Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қабдрашитов Әуез Қазбекұлы - аудандық математика пән олимпиадасының жүлдегері
Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан қаласы
Х.Мұстафина атындағы орта мектептің
І санатты математика пәні мұғалімі
Хасенова Ләзат Каукенқызы
<<Математика көшбасшысы>> сайысы .
Мақсаты:
1.Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын,зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2.Дамытушылық:Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3.Тәрбиелік:Оқушыларды жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1-жүргізуші: Армысыңдар,ағайындар,
Ағайын тілін табайын
2-жүргізуші: Бармысыңдар бауырлар
Өкпе жоқ, бізде бауыр бар
1-жүргізуші: Есенбісіз, ұстаздар,
Шаршамайтын қыс-жаздар
2-жүргізуші: Ізетке ие інілер ,
Інілер, еті тірілер
1-жүргізуші: Кешке келген сайланып,
Отырам деп жайланып
2-жүргізуші: Көрермендер аман ба,
Отырған анау ойланып
Екеуі бірігіп: Бәріңізге бір сәлем.
1-жүргізуші: Енді кешті бастайық
2-жүргізуші: Екеуміз енді саспайық
1-жүргізуші: Құрметті ұстаздар, қонақтар және оқушылар, сіздерді <<Математика көшбасшысы>> атты сайысымызды тамашалауға шақырамыз.
2-жүргізуші: Бүгін біз математиканың жұмбақты да тартымды әлемімен танысамыз.
1-жүргізуші: Біз бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткіземіз.
2-жүргізуші: Ал енді бүгінгі сайысымызға қатысатын оқушыларды ортаға шақырайық
1-жүргізуші: Ашық жарқын жүзді
Әділқазылар біздің,
Әділ баға берерге,
Шақырайық біз төрге.
Шеберлікті, білімді,
Сараптап сіздер көріңіздер.
Әділ қазы алқасы,
Әділ баға беріңіздер-деп алдымен әділқазылар алқасын сайлап алайық.
1. Директордың оқу ісінің меңгерушісі Иманқұлов Асхат Құмарбекұлы
2. Директордың тәрбие ісінің меңгерушісі Құрмашева Жанар Қасымбекқызы
3. Мектеп психологы Сағиева Шамшинур Әлімханқызы
2-жүргізуші: Бүгінгі сайсымыздың өтілу барысымен таныстырайық. Сайыс жеті кезеңнен тұрады. Таныстыру, бәйге, көкпар, ғажайып жетілік, тіл-өнер, жорға, және жекпе-жек. <<Бәйге>> кезеңінен кейін ең аз ұпай жинаған екі оқушы, <<жеті жұмбақ>> кезеңінен кейін бір оқушы, <<тіл өнер>>кезеңінен кейін бір оқушы, <<Жорға>> кезеңінен кейін бір оқушы ойыннан шығады. <<Жекпе-жек>> кезеңіне екі оқушы қалады.
Кешті 11 сынып оқушысы Әселбек Жалғастың <<Қарлығаштар>> әнімен бастайық.
1.Таныстыру
1) 8 <<а>> сынып оқушысы Хамитова Меруерт-оқу үздігі, аудандық пән олимпиадасының жүлдегері.
2) ) 8 <<а>> сынып оқушысы Туркистанова Арайлым Бақытбекқызы- оқу озаты, мектептің қоғамдық жұмысының белсендісі.
3) 8 <<ә>> сынып оқушысы Данияров Елшат-аудандық тарих пәні олимпиадасының жүлдегері
4) 9 <<а>> сынып оқушысы Қабдрасылова Айгерім-аудандық информатика пәні олимпиадасының жүлдегері
5) 9 <<а>> сынып оқушысы Шарипханова Дина-аудандық қазақ тілі пән олимпиадасының жүлдегері
6) 9 <<ә>> сынып оқушысы Өмірбек Келтай - аудандық пән олимпиадасының ,облыстық интеллектуалдық <<Малахит>> конкурстарының жүлдегері
7) 9 <<ә>> сынып оқушысы Әділбекова Еркежан- аудандық ағылшын тілі пән олимпиадасының жүлдегері
8) 10 <<а>> сынып оқушысы Бибизарова Гүлжан Алмасқызы-мектептің үздігі, аудандық қазақ тілі, орыс тілі, физика пәндер олимпиадасының, облыстық интеллектуалдық <<Айналайын>> конкурстарының жүлдегері.
9)10 <<а>> сынып оқушысы Рамазанова Балжан Болатқызы- аудандық информатика пән олимпиадасының, облыстық интеллектуалдық <<Айналайын>> конкурстарының жүлдегері.
10) 10 <<ә>> сынып оқушысы Қабдрашитов Әуез Қазбекұлы-аудандық математика пән олимпиадасының жүлдегері.
11) 10 <<ә>> сынып оқушысы Касихат Бауыржан Каспиханұлы-аудандық қақа тілі пәні олимпиадасының жүлдегері, мектептің оқушылар ұйымының президенті, оқу үздігі.
12)11 сынып оқушысы Жұмабекова айдана-мектептің <<Алтын белгі>> иегері, аудандық математика пәндер олимпиадасының жеңімпазы.
2-жүргізуші: Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім біріңіз
Жүзден жүйрік мыңнан тұлпар шығарар
Бәйге, бәйге, бәйгені көріңіз.
ІІ Бәйге
3)56 санының 75 пайызын табыңыз:
А) 40 В) 42 С) 44 Д) 46 Е) 48
2)12-ні 10 есе арттыр (120)
3) 62-6 неге тең? (30)
4)Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
5)Қандай сандардың жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (10)
6)Глобус қандай фигураны елестетеді? (шар)
7) <<Математика-ғылымдар патшасы, ал арифметика-математика патшасы>> сөзінің авторы кім? (Гаусс)
8)Бір жазықтықта жатпайтын, бір-бірімен қиылыспайтын түзулер (айқас)
9) Минуттың алпыстан бір бөлігі (секунт)
10) Кері сандардың көбейтіндісі (1)
11) Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
12) Жарты түзудің басқаша атауы (сәуле)
13) Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
14) Ең алғашқы әйел математик (С.В.Ковалевская)
15) 52-5 неге тең (20)
16) 25 пайыз санның қандай бөлігі (төрттен бір бөлігі)
17) Бір жазықтықта жататын, бір-бірімен қиылыспайтын түзулер (параллель)
18) 1 саны қандай сандардың көбейтіндісі (кері сандардың)
19) Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұлама ғалымы кім? (Әл-Фараби)
20) Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
х+у=7
Х-у=1
А) (6;1), В) (5;2) С) (4;3) Д) (3;4) Е) (2;5)
8>>ә>> сынып оқушылары Мұратова Алия мен Қойшыбаева аяулымның орындауында ән <<Астана>>
21)Көбейткіштерге жікте: х(р-а)+у(а-р)-z(р-а)
А) (р-а)(х+у+z) B) (p-a)(x-y-z) C) (p+a)(x-y-z) D) (p+a)(x+y+z) E) (p-a)(x-y+z)
22) Үшбұрыштың бұрыштары 7:5:6 сандарына пропорционал, үшбұрыштың ең кіші бұрышын табыңыз.
А) 500 В) 600 С) 700 Д) 300 Е) 400
23) Есептеңдер: 982-98*88
А) 1000 В) 99 С) 98 Д) 980 Е) 990
24) 18 пайызы 9 болатын санды табыңдар.
А) 50 В) 60 С) 65 Д) 70 Е) 75
3 <<а>> сынып оқушысы Еркебұланова Айымның орындауында ән <<Ой,көк>>.
1-жүргізуші:
Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші:
Ең қиыны жарыстың <<Көкпар>> келді
Мықтыларды қалыпты жеңсін енді
Тез жауап бер ойланып тұрыпқалма
Осы ойыннан көреміз ерен ерді.
ІІІ Көкпар
Тұлғалар
20
30
40
50
Қазақтың байырғы есептері
20
30
40
50
<<Ақбота>> есптері
20
30
40
50
<<Кенгуру>>есептері
20
30
40
50
Математикалық сөздік
20
30
40
50
Ең,ең ...
20
30
40
50
Логикалық сұрақтар
20
30
40
50
Тұлғалар
20 ұпай Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған.Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым. (Аристотель)
30 ұпай. Аристотель еңбегін зерттеген, <<Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз>> атанған 870-950 ж.ж. өмір сүрген ғалым. (Әл-Фараби)
40 ұпай. <<Математика-ғылымдар патшасы, ал арифметика-математика патшасы>> сөзінің авторы кім? (Гаусс)
50 ұпай.Тұңғыш қазақ геологы, Қазақ ССРҒА-ның кеңестік шығыстан шыққан бірінші академигі, қазақ тіліндегі тұңғыш алгебра оқулығының авторы (Қ.Сәтбаев)
Қазақтың байырғы есептері.
20 ұпай Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады (бір пұт)
30 ұпай. Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9 күнде)
40 ұпай. Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады? (төрттен бірін)
50 ұпай.Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап қанша асық ұттың деді ол.Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты,-деді. - Онда сендегі асық менің ұтып алған асығыма тең екен,-дейді үшінші бала
Асықтарын түгендеп тұрып. Ең көп асықтан ұтылған мен болдым,-дейді мұнайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде неше асық? (4,8,18)
<<Ақбота>> есептері
20 ұпай Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес.Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім? (Аян, Абзал,Арман)
30 ұпай. Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? (7)
40 ұпай. Үшбұрыштың екі қабырғасының ұзындықтары 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қанша болады? (5)
50 ұпай.Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты.Кітапта неше бет болған? (180)
<<Кенгуру>> есептері
20 ұпай <<Кенгуру>> байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өтті? (19)
30 ұпай. Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбіз артық жеген. Ал баласы 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген. (28)
40 ұпай. Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды текен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? (32)
50 ұпай.Бір дорба конфет 10 евро тұрады, бірақ әр дорбаның ішінде купон бар. Ал үш купонға қосымша конфет дорбасы беріледі. 150 евроға қанша дорба конфет алуға болады? (22)
Математикалық сөздік.
20 ұпай Квадарат .... (шаршы)
30 ұпай. Куб ....(текше)
40 ұпай. Дискриминант .... (айқындауыш)
50 ұпай.Биссектриса ....(жарма)
Ең,ең....
20 ұпай Ең кіші жай сан (2)
30 ұпай. Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
40 ұпай. Ең алғашқы математик әйел (Ковалевская)
50 ұпай.Ең алғаш координаттар жүйесін енгізген кім? (Р.Декарт)
Логикалық сұрақтар.
20 ұпай Бөлмеде төрт бұрыш.Әрбір бұрышта мысықтар отыр.Әрбір мысық алдында 3 мысық.Бөлмеде қанша мысық бар? (4 мысық)
30 ұпай. Қараңғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз? (Сіріңкені)
40 ұпай. Жыл он екі ай ішінде 30 және31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі. (барлық айда)
50 ұпай.5 алманы 5 кісіге тең бөліп беру керек және де себетте бір алма қалу керек (Төрт алманың әрқайсысын беске бөлу керек)
8 <<ә>> сынып оқушылары Мұратова Алия мен Қойшыбаева Аяулымның орындауында ән <<Қазақ елі>>
1-жүргізуші:
Әділқазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші.
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз екі оқушы ойыннан шығады. Сіздерге рахмет!
1-жүргізуші:
Шығыс елдерінде 7 санын әсіресе құрметтеген, жер дүниені 7 мен белгілеген.
2-жүргізуші:
Вавилондықтардың сенуі бойынша жер астындағы жұмаққа жету үшін негізгі жеті қақпадан өту керек.
1-жүргізуші:
Ай туып жеті күннен кейін жартылай толып, тағы жеті күннен кейін түгел толып, одан кейінгі жеті күннен кейін жарты болып. Ал келесі жетә күннен кейін аспанда тек қана жұлдыздар қалады. Содан 4 аптадан, әр апта жеті күннен <<ай>> деген ұғым пайда болды.
2-жүргізуші:
<<Бұл жерге кемейді ешкім ермек үшін,
Есеп-қисап, сан цифр термек үшін,
Көрсетіп есептеудің жолын қалай,
Келдім оларды айтып бермек үшін>>- деп ойнымыздың <<Жеті жұмбақ>> деп аталатын бөлімін бастаймыз.
ІV Жеті жұмбақ
Күшіне сенген бір мықты,
Жығып салып сегізді. (Шексіздік)
2.Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады. (Дәреже)
3.Егіз тұған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін-бірі көрмейді,
Бір мәреге келмейді. (Паралель түзулер)
4.Айналған шешу құралына,
Төрт саны араласқан құрамына.
<<Теңдеудің түбірлері нешеу?>> -деген
Қандай сан жауап береді сұрағыма. (Дискриминант)
5.Оң сандарға қолшатырдай,
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны,
Жоғалтасың сен оны. (Квадрат түбір)
6.Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтындаршы бұл қандай сан
Жан-жағына қарамай. (Натурал сан)
7.)12 бұтағы бар алып емен,
52 шыбық тарап, өсіп өнген.
Шыбық сайын 7-ден жапырағы
Бар ма еді, сондай ағаш көзің көрген. (Жыл,12ай,52апта,7күн)
8.Атадан он баламыз,
Бір-бір жастан рамыз,
Қосылып кейде басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз. Ол не? (0мен 9 арасындағы сандар)
1-жүргізуші:
Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші:
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады. Сізне рахмет!
1-жүргізуші:
Ал енді <<Тіл өнер>> деп аталатын бөлімді бастаймыз. Бұл бөлімде оқушылардың ойының жүйріктігін және қазақ,орыс,ағылшын тіліне жүйріктігін тексереміз. Әр дұрыс жауап үшін 10ұпай, әр аудармаға 10 ұпайдан беріледі.
* V Тіл өнер.
1).Бір-бірімен жарысқан,
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім болды. (сегіз, восемь,eight)
2.)62-6= (отыз, тридцать, thirch)
3)Бір үйде тұрады екен елу батыр,
Үй сыртына сүйкенсең өліп жатыр. (сіріңке, спички, match)
4)Елуді екіден бірге бөліп, алтыны қосқандағы нәтижесі қандай? (жүз алты, Сто шесть,one hundred and six)
5) 72= (қырық тоғыз, сорок девять, forty nine)
6) 121 қай санның квадраты (он бір, одиннадцать,eleven)
7) Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар. (киіз үй, юрта, yurta)
8) Мың кісіге бір белбеу. (сыпырғыш., веник, broom)
1-жүргізуші. Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші: Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады.Сізге рақмет!
1-жүргізуші: Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір ойын болсын.
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын-дей отырып сайысымыздың келесі <<Жорға>> бөліміне көшейік. Бұл бөлім бойынша сіздер дайындалған сұраққа тез, әрі нақты жауап берулеріңіз керек.Бір минут ішінде қанша сұрақ тыңдап, нешеуіне дұрыс жауап беру сіздің шапшаңдығыңызға байланысты. Әр дұрыс жауап 10 ұпай.
VI бөлім Жорға.
1-нұсқасы
1.)Айырмашылығы тек таңбасында болатын сан (қарама-қарсы сан)
2.)Нөлден үлкен сандар (оң сандар)
3.)Қарама-қарсы сандардың қосындысы (нөл)
4.)9-ға кері сан (тоғыздан бір)
5.)Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
6)Вектор дегеніміз не? (бағытталған кесінді)
7)Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем (Аксиома)
8) cos0[0]-та неге тең (бірге)
9)Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы (360 градус)
10)Бір жазықтықта жатпайтын түзулер (айқас)
11)Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. (нөл)
12) а2+в2=c[2] кімнің теоремасы (Пифагор)
13) 75 пайыз санның қандай бөлігі (төрттен үш)
14)бестің квадарты (25)
15)11 жай сан ба? (ия)
Ә-нұсқасы.
1)Бір нәрсені санау үшін қажет сандар (натурал сандар)
2)Нөлден кіші сандар (теріс сандар)
3)Кері сандардың көбейтіндісі (1)
4)Жарты түзу (сәуле)
5)9-ға қарама-қарсы сан (-9)
6)Бағытталған кесінді (вектор)
7)Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем (теорема)
8) tg45[0]-та неге тең (бір)
9)Үшбұрыштыі ішкі бұрыштарының қосындысы (180 градус)
10)Қиылыспайтын түзулер (параллель түзулер)
11)ах4+вх2+с=0 қандай теңдеу? (биквадарат теңдеу)
12)sin2α+cos2α неге тең? (бірге)
13)100 санының төрттен бір бөлігі неше (25)
14) тоғыздың квадараты (81)
15) 13 құрама сан ба ? (жоқ)
Б-нұсқасы.
1) Берілген шаманың жүзден бір бөлігі (процент)
2) Алымы бөлімінен үлкен бөлшек (бұрыс бөлшек)
3) Пифагор теоремасы (а2+в2=c[2] )
4) Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер. (перпендикуляр түзулер)
5) Ах2+вх+с=0 қандай теңдеу (квадарт теңдеу)
6) Кесінді деген не? (екі нүкте арасындағы түзу)
7) Квадарттық функцияның графигі (парабола)
8) Sin0[0]-та неге тең (нөл)
9) Бұрышты өлшейтін құрал (транспортир)
10) Екі қабырғасы тең үшбұрыш (тең бүйірлі үшбұрыш)
11) Шешімдері бірдей теңсіздік (мәндес теңсіздік)
12) Tgx*ctx неге тең (бірге)
13) 100 санының төрттен үш бөлігі (75)
14) Үштің кубы (27)
15) 15 жай сан ба (жоқ)
10 <<а>> сынып оқушысы Орынбеков Азаматтың орындауында күй <<Көңілашар>>
1-жүргізуші.
Әділ қазылар алқасы сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші.
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады. Сізге рақмет!
1-жүргізуші: Сонымен сайысымыздың ең шешуші кезеңі <<Жекпе жек>> бөліміне көшейік.
2-жүргізуші:
Бұл бөлімде екі оқушыға бірдей тапсырмалар беріледі. Қайсысы бірінші әрі дұрыс орындаса жеңімпаз юолып <<Математика көшбасшысы>> атанады.
1-жүргізуші: Қытайдың көне <<Же-ким>> деген кітабында қасиетті тасбақа туралы аңыз бар. 4000 жыл бұрын император Ню өзен бойынан қасиетті тасбақаны көрген. Оның арқасында ақ және қара дөңгелектерден құрастырылған сурет бар. Әр фигураны дөңгелектер санына қарай сандармен ауыстырса кесте шығады. Кестенің ішіндегі сандарды қалай қоссаңда 15 шығады. Қытайлықтар бұл суретті ло-шу деп қасиетті таңба ретінде маги квадарат деп атаған.
1-тапсырмалары:1
2
3
4
9
2
3
5
7
4
5
6
8
1
6
7
8
9
2-тапсырмалары:
1)Герон формуласы қай фигураның ауданын табу үшін қолданылады? (үшбұрыш)
2)Орта сызығы табандарының қосындысының жартысына тең болады? (трапеция)
3)Табаны параллелограмм болатын призма қалай аталады? (параллелепипед)
4)Барлық қабырғалары бір-біріне тең төртбұрыш қала йтаталады (квадарт)
5)Пифагор теоремасы қай үшбұрышқа пайдаланылады? (тікбұрышты үшбұрыш)
Көрермендермен жұмыс:
Цифрларға байланысты мақал-мәтелдер айту.
1.2 жақсы қас болмас, 2 жаман дос болмас
2.5 бармақ жиналса, жұдырық болады.
3.30 тістен шыққан сөз, 30 рулы елге тарайды.
4.1 кісі қазған құдықтан 1000 кісі су ішеді.
5.7 жұрттың тілін біл, 7 түрлі білім біл.
6.Ат баспаймын деген жерін 3 басады.
7.5 саусақ бірдей емес.
2-жүргізуші:Қазылар алқасы сайыс қорытындысын шығарғанша , жанкүйерлердің дайындаған музыкалық өнерлерін тамашалайық
4 сынып оқушысы Тынысбекова Диананың орындауында испан биі.
8 <<ә>> сынып оқушысы Қойшыбаева Аяулымның орындауында күй <<Сарарқа>>
1-жүргізуші:Қанып сандар сырына,
Шықсақ білім шыңына
Деп алаулап жүрегі
Қосқан әуен жырына
Математиктер жасасын!-дей отырып кешіміздің қорытындысын хабарлау үшін сөз қазылар алқасына беріледі.
2-жүргізуші:Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты.
Ақыл-ойлар әлемді арбап алды.
Математика ғылымдар патшасы атты,
Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты.
Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса,
Омар Хайям,әл-Фараби жолын қума.
Елімнің болашағы гүлденеді,
Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.
1-жүргізуші:Алдыңызда жайнаған жүздер әні.
Сіздермен кездесеміз біздер әлі,
Әділ-қазы , көрермен сау тұрыңдар,
Күтеді бізді жарқын күндер әлі.
2-жүргізуші:Осымен <<Математика көшбасшысы>> атты сайысымыз аяқталды. Келесі кездескенше, сау-саламат болыңыздыр!
Зайсан қаласы
Х.Мұстафина атындағы орта мектептің
І санатты математика пәні мұғалімі
Хасенова Ләзат Каукенқызы
<<Математика көшбасшысы>> сайысы .
Мақсаты:
1.Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын,зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2.Дамытушылық:Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3.Тәрбиелік:Оқушыларды жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1-жүргізуші: Армысыңдар,ағайындар,
Ағайын тілін табайын
2-жүргізуші: Бармысыңдар бауырлар
Өкпе жоқ, бізде бауыр бар
1-жүргізуші: Есенбісіз, ұстаздар,
Шаршамайтын қыс-жаздар
2-жүргізуші: Ізетке ие інілер ,
Інілер, еті тірілер
1-жүргізуші: Кешке келген сайланып,
Отырам деп жайланып
2-жүргізуші: Көрермендер аман ба,
Отырған анау ойланып
Екеуі бірігіп: Бәріңізге бір сәлем.
1-жүргізуші: Енді кешті бастайық
2-жүргізуші: Екеуміз енді саспайық
1-жүргізуші: Құрметті ұстаздар, қонақтар және оқушылар, сіздерді <<Математика көшбасшысы>> атты сайысымызды тамашалауға шақырамыз.
2-жүргізуші: Бүгін біз математиканың жұмбақты да тартымды әлемімен танысамыз.
1-жүргізуші: Біз бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткіземіз.
2-жүргізуші: Ал енді бүгінгі сайысымызға қатысатын оқушыларды ортаға шақырайық
1-жүргізуші: Ашық жарқын жүзді
Әділқазылар біздің,
Әділ баға берерге,
Шақырайық біз төрге.
Шеберлікті, білімді,
Сараптап сіздер көріңіздер.
Әділ қазы алқасы,
Әділ баға беріңіздер-деп алдымен әділқазылар алқасын сайлап алайық.
1. Директордың оқу ісінің меңгерушісі Иманқұлов Асхат Құмарбекұлы
2. Директордың тәрбие ісінің меңгерушісі Құрмашева Жанар Қасымбекқызы
3. Мектеп психологы Сағиева Шамшинур Әлімханқызы
2-жүргізуші: Бүгінгі сайсымыздың өтілу барысымен таныстырайық. Сайыс жеті кезеңнен тұрады. Таныстыру, бәйге, көкпар, ғажайып жетілік, тіл-өнер, жорға, және жекпе-жек. <<Бәйге>> кезеңінен кейін ең аз ұпай жинаған екі оқушы, <<жеті жұмбақ>> кезеңінен кейін бір оқушы, <<тіл өнер>>кезеңінен кейін бір оқушы, <<Жорға>> кезеңінен кейін бір оқушы ойыннан шығады. <<Жекпе-жек>> кезеңіне екі оқушы қалады.
Кешті 11 сынып оқушысы Әселбек Жалғастың <<Қарлығаштар>> әнімен бастайық.
1.Таныстыру
1) 8 <<а>> сынып оқушысы Хамитова Меруерт-оқу үздігі, аудандық пән олимпиадасының жүлдегері.
2) ) 8 <<а>> сынып оқушысы Туркистанова Арайлым Бақытбекқызы- оқу озаты, мектептің қоғамдық жұмысының белсендісі.
3) 8 <<ә>> сынып оқушысы Данияров Елшат-аудандық тарих пәні олимпиадасының жүлдегері
4) 9 <<а>> сынып оқушысы Қабдрасылова Айгерім-аудандық информатика пәні олимпиадасының жүлдегері
5) 9 <<а>> сынып оқушысы Шарипханова Дина-аудандық қазақ тілі пән олимпиадасының жүлдегері
6) 9 <<ә>> сынып оқушысы Өмірбек Келтай - аудандық пән олимпиадасының ,облыстық интеллектуалдық <<Малахит>> конкурстарының жүлдегері
7) 9 <<ә>> сынып оқушысы Әділбекова Еркежан- аудандық ағылшын тілі пән олимпиадасының жүлдегері
8) 10 <<а>> сынып оқушысы Бибизарова Гүлжан Алмасқызы-мектептің үздігі, аудандық қазақ тілі, орыс тілі, физика пәндер олимпиадасының, облыстық интеллектуалдық <<Айналайын>> конкурстарының жүлдегері.
9)10 <<а>> сынып оқушысы Рамазанова Балжан Болатқызы- аудандық информатика пән олимпиадасының, облыстық интеллектуалдық <<Айналайын>> конкурстарының жүлдегері.
10) 10 <<ә>> сынып оқушысы Қабдрашитов Әуез Қазбекұлы-аудандық математика пән олимпиадасының жүлдегері.
11) 10 <<ә>> сынып оқушысы Касихат Бауыржан Каспиханұлы-аудандық қақа тілі пәні олимпиадасының жүлдегері, мектептің оқушылар ұйымының президенті, оқу үздігі.
12)11 сынып оқушысы Жұмабекова айдана-мектептің <<Алтын белгі>> иегері, аудандық математика пәндер олимпиадасының жеңімпазы.
2-жүргізуші: Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім біріңіз
Жүзден жүйрік мыңнан тұлпар шығарар
Бәйге, бәйге, бәйгені көріңіз.
ІІ Бәйге
3)56 санының 75 пайызын табыңыз:
А) 40 В) 42 С) 44 Д) 46 Е) 48
2)12-ні 10 есе арттыр (120)
3) 62-6 неге тең? (30)
4)Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
5)Қандай сандардың жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (10)
6)Глобус қандай фигураны елестетеді? (шар)
7) <<Математика-ғылымдар патшасы, ал арифметика-математика патшасы>> сөзінің авторы кім? (Гаусс)
8)Бір жазықтықта жатпайтын, бір-бірімен қиылыспайтын түзулер (айқас)
9) Минуттың алпыстан бір бөлігі (секунт)
10) Кері сандардың көбейтіндісі (1)
11) Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
12) Жарты түзудің басқаша атауы (сәуле)
13) Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
14) Ең алғашқы әйел математик (С.В.Ковалевская)
15) 52-5 неге тең (20)
16) 25 пайыз санның қандай бөлігі (төрттен бір бөлігі)
17) Бір жазықтықта жататын, бір-бірімен қиылыспайтын түзулер (параллель)
18) 1 саны қандай сандардың көбейтіндісі (кері сандардың)
19) Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұлама ғалымы кім? (Әл-Фараби)
20) Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
х+у=7
Х-у=1
А) (6;1), В) (5;2) С) (4;3) Д) (3;4) Е) (2;5)
8>>ә>> сынып оқушылары Мұратова Алия мен Қойшыбаева аяулымның орындауында ән <<Астана>>
21)Көбейткіштерге жікте: х(р-а)+у(а-р)-z(р-а)
А) (р-а)(х+у+z) B) (p-a)(x-y-z) C) (p+a)(x-y-z) D) (p+a)(x+y+z) E) (p-a)(x-y+z)
22) Үшбұрыштың бұрыштары 7:5:6 сандарына пропорционал, үшбұрыштың ең кіші бұрышын табыңыз.
А) 500 В) 600 С) 700 Д) 300 Е) 400
23) Есептеңдер: 982-98*88
А) 1000 В) 99 С) 98 Д) 980 Е) 990
24) 18 пайызы 9 болатын санды табыңдар.
А) 50 В) 60 С) 65 Д) 70 Е) 75
3 <<а>> сынып оқушысы Еркебұланова Айымның орындауында ән <<Ой,көк>>.
1-жүргізуші:
Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші:
Ең қиыны жарыстың <<Көкпар>> келді
Мықтыларды қалыпты жеңсін енді
Тез жауап бер ойланып тұрыпқалма
Осы ойыннан көреміз ерен ерді.
ІІІ Көкпар
Тұлғалар
20
30
40
50
Қазақтың байырғы есептері
20
30
40
50
<<Ақбота>> есптері
20
30
40
50
<<Кенгуру>>есептері
20
30
40
50
Математикалық сөздік
20
30
40
50
Ең,ең ...
20
30
40
50
Логикалық сұрақтар
20
30
40
50
Тұлғалар
20 ұпай Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған.Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым. (Аристотель)
30 ұпай. Аристотель еңбегін зерттеген, <<Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз>> атанған 870-950 ж.ж. өмір сүрген ғалым. (Әл-Фараби)
40 ұпай. <<Математика-ғылымдар патшасы, ал арифметика-математика патшасы>> сөзінің авторы кім? (Гаусс)
50 ұпай.Тұңғыш қазақ геологы, Қазақ ССРҒА-ның кеңестік шығыстан шыққан бірінші академигі, қазақ тіліндегі тұңғыш алгебра оқулығының авторы (Қ.Сәтбаев)
Қазақтың байырғы есептері.
20 ұпай Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады (бір пұт)
30 ұпай. Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9 күнде)
40 ұпай. Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады? (төрттен бірін)
50 ұпай.Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап қанша асық ұттың деді ол.Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты,-деді. - Онда сендегі асық менің ұтып алған асығыма тең екен,-дейді үшінші бала
Асықтарын түгендеп тұрып. Ең көп асықтан ұтылған мен болдым,-дейді мұнайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде неше асық? (4,8,18)
<<Ақбота>> есептері
20 ұпай Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес.Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім? (Аян, Абзал,Арман)
30 ұпай. Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? (7)
40 ұпай. Үшбұрыштың екі қабырғасының ұзындықтары 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қанша болады? (5)
50 ұпай.Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты.Кітапта неше бет болған? (180)
<<Кенгуру>> есептері
20 ұпай <<Кенгуру>> байқауы 1991 жылдан бастап Европада жыл сайын өткізіліп тұрады. Байқау 2009 жылы нешінші рет өтті? (19)
30 ұпай. Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбіз жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбіз артық жеген. Ал баласы 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген. (28)
40 ұпай. Айдар қағаз парағын бес рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды текен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? (32)
50 ұпай.Бір дорба конфет 10 евро тұрады, бірақ әр дорбаның ішінде купон бар. Ал үш купонға қосымша конфет дорбасы беріледі. 150 евроға қанша дорба конфет алуға болады? (22)
Математикалық сөздік.
20 ұпай Квадарат .... (шаршы)
30 ұпай. Куб ....(текше)
40 ұпай. Дискриминант .... (айқындауыш)
50 ұпай.Биссектриса ....(жарма)
Ең,ең....
20 ұпай Ең кіші жай сан (2)
30 ұпай. Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
40 ұпай. Ең алғашқы математик әйел (Ковалевская)
50 ұпай.Ең алғаш координаттар жүйесін енгізген кім? (Р.Декарт)
Логикалық сұрақтар.
20 ұпай Бөлмеде төрт бұрыш.Әрбір бұрышта мысықтар отыр.Әрбір мысық алдында 3 мысық.Бөлмеде қанша мысық бар? (4 мысық)
30 ұпай. Қараңғы бөлмеде керосин шамы және шырақ қатар тұрса, бірінші нені тұтатар едіңіз? (Сіріңкені)
40 ұпай. Жыл он екі ай ішінде 30 және31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі. (барлық айда)
50 ұпай.5 алманы 5 кісіге тең бөліп беру керек және де себетте бір алма қалу керек (Төрт алманың әрқайсысын беске бөлу керек)
8 <<ә>> сынып оқушылары Мұратова Алия мен Қойшыбаева Аяулымның орындауында ән <<Қазақ елі>>
1-жүргізуші:
Әділқазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші.
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз екі оқушы ойыннан шығады. Сіздерге рахмет!
1-жүргізуші:
Шығыс елдерінде 7 санын әсіресе құрметтеген, жер дүниені 7 мен белгілеген.
2-жүргізуші:
Вавилондықтардың сенуі бойынша жер астындағы жұмаққа жету үшін негізгі жеті қақпадан өту керек.
1-жүргізуші:
Ай туып жеті күннен кейін жартылай толып, тағы жеті күннен кейін түгел толып, одан кейінгі жеті күннен кейін жарты болып. Ал келесі жетә күннен кейін аспанда тек қана жұлдыздар қалады. Содан 4 аптадан, әр апта жеті күннен <<ай>> деген ұғым пайда болды.
2-жүргізуші:
<<Бұл жерге кемейді ешкім ермек үшін,
Есеп-қисап, сан цифр термек үшін,
Көрсетіп есептеудің жолын қалай,
Келдім оларды айтып бермек үшін>>- деп ойнымыздың <<Жеті жұмбақ>> деп аталатын бөлімін бастаймыз.
ІV Жеті жұмбақ
Күшіне сенген бір мықты,
Жығып салып сегізді. (Шексіздік)
2.Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады. (Дәреже)
3.Егіз тұған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін-бірі көрмейді,
Бір мәреге келмейді. (Паралель түзулер)
4.Айналған шешу құралына,
Төрт саны араласқан құрамына.
<<Теңдеудің түбірлері нешеу?>> -деген
Қандай сан жауап береді сұрағыма. (Дискриминант)
5.Оң сандарға қолшатырдай,
Қалпақ болған беделі
Квадраттасаң егер оны,
Жоғалтасың сен оны. (Квадрат түбір)
6.Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтындаршы бұл қандай сан
Жан-жағына қарамай. (Натурал сан)
7.)12 бұтағы бар алып емен,
52 шыбық тарап, өсіп өнген.
Шыбық сайын 7-ден жапырағы
Бар ма еді, сондай ағаш көзің көрген. (Жыл,12ай,52апта,7күн)
8.Атадан он баламыз,
Бір-бір жастан рамыз,
Қосылып кейде басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз. Ол не? (0мен 9 арасындағы сандар)
1-жүргізуші:
Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші:
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады. Сізне рахмет!
1-жүргізуші:
Ал енді <<Тіл өнер>> деп аталатын бөлімді бастаймыз. Бұл бөлімде оқушылардың ойының жүйріктігін және қазақ,орыс,ағылшын тіліне жүйріктігін тексереміз. Әр дұрыс жауап үшін 10ұпай, әр аудармаға 10 ұпайдан беріледі.
* V Тіл өнер.
1).Бір-бірімен жарысқан,
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім болды. (сегіз, восемь,eight)
2.)62-6= (отыз, тридцать, thirch)
3)Бір үйде тұрады екен елу батыр,
Үй сыртына сүйкенсең өліп жатыр. (сіріңке, спички, match)
4)Елуді екіден бірге бөліп, алтыны қосқандағы нәтижесі қандай? (жүз алты, Сто шесть,one hundred and six)
5) 72= (қырық тоғыз, сорок девять, forty nine)
6) 121 қай санның квадраты (он бір, одиннадцать,eleven)
7) Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар. (киіз үй, юрта, yurta)
8) Мың кісіге бір белбеу. (сыпырғыш., веник, broom)
1-жүргізуші. Әділ қазылар сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші: Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады.Сізге рақмет!
1-жүргізуші: Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір ойын болсын.
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын-дей отырып сайысымыздың келесі <<Жорға>> бөліміне көшейік. Бұл бөлім бойынша сіздер дайындалған сұраққа тез, әрі нақты жауап берулеріңіз керек.Бір минут ішінде қанша сұрақ тыңдап, нешеуіне дұрыс жауап беру сіздің шапшаңдығыңызға байланысты. Әр дұрыс жауап 10 ұпай.
VI бөлім Жорға.
1-нұсқасы
1.)Айырмашылығы тек таңбасында болатын сан (қарама-қарсы сан)
2.)Нөлден үлкен сандар (оң сандар)
3.)Қарама-қарсы сандардың қосындысы (нөл)
4.)9-ға кері сан (тоғыздан бір)
5.)Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
6)Вектор дегеніміз не? (бағытталған кесінді)
7)Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем (Аксиома)
8) cos0[0]-та неге тең (бірге)
9)Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы (360 градус)
10)Бір жазықтықта жатпайтын түзулер (айқас)
11)Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. (нөл)
12) а2+в2=c[2] кімнің теоремасы (Пифагор)
13) 75 пайыз санның қандай бөлігі (төрттен үш)
14)бестің квадарты (25)
15)11 жай сан ба? (ия)
Ә-нұсқасы.
1)Бір нәрсені санау үшін қажет сандар (натурал сандар)
2)Нөлден кіші сандар (теріс сандар)
3)Кері сандардың көбейтіндісі (1)
4)Жарты түзу (сәуле)
5)9-ға қарама-қарсы сан (-9)
6)Бағытталған кесінді (вектор)
7)Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем (теорема)
8) tg45[0]-та неге тең (бір)
9)Үшбұрыштыі ішкі бұрыштарының қосындысы (180 градус)
10)Қиылыспайтын түзулер (параллель түзулер)
11)ах4+вх2+с=0 қандай теңдеу? (биквадарат теңдеу)
12)sin2α+cos2α неге тең? (бірге)
13)100 санының төрттен бір бөлігі неше (25)
14) тоғыздың квадараты (81)
15) 13 құрама сан ба ? (жоқ)
Б-нұсқасы.
1) Берілген шаманың жүзден бір бөлігі (процент)
2) Алымы бөлімінен үлкен бөлшек (бұрыс бөлшек)
3) Пифагор теоремасы (а2+в2=c[2] )
4) Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер. (перпендикуляр түзулер)
5) Ах2+вх+с=0 қандай теңдеу (квадарт теңдеу)
6) Кесінді деген не? (екі нүкте арасындағы түзу)
7) Квадарттық функцияның графигі (парабола)
8) Sin0[0]-та неге тең (нөл)
9) Бұрышты өлшейтін құрал (транспортир)
10) Екі қабырғасы тең үшбұрыш (тең бүйірлі үшбұрыш)
11) Шешімдері бірдей теңсіздік (мәндес теңсіздік)
12) Tgx*ctx неге тең (бірге)
13) 100 санының төрттен үш бөлігі (75)
14) Үштің кубы (27)
15) 15 жай сан ба (жоқ)
10 <<а>> сынып оқушысы Орынбеков Азаматтың орындауында күй <<Көңілашар>>
1-жүргізуші.
Әділ қазылар алқасы сайыскерлердің жинаған ұпайларын айтыңыздар.
2-жүргізуші.
Сайысымыздың шарты бойынша ұпайлары аз бір оқушы ойыннан шығады. Сізге рақмет!
1-жүргізуші: Сонымен сайысымыздың ең шешуші кезеңі <<Жекпе жек>> бөліміне көшейік.
2-жүргізуші:
Бұл бөлімде екі оқушыға бірдей тапсырмалар беріледі. Қайсысы бірінші әрі дұрыс орындаса жеңімпаз юолып <<Математика көшбасшысы>> атанады.
1-жүргізуші: Қытайдың көне <<Же-ким>> деген кітабында қасиетті тасбақа туралы аңыз бар. 4000 жыл бұрын император Ню өзен бойынан қасиетті тасбақаны көрген. Оның арқасында ақ және қара дөңгелектерден құрастырылған сурет бар. Әр фигураны дөңгелектер санына қарай сандармен ауыстырса кесте шығады. Кестенің ішіндегі сандарды қалай қоссаңда 15 шығады. Қытайлықтар бұл суретті ло-шу деп қасиетті таңба ретінде маги квадарат деп атаған.
1-тапсырмалары:1
2
3
4
9
2
3
5
7
4
5
6
8
1
6
7
8
9
2-тапсырмалары:
1)Герон формуласы қай фигураның ауданын табу үшін қолданылады? (үшбұрыш)
2)Орта сызығы табандарының қосындысының жартысына тең болады? (трапеция)
3)Табаны параллелограмм болатын призма қалай аталады? (параллелепипед)
4)Барлық қабырғалары бір-біріне тең төртбұрыш қала йтаталады (квадарт)
5)Пифагор теоремасы қай үшбұрышқа пайдаланылады? (тікбұрышты үшбұрыш)
Көрермендермен жұмыс:
Цифрларға байланысты мақал-мәтелдер айту.
1.2 жақсы қас болмас, 2 жаман дос болмас
2.5 бармақ жиналса, жұдырық болады.
3.30 тістен шыққан сөз, 30 рулы елге тарайды.
4.1 кісі қазған құдықтан 1000 кісі су ішеді.
5.7 жұрттың тілін біл, 7 түрлі білім біл.
6.Ат баспаймын деген жерін 3 басады.
7.5 саусақ бірдей емес.
2-жүргізуші:Қазылар алқасы сайыс қорытындысын шығарғанша , жанкүйерлердің дайындаған музыкалық өнерлерін тамашалайық
4 сынып оқушысы Тынысбекова Диананың орындауында испан биі.
8 <<ә>> сынып оқушысы Қойшыбаева Аяулымның орындауында күй <<Сарарқа>>
1-жүргізуші:Қанып сандар сырына,
Шықсақ білім шыңына
Деп алаулап жүрегі
Қосқан әуен жырына
Математиктер жасасын!-дей отырып кешіміздің қорытындысын хабарлау үшін сөз қазылар алқасына беріледі.
2-жүргізуші:Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты.
Ақыл-ойлар әлемді арбап алды.
Математика ғылымдар патшасы атты,
Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты.
Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса,
Омар Хайям,әл-Фараби жолын қума.
Елімнің болашағы гүлденеді,
Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.
1-жүргізуші:Алдыңызда жайнаған жүздер әні.
Сіздермен кездесеміз біздер әлі,
Әділ-қазы , көрермен сау тұрыңдар,
Күтеді бізді жарқын күндер әлі.
2-жүргізуші:Осымен <<Математика көшбасшысы>> атты сайысымыз аяқталды. Келесі кездескенше, сау-саламат болыңыздыр!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz