Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жапырақтың суретін салу

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы

Шапхатова Салтанат
<<Толағай>> тобы
Күні: 10.04.2013
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>
Мақсаты:
Білімдік: Балаларды дәстүрден тыс сурет салу техникасы <<қағазды умаждап, саусақпен салуды>> таныстыру.Табиғат көрінісімен таныстыру. Қол , саусақ маторикаларын дамыту және бала тілін дамытып ойын арқылы дыбыстарын жетілдіру. Қарындашты (қылқаламды) қатты баспауға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын дамыту. Әлемнің сырын сезіне білуге, көркемдік талғамдарының жетілуіне ықпал ету.
Тәрбиелік: Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау.
Қажетті құрал- жабдықтар: сурет қиындылары, сіріңке, бояу, сүлгі, ақ қағаз.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік, қағазды умаждау арқылы саусақпен сурет салу.

Қызмет кезендері

Педагогтің басқару іс-қимылдары

Балалар қызметі

1 кезең
уәждік-түрткі болу

Баланың әрекетке кірісуіне түрткі болу:
Балалар бізге бүгін қонақ апайлар келіп отыр, қане салемдесіп алайық!
-Енді осы жақсы көңіл-күйімізді бір- бірімізге қарап күлімдеп шын жүрегімізбен сыйлайық.
Сол жақсы көңіл- күйімізді енді қонақтарға сыйлайық.

--------------------------------------------------------------------------------
Проблемалық жағдай орнату
--------------------------------------------------------------------------------
-Балалар қараңдаршы мына жерде бір сандық тұр. Мистер Джонның сандығы.
--------------------------------------------------------------------------------
Мистр Джонның Сиқырлы сандық жұмбағын шешіп көреміз бе?
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Мистер Джонның Жұмбағын шешу, сандықтан кітапты алып тапсырмаларын орындау.

-Сәлеметсіздерме?
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Бір- біріне қарап күлімсіреп көңіл-күй сыйлайды
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Балалар назарларын сандыққа аударады
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Иә шешіп көреміз

Балалар жұмбақты шешіп сандықтың тапсырмаларын шешеді

2 кезең
проблемалық-ізденістік

Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
1 бет. Күз суреті жұмбағын шешіп корелік
--------------------------------------------------------------------------------
2 бет. Апельсин мен лимондар тапсырмасы.
--------------------------------------------------------------------------------
3 бет. Мерекелік отшашудың тапсырмасын орындау.
--------------------------------------------------------------------------------
Жапырақтың суретін салу
--------------------------------------------------------------------------------
Сергіту сәті <<Сылақшы>>
--------------------------------------------------------------------------------
4 бет Қандай заттың пішіні шаршы болады?
--------------------------------------------------------------------------------
5 бет << Балықтар аквариумда жүзеді>>
--------------------------------------------------------------------------------
6 бет Кішкентай шырша тоңып қалды қыста
--------------------------------------------------------------------------------
Жұмбақ жауабын шешу
--------------------------------------------------------------------------------
7 бет Күн сәулелерінің ұсынысы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Шуақты күн>> суретін бояу
--------------------------------------------------------------------------------
8 бет Әдемі құс тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
Баланы қызмет үрдісіне психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу:
--------------------------------------------------------------------------------
9 бет Не домалақ пішінді болады?

Балалар Күз суреті жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Апельсин мен лимондардың тапсырмасын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Мерекелік отшашудың
--------------------------------------------------------------------------------
тапсырмасын орын-
--------------------------------------------------------------------------------
дайды, жапырақтың
--------------------------------------------------------------------------------
суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сылақшы>> жаттығуын жасайды
--------------------------------------------------------------------------------
шаршы пішінді затты атайды, балықтардың түстерін ажыратады
--------------------------------------------------------------------------------
Шыршаның жұмбағын шешеді
--------------------------------------------------------------------------------
Күннің суретін салады
--------------------------------------------------------------------------------
Әдемі құс тапсырмасын орындайды
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Домалақ пішінді затты атайды.

3 кезең
рефлексті-түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау:
--------------------------------------------------------------------------------
12 бет
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы "Сүйікті ойыншық" (суретін салу)
--------------------------------------------------------------------------------
Балаларды мадақтау, бағалау, сабақты қорытындылау.
Балалар салған суреттерін тапсырады, тәрбиешінің қорытынды сөзін тыңдайды.

Күтілетін нәтиже:
Балалар табиғатты қорғай білуге, табиғат сырын ұғуға, бір- бірімен жақсы қарым - қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйренді. Қол , саусақ маторикаларын дамыта алды. Ойын арқылы дыбыстыры жетіледі, ақпараттық- коммуникативтік құзіреттілігі дамыды.
Білу тиіс:
Бірлесіп жұмыс жасауды білуі тиіс. Қағазды умаждау арқылы сурет салуды білуі тиіс.

<<Райхан>> балабақшасы

Тақырыбы: <<Әлемнің сиқырлы кітабы>>

Тәрбиеші: Шапхатова С.
<<Толағай>> тобы

Индер 2013 жыл

Ұқсас жұмыстар
Жапырақтың құрылысы. жапырақтың алуантүрлілігі, олардың өсімдік тіршілігіндегі рөлі. 6 сынып
Компьютерлік графика түрлері
Жапырақ. Тұқым және жеміс
Вегетативті мүше
Алтын күз
Қоңыр күз
Қысқы пейзаж
Атай шалқан отырғызды (орыс ертегісі)
Қызылша жетілдіру және жинау машинасы
Гүлдің құрылысы . Өсімдіктердің көбею мүшесі, гүлдің құрылысы, гүл бөліктерінің атқаратын қызметі туралы
Пәндер