Сабақ бөлімдерінің мақсаты

Талдықорған қаласы
№2 орта мектебінің биология пән мұғалімі
Омирова Нургуль Имангаливна
Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау
Сабақтың тақырыбы: «Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау»
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: СТО (Блум) .
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, интерактивті тақта, таратпа қағаздар, стикер, постер.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлау
- Сергіту сәті(менің ұстанымым)
- Топқа бөлу(стикер: «Денсаулық», «Жігер», «Сенім», «Сезім»)
«Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау» тақырыбын талдау мақсатында
Блум таксономиясын қолдану
Жеке және топтық
жұмыс
Топтық жұмыста пікір алмасуға
Жаттыға-ды
Тапсырмалары:
І. Білу:
Мақсаты: оқушылардың өз менің, өзінің жеке тұлғасының мәнін, қадірін түсіне білуге баулу. Мен ұстанымын қалыптастыру
Жігер деген - МЕН!
Сенім деген - МЕН!
Күш деген- МЕН!
Сезім деген- МЕН!
Жастық шақ деген- МЕН!
Махаббат деген- МЕН!
Денсаулық деген- МЕН!
Ақыл деген- МЕН!
Дарын деген- МЕН!
Бар ғажайып деген- МЕН!
Бар байлық деген- МЕН!
Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда!
Әр топқа «Тірек-қимыл жүйесінің маңызы» тапсырма бойынша постер арқылы қорғау беріледі.
IІ. Түсіну: Жеке жұмыс: семантикалық карта
(«+», «-» белгісін қою арқылы)
(әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай)
IІI. Қолдану: Қаңқа бөлімдерін атап көрсет (слайд)
IV. Талдау.
Жеке жұмыс: сәйкестендіру тесті
Топтық жұмыс: сызықтық тест
IV. Жинақтау :
1 топ
«Рөлдік ойын» Тақырыбы:Сіңірлер созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем.
Рөлдегілер: Дәрігер, мұғалім, оқушы, ата-ана
2 топ
Ситуациялық сұраққа жауап беру.
-Бір оқушы сүйек күрделі тірі мүше деп дәлелдеді, ал екінші біреуі мұны теріске шығарды. Олардың қайсысы дұрыс және неліктен ?
-Оқушының орынан тұрғызып қойса, ол ұзақ уақыт қозғалыссыз тұра алмайды. Салмағын екі аяғына кезек салып қисаяды. Неліктен, оны қалай түсіндіруге болады?
3 топ
Сұрақтар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz