Сабақ бөлімдерінің мақсаты

D:\Нур документ\нургуль фото.png Талдықорған қаласы

№2 орта мектебінің биология пән мұғалімі

Омирова Нургуль Имангаливна

Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау

Сабақтың тақырыбы: «Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау»

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс - тәсілі: СТО (Блум) .

Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, интерактивті тақта, таратпа қағаздар, стикер, постер.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлау
  • Сергіту сәті(менің ұстанымым)
  • Топқа бөлу(стикер: «Денсаулық», «Жігер», «Сенім», «Сезім»)

«Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау» тақырыбын талдау мақсатында

Блум таксономиясын қолдану

Кезең
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Жұмыстың түрі
Нәтижесі
Бағалау формасы
Кезең: Білу
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Тірек-қимыл жүйесінің маңыздылы-ғы бойынша мағлұмат беру
Мұғалім әрекеті: Топқа бөліп, сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу
Оқушы әрекеті: Берілген тапсырма бойынша мәселені шешуге әрекет жасау, қорғау
Жұмыстың түрі: Топтық жұмыс
Нәтижесі: Ынтасы оянады, ойын білгенін айтуға үйренеді
Бағалау формасы: Топтық және жеке бағалау
Кезең: Түсіну
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Таратпа тапсырмасы бойынша ойландыру
Мұғалім әрекеті: Таратпа қағазын тарату
Оқушы әрекеті: Берілген тапсырма бойынша зерделеу, талқылау
Жұмыстың түрі: Жеке жұмыс
Нәтижесі: Оқушы-ның ой ұшқыр-лығын көру
Бағалау формасы: Жеке бағалау
Кезең: Қолдану
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Қаңқа бөлімдерін түсіндіру, құрылысы анықтау арқылы ой-өрісін дамыту. Байқампаз-дылыққа тәрбиелеу
Мұғалім әрекеті: Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу
Оқушы әрекеті: Құндылы-ғын, бөлімдерін атап шығу
Жұмыстың түрі: Топтық және жеке жұмыс
Нәтижесі: Өз-өзіне сенімділігін көру
Бағалау формасы: Топтық және жеке жұмыс
Кезең: Талдау
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Негізгі ойды анықтау, өзінің мақсатына жету бағытында-ғы жағдайлар-ды көрсету
Мұғалім әрекеті: Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу
Оқушы әрекеті: Пікірін айтады, талқылай-ды
Жұмыстың түрі: Жеке жұмыс
Нәтижесі: Проблеманы өз дәрежесінде шешеді, өзгені тыңдау білу дағдысы қалыпта-сады
Бағалау формасы: Топтық және жеке бағалау
Кезең: Жинақтау
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Қорытынды жасауға машықтан-дыру
Мұғалім әрекеті: Оқушы-лардың ойын жинақтап түйін тию әрекетін жасайды
Оқушы әрекеті: Өз мүмкіндік-терін көрсетуге тырысады
Жұмыстың түрі:

Жеке және топтық

жұмыс

Нәтижесі: Өз ойын еркін айтуға үйренеді, жүйелей-ді
Бағалау формасы: Топтық және жеке бағалау
Кезең: Рөлдік ойынмен байланыс-тыру арқылы көрсету
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Рөлдік ойынды ұйымдас-тыру
Мұғалім әрекеті: Рөлге еніп көрсету
Оқушы әрекеті: Топтық жұмыс
Жұмыстың түрі: Көшбас-шылығын талант-тылығын байқау, өз-өзіне сенімділігін көру
Нәтижесі: Топтық бағалау
Кезең: Ситуация беру арқылы оқушыларды пікір алмасуға, талдауға итермелейді
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Ситуация-лық жағдай туғызады, нұсқау береді
Мұғалім әрекеті: Ұсыныл-ған ситуация жан-жақты қарас-тырып талдау
Оқушы әрекеті: Топтық жұмыс
Жұмыстың түрі:

Топтық жұмыста пікір алмасуға

Жаттыға-ды

Нәтижесі: Топтық бағалау
Кезең: Бағалау
Сабақ бөлімдерінің мақсаты: Тақырыптың өмірде маңыздылы-ғын, құндылығын айқындау
Мұғалім әрекеті: Оқушылардың іс-әрекет-терін қадағалау
Оқушы әрекеті: Құндылы-ғын айқындай-ды
Жұмыстың түрі: Топтық жұмыс
Нәтижесі: Әр топ өз жұмысы-ның нәтиже-сін көре біледі
Бағалау формасы: Топтық және жеке бағалау

Тапсырмалары:

І. Білу:

Мақсаты: оқушылардың өз менің, өзінің жеке тұлғасының мәнін, қадірін түсіне білуге баулу. Мен ұстанымын қалыптастыру

Жігер деген - МЕН!

Сенім деген - МЕН!

Күш деген- МЕН!

Сезім деген- МЕН!

Жастық шақ деген- МЕН!

Махаббат деген- МЕН!

Денсаулық деген- МЕН!

Ақыл деген- МЕН!

Дарын деген- МЕН!

Бар ғажайып деген- МЕН!

Бар байлық деген- МЕН!

Бәрі маған байланысты,

Бәрі менің қолымда!

Әр топқа «Тірек-қимыл жүйесінің маңызы» тапсырма бойынша постер арқылы қорғау беріледі.

IІ. Түсіну: Жеке жұмыс: семантикалық карта

(«+», «-» белгісін қою арқылы)

(әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай)

Сүйектер
Бассүйек
Қол қаңқасы
Аяқ қаңқасы
Сүйектер: Бұғана
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Шыбық (садақ) сүйек
Бассүйек:
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы: +
Сүйектер: Шүйде сүйегі
Бассүйек: +
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Ортан жілік
Бассүйек:
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы: +
Сүйектер: Шынтақ сүйегі
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Ми сауыты
Бассүйек: +
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Жауырын
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Асықты жілік
Бассүйек:
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы: +
Сүйектер: Тоқпан жілік
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Толарсақ сүйектері
Бассүйек:
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы: +
Сүйектер: Білезік сүйектері
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Жақ сүйектері
Бассүйек: +
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы:
Сүйектер: Башпай сүйектері
Бассүйек:
Қол қаңқасы:
Аяқ қаңқасы: +
Сүйектер: Саусақ сүйектері
Бассүйек:
Қол қаңқасы: +
Аяқ қаңқасы:

IІI. Қолдану: Қаңқа бөлімдерін атап көрсет (слайд)

IV. Талдау.

Жеке жұмыс: сәйкестендіру тесті

Топтық жұмыс: сызықтық тест

IV. Жинақтау :

1 топ

«Рөлдік ойын» Тақырыбы:Сіңірлер созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем.

Рөлдегілер: Дәрігер, мұғалім, оқушы, ата-ана

2 топ

Ситуациялық сұраққа жауап беру.

-Бір оқушы сүйек күрделі тірі мүше деп дәлелдеді, ал екінші біреуі мұны теріске шығарды. Олардың қайсысы дұрыс және неліктен ?

-Оқушының орынан тұрғызып қойса, ол ұзақ уақыт қозғалыссыз тұра алмайды. Салмағын екі аяғына кезек салып қисаяды. Неліктен, оны қалай түсіндіруге болады?

3 топ

Сұрақтар


Ұқсас жұмыстар
Білім алушыларды топқа бөлу
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Оқушыларды топқа бөлу
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру. 5-сынып
Оқушылар топта
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Ондық разряд
Тамыр бөлімдері
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту. 5 сынып
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz