Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың көрнекіліктер

Сабақтың тақырыбы: Жүзден жүйрік,мыңнан тұлпар

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың математика пәніне қызығушылықтарын арттыру. Танымдық белсенділіктерін, математикалық ой-өрісін дамыту, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: интеллектуалдық-танымдық ойын.
Сабақтың көрнекіліктер: Компьютер, интерактивті тақта,активстудия,флипчарт.
7 <<а>>,7 <<ә>> класс аралығындағы қатысуға қызығушылық білдірген оқушылар қатыса алады. Барлығы 6 оқушы қатысады. Ойын 4 турдан құралған.
Ойынның шарты:

І турда: <<Өзіңді өзің тексер>>, Құрлықтан... деп аталады.Бұл турда үй жануарлар сұрақ береді.Сайысқа қатысушылар өздері таңдаған жануардың сұрақтарына тез-тез жауап беруі керек. Бұл турдан ұпайы аз бір оқушы ойыннан шығарылады.

ІІ турда: <<Логикалық сұрақтар >>, Судан... деп аталады. Суда мекендейтін құстар мен кеменің сұрақтарына жауап береді.Бұл жарысқа бес оқушы түседі. Қойылған сұрақтарға берген жауаптары бойынша бағаланады. Ұпайы аз бір оқушы ойыннан шығарылады.

ІІІ турда: <<Талаптыға нұр жауар>>, Орман, қыраттан... деп аталады.Орман, тауда жүретін жыртқыш аңдардың сұрақтарына жауап береді.4 оқушы сайысқа түседі.Аз ұпай жинаған 2 оқушы шығып кетеді.
IY турда : <<Талпынған жетер мұратқа>>, Биік шыңнан... деп аталады.Бұл сайысқа 2оқушы қатысады.
Шығармашылық тапсырма бойынша бағаланады.

Жүргізуші: Армысыздар құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға қатысушы сайыскерлер!
Жүргізуші: Ұпай есептеу үшін әділқазы мүшелерін сайлайық
Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын.
Білімдірек шәкірт озар
Сұрақтары қиын болсын - дей отырып, ойынымызды бастаймыз.
Жүргізуші: І турда: <<Өзіңді өзің тексер>>, Құрлықтан..Сұрақтар интерактивті тақтадан флипчартта жауабы жасырылып тұрады,тышқанды сұраққа алып барып оң жағын шертсе жауабы шығады.
1сұрақ: Бұрышты өлшейтін құрал. (транспортир)
2сұрақ: Төрт қойдың неше аяғы бар? (16)
3 сұрақ:Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда.(диаметр)
4сұрақ: Алгебра сөзі қайдан шыққан? (Әл-жебр грек сөзі)
5сұрақ: Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ?(параллель)
6 сұрақ: Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы?(периметр)
ІІ турда: <<Логикалық сұрақтар >>, Судан... деп аталады.
1. сұрақ:Күннің көзі жылына неше рет шығады?(365)
2.сұрақ:Алмас ақиқат тұжырым айтты.Нұрлан оның сөзін қайталап еді,жалған болып шықты.(Менің атым-Алмас)
3.сұрақ:Үш әке,үш бала бес орынды жеңіл машинамен қала сыртына демалысқа шығады.Жолда оларды МАИ қызметкерлері тоқтатып,құжаттарын тексереді.Ол жүргізушіге ешқандай шара қолданбай жібереді.Машинада артық адам бар емес пе?Кане,ойланайық,неге байқамады? ( Барлығы 4 адам :әке,баласы,немересі,шөбересі)
4.сұрақ:Алманың жартысы неге ұқсайды?(Екінші жартысына)
5.сұрақ:Адам төсекке жатар алдында не істейді? (төсекке отырады)
6.сұрақ:Төрт бұрышты үстелдің бір бұрышын кесіп алса,неше бұрыш қалады? (5)
ІІІ турда: <<Талаптыға нұр жауар>>, Орман, қыраттан... деп аталады.
1.сұрақ: <<Ноль>> қай елдің сөзі (5ғасырда ,Үндістанда)
2.сұрақ:Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері мен гипотенузасының арасындағы қатысты дәлелдеген грек математигі кім?
3.сұрақ:Математиканың королі кім?(К.Гаусс)
4.сұрақ: Мақал-мәтел, не жұмбақ айтып бер.
IY турда : <<Талпынған жетер мұратқа>>, Биік шыңнан...
1 сұрақ:Электр поезы шығыстан батысқа жүйткіп келеді. Қарсы бағыттан жел тұрса, жел поезд түтінін қай жаққа қарай айдап әкетеді?(электр поезында түтін болмайды)
Шығармашылық тапсырма. Әртүрлі фигуралардан құс не жануарды бейнеле.
Қорытынды: Жеңімпаз марапатталады. Хош сау болыңыздар .Рахмет.
.

Ақтөбе облысы, Темір ауданы
Жансен Кереев атындағы орта мектебі
7 сынып

атты сыныптан тыс жұмыс жоспары

Дайындаған: математика пәнінің мұғалімі Нұрғалиева Ж.І

2011 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Қазақстанның биік таулы аумағы
Дененің сызбалары
Шебер қолдар. Ұлттық ою-өрнек
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Адам - әлем бөлшегі
Күзгі пейзаж,акварель,гуашь
Векторлық және растрлық графикаларды өңдеу
Көбейтудің қасиеттерін қолдану
Ауа райы
Қай вагонға мінемін
Пәндер