Мұғалім мен оқушы, мұғалім мен мұғалім сұхбаты

Lesson Study дегеніміз не?
Оны не үшін пайдалануға болады?
Үдерістің кезеңдері қандай?
Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі болып табылады және де іс әрекеттегі зерттеу. Ол бірнеше циклді қамтиды ең бастысы «сабақты зерттеу » немесе «сабақты зерделеу»болып табылады.
Lesson Study мұғалімдердің педагогикалық білімі мен тәжірибесін дамытуға арналған тиімді құрал ретінде яғни негізгі кәсіби қауымдастық құрұ және желілік қоғамдастық құру.
Силастық қарым- қатынаста топ құрады.
Жоспар құру.
Зерттеу обьектісін анықтау.
Дерек көздерін тиімді пайдалану, қорыту.
Бақылауға алынатын сыныптар және оқушылар.
Зерттеу сабағын жоспарлау нәтижесін қадағалау.
Мұғалім мен оқушы, мұғалім мен мұғалім сұхбаты.
Талқылау:
а) бақылаудағы оқушыларды қадағалау және айырмашылықтарды анықтау.
ә) сыныптың тұтастай оқытылуы
б) зерттеу сабағының барысы және оқыту үдерісі
в) келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
Топпен бірлескен келесі L. S. сабағын жоспарлау.
Талқылау барысында жазба жүргізуге арналған кесте
Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?
Қандай тосын оқиғалар болды?
Сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау кестесі
Пән: Сабақтың тақырыбы: Мұғалім/бақылаушы:
Осы Lesson Study-дегі оқу мақсаты қандай (ол тізбектелген сабақтар топтамасының бір бөлігі болуы мүмкін) .
Осы Lesson Study-де қандай әдістемені жетілдіруді/әзірлеуді мақсат етіп қойдыңыз?
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері
Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді сипаттаңыз.
Кезең . . .
(шамамен жұмсалатын уақыт)
Кезең . . .
(шамамен жұмсалатын уақыт)
Қорытынды кезең . . .
(шамамен жұмсалатын уақыт)
Алматы облысы
Кербұлақ ауданы
Сарыөзек орта мектебі - шағын орталық
Математика, 5 - сынып
Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Математика пән мұғалімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна
КОУЧ тәлімгер қазақ тілімі мен қазақ әдебиет мұғалімі:
Өзбекова Қамар Әділгазиновна
2013-2014 оқу жылы
- Саған сабақта бәрінен де не ұнады?
- Сен нені үйрендің?Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың?
- Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы?
- Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?
- Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізетін болса, нені өзгертер едің?Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?
Сабақтың барысы
1) Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық сәт
- Қайырлы күн, әр қашан күн сөнбесін,
Күн нұрындай жылуын төге берсін.
Күндей жарық көңілді күй кешейік,
Бәріміз дос болып бөлісейік.
2) Үй тапсырмасын тексеру
І. Сұрақ - жауап:
1. Сандар қалай бөлінеді?
2. Ондық бөлшек дегеніміз не?
4. сандарды салыстырыңдар
ІІ. «ББҮ» кестесі қолданылады.
БҮҮ кестесі
3) Жаңа сабақ
І. Мақсат қою
1. Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Топқа бөлу.
1. Әртүрлі 4 конверттің ішінде натурал сан, ондық бөлшек, аралас сан, дұрыс бөлшек жазылған жетондар бар, топта отырған оқушылар конвертті таңдайды, таңдаған конверт терін беремін.
2. Құралған гүлдің суретіне
қарап, орындарын дұрыс тап-
қандығын байқаймын.
І ІІ. Мағынаны тану, ажырату кезеңі
- Оқушыларға мысалдар таратылады. «Бірлесе оқу» стратегиясы бойынша мысалдарды оқып талқылап, ережесін қорытып шығарады.
Мұғалім оқушылардың мысалдарды оқып, талдап, бір-біріне белсенді түрде түсіндіруіне бақылау жасайды, жандарына барып кейбір топтарды тыңдайды.
1-мысал: 2, 12 2) 34, 683 3) 5, 243
+ 3, 75 8, 564 76, 400
5, 87 43, 247 81, 643
- Академиялық дау-дамай стратегиясы бойынша оқығандарын оқушыларға түсіндіріп, бір топ қорғайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz