Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ отбасы
№
Тарау бойынша р/с
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І тоқсан - 27 сағат
Әлеуметтік -тұрмыстық ая- 32 сағат
Біз тату тұрамыз - 16 сағат
1
1
Қазақстан-ортақ үйіміз
1
Тұрақты тіркестер. Олардың сөйлем ішіндегі
экспрессивті мәні. Кейінгі ықпалды қайталау. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер;
Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Қазақ отбасы туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: қазақ отбасы туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Болған жағдайға байланысты, сезімге әсер ететін сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: қазақ отбасы туралы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып өз ойын айту.
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Қазақ отбасы туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жаза білу, өз ойын қысқаша білдіре алу;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Қазақ отбасы туралы көзқарасын айтып, пікір білдіру. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
9-бет 8-тап.,
10-бет 12-тап.
2
2
Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. Тест жұмысы <<Кіріс тест>>
1
13-бет 7-тап.
3
3
Қазақстан Республикасының рәміздерін білу-менің міндетім
1
15-бет 4-тап.,
16-бет 6-тап.
4
4
Елтаңбасы елімнің
1
18-бет 3-тап.
5
5
Халықтану
1
20-бет 2-тап.,
21-бет 4,5-тап.
6
6
Қорытынды сабақ
1
Мәтіндерді қайталау
7
7
Диктант <<Қазақты ғалам таныған күн>>
1
Сөздікті қайталау
8
8
Бірінші қыркүйек-Білім күні
1
29-бет 10-тап.,
28-бет 7-тап.
9
9
Ұстаз
1
29-бет 1-тап., н/е 33-бет 12-тап.
10
10
Мектепте
1
36-бет 9, 10-тап.
11
11
Күш-білімде, білім-кітапта
1
40-бет 8-тап.
12
12
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
13
13
Тілге құрмет-елге құрмет
1
42-бет 1-тап.,
43-бет 6-тап.
14
14
Өз тіліңді құрметте
1
46-бет 6-тап., ереже жаттау
15
15
22 қыркүйек-Тілдер мерекесі
1
48-бет 6-тап.,
2 сөйлем құрастыру, синт.талдау
16
16
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
Қазақ отбасында тұрғым келеді - 16 сағат
17
1
Менің туыстарым
1
Этнолингвис-тикалық атаулар. Көмекші есімдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Тыңдалым: қазақ отбасының ерекшелігі туралы мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну;
оқылым: мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: қазақ отбасындағы өзара сыйласымдылық туралы пікір білдіру;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып әңгіме жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
56-бет 11-тап., өз отбасы туралы әңгімелеу, през.жасау
18
2
Достық
1
57-бет 2-тап.
19
3
Тәрбие-отбасынан басталады
1
62-бет 8-тап., 2 сөзге лекс.талдау
20
4
Шығарма <<Отбасым-алтын ұям>>
1
Мақалдардардан сынаққа дайындалу
21
5
Жеті ата
1
66-бет 9-тап. Шығармаға дайындалу
22
6
Отбасы туралы мақал-мәтелдер
1
65-бет 6-тап.
23
7
Мазмұндама <<Жеті атасын білмеген-жетесіз>>
1
Мәтіндерді, сөздікті қайталау
24
8
Диктант <<Тұсаукесер>>
1
Өткен тақырыптар бойынша 20 сұрақ жазып келу
25
9
Тест жұмысы
<<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
Ережелерді қайталау
26
10
Қара шаңырақ
1
Қазақ тілі. <<Атамұра>> 2009
55-бет деңгейлік тапсырмалар
27
11
Ата-ана
1
57-бет 5-тап.
ІІ тоқсан - 21 сағат
1
12
Қазақ отбасы
1
Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
58-бет 1-тап., 2 сөзге лек. талдау
2
13
Отбасы мүшелерінің мінездері
1
60-бет 3-тап.
3
14
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
1
63-бет деңгейлік тапсырмалар
4
15
Тест жұмысы <<Қазақ отбасы>>
1
Отбасы туралы 2 сөйлемге синтаксистік талдау
5
16
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
Əлеуметтік-мəдени ая - 48 сағат
Сурет галлереясына барамыз - 16 сағат
6
1
Театр
1
Қалау рай. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Суретшілер туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: суретшілер, сурет көрмесі, картиналар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: белгілі бір сурет туралы өз пікірін білдіру. Сурет галлереясындағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Суретші мен суреттер туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: сурет, суретшілер жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
125-бет 1-тап.
7
2
Кино өнері
1
Қазақ киноларының аттарын жазу, қосымша мәлімет
8
3
Ғылыми-мәдени орталық
1
3 сөзді қалай райда жіктеп, 3 сөйлем құрастыру
9
4
Диктант <<Абайдың мұражай-үйі>>
1
130-бет деңгейлік тапсырмалар
10
5
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
11
6
Сапар шегу
1
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
82-бет 8-тап.,
83-бет ереже
12
7
Жетісуға саяхат
1
Жұппен таныстырылым дайындау, 85-бет 4-тап
13
8
Астанаға сапар
1
88-бет 7-тап.
14
9
Диктант <<Атамекен-Қазақстан картасы>>
1
Таныстырылым жасау
15
10
Қорытынды сабақ
1
1 етістікті барлық райда жіктеу
16
11
Менің бос уақытым
1
Шығармаға дайындалу,
қайталау
17
12
Шығарма <<Менің ермегім>>
1
97-бет 6-тап.
18
13
Спорт
1
Қазақстан чемпиондары жайлы таныстырылымдар жасау
19
14
Қазақстанада қысқы олимпиада өтті
1
Спортшылар туралы әңгімелеу
20
15
Балуан
1
Өткен тақырыптар бойынша 20 тезис жазу.
21
16
Тест жұмысы
<<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
20 мақал жаттау.
ІІІ тоқсан 30 сағат
Мұражайға саяхат - 16 сағат
1
1
Мұражайлар
1
Неологизм-дер. Қос сөздер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Мұражай туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: мұражай, мұражайдағы экспонаттар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
айтылым: ойын жеткізу барысында түрлі туындылар, экспонаттар жайлы айту. Мұражайдағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мұражай туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша жазбаша түрде білдіру;
тілдесім: мұражай жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Диалогке қатысу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
2
2
Қандай көркем туған өлкем
1
3
3
Невада-Семей
1
4
4
Арал теңізі
1
5
5
Мазмұндама <<Арал тағдыры>>
1
6
6
Қорытынды сабақ
1
Ғаламтор
Энциклопе-дия
7
7
Қазақстанның мұражай ісі
1
8
8
Қазақстан мұражайлары
1
9
9
М. Әуезов мұражайы
1
10
10
Ғабит Мүсіреповтің мұражайы
1
11
11
Абай Құнанбаевтің мұражайы
1
12
12
Мұражай экспонаттары
1
13
13
Президенттік мәдени орталық
1
14
14
Орталық мұражайдағы экспонаттар
1
15
15
Тест жұмысы <<Мұражайға саяхат>>
1
16
16
Диктант <<Президенттік мәдени орталық>>
1
Мен ұнататын теле/радио хабар - 16 сағат
17
1
Ақпарат құралдары
1
Өздік етіс. Лепті сөйлемдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Радио, теледидардан естіген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу, түсіну;
айтылым: өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Теледидардан көрген бағдарлама туралы жазу;
тілдесім: теледидардан көрген, кино, бағдарламалар мен радиодан естіген жаңалықтар жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
<<Шың>> кітабы
Энциклопе-дия
18
2
Бұрынғы газет-журналдар
1
19
3
Сұхбаттасу
1
20
4
Радио
1
21
5
Сөз шыңды табар
1
22
6
Журналистика
1
23
7
Диктант <<Қазақ>> газеті>>
1
24
8
Тіл дамыту
1
25
9
Телевизия
1
26
10
Жергілікті телеарналар
1
27
11
Тест жұмысы
<<ІІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
28
12
Қазақстан телеарналары
1
29
13
Жергілікті газет-журналдар
1
30
14
Шығарма <<Сүйікті бағдарламам>> немесе <<Сүйікті телехикая>>
1
ІV тоқсан-24 сағат
Публицистикалық стиль
1
15
Тіл дамыту
1
Ғаламтор
Энциклопе-дия
2
16
Тест <<Бұқаралық ақпарат құралдары>>
1
Оқу-еңбек аясы - 22 сағат
Біздің елде орта мектепте білім алу. Қандай емтихандар тапсырамын? - 11 сағат
3
1
Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі
1
Зат есім. Зат есімнен сын есім тудырушы жұрнақтар. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер
Айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну, қолдана алу;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-әңгіме, диалог-талқылау. Полилог-ойбөліс
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
Энциклопе-дия
4
2
Тіл үйрену
1
5
3
Сөздік түрлерімен жұмыс
1
6
4
Тіл дамыту
1
7
5
Мазмұндама <<Емтихандар>>
1
8
6
Емтихан
1
9
7
Тіл дамыту
1
10
8
Диктант <<Білім беру жүйесі>>
1
11
9
Уақытты босқа өткізбе
1
12
10
Емтиханға дайындық
1
13
11
Емтихан тапсыру
1
Менің арман мектебім - 11 сағат
14
1
Білім ордалары
1
Мақсатты келер шақ. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мәтін бөліктеріне ат қойып, қысқаша мазмұндап жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру.
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
15
2
Абай Құнанбайұлы
1
16
3
Ыбырай Алтынсарин
1
17
4
Абылай хан
1
18
5
Қаныш Сәтбаев
1
19
6
Қорытынды сабақ
1
20
7
Бақылау диктанты <<Біздің Президентіміз>>
1
21
8
Парламент
1
22
9
Тест жұмысы
<<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1
23
10
Менің болашақ мамандығым
1
24
11
Қорытынды сабақ
1
Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:
Сыныптар
Сөздер саны
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
Жылдық
Тест (бақылау жұмысы)
9
90-95
2
2
2
2
1
4
Сөз мөлшері:
9-сыныпта-90-100 сөз
Мазмұндама және шығарма жұмыстарының көлемі мен бағалау өлшемдері
Сыныптар
Сөйлем саны
Мазмұндама/шығарма саны
9
8 немесе 9 сөйлем
2
Мазмұндама мен шығармаға екі баға қойылады:
1-шісі: жұмысының мазмұны мен көркемдік сапасы, тіл байлығы үшін;
2-шісі: грамматикалық сауаттылығы үшін.
Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
2
8
тест
2
2
2
2
8
шығарма
1
1
1
-
3
мазмұндама
1
-
1
1
3
Тарау бойынша р/с
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І тоқсан - 27 сағат
Әлеуметтік -тұрмыстық ая- 32 сағат
Біз тату тұрамыз - 16 сағат
1
1
Қазақстан-ортақ үйіміз
1
Тұрақты тіркестер. Олардың сөйлем ішіндегі
экспрессивті мәні. Кейінгі ықпалды қайталау. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер;
Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Қазақ отбасы туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: қазақ отбасы туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Болған жағдайға байланысты, сезімге әсер ететін сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: қазақ отбасы туралы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып өз ойын айту.
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Қазақ отбасы туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жаза білу, өз ойын қысқаша білдіре алу;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Қазақ отбасы туралы көзқарасын айтып, пікір білдіру. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
9-бет 8-тап.,
10-бет 12-тап.
2
2
Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. Тест жұмысы <<Кіріс тест>>
1
13-бет 7-тап.
3
3
Қазақстан Республикасының рәміздерін білу-менің міндетім
1
15-бет 4-тап.,
16-бет 6-тап.
4
4
Елтаңбасы елімнің
1
18-бет 3-тап.
5
5
Халықтану
1
20-бет 2-тап.,
21-бет 4,5-тап.
6
6
Қорытынды сабақ
1
Мәтіндерді қайталау
7
7
Диктант <<Қазақты ғалам таныған күн>>
1
Сөздікті қайталау
8
8
Бірінші қыркүйек-Білім күні
1
29-бет 10-тап.,
28-бет 7-тап.
9
9
Ұстаз
1
29-бет 1-тап., н/е 33-бет 12-тап.
10
10
Мектепте
1
36-бет 9, 10-тап.
11
11
Күш-білімде, білім-кітапта
1
40-бет 8-тап.
12
12
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
13
13
Тілге құрмет-елге құрмет
1
42-бет 1-тап.,
43-бет 6-тап.
14
14
Өз тіліңді құрметте
1
46-бет 6-тап., ереже жаттау
15
15
22 қыркүйек-Тілдер мерекесі
1
48-бет 6-тап.,
2 сөйлем құрастыру, синт.талдау
16
16
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
Қазақ отбасында тұрғым келеді - 16 сағат
17
1
Менің туыстарым
1
Этнолингвис-тикалық атаулар. Көмекші есімдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Тыңдалым: қазақ отбасының ерекшелігі туралы мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну;
оқылым: мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: қазақ отбасындағы өзара сыйласымдылық туралы пікір білдіру;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып әңгіме жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
56-бет 11-тап., өз отбасы туралы әңгімелеу, през.жасау
18
2
Достық
1
57-бет 2-тап.
19
3
Тәрбие-отбасынан басталады
1
62-бет 8-тап., 2 сөзге лекс.талдау
20
4
Шығарма <<Отбасым-алтын ұям>>
1
Мақалдардардан сынаққа дайындалу
21
5
Жеті ата
1
66-бет 9-тап. Шығармаға дайындалу
22
6
Отбасы туралы мақал-мәтелдер
1
65-бет 6-тап.
23
7
Мазмұндама <<Жеті атасын білмеген-жетесіз>>
1
Мәтіндерді, сөздікті қайталау
24
8
Диктант <<Тұсаукесер>>
1
Өткен тақырыптар бойынша 20 сұрақ жазып келу
25
9
Тест жұмысы
<<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
Ережелерді қайталау
26
10
Қара шаңырақ
1
Қазақ тілі. <<Атамұра>> 2009
55-бет деңгейлік тапсырмалар
27
11
Ата-ана
1
57-бет 5-тап.
ІІ тоқсан - 21 сағат
1
12
Қазақ отбасы
1
Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
58-бет 1-тап., 2 сөзге лек. талдау
2
13
Отбасы мүшелерінің мінездері
1
60-бет 3-тап.
3
14
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
1
63-бет деңгейлік тапсырмалар
4
15
Тест жұмысы <<Қазақ отбасы>>
1
Отбасы туралы 2 сөйлемге синтаксистік талдау
5
16
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
Əлеуметтік-мəдени ая - 48 сағат
Сурет галлереясына барамыз - 16 сағат
6
1
Театр
1
Қалау рай. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Суретшілер туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: суретшілер, сурет көрмесі, картиналар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: белгілі бір сурет туралы өз пікірін білдіру. Сурет галлереясындағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Суретші мен суреттер туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: сурет, суретшілер жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
125-бет 1-тап.
7
2
Кино өнері
1
Қазақ киноларының аттарын жазу, қосымша мәлімет
8
3
Ғылыми-мәдени орталық
1
3 сөзді қалай райда жіктеп, 3 сөйлем құрастыру
9
4
Диктант <<Абайдың мұражай-үйі>>
1
130-бет деңгейлік тапсырмалар
10
5
Қорытынды сабақ
1
Сөздікті қайталау
11
6
Сапар шегу
1
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
82-бет 8-тап.,
83-бет ереже
12
7
Жетісуға саяхат
1
Жұппен таныстырылым дайындау, 85-бет 4-тап
13
8
Астанаға сапар
1
88-бет 7-тап.
14
9
Диктант <<Атамекен-Қазақстан картасы>>
1
Таныстырылым жасау
15
10
Қорытынды сабақ
1
1 етістікті барлық райда жіктеу
16
11
Менің бос уақытым
1
Шығармаға дайындалу,
қайталау
17
12
Шығарма <<Менің ермегім>>
1
97-бет 6-тап.
18
13
Спорт
1
Қазақстан чемпиондары жайлы таныстырылымдар жасау
19
14
Қазақстанада қысқы олимпиада өтті
1
Спортшылар туралы әңгімелеу
20
15
Балуан
1
Өткен тақырыптар бойынша 20 тезис жазу.
21
16
Тест жұмысы
<<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
20 мақал жаттау.
ІІІ тоқсан 30 сағат
Мұражайға саяхат - 16 сағат
1
1
Мұражайлар
1
Неологизм-дер. Қос сөздер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Мұражай туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: мұражай, мұражайдағы экспонаттар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
айтылым: ойын жеткізу барысында түрлі туындылар, экспонаттар жайлы айту. Мұражайдағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мұражай туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша жазбаша түрде білдіру;
тілдесім: мұражай жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Диалогке қатысу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
2
2
Қандай көркем туған өлкем
1
3
3
Невада-Семей
1
4
4
Арал теңізі
1
5
5
Мазмұндама <<Арал тағдыры>>
1
6
6
Қорытынды сабақ
1
Ғаламтор
Энциклопе-дия
7
7
Қазақстанның мұражай ісі
1
8
8
Қазақстан мұражайлары
1
9
9
М. Әуезов мұражайы
1
10
10
Ғабит Мүсіреповтің мұражайы
1
11
11
Абай Құнанбаевтің мұражайы
1
12
12
Мұражай экспонаттары
1
13
13
Президенттік мәдени орталық
1
14
14
Орталық мұражайдағы экспонаттар
1
15
15
Тест жұмысы <<Мұражайға саяхат>>
1
16
16
Диктант <<Президенттік мәдени орталық>>
1
Мен ұнататын теле/радио хабар - 16 сағат
17
1
Ақпарат құралдары
1
Өздік етіс. Лепті сөйлемдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Радио, теледидардан естіген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу, түсіну;
айтылым: өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Теледидардан көрген бағдарлама туралы жазу;
тілдесім: теледидардан көрген, кино, бағдарламалар мен радиодан естіген жаңалықтар жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
<<Шың>> кітабы
Энциклопе-дия
18
2
Бұрынғы газет-журналдар
1
19
3
Сұхбаттасу
1
20
4
Радио
1
21
5
Сөз шыңды табар
1
22
6
Журналистика
1
23
7
Диктант <<Қазақ>> газеті>>
1
24
8
Тіл дамыту
1
25
9
Телевизия
1
26
10
Жергілікті телеарналар
1
27
11
Тест жұмысы
<<ІІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
28
12
Қазақстан телеарналары
1
29
13
Жергілікті газет-журналдар
1
30
14
Шығарма <<Сүйікті бағдарламам>> немесе <<Сүйікті телехикая>>
1
ІV тоқсан-24 сағат
Публицистикалық стиль
1
15
Тіл дамыту
1
Ғаламтор
Энциклопе-дия
2
16
Тест <<Бұқаралық ақпарат құралдары>>
1
Оқу-еңбек аясы - 22 сағат
Біздің елде орта мектепте білім алу. Қандай емтихандар тапсырамын? - 11 сағат
3
1
Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі
1
Зат есім. Зат есімнен сын есім тудырушы жұрнақтар. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер
Айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну, қолдана алу;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-әңгіме, диалог-талқылау. Полилог-ойбөліс
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
Энциклопе-дия
4
2
Тіл үйрену
1
5
3
Сөздік түрлерімен жұмыс
1
6
4
Тіл дамыту
1
7
5
Мазмұндама <<Емтихандар>>
1
8
6
Емтихан
1
9
7
Тіл дамыту
1
10
8
Диктант <<Білім беру жүйесі>>
1
11
9
Уақытты босқа өткізбе
1
12
10
Емтиханға дайындық
1
13
11
Емтихан тапсыру
1
Менің арман мектебім - 11 сағат
14
1
Білім ордалары
1
Мақсатты келер шақ. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мәтін бөліктеріне ат қойып, қысқаша мазмұндап жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру.
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
15
2
Абай Құнанбайұлы
1
16
3
Ыбырай Алтынсарин
1
17
4
Абылай хан
1
18
5
Қаныш Сәтбаев
1
19
6
Қорытынды сабақ
1
20
7
Бақылау диктанты <<Біздің Президентіміз>>
1
21
8
Парламент
1
22
9
Тест жұмысы
<<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1
23
10
Менің болашақ мамандығым
1
24
11
Қорытынды сабақ
1
Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:
Сыныптар
Сөздер саны
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
Жылдық
Тест (бақылау жұмысы)
9
90-95
2
2
2
2
1
4
Сөз мөлшері:
9-сыныпта-90-100 сөз
Мазмұндама және шығарма жұмыстарының көлемі мен бағалау өлшемдері
Сыныптар
Сөйлем саны
Мазмұндама/шығарма саны
9
8 немесе 9 сөйлем
2
Мазмұндама мен шығармаға екі баға қойылады:
1-шісі: жұмысының мазмұны мен көркемдік сапасы, тіл байлығы үшін;
2-шісі: грамматикалық сауаттылығы үшін.
Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
2
8
тест
2
2
2
2
8
шығарма
1
1
1
-
3
мазмұндама
1
-
1
1
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz