дайындығы. Оқушылардың сабаққа дайындығы.
Оқушыларды 2-топқа бөлу, әр топқа атын беру. 1топ - алғырлар. 2- білімділер.
ІІ. Үй тапсырмасы тексеру: Сөзжұмбақ шешу
- Рационал сандар деп?
- Рационал сандарды көбейту деп?
- Рационал сандарды бөлу деп?
- Рационал сандардың таңбаларының берілуі?
1.Оң сандар мен теріс сандар бір- біріне ......-қарсы.(қарама)
2.Картадағы кескін ұзындығының жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы .............(масштаб)
3.Екі қатынастың теңдігі .............(пропорция)
4. Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын кесінді... (диаметр)
5.Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан бірлік кесінді есебімен алынған қашықтық........... (модуль)
6.Күнделікті өмірде қолданылатын сандар......(натурал)
7.Екі санның бөліндісі сол сандардың .......(қатынасы)
8. Қарама - қарсы сандардың 0 - ге көбейтіндісі нешеге тең ? (нөлге)
ІІІ. Топпен жұмыс. Есептер шығарту.
1. Рационал сандарды көбейтіндер: ( Әр топқа бөлек есептер беріледі, әр есеп 1 алмаға бағаланады)
-15·(-6)= 90 -27·0=0 11·(-0.5)=-5,5 -0.3·(-40)= 12
-93,84:(-3,4)=27,4 -3 *(-6)=18 -1 :19 =-19 -3,2:2,5 = -1,28
-12·(-7)= 84 -0.8·6=-4,8 -100·0.81=-81 -100·(-1)= 100
2. Екі топқа бірдей есеп беріледі (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
Қызыл белгідегі есеп: 0; 1; 65,7/8.
Көк белгідегі есеп: 0; (3/4); 0,99.
3.Өрнектің мәнін табу (әр есеп 1 алма)
3,26х мұндағы х = -10, х = 100 мұндағы х = 7, х= - 49
3,26 * (-10) = -32,6 3,26 * 100 = 326 (2; -14)
4. Тест тапсырмасын орындайық. 1. С 2. В 3. А 4. В
5. Логикалық есептерді шешейік (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
- 1-ден 100-ге дейінгі сандарда 7 саны неше рет кездеседі?(19 рет)
- Бір әкеден <<Неше балаң бар?>> деп сұраған екен. Ол: <<Төрт ұлым бар, (5)әрқайсының туған әпкелері бар>> деп жауап беріпті. Әкейдің неше баласы бар?
- Төмендегі кестедегі бүкіл сандардың қосындысын тап (яғни оларды қосамыз 7+3+4+...).
7346289128643755827319915546826491
8273199155468264917346289128643755
2864375582731973462891915546826491
6491734637558273289128641991554682
9128643755827319915546826491734628
5564375582731991468264917346289128
Жауабы:Бірінші жұптың қосындысы - 10, екіншісінікі де. Бұлбасқатырғыштың қарапайым екендігін ескере отырып, барлық жұптар қосындысы 10 болады деп жорамалдауға болады. Біржолда 17 жұп бар, 17*6=102 жұп, сонда 102*10=1020
ІV. Қорытынды.Қай топта алма саны көп болса, сол топ жеңімпаз болады және белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
Үй тапсырмасы беру: топшамалардан есептер шығару, деңгейлік тапсырмалар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz