Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сандарды дөңгелектеу
Сабақтың тақырыбы: Сандардың жуық мәндері.Сандарды дөңгелектеу.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,
1. Осы тақырып бойынша алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана алу.
2. Ұйымшылдыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу
3. Сандарды жуықтаудың, дөңгелектеудің әртүрлі жағдайын дамыта оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: мазмұны қатысты суреттер
Сабақтың әдістері : ойын,сұрақ жауап
Сабақтың түрі: білім бекіту сабағы
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Мақсат қою кезеңі
III. Бекіту кезеңі
IV. Үйге тапсырма беру
V. Бағалау
VI. Қорытындылау
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
+ Оқушылар мен мұғалімдердің сәлемдесуі;
+ Балаларды түгендеу;
+ Класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу;
+ Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны,отырыстары,сыртқы түрлері);
+ Оқушылардың назарын сабаққа аудару:
Бағдарлау - мотивациялық кезең.Қызығушылығын ояту. (Флипчарт1)
Тапсырмалар тақтада беріледі:
1. Сурет бойынша көлемі,салмағы,қасиеті қарама - қарсыларды бір - біріне жалғау керек
2. Суреттегі формасы ұқсас заттарды сызық арқылы байланыстыр,жалға.
3. Цифрограмма <<Математикалық жұмбақ>>.Бұл математикалық жұмбақтың шешуі болатын <<36>> цифры ерекше көрсетілген.
Сызықтар бойына орналасқан сандардың әр қайсысының қосындысы бірдей 36 болуы үшін,бос шеңберлерге тиісті цифрларды жазу керек.
Ол қандай цифрлар?
Жауабы: Бұл математикалық жұмбақтардың бірнеше варианты бар.Ортадағы квадратты былай толтыруға болады:
a) 17,8,6,5,9,10,12,15,5,4,14,1
Осы жүйемен бос шеңберлерді толтырудың басқа варианты
b) 4,10,5,14,11,9,10,5
c) 7,7,8,11,14,6,13,2
ІІ. Мақсат қою кезеңі
+ Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін хабарлау
+ Материалды оқып - үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету
+ Оқушылардың алдында оқу проблемасын қою
-Балалар, 1961 жылдың 12 - сәуірі әлемдік тарихта мәңгіге жазылып қалды.Адамзаттың асқақ арманы орындалып,қазақ жерінен ұшқан алғашқы ғарышкер Ю.А.Гагарин есімі дүниені дүр сілкіндірді.Осы мерей тойды қарсы алу барысында біз де бүгін ғарышқа аттанамыз.
Әр тапсырманы алдымен орындаған оқушыға жауһазым тапсырылады.
ІІІ. Бекіту кезеңі.(Презентация <<Урок>>)
1. Топтық жұмыс.
Ғарышкерлер өте құатты,күшті болады.Олар өте көп уақыт спортпен шұғылданады. Біз қазір жүгіреміз.
1. Ондық бөлшектерді дөңгелектеңдер:
a) Бүтінге дейін : 7,2 = ; 9,8 = ; 3,5 =
b) Ондық үлестерге дейін : 4,18= ; 2,53= ;14,65=
c) Жүздік үлестерге дейін: 18,395= ;27,823= ;36,297=
2. Координаталық сәуледе А нүктесіне сәйкес сан,В нүктесіне сәйкес сан қандай натурал сандарға жуық?
Жауабы: А(0,2)≈0; В(1,8) ≈2
3. 23; 57; 611 бөлшектерін ондық үлестерге дейін дөңгелектенген ондық бөлшекпен алмастырыңдар:
23~ ; 57~ ; 611~ ;
4. Бір килограмм кәмпиттің бағасы 380 тг:
a) 430 г кәмпиттің бағасы неше теңге?
b) 810 г кәмпиттің бағасы неше теңге? (жауабын бүтінге дейін дөңгелектеңдер)
5. Жұлдызшаның орнына дөңгелектеу дұрыс болатындай етіп,цифрлардың үлкенін жазыңдар:
a) 5,23 * ≈5,24
b) 42, * ≈42
c) 93 * ≈940
d) 1,098 * ≈1,099
1. Оқулықпен жұмыс .
Ғарышкерлер өте төзімді,шыдамды ,ұқыпты болады .Сондықтан өзіміздегі осы қасиеттерді жаттықтырайық. №1207 (1273) , 1194 (1260)
Оқушылар , алдымен есепті дұрыс есептеген 2 оқушының біреуі бортинженер , ал екіншісі экипаж командирі болады.Қалған оқушылар экипаж мүшелері ретінде тіркелеміз.
Әр балада қанша жауһазым бар екенін анықталады,санына қарай әртүрлі өлшемді жұлдызша ларға ауыстыру.
Зымраға отырып ғарышқа аттанамыз!
ІҮ. Оқушыларға үй тапсырмасын хабарлау,оны орындау методикасын түсіндіру. №1201,№1187
Ү. Оқушыларды бағалау
<<5>> - <<4>> - <<3>> -
ҮІ.Сабақты қорытындылау. <<Қалай адамдар ғарышты игерді?>> презентациясы.
Аты - жөні _________________________________________________
1. Ондық бөлшектерді дөңгелектеңдер:
a) Бүтінге дейін : 7,2 = ; 9,8 = ; 3,5 =
b) Ондық үлестерге дейін : 4,18= ; 2,53= ;14,65=
c) Жүздік үлестерге дейін: 18,395= ;27,823= ;36,297=
1. Координаталық сәуледе А нүктесіне сәйкес сан,В нүктесіне сәйкес сан қандай натурал сандарға жуық?
Жауабы: А(0,2)≈0; В(1,8) ≈2
2. 23; 57; 611 бөлшектерін ондық үлестерге дейін дөңгелектенген ондық бөлшекпен алмастырыңдар:
23~ ; 57~ ; 611~ ;
3. Бір килограмм кәмпиттің бағасы 380 тг:
a) 430 г кәмпиттің бағасы неше теңге?
b) 810 г кәмпиттің бағасы неше теңге? (жауабын бүтінге дейін дөңгелектеңдер)
1. Жұлдызшаның орнына дөңгелектеу дұрыс болатындай етіп,цифрлардың үлкенін жазыңдар:
a) 5,23 * ≈5,24
b) 42, * ≈42
c) 93 * ≈940
d) 1,098 * ≈1,099
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,
1. Осы тақырып бойынша алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана алу.
2. Ұйымшылдыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу
3. Сандарды жуықтаудың, дөңгелектеудің әртүрлі жағдайын дамыта оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: мазмұны қатысты суреттер
Сабақтың әдістері : ойын,сұрақ жауап
Сабақтың түрі: білім бекіту сабағы
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Мақсат қою кезеңі
III. Бекіту кезеңі
IV. Үйге тапсырма беру
V. Бағалау
VI. Қорытындылау
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
+ Оқушылар мен мұғалімдердің сәлемдесуі;
+ Балаларды түгендеу;
+ Класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу;
+ Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны,отырыстары,сыртқы түрлері);
+ Оқушылардың назарын сабаққа аудару:
Бағдарлау - мотивациялық кезең.Қызығушылығын ояту. (Флипчарт1)
Тапсырмалар тақтада беріледі:
1. Сурет бойынша көлемі,салмағы,қасиеті қарама - қарсыларды бір - біріне жалғау керек
2. Суреттегі формасы ұқсас заттарды сызық арқылы байланыстыр,жалға.
3. Цифрограмма <<Математикалық жұмбақ>>.Бұл математикалық жұмбақтың шешуі болатын <<36>> цифры ерекше көрсетілген.
Сызықтар бойына орналасқан сандардың әр қайсысының қосындысы бірдей 36 болуы үшін,бос шеңберлерге тиісті цифрларды жазу керек.
Ол қандай цифрлар?
Жауабы: Бұл математикалық жұмбақтардың бірнеше варианты бар.Ортадағы квадратты былай толтыруға болады:
a) 17,8,6,5,9,10,12,15,5,4,14,1
Осы жүйемен бос шеңберлерді толтырудың басқа варианты
b) 4,10,5,14,11,9,10,5
c) 7,7,8,11,14,6,13,2
ІІ. Мақсат қою кезеңі
+ Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін хабарлау
+ Материалды оқып - үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету
+ Оқушылардың алдында оқу проблемасын қою
-Балалар, 1961 жылдың 12 - сәуірі әлемдік тарихта мәңгіге жазылып қалды.Адамзаттың асқақ арманы орындалып,қазақ жерінен ұшқан алғашқы ғарышкер Ю.А.Гагарин есімі дүниені дүр сілкіндірді.Осы мерей тойды қарсы алу барысында біз де бүгін ғарышқа аттанамыз.
Әр тапсырманы алдымен орындаған оқушыға жауһазым тапсырылады.
ІІІ. Бекіту кезеңі.(Презентация <<Урок>>)
1. Топтық жұмыс.
Ғарышкерлер өте құатты,күшті болады.Олар өте көп уақыт спортпен шұғылданады. Біз қазір жүгіреміз.
1. Ондық бөлшектерді дөңгелектеңдер:
a) Бүтінге дейін : 7,2 = ; 9,8 = ; 3,5 =
b) Ондық үлестерге дейін : 4,18= ; 2,53= ;14,65=
c) Жүздік үлестерге дейін: 18,395= ;27,823= ;36,297=
2. Координаталық сәуледе А нүктесіне сәйкес сан,В нүктесіне сәйкес сан қандай натурал сандарға жуық?
Жауабы: А(0,2)≈0; В(1,8) ≈2
3. 23; 57; 611 бөлшектерін ондық үлестерге дейін дөңгелектенген ондық бөлшекпен алмастырыңдар:
23~ ; 57~ ; 611~ ;
4. Бір килограмм кәмпиттің бағасы 380 тг:
a) 430 г кәмпиттің бағасы неше теңге?
b) 810 г кәмпиттің бағасы неше теңге? (жауабын бүтінге дейін дөңгелектеңдер)
5. Жұлдызшаның орнына дөңгелектеу дұрыс болатындай етіп,цифрлардың үлкенін жазыңдар:
a) 5,23 * ≈5,24
b) 42, * ≈42
c) 93 * ≈940
d) 1,098 * ≈1,099
1. Оқулықпен жұмыс .
Ғарышкерлер өте төзімді,шыдамды ,ұқыпты болады .Сондықтан өзіміздегі осы қасиеттерді жаттықтырайық. №1207 (1273) , 1194 (1260)
Оқушылар , алдымен есепті дұрыс есептеген 2 оқушының біреуі бортинженер , ал екіншісі экипаж командирі болады.Қалған оқушылар экипаж мүшелері ретінде тіркелеміз.
Әр балада қанша жауһазым бар екенін анықталады,санына қарай әртүрлі өлшемді жұлдызша ларға ауыстыру.
Зымраға отырып ғарышқа аттанамыз!
ІҮ. Оқушыларға үй тапсырмасын хабарлау,оны орындау методикасын түсіндіру. №1201,№1187
Ү. Оқушыларды бағалау
<<5>> - <<4>> - <<3>> -
ҮІ.Сабақты қорытындылау. <<Қалай адамдар ғарышты игерді?>> презентациясы.
Аты - жөні _________________________________________________
1. Ондық бөлшектерді дөңгелектеңдер:
a) Бүтінге дейін : 7,2 = ; 9,8 = ; 3,5 =
b) Ондық үлестерге дейін : 4,18= ; 2,53= ;14,65=
c) Жүздік үлестерге дейін: 18,395= ;27,823= ;36,297=
1. Координаталық сәуледе А нүктесіне сәйкес сан,В нүктесіне сәйкес сан қандай натурал сандарға жуық?
Жауабы: А(0,2)≈0; В(1,8) ≈2
2. 23; 57; 611 бөлшектерін ондық үлестерге дейін дөңгелектенген ондық бөлшекпен алмастырыңдар:
23~ ; 57~ ; 611~ ;
3. Бір килограмм кәмпиттің бағасы 380 тг:
a) 430 г кәмпиттің бағасы неше теңге?
b) 810 г кәмпиттің бағасы неше теңге? (жауабын бүтінге дейін дөңгелектеңдер)
1. Жұлдызшаның орнына дөңгелектеу дұрыс болатындай етіп,цифрлардың үлкенін жазыңдар:
a) 5,23 * ≈5,24
b) 42, * ≈42
c) 93 * ≈940
d) 1,098 * ≈1,099
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz