Рационал сандардың таңбаларының берілуі

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу және көбейту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Таңбалары әр түрлі және таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісін табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау, танымдық, ойлау қабілеттерін дамыту, есептерді қатесіз шығара білуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Алғырлыққа, тапқырлыққа, білімділікке, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың типі : Бекіту сабағы.
Сабақтың құрал-жабдығы : Тақта, бор, карточка, топшамалар, слайд, интерактивті тақта. т. б.
Сабақтың әдіс-тәсілдері : Топпен жұмыс.
Сабақтың өткізілу жоспары:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Үй тапсырмасын тексеру.
- Оқушылардың топпен жұмыс жасауы.
- Үй тапсырмасын беру және сабақты қортындылау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сергіту кезеңі (бой жазу биі)
Сынып бөлмесінің сабаққа дайындығы. Оқушылардың сабаққа дайындығы.
Оқушыларды 2-топқа бөлу, әр топқа атын беру. 1топ - алғырлар. 2- білімділер.
ІІ. Үй тапсырмасы тексеру: Сөзжұмбақ шешу
- Рационал сандар деп?
- Рационал сандарды көбейту деп?
- Рационал сандарды бөлу деп?
- Рационал сандардың таңбаларының берілуі?
1. Оң сандар мен теріс сандар бір- біріне . . . -қарсы. (қарама)
2. Картадағы кескін ұзындығының жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы . . . (масштаб)
3. Екі қатынастың теңдігі . . . (пропорция)
4. Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын кесінді . . . (диаметр)
5. Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан бірлік кесінді есебімен алынған қашықтық . . . (модуль)
6. Күнделікті өмірде қолданылатын сандар . . . (натурал)
7. Екі санның бөліндісі сол сандардың . . . (қатынасы)
8. Қарама -қарсы сандардың 0 - ге көбейтіндісі нешеге тең ? (нөлге)
ІІІ. Топпен жұмыс. Есептер шығарту.
- Рационал сандарды көбейтіндер: ( Әр топқа бөлек есептер беріледі, әр есеп 1 алмаға бағаланады)
-15·(-6) = 90 -27·0=0 11·(-0. 5) =-5, 5 -0. 3·(-40) = 12
-93, 84:(-3, 4) =27, 4 -3 *(-6) =18 -1 :19 =-19 -3, 2:2, 5 = -1, 28
-12·(-7) = 84 -0. 8·6=-4, 8 -100·0. 81=-81 -100·(-1) = 100
2. Екі топқа бірдей есеп беріледі (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
Қызыл белгідегі есеп: 0; 1; 65, 7/8.
Көк белгідегі есеп: 0; ¾; 0, 99.
3. Өрнектің мәнін табу (әр есеп 1 алма)
3, 26х мұндағы х = -10, х = 100 мұндағы х = 7, х= - 49
3, 26 * (-10) = -32, 6 3, 26 * 100 = 326 (2; -14)
4. Тест тапсырмасын орындайық. 1. С 2. В 3. А 4. В
5. Логикалық есептерді шешейік (Әр есеп 2 алмаға бағаланады)
- 1-ден 100-ге дейінгі сандарда 7 саны неше рет кездеседі?(19 рет)
- Бір әкеден «Неше балаң бар?» деп сұраған екен. Ол: «Төрт ұлым бар, (5) әрқайсының туған әпкелері бар» деп жауап беріпті. Әкейдің неше баласы бар?
- Төмендегі кестедегі бүкіл сандардың қосындысын тап (яғни оларды қосамыз 7+3+4+ . . . ) .
Жауабы:Бірінші жұптың қосындысы - 10, екіншісінікі де. Бұлбасқатырғыштың қарапайым екендігін ескере отырып, барлық жұптар қосындысы 10 болады деп жорамалдауға болады. Біржолда 17 жұп бар, 17*6=102 жұп, сонда 102*10=1020
ІV. Қорытынды. Қай топта алма саны көп болса, сол топ жеңімпаз болады және белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
Үй тапсырмасы беру: топшамалардан есептер шығару, деңгейлік тапсырмалар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz