Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жапырақтың суретін салу
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Шапхатова Салтанат
<<Толағай>> тобы
Күні: 10.04.2013
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>
Мақсаты:
Білімдік: Балаларды дәстүрден тыс сурет салу техникасы <<қағазды умаждап, саусақпен салуды>> таныстыру.Табиғат көрінісімен таныстыру. Қол , саусақ маторикаларын дамыту және бала тілін дамытып ойын арқылы дыбыстарын жетілдіру. Қарындашты (қылқаламды) қатты баспауға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Әлемнің сырын сезіне білуге, көркемдік талғамдарының жетілуіне ықпал ету.
Тәрбиелік: Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау.
Қажетті құрал- жабдықтар: сурет қиындылары, сіріңке, бояу, сүлгі, ақ қағаз.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік, қағазды умаждау арқылы саусақпен сурет салу.
Қызмет кезендері
Педагогтің басқару іс-қимылдары
Балалар қызметі
1 кезең
уәждік-түрткі болу
Баланың әрекетке кірісуіне түрткі болу:
Балалар бізге бүгін қонақ апайлар келіп отыр, қане салемдесіп алайық!
-Енді осы жақсы көңіл-күйімізді бір- бірімізге қарап күлімдеп шын жүрегімізбен сыйлайық.
Сол жақсы көңіл- күйімізді енді қонақтарға сыйлайық.
--------------------------------------------------------------------------------
Проблемалық жағдай орнату
--------------------------------------------------------------------------------
-Балалар қараңдаршы мына жерде бір сандық тұр. Мистер Джонның сандығы.
--------------------------------------------------------------------------------
Мистр Джонның Сиқырлы сандық жұмбағын шешіп көреміз бе?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Мистер Джонның Жұмбағын шешу, сандықтан кітапты алып тапсырмаларын орындау.
-Сәлеметсіздерме?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бір- біріне қарап күлімсіреп көңіл-күй сыйлайды
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Балалар назарларын сандыққа аударады
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Иә шешіп көреміз
Балалар жұмбақты шешіп сандықтың тапсырмаларын шешеді
2 кезең
проблемалық-ізденістік
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
1 бет. Күз суреті жұмбағын шешіп корелік
--------------------------------------------------------------------------------
2 бет. Апельсин мен лимондар тапсырмасы.
--------------------------------------------------------------------------------
3 бет. Мерекелік отшашудың тапсырмасын орындау.
--------------------------------------------------------------------------------
Жапырақтың суретін салу
--------------------------------------------------------------------------------
Сергіту сәті <<Сылақшы>>
--------------------------------------------------------------------------------
4 бет Қандай заттың пішіні шаршы болады?
--------------------------------------------------------------------------------
5 бет << Балықтар аквариумда жүзеді>>
--------------------------------------------------------------------------------
6 бет Кішкентай шырша тоңып қалды қыста
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмбақ жауабын шешу
--------------------------------------------------------------------------------
7 бет Күн сәулелерінің ұсынысы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Шуақты күн>> суретін бояу
--------------------------------------------------------------------------------
8 бет Әдемі құс тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
Баланы қызмет үрдісіне психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу:
--------------------------------------------------------------------------------
9 бет Не домалақ пішінді болады?
Балалар Күз суреті жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Апельсин мен лимондардың тапсырмасын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Мерекелік отшашудың
--------------------------------------------------------------------------------
тапсырмасын орын-
--------------------------------------------------------------------------------
дайды, жапырақтың
--------------------------------------------------------------------------------
суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сылақшы>> жаттығуын жасайды
--------------------------------------------------------------------------------
шаршы пішінді затты атайды, балықтардың түстерін ажыратады
--------------------------------------------------------------------------------
Шыршаның жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Күннің суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
Әдемі құс тапсырмасын орындайды
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Домалақ пішінді затты атайды.
3 кезең
рефлексті-түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау:
--------------------------------------------------------------------------------
12 бет
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы "Сүйікті ойыншық" (суретін салу)
--------------------------------------------------------------------------------
Балаларды мадақтау, бағалау, сабақты қорытындылау.
Балалар салған суреттерін тапсырады, тәрбиешінің қорытынды сөзін тыңдайды.
Күтілетін нәтиже:
Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйренді. Қол , саусақ маторикаларын дамыта алды. Ойын арқылы дыбыстыры жетіледі, ақпараттық- коммуникативтік құзіреттілігі дамыды.
Білу тиіс:
Бірлесіп жұмыс жасауды білуі тиіс. Қағазды умаждау арқылы сурет салуды білуі тиіс.
<<Райхан>> балабақшасы
Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>
Тәрбиеші: Шапхатова С.
<<Толағай>> тобы
Индер 2013 жыл
Шапхатова Салтанат
<<Толағай>> тобы
Күні: 10.04.2013
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>
Мақсаты:
Білімдік: Балаларды дәстүрден тыс сурет салу техникасы <<қағазды умаждап, саусақпен салуды>> таныстыру.Табиғат көрінісімен таныстыру. Қол , саусақ маторикаларын дамыту және бала тілін дамытып ойын арқылы дыбыстарын жетілдіру. Қарындашты (қылқаламды) қатты баспауға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Әлемнің сырын сезіне білуге, көркемдік талғамдарының жетілуіне ықпал ету.
Тәрбиелік: Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау.
Қажетті құрал- жабдықтар: сурет қиындылары, сіріңке, бояу, сүлгі, ақ қағаз.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік, қағазды умаждау арқылы саусақпен сурет салу.
Қызмет кезендері
Педагогтің басқару іс-қимылдары
Балалар қызметі
1 кезең
уәждік-түрткі болу
Баланың әрекетке кірісуіне түрткі болу:
Балалар бізге бүгін қонақ апайлар келіп отыр, қане салемдесіп алайық!
-Енді осы жақсы көңіл-күйімізді бір- бірімізге қарап күлімдеп шын жүрегімізбен сыйлайық.
Сол жақсы көңіл- күйімізді енді қонақтарға сыйлайық.
--------------------------------------------------------------------------------
Проблемалық жағдай орнату
--------------------------------------------------------------------------------
-Балалар қараңдаршы мына жерде бір сандық тұр. Мистер Джонның сандығы.
--------------------------------------------------------------------------------
Мистр Джонның Сиқырлы сандық жұмбағын шешіп көреміз бе?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Мистер Джонның Жұмбағын шешу, сандықтан кітапты алып тапсырмаларын орындау.
-Сәлеметсіздерме?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бір- біріне қарап күлімсіреп көңіл-күй сыйлайды
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Балалар назарларын сандыққа аударады
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Иә шешіп көреміз
Балалар жұмбақты шешіп сандықтың тапсырмаларын шешеді
2 кезең
проблемалық-ізденістік
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
1 бет. Күз суреті жұмбағын шешіп корелік
--------------------------------------------------------------------------------
2 бет. Апельсин мен лимондар тапсырмасы.
--------------------------------------------------------------------------------
3 бет. Мерекелік отшашудың тапсырмасын орындау.
--------------------------------------------------------------------------------
Жапырақтың суретін салу
--------------------------------------------------------------------------------
Сергіту сәті <<Сылақшы>>
--------------------------------------------------------------------------------
4 бет Қандай заттың пішіні шаршы болады?
--------------------------------------------------------------------------------
5 бет << Балықтар аквариумда жүзеді>>
--------------------------------------------------------------------------------
6 бет Кішкентай шырша тоңып қалды қыста
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмбақ жауабын шешу
--------------------------------------------------------------------------------
7 бет Күн сәулелерінің ұсынысы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Шуақты күн>> суретін бояу
--------------------------------------------------------------------------------
8 бет Әдемі құс тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
Баланы қызмет үрдісіне психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу:
--------------------------------------------------------------------------------
9 бет Не домалақ пішінді болады?
Балалар Күз суреті жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Апельсин мен лимондардың тапсырмасын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Мерекелік отшашудың
--------------------------------------------------------------------------------
тапсырмасын орын-
--------------------------------------------------------------------------------
дайды, жапырақтың
--------------------------------------------------------------------------------
суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сылақшы>> жаттығуын жасайды
--------------------------------------------------------------------------------
шаршы пішінді затты атайды, балықтардың түстерін ажыратады
--------------------------------------------------------------------------------
Шыршаның жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Күннің суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
Әдемі құс тапсырмасын орындайды
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Домалақ пішінді затты атайды.
3 кезең
рефлексті-түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау:
--------------------------------------------------------------------------------
12 бет
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы "Сүйікті ойыншық" (суретін салу)
--------------------------------------------------------------------------------
Балаларды мадақтау, бағалау, сабақты қорытындылау.
Балалар салған суреттерін тапсырады, тәрбиешінің қорытынды сөзін тыңдайды.
Күтілетін нәтиже:
Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйренді. Қол , саусақ маторикаларын дамыта алды. Ойын арқылы дыбыстыры жетіледі, ақпараттық- коммуникативтік құзіреттілігі дамыды.
Білу тиіс:
Бірлесіп жұмыс жасауды білуі тиіс. Қағазды умаждау арқылы сурет салуды білуі тиіс.
<<Райхан>> балабақшасы
Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>
Тәрбиеші: Шапхатова С.
<<Толағай>> тобы
Индер 2013 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz