Ұшат сұрақ

Индер ауданы Б. Нысанбаев орта мектебі
Қазақ әдебиеті
1. Ұшатын сұрақтар
2. Өзім үшін жазу стратегиясы
3. Кластер
4. Үш қадамнан тұратын сұхбат
5. Еркін жауап
6. Семантикалық кесте
7. Топтастыру стратегиясы
8. Рөлдік ойын
9. Ыстық орындық
10. Бағалау
Модульдер: АКТ
Бағалау
Сыни тұрғыдан ойлау
Көшбасшылық
Оқытудың жаңа әдістері
Жас ерекшелік
Дарынды, талантты оқушымен жұмыс
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Ортаға шығарып тілек айтқызу
«Өзім үшін жазу» стратегиясы
Кластер әдісі
«Үш қадамнан тұратын сұхбат»
Рөлдік ойын
Топтастыру
«Ыстық орындық »
Бағалау
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
2 минут
7минут
5минут
1минут
8 минут
1минут
10минут
5минут
5минут
1минут
I Ұйымдастыру
1) Шаттық шеңбері
2) Топқа бөлу.
ІІ Қызығушылығын ояту Үй тапсырмасын сұрау
«Біз соғысқа қарсымыз» эсселерін оқыту
«Ұшатын сұрақтар»
III Мағынаны тану
Жаңа сабақты меңгерту.
1. Ітоп ІІ топқа сұрақ қояды, ІІІ топ бақылап, толықтырады.
2. ІІ топ ІІІ топқа сұрақ қояды, І топ толықтырады.
3. ІІІ топ І топқа сұрақ қояды, ІІтоп толықтырады
Сергіту сәті
І топ. Ахметтің таңдауы
ІІ топ. Зекен мен қонақ бала
ІІІ топ. Дәуренбектің дауы
Кейіпкерге мінездеме беру
ІІІ Ой толғаныс
Ортаға талантты оқушыны шығару
IV Қорытындылау
Зигфридтің Зекен болып қалыптасуы
Ахмет қамқорлығы
V Үйге тапсырма беру
«Зекеннің Ахметке алғысы» ойтолғау жазу. Кері байланыс Сабақ барысында оқушының жауаптарын, атқарған жұмысын мадақтап формативті бағалау
Бағалау парақшасы (топ басшысы)
Өзін-өзі бағалау парағы
эссе
Ұшатын сұрақтар
Кест. Жұм
Үш қадам сұхбат
көрініс
топтастыру
Ыстық орындық
Ұпай саны
Жинт. баға
Оқушылар өздеріне ұнаған кәмпиттерді алады. Кәмпит түрлеріне қарай 3 топқа бөлінеді.
Жазып келген эсселерін оқиды. Ұшақ қанатындағы сұраққа жауап береді.
. Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Топ болып кейіпкерлер портретін талқылап, бір-бірінікін толықтырып топ басшысы қорғайды.
Шығарма мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере отырып, шығарманың басты кейіпкерлерінің кім екендігін және олардың арасында қандай байланыс барын ашады.
Ітоп Ахмет туралы сұрақ қояды, оған ІІтоп жауап береді. Ал ІІІ топ тыңдап толықтырады. Осылай ІІ топ Зекен туралы, ІІІтоп Дәуренбек туралы сұрақтар қойып жалғастырады.
Оқушылар өз түсініктері бойынша бөлінген тақырыпта көрініс көрсетеді. Кейіпкер бейнесін ашуға тырысады.
Өз топтарына берілген тапсырма бойынша топта талқылап, кейіпкерлерге мінездеме береді, ойларын постерге түсіреді, қорғайды.
А оқушыға сынып оқушылары әр топтан өздерін қызықтыратын 3сұрақтан қойып, оған жауап алады.
Зекеннің жақсы азамат болып қалыптасуына ықпал еткен Ахмет қамқорлығы екені жөнінде пікірлерін айтады.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі
Топтар бірін-бірі және топ басшылары бағалайды
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz