Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ұшат сұрақ

Мұғалімнің аты-жөні
Нигметова Самал Әділбайқызы
Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі
8. 04. 2014 жыл
6-сынып
2-сабақ
Қазақ әдебиеті
Сабақтың атауы
Ахмет қамқорлығы ( Мұхтар Мағауин <<Бір атаның балалары>>)
Сілтеме
Әдебиет теориясы, <<Бір атаның балалары>> повесі
Жалпы мақсаты
А
В
С

<<Бір атаның балалары>> шығармасының мазмұнын меңгертумен шектелмей, оқушыны образды талдау арқылы кейіпкердің ішкі жан дүниесін, сөзім сырларын ұғына білуге баулу.

Сұхбаттасу мәдениетін қалыптастыру, ортақ пікір, тиянақты тұжырымдама жасауға баулу, оқушыларды адамгершілік, қайырымдылық, бірлік, достық, бауырластық рухына тәрбиелеу.

Оқушылардың өз бетінше ізденіспен топта жұмыс істеу қабілеттерін дамыту, басқалардың пікірін тыңдау, өз көзқарасын дәлелдеп қорғай білу дағдыларын арттыру
Күтілетін нәтиже
А
В
С

Әр оқушы кейіпкерлерге сын тұрғысынан баға беріп, зерттеу жүргізеді,өз ой-пікірін білдіре алады.
Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан-жақты талдап, олардың ара қатынасын анықтайды
Шағын топта бірлесе ынтымақпен жұмыс атқарады, бірге қорытынды жасайды.
Негізгі идеялар
-оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру -тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру
Оқыту әдістері

1. Ұшатын сұрақтар
2. Өзім үшін жазу стратегиясы
3. Кластер
4. Үш қадамнан тұратын сұхбат
5. Еркін жауап
6. Семантикалық кесте
7. Топтастыру стратегиясы
8. Рөлдік ойын
9.Ыстық орындық
10. Бағалау
Модульдер: АКТ
Бағалау
Сыни тұрғыдан ойлау
Көшбасшылық
Оқытудың жаңа әдістері
Жас ерекшелік
Дарынды, талантты оқушымен жұмыс
Тапсырмалар
Кейіпкерлердің портреттерін табу, мінездеме беру, постер қорғау
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Ортаға шығарып тілек айтқызу

<<Өзім үшін жазу>> стратегиясы

Кластер әдісі

<<Үш қадамнан тұратын сұхбат>>

Рөлдік ойын

Топтастыру

<<Ыстық орындық >>

Бағалау
Уақыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті

2 минут

7минут

5минут

1минут

8 минут

1минут

10минут

5минут

5минут

1минут

I Ұйымдастыру
1) Шаттық шеңбері
2) Топқа бөлу.
ІІ Қызығушылығын ояту Үй тапсырмасын сұрау
<<Біз соғысқа қарсымыз>> эсселерін оқыту

<<Ұшатын сұрақтар>>

III Мағынаны тану

Жаңа сабақты меңгерту.

Портрет
Кейіпкер
Қара галифе шалбар, әскери гимнастеркалы жігіт

Көзі сығырайған жалпақ бет, тақыр бас қара

Сары үрпек балапандай, шашы сап-сары

Сеңсең тымағын құлағын қайырып, бір жақ шекесіне қисайта киген

Тұнық көзі көкпеңбек, кірпігі мен қасы ақшыл сары

Сол аяғына көнетоз саптама етік киген, сырма күртелі қара мұрт

Кішкентай қара шал

Ахмет

Зекен

Дәуренбек

1.Ітоп ІІ топқа сұрақ қояды, ІІІ топ бақылап, толықтырады.
2. ІІ топ ІІІ топқа сұрақ қояды, І топ толықтырады.
3. ІІІ топ І топқа сұрақ қояды,ІІтоп толықтырады

Сергіту сәті

І топ. Ахметтің таңдауы
ІІ топ. Зекен мен қонақ бала
ІІІ топ. Дәуренбектің дауы

Кейіпкерге мінездеме беру

Зекен
Ахмет

Дәуренбек

ІІІ Ой толғаныс
Ортаға талантты оқушыны шығару
IV Қорытындылау
Зигфридтің Зекен болып қалыптасуы
Ахмет қамқорлығы
V Үйге тапсырма беру
<<Зекеннің Ахметке алғысы>> ойтолғау жазу. Кері байланыс Сабақ барысында оқушының жауаптарын, атқарған жұмысын мадақтап формативті бағалау
Бағалау парақшасы (топ басшысы)

эссе
Ұшатын сұрақтар
Кест. Жұм
Үш қадам сұхбат
көрініс
топтастыру
Ыстық орындық
Ұпай саны
Жинт. баға
1

2

3

4

5

6

7

8

Өзін-өзі бағалау парағы

0 ұпай
1ұпай
2ұпай
3ұпай
Эссе

Ұшат сұрақ.

Кест. Жұм.

Үш қад. сұ

көрініс

Топ-у

Ыст.ор

Оқушылар өздеріне ұнаған кәмпиттерді алады. Кәмпит түрлеріне қарай 3 топқа бөлінеді.

Жазып келген эсселерін оқиды. Ұшақ қанатындағы сұраққа жауап береді.

.Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Топ болып кейіпкерлер портретін талқылап, бір-бірінікін толықтырып топ басшысы қорғайды.

Шығарма мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, шығарманың басты кейіпкерлерінің кім екендігін және олардың арасында қандай байланыс барын ашады.

Ітоп Ахмет туралы сұрақ қояды, оған ІІтоп жауап береді. Ал ІІІ топ тыңдап толықтырады. Осылай ІІ топ Зекен туралы, ІІІтоп Дәуренбек туралы сұрақтар қойып жалғастырады.

Оқушылар өз түсініктері бойынша бөлінген тақырыпта көрініс көрсетеді. Кейіпкер бейнесін ашуға тырысады.
Өз топтарына берілген тапсырма бойынша топта талқылап, кейіпкерлерге мінездеме береді, ойларын постерге түсіреді, қорғайды.

А оқушыға сынып оқушылары әр топтан өздерін қызықтыратын 3сұрақтан қойып, оған жауап алады.
Зекеннің жақсы азамат болып қалыптасуына ықпал еткен Ахмет қамқорлығы екені жөнінде пікірлерін айтады.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі

Топтар бірін-бірі және топ басшылары бағалайды

Оқушылар өзін-өзі бағалайды

Сабақтың жабдықтары
Мультимедиялық проектор,А- 3-4қағаз, түсті маркерлер, қарындаш,
стикерлер, флипчарт, смайликтер
Келесі тапсырмалар
Өмірде Ахмет сынды азаматтар мен Зигфрид сынды балалар бар ма? деген сұраққа қазіргі өмірден мысалдар іздеу
Келесі оқу
Шетелдердеги казак балаларынын тагдыры
Сабақты талдау
1.Шағын топтардың, жұптарда берілген тапсырмаларды уақытында орындау жауапкершілігі.
2.Не білгені,не үйренгені және не түйгені туралы.
3.Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге, өз бетімен оқуға қатысуы
Тәжірибелік сабақты бағалау

Сабаққа өзгертулер енгізу
Материалдарды уақытқа шақтап кірістіру

Ұқсас жұмыстар
Тәуелсіз Қазақстан Республикасы
Табыс көзі білімде
Туған жер-алтын бесігім жайлы ақпарат
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Шоқан Уәлиханов кім
Қазақстанның тұңғыш астанасы қай қала
Масса және күш
Қорытындылау сабағы
Қазақстанның Қарулы Күштерін ата
ИНФОРМАТИКА еліне саяхат
Пәндер