Мұғалім мен оқушы, мұғалім мен мұғалім сұхбаты

Lesson Study дегеніміз не?

Оны не үшін пайдалануға болады?

Үдерістің кезеңдері қандай?

Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі болып табылады және де іс әрекеттегі зерттеу. Ол бірнеше циклді қамтиды ең бастысы «сабақты зерттеу » немесе «сабақты зерделеу»болып табылады.

Lesson Study мұғалімдердің педагогикалық білімі мен тәжірибесін дамытуға арналған тиімді құрал ретінде яғни негізгі кәсіби қауымдастық құрұ және желілік қоғамдастық құру.

Силастық қарым- қатынаста топ құрады.

Жоспар құру.

Зерттеу обьектісін анықтау.

Дерек көздерін тиімді пайдалану, қорыту.

Бақылауға алынатын сыныптар және оқушылар.

Зерттеу сабағын жоспарлау нәтижесін қадағалау.

Мұғалім мен оқушы, мұғалім мен мұғалім сұхбаты.

Талқылау:

а) бақылаудағы оқушыларды қадағалау және айырмашылықтарды анықтау.

ә) сыныптың тұтастай оқытылуы

б) зерттеу сабағының барысы және оқыту үдерісі

в) келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу

Топпен бірлескен келесі L. S. сабағын жоспарлау.

Талқылау барысында жазба жүргізуге арналған кесте

Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу:
Бақылаудағы А оқушы
Бақылаудағы B оқушы
Бақылаудағы C оқушы
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді?
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу:

Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?

Қандай тосын оқиғалар болды?

Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек?
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу: Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?

Сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау кестесі

Пән: Сабақтың тақырыбы: Мұғалім/бақылаушы:

Осы Lesson Study-дегі оқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .

Осы Lesson Study-де қандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері

Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді сипаттаңыз.

Бақылаудағы А оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
Бақылаудағы В оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
Бақылаудағы С оқушы . . . Осы оқушыға арналған табыс критерийлері
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Тізбектелген сабақтар топтамасының кезеңі
А оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
В оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
С оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз
Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды
Мысалдар / сұрақтар
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?:

Қорытынды кезең . . .

(шамамен жұмсалатын уақыт)

ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Оқушылар нені істей алды? (Олар қандай нәтижелерге жетті және оның қандай дәлелдері бар?)
ОсыLesson Study-дегіоқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .ОсыLesson Study-деқандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?: Алғашқы ойлар

C:\Users\Мансур\Desktop\Фото0050.jpg

Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

Сарыөзек орта мектебі - шағын орталық

Математика, 5 - сынып

Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Математика пән мұғалімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна

КОУЧ тәлімгер қазақ тілімі мен қазақ әдебиет мұғалімі:

Өзбекова Қамар Әділгазиновна

2013-2014 оқу жылы

Оқыту/ оқытудағы тәсіл
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Тақырыбы
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Ондық бөлшектерді қосу
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Күні
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: 19. 02. 14 ж
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Оқытудың нақты нәтижесі
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Ондық бөлшетер тақырыбы туралы білімдерін тереңдету, мысалдар шығару арқылы қосу амалын үйрену, алғант білімдерін жүйелеу, бекіту
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Оқушылар үшін оқу нәтижелері(А)
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды өз еркімен шығару, өз ойны толық жеткізеді, деңгейлік тапсырманың барлығын орындау
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Оқушылар үшін оқу нәтижелері(В)
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды өз шығару, өз ойын толық жеткізеді (біраз мұғалімнің көмегін қажет етеді)
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Оқушылар үшін оқу нәтижелері(С)
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Ондық бөлшектерді қосу аламын түсіну, мысалдарды шығару, өз ойны жеткізуде мұғалімнің жетекші сұрақтарына жүгінеді
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Бағалау критериилері
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: қызыл- маған көмек керек, жасыл- мен жақсы білемін, сары- мен жартылай білемін (бағдаршам арқылы)
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Оқытудың әдістері
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: БҮҮ кестесі, миға шабуыл, бірлесе оқу, талқылау, академиялық дау-дамай, жас ерекшеліктері бойынша әдіс
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Қолданылатын материалдар
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз: Плакаттар, кесте, үлестірмелі дидактикалық материалдар.
Оқыту/ оқытудағы тәсіл: Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтар
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз:
  1. Саған сабақта бәрінен де не ұнады?
  2. Сен нені үйрендің?Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың?
  3. Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы?
  4. Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?
  5. Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізетін болса, нені өзгертер едің?Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?
Оқыту/ оқытудағы тәсіл:
«Бірлесіп ойлау»мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру үшін топтық жұмысты пайдаланамыз:

Сабақтың барысы

1) Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық сәт

- Қайырлы күн, әр қашан күн сөнбесін,

Күн нұрындай жылуын төге берсін.

Күндей жарық көңілді күй кешейік,

Бәріміз дос болып бөлісейік.

2) Үй тапсырмасын тексеру

І. Сұрақ - жауап:

1. Сандар қалай бөлінеді?

2. Ондық бөлшек дегеніміз не?

4. сандарды салыстырыңдар

ІІ. «ББҮ» кестесі қолданылады.

Оқушы
Мұғалім
Оқушы: Оқушылар кестенің «білемін», «білгім келеді» бөлігін бірлесіп, пікірлесе отырып толтырады.
Мұғалім: Оқушылардан сұрай отырып тақтадағы кестенің «білемін», «білгім келеді» бөлігін толтырып шығамын.

БҮҮ кестесі

Білемін
Үйрендім
Үйренгім келеді
Білемін:
Үйрендім:
Үйренгім келеді:

3) Жаңа сабақ

І. Мақсат қою

1. Сабақтың тақырыбымен таныстыру.

2. Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Топқа бөлу.

Оқушы
Мұғалім
Оқушы: Оқушылар конвертті ашып, жетондарды бөліп алады да, өз топтарын тауып отырады. Алған тапсырмаларынан жетондарын қойып, гүлдің суретін құрайды
Мұғалім:

1. Әртүрлі 4 конверттің ішінде натурал сан, ондық бөлшек, аралас сан, дұрыс бөлшек жазылған жетондар бар, топта отырған оқушылар конвертті таңдайды, таңдаған конверт терін беремін.

2. Құралған гүлдің суретіне

қарап, орындарын дұрыс тап-

қандығын байқаймын.

І ІІ. Мағынаны тану, ажырату кезеңі

  1. Оқушыларға мысалдар таратылады. «Бірлесе оқу» стратегиясы бойынша мысалдарды оқып талқылап, ережесін қорытып шығарады.

Мұғалім оқушылардың мысалдарды оқып, талдап, бір-біріне белсенді түрде түсіндіруіне бақылау жасайды, жандарына барып кейбір топтарды тыңдайды.

1-мысал: 2, 12 2) 34, 683 3) 5, 243

+ 3, 75 8, 564 76, 400

5, 87 43, 247 81, 643

  1. Академиялық дау-дамай стратегиясы бойынша оқығандарын оқушыларға түсіндіріп, бір топ қорғайды.

Ұқсас жұмыстар
Тәлім алушы
Сабақтың өту барысы
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде
Математиканы оқытуда инновациялық технологиялар
Қысқа мерзімді жұмыс жоспарының рефлексивтік есебі
Диалогтік оқыту туралы іс-әрекетті зерттеу
Оқушыларға ашық сұрақтарды қою арқылы олардың ауыз екі сөйдеуін дамыту
Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып
Сабақтың типтері
Ақпарат көздерімен жұмыс жасау түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz