Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздерге талдау жасату
Қазақ тілі
26.09.17.
Сабақтың атауы
Ч, щ дыбыстары
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
1. Сөздерді дұрыс буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
2. Дыбысты, әріпті танумен қатар сөз, сөйлем құрай білуге, буындық, дыбыстық талдау жасай білуге үйрету арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын, байқампаздықтарын дамыту.
3. Мамандық түрлеріне баулу, тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: алфавит, атауында ц дыбысы бар сөздер, постерлер, топқа бөлуге арналған геометриялық фигуралар
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдістері: топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс, топтық сұрақ,
Психологиялық ахуал
1. Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу
Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!
Сәлеметсіз бе!
- Оқушыларды сабаққа дайындау
Оқу - құралдарының түгел болуына назар аудару
-Сабаққа зейіндерін аудару
-Жұппен жұмыс жасау
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану
-Қандай дыбыстармен таныстық?
-Қандай дыбыстар?
Сөздерге талдау жасату
Щетка (2 буын, 5 әріп, 6 дыбыс)
- Борщ (1 буын, 4әріп, 4 дыбыс)
Көркем жазу Ц, Щ
1-жаттығу Жатқа жазу. ( жұптық тексеру)
Ч, Щ дыбыстарға назар аудару
2-жаттығу. Чили мәтінін оқу, мағына тану.
Ч дан басталатын елдерді атау, жазу.
Чили, Чехия, Черногория, Чад.
Ч мен Мен көпір сөз іздеу.
Диктант.
Чемпион аға оралды.
Чемоданы қолында.
Атағы шықты алысқа,
Күрес спорты жолында.
<<Ч>> әрпі бар сөздердің астын сыздыру.
Балқашқа мен де мың келдім. Көру диктант
Жартысы тұщы суының,
Жартысы ащы суының.
Дәмін де татып үлгердім,
<<Щ>> әрпі бар сөздердің астын сыздыру.( жұптық тесеру)
Сергіту сәті
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Ой толғаныс
Уақыт қалса карточкамен жұмыс
2) Кері байланыс
Біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?
Біз бүгін не істедік?
Сөздерге талдау жасадық
Үйге тапсырма
3, 4 жаттығу. 32, 33 бет
Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
26.09.17.
Сабақтың атауы
Ч, щ дыбыстары
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
1. Сөздерді дұрыс буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
2. Дыбысты, әріпті танумен қатар сөз, сөйлем құрай білуге, буындық, дыбыстық талдау жасай білуге үйрету арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын, байқампаздықтарын дамыту.
3. Мамандық түрлеріне баулу, тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: алфавит, атауында ц дыбысы бар сөздер, постерлер, топқа бөлуге арналған геометриялық фигуралар
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдістері: топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс, топтық сұрақ,
Психологиялық ахуал
1. Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу
Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!
Сәлеметсіз бе!
- Оқушыларды сабаққа дайындау
Оқу - құралдарының түгел болуына назар аудару
-Сабаққа зейіндерін аудару
-Жұппен жұмыс жасау
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану
-Қандай дыбыстармен таныстық?
-Қандай дыбыстар?
Сөздерге талдау жасату
Щетка (2 буын, 5 әріп, 6 дыбыс)
- Борщ (1 буын, 4әріп, 4 дыбыс)
Көркем жазу Ц, Щ
1-жаттығу Жатқа жазу. ( жұптық тексеру)
Ч, Щ дыбыстарға назар аудару
2-жаттығу. Чили мәтінін оқу, мағына тану.
Ч дан басталатын елдерді атау, жазу.
Чили, Чехия, Черногория, Чад.
Ч мен Мен көпір сөз іздеу.
Диктант.
Чемпион аға оралды.
Чемоданы қолында.
Атағы шықты алысқа,
Күрес спорты жолында.
<<Ч>> әрпі бар сөздердің астын сыздыру.
Балқашқа мен де мың келдім. Көру диктант
Жартысы тұщы суының,
Жартысы ащы суының.
Дәмін де татып үлгердім,
<<Щ>> әрпі бар сөздердің астын сыздыру.( жұптық тесеру)
Сергіту сәті
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Ой толғаныс
Уақыт қалса карточкамен жұмыс
2) Кері байланыс
Біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?
Біз бүгін не істедік?
Сөздерге талдау жасадық
Үйге тапсырма
3, 4 жаттығу. 32, 33 бет
Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бір-бірін бағалайды
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz