Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақ отбасы


Тарау бойынша р/с
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І тоқсан - 27 сағат
Әлеуметтік -тұрмыстық ая- 32 сағат
Біз тату тұрамыз - 16 сағат
1
1
Қазақстан-ортақ үйіміз
1

Тұрақты тіркестер. Олардың сөйлем ішіндегі
экспрессивті мәні. Кейінгі ықпалды қайталау. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер;

Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Қазақ отбасы туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: қазақ отбасы туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Болған жағдайға байланысты, сезімге әсер ететін сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: қазақ отбасы туралы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып өз ойын айту.
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Қазақ отбасы туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жаза білу, өз ойын қысқаша білдіре алу;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Қазақ отбасы туралы көзқарасын айтып, пікір білдіру. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
9-бет 8-тап.,
10-бет 12-тап.
2
2
Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. Тест жұмысы <<Кіріс тест>>
1

13-бет 7-тап.

3
3
Қазақстан Республикасының рәміздерін білу-менің міндетім
1

15-бет 4-тап.,
16-бет 6-тап.
4
4
Елтаңбасы елімнің
1

18-бет 3-тап.
5
5
Халықтану
1

20-бет 2-тап.,
21-бет 4,5-тап.
6
6
Қорытынды сабақ
1

Мәтіндерді қайталау
7
7
Диктант <<Қазақты ғалам таныған күн>>
1

Сөздікті қайталау
8
8
Бірінші қыркүйек-Білім күні
1

29-бет 10-тап.,
28-бет 7-тап.
9
9
Ұстаз
1

29-бет 1-тап., н/е 33-бет 12-тап.
10
10
Мектепте
1

36-бет 9, 10-тап.
11
11
Күш-білімде, білім-кітапта
1

40-бет 8-тап.
12
12
Қорытынды сабақ
1

Сөздікті қайталау
13
13
Тілге құрмет-елге құрмет
1

42-бет 1-тап.,
43-бет 6-тап.
14
14
Өз тіліңді құрметте
1

46-бет 6-тап., ереже жаттау
15
15
22 қыркүйек-Тілдер мерекесі
1

48-бет 6-тап.,
2 сөйлем құрастыру, синт.талдау
16
16
Қорытынды сабақ
1

Сөздікті қайталау
Қазақ отбасында тұрғым келеді - 16 сағат
17
1
Менің туыстарым
1

Этнолингвис-тикалық атаулар. Көмекші есімдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Тыңдалым: қазақ отбасының ерекшелігі туралы мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну;
оқылым: мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: қазақ отбасындағы өзара сыйласымдылық туралы пікір білдіру;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндерді жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып әңгіме жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: қазақ отбасы жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Қазақ тілі. <<Мектеп>>
2013
56-бет 11-тап., өз отбасы туралы әңгімелеу, през.жасау
18
2
Достық
1

57-бет 2-тап.
19
3
Тәрбие-отбасынан басталады
1

62-бет 8-тап., 2 сөзге лекс.талдау
20
4
Шығарма <<Отбасым-алтын ұям>>
1

Мақалдардардан сынаққа дайындалу
21
5
Жеті ата
1

66-бет 9-тап. Шығармаға дайындалу
22
6
Отбасы туралы мақал-мәтелдер
1

65-бет 6-тап.
23
7
Мазмұндама <<Жеті атасын білмеген-жетесіз>>
1

Мәтіндерді, сөздікті қайталау
24
8
Диктант <<Тұсаукесер>>
1

Өткен тақырыптар бойынша 20 сұрақ жазып келу
25
9
Тест жұмысы
<<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1

Ережелерді қайталау
26
10
Қара шаңырақ
1

Қазақ тілі. <<Атамұра>> 2009
55-бет деңгейлік тапсырмалар
27
11
Ата-ана
1

57-бет 5-тап.
ІІ тоқсан - 21 сағат
1
12
Қазақ отбасы
1

Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
58-бет 1-тап., 2 сөзге лек. талдау
2
13
Отбасы мүшелерінің мінездері
1

60-бет 3-тап.
3
14
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
1

63-бет деңгейлік тапсырмалар
4
15
Тест жұмысы <<Қазақ отбасы>>
1

Отбасы туралы 2 сөйлемге синтаксистік талдау
5
16
Қорытынды сабақ
1

Сөздікті қайталау
Əлеуметтік-мəдени ая - 48 сағат
Сурет галлереясына барамыз - 16 сағат
6
1
Театр
1

Қалау рай. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Тыңдалым: мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну. Суретшілер туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
Оқылым: суретшілер, сурет көрмесі, картиналар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
Айтылым: белгілі бір сурет туралы өз пікірін білдіру. Сурет галлереясындағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
Жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Суретші мен суреттер туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
Тілдесім: сурет, суретшілер жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Атамұра>>, 2009
125-бет 1-тап.
7
2
Кино өнері
1

Қазақ киноларының аттарын жазу, қосымша мәлімет
8
3
Ғылыми-мәдени орталық
1

3 сөзді қалай райда жіктеп, 3 сөйлем құрастыру
9
4
Диктант <<Абайдың мұражай-үйі>>
1

130-бет деңгейлік тапсырмалар
10
5
Қорытынды сабақ
1

Сөздікті қайталау
11
6
Сапар шегу
1

Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013
82-бет 8-тап.,
83-бет ереже
12
7
Жетісуға саяхат
1

Жұппен таныстырылым дайындау, 85-бет 4-тап
13
8
Астанаға сапар
1

88-бет 7-тап.
14
9
Диктант <<Атамекен-Қазақстан картасы>>
1

Таныстырылым жасау
15
10
Қорытынды сабақ
1

1 етістікті барлық райда жіктеу
16
11
Менің бос уақытым
1

Шығармаға дайындалу,
қайталау
17
12
Шығарма <<Менің ермегім>>
1

97-бет 6-тап.
18
13
Спорт
1

Қазақстан чемпиондары жайлы таныстырылымдар жасау
19
14
Қазақстанада қысқы олимпиада өтті
1

Спортшылар туралы әңгімелеу
20
15
Балуан
1

Өткен тақырыптар бойынша 20 тезис жазу.
21
16
Тест жұмысы
<<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1

20 мақал жаттау.
ІІІ тоқсан 30 сағат
Мұражайға саяхат - 16 сағат
1
1
Мұражайлар
1

Неологизм-дер. Қос сөздер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Мұражай туралы берілген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: мұражай, мұражайдағы экспонаттар туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну;
айтылым: ойын жеткізу барысында түрлі туындылар, экспонаттар жайлы айту. Мұражайдағы өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мұражай туралы өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша жазбаша түрде білдіру;
тілдесім: мұражай жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет. Диалогке қатысу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013

2
2
Қандай көркем туған өлкем
1

3
3
Невада-Семей
1

4
4
Арал теңізі
1

5
5
Мазмұндама <<Арал тағдыры>>
1

6
6
Қорытынды сабақ
1

Ғаламтор
Энциклопе-дия

7
7
Қазақстанның мұражай ісі
1

8
8
Қазақстан мұражайлары
1

9
9
М. Әуезов мұражайы
1

10
10
Ғабит Мүсіреповтің мұражайы
1

11
11
Абай Құнанбаевтің мұражайы
1

12
12
Мұражай экспонаттары
1

13
13
Президенттік мәдени орталық
1

14
14
Орталық мұражайдағы экспонаттар
1

15
15
Тест жұмысы <<Мұражайға саяхат>>
1

16
16
Диктант <<Президенттік мәдени орталық>>
1

Мен ұнататын теле/радио хабар - 16 сағат
17
1
Ақпарат құралдары
1

Өздік етіс. Лепті сөйлемдер. Лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер

Тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Радио, теледидардан естіген сөйлемдерді түсіну және қолдану;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу, түсіну;
айтылым: өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Теледидардан көрген бағдарлама туралы жазу;
тілдесім: теледидардан көрген, кино, бағдарламалар мен радиодан естіген жаңалықтар жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
<<Шың>> кітабы
Энциклопе-дия

18
2
Бұрынғы газет-журналдар
1

19
3
Сұхбаттасу
1

20
4
Радио
1

21
5
Сөз шыңды табар
1

22
6
Журналистика
1

23
7
Диктант <<Қазақ>> газеті>>
1

24
8
Тіл дамыту
1

25
9
Телевизия
1

26
10
Жергілікті телеарналар
1

27
11
Тест жұмысы
<<ІІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1

28
12
Қазақстан телеарналары
1

29
13
Жергілікті газет-журналдар
1

30
14
Шығарма <<Сүйікті бағдарламам>> немесе <<Сүйікті телехикая>>
1

ІV тоқсан-24 сағат

Публицистикалық стиль
1
15
Тіл дамыту
1

Ғаламтор
Энциклопе-дия

2
16
Тест <<Бұқаралық ақпарат құралдары>>
1

Оқу-еңбек аясы - 22 сағат
Біздің елде орта мектепте білім алу. Қандай емтихандар тапсырамын? - 11 сағат
3
1
Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі
1

Зат есім. Зат есімнен сын есім тудырушы жұрнақтар. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер
Айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлеу;
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну, қолдана алу;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру;
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-әңгіме, диалог-талқылау. Полилог-ойбөліс
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ғаламтор
Энциклопе-дия

4
2
Тіл үйрену
1

5
3
Сөздік түрлерімен жұмыс
1

6
4
Тіл дамыту
1

7
5
Мазмұндама <<Емтихандар>>
1

8
6
Емтихан
1

9
7
Тіл дамыту
1

10
8
Диктант <<Білім беру жүйесі>>
1

11
9
Уақытты босқа өткізбе
1

12
10
Емтиханға дайындық
1

13
11
Емтихан тапсыру
1

Менің арман мектебім - 11 сағат
14
1
Білім ордалары
1

Мақсатты келер шақ. Лексика: тақырыпқа қатысты тілдік бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
тыңдалым: мәтінді тыңдап айтылған ойды түсіну. Естіген сөйлемдерді түсіну;
оқылым: көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну. Сөздер мен сөйлемдердің мағынасын ұғу;
айтылым: ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту. Өзіне таныс жағдайлар бойынша конструкцияларды пайдаланып сөйлесу.
жазылым: өзара байланысты қысқа мәтіндер жазу. Мәтін бөліктеріне ат қойып, қысқаша мазмұндап жазу. Өзі білетін мәліметтерді қатыстырып сөйлем жазу, өз ойын қысқаша білдіру.
тілдесім: естіген, оқыған жаңалықтары жайындағы сұхбаттарға қатысу. Диалог-сұрақ. Диалог-мәлімет
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Мектеп>>,
2013

15
2
Абай Құнанбайұлы
1

16
3
Ыбырай Алтынсарин
1

17
4
Абылай хан
1

18
5
Қаныш Сәтбаев
1

19
6
Қорытынды сабақ
1

20
7
Бақылау диктанты <<Біздің Президентіміз>>
1

21
8
Парламент
1

22
9
Тест жұмысы
<<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1

23
10
Менің болашақ мамандығым
1

24
11
Қорытынды сабақ
1

Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:
Сыныптар
Сөздер саны
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
Жылдық
Тест (бақылау жұмысы)
9
90-95
2
2
2
2
1
4
Сөз мөлшері:
9-сыныпта-90-100 сөз
Мазмұндама және шығарма жұмыстарының көлемі мен бағалау өлшемдері
Сыныптар
Сөйлем саны
Мазмұндама/шығарма саны
9
8 немесе 9 сөйлем
2

Мазмұндама мен шығармаға екі баға қойылады:
1-шісі: жұмысының мазмұны мен көркемдік сапасы, тіл байлығы үшін;
2-шісі: грамматикалық сауаттылығы үшін.

Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
2
8
тест
2
2
2
2
8
шығарма
1
1
1
-
3
мазмұндама
1
-
1
1
3

Ұқсас жұмыстар
Отбасындағы қарым-қатынас
Отбасы өлеңін жаттау
Тақырып Менің отбасым
Отбасы шеруі мерекесі
Тәрбие тал бесіктен басталады. 9 сынып
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
Қазақ тілін білемін
Отбасы қоғам мүшелері екендігін ұғындыру
Отбасы - өмір аясы
Отбасы және қайырымдылық
Пәндер